پوست خوب سلبریتی ها چه دلیلی دارد؟| رازهای زیبایی

پوست خوب سلبریتی ها چه دلیلی دارد؟

پوست خوب سلبریتی ها چه دلیلی دارد؟
پوست خوب سلبریتی ها چه دلیلی دارد؟

با درود و آرزوی سلامتی برای همه ی شما دوستان و کاربران عزیز. به صفحه ی زیبایی و سلامتی خودتان خوش آمدید. اینجا کلی نکته ها، ترفند ها و راهکار های سلامتی و زیبایی را برای شما آورده ایم. ما برای زیبایی و سلامتی شما بسیار ارزش قائلیم. امیدواریم از مطالبی که در اختیارتان قرار می دهیم، بتوانید پاسخ سوالات خود را به دست بیاورید و نکات مثبت و کارآمد را یاد بگیرید. در مطلبی که هم اکنون در حال خواندن آن هستید، می خواهیم راهکارهای نوین را برای داشتن پوست خوب به شما معرفی کنیم.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تماشای یک برنامه ی تلویزیونی، با دیدن یک سلبریتی هالیوودی، به این فکر بیفتید که اگر آنها سن زیادی دارند، پس چطور ظاهر آنها تغییر نمی کند. آنها همیشه جوان و شاداب هستند. حتی برخی از آنها روز به روز زیباتر می شوند.

دلیل این است که آنها به زیبایی و سلامتی پوست و بدن خود اهمیت بسیاری می دهند و برای آن وقت می گذارند. پوست شما تاثیر بسیاری در جوانی و زیبایی شما دارد.

البته داشتن یک سبک زندگی اصولی، ایده آل و سالم که شامل: برنامه ی غذایی منظم و سالم، برنامه ی خواب کافی و به موقع، پرهیز و اجتناب از مواد خوراکی مضر و یا پرهیز از دخانیات، تحرک کافی، نوشیدن آب کافی، استفاده از سبزیجات و میوه های تازه و ….. تاثیر بسیاری در سلامت پوست و کل بدن دارد.

اما در کنار مواردی که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، آنها از روش های نوین پزشکی نیز استفاده می کنند تا مانع از روند پیری پوست خود شوند. دیگر زمان روی بورس بودن روش های جراحی به پایان رسیده و امروزه افراد داشتن زیبایی طبیعی را با استفاده از روش های نوین و راحت پزشکی را بیشتر ترجیح می دهند.

چه کنیم پوست خوبی داشته باشیم؟

چه کنیم پوست خوبی داشته باشیم؟
چه کنیم پوست خوبی داشته باشیم؟

برای داشتن پوستی جوان و شاداب، همانطور که در بالاتر نیز اشره کرده ایم، قدم اول این است که سبک زندگی خود را سالم تر و اصولی تر کنید. اما در کنار این، مواردی نیز هستند که با رعایت آنها، می توانید مانع از پیری پوست و یا بروز آسیب های پوستی شوید.

  • از پاک کننده ی متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید:

برای مثال اگر پوست شما چرب و یا مستعد آکنه است، از پاک کننده های مخصوص پوست های چرب و یا فاقد چربی استفاده کنید. یا اینکه اگر پوست خشکی دارید، از شستشو دهنده های حاوی مرطوب کننده استفاده کنید.

  • از محصولات آرایشی، خیلی زیاد استفاده نکنید!

استفاده ی زیاد و مداوم از محصولات آرایشی، می تواند سبب باز تر شدن منافذ پوستی شما و تجمع آلودگی بیشتر گردد.

  • هر صبح و هر شب، از مرطوب کننده ی متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید!

بهترین زمان برای مرطوب کردن درست بعد از خارج شدن از حمام و درست قبل از رفتن به رختخواب است. “

  • زیاد صورت خود را لمس نکنید!

دست ها می توانند آلودگی هایی را به پوست منتقل کنند. لمس زیاد صورت، نه تنها سبب آلودگی می شود، بلکه عامل بروز جوش ها، آکنه ها، چین و چروک ها و ویروس ها هستند.

  • پوست خود را از داخل و خارج آبرسانی کنید!

بیشتر متخصصان پوست توصیه می کنند که پوست خود را آبرسانی کنید. محصولاتی را انتخاب کنید (پاک کننده ، مرطوب کننده و ضد پیری) که دارای فرمول های آبرسان هستند. و البته روزانه حدود هشت لیوان آب بنوشید. برای آبرسانی عمیق پوست نیز، می توانید هر چند وقت یکبار، به یک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

  • از قرار گرفتن در معرض حرارت مستقیم خودداری کنید!

علاوه بر اینکه نباید به دلیل وجود اشعه ی ماورابنفش، در معرض مستقیم نور آفتاب قرار بگیرید، نباید پوست خود را نزدیک وسایلی چون بخاری، شومینه و یا هر وسیله ی دیگری که دارای حرارت زیاد است قرار بگیرید. این کار موجب شکسته شدن کلاژن در پوست شما می گردد. کلاژن ماده ای است که در زیبایی، جوانی و استحکام پوست، نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد.

  • پوست خود را لایه برداری کنید!

ما روزانه میلیون ها سلول خود را از دست می دهیم. آنها بر روی پوست می مانند و ممکن است موجب ایجاد لک ها، کدر شدن پوست و خسته به نظر رسیدن آن شوند. از این رو انجام لایه برداری، می تواند سلول های مرده ی سطح پوست را از بین ببرد.

  • ویتامین ها باید جذب پوستتان شوند!

داشتن یک رژیم متعادل از ویتامین ها امری مهم است. اما راه های دیگری نیز برای رساندن ویتامین به پوست وجود دارند. مانند: استفاده از محصولات حاوی آنتی اکسیدان مانند: سرم ها، کرم ها و …. که می توانند پوست شما را تغذیه کنند. بهترین زمان استفاده از آنها نیز، پس از شستشوی کامل پوست است.

  • یک رژیم سالم را حفظ کنید!

رساندن اسید های چرب امگا3 به پوست امری ضروری است. منابعی مانند: تخم کتان، گردو، ماهی و …. حاوی این ماده هستند.

  • لوازم آرایشی خود را تمیز کنید!

لوازم آرایشی مانند: براش های رژگونه، پدهای کرم و .. می توانند عامل انتقال بسیاری از میکروب ها و ویروس ها به پوست باشند.

  • از کرم های ضد آفتاب متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید!

برای در امان ماندن از آسیبی که اشعه ی ماورا بنفش به پوست می زند، هنگام قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

درمان های پزشکی برای داشتن پوست خوب

درمان های پزشکی برای داشتن پوست خوب
درمان های پزشکی برای داشتن پوست خوب

علاوه بر نکاتی که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، می توانید برای داشتن جذابیت بیشتر، به پزشک متخصص پوست مجرب نیز مراجعه کنید. او می تواند با معاینه ی پوست شما، درک آناتومی بدن شما، میزان آسیب های پوستی و نوع پوست شما، بهترین نوع درمان را برایتان تجویز کند. امروزه روش های نوین پزشکی، جایگزین های بسیار عالی برای روش های جراحی شده اند. روش هایی مانند:

  • مزوتراپی

در این روش ماده ی مزوتراپی که حاوی آنزیم ها، ویتامین ها، هورمون ها، عصاره های گیاهی و … هستند، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی زیرین پوست تزریق می شوند. این امر موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین و در نتیجه جوانسازی پوست می شوند.

  • مزونیدلینگ

روشی که از یکسری سوزن های دیجیتال و ماده ی مزوتراپی در آن استفاده می شود. با ایجاد میکروکانال هایی بر لایه ی عمقی پوست، موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین و در نتیجه جوانسازی می گردد.

  • بوتاکس

ماده ی تشکیل دهنده ی بوتاکس، سم بوتالینوم توکسین می باشد. با وارد شدن این ماده به لایه ی زیرین پوست، سبب بی حسی موقتی عضلات آن ناحیه از پوست شده و چین و چروک ها را از بین می برد. این ماده نیز از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف به پوست تزریق می گردد.

  • میکرودرم

این روش سلول های مرده ی سطح پوست را از بین می برد و پوست را بازسازی می کند. سبب بهبود روند گردش خون شده و پوست را شاداب و با طراوت می کند.

هزینه ی جوانسازی پوست توسط پزشک متخصص

هزینه ی جوانسازی پوست توسط پزشک متخصص
هزینه ی جوانسازی پوست توسط پزشک متخصص

مراکز زیبایی یا پوست و موی مختلف، هزینه های متفاوتی را از افراد برای انجام خدمات جوانسازی پوست دریافت می کنند. از این رو نمی توان برای جوانسازی پوست مبلغ واحدی را تعیین کرد. همچنین این روش های درمانی، روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند. از این رو، مراکز زیبایی و درمانی بسیاری در حال ارائه ی خدمات پوست به افراد هستند. همین رقابت نیز موجب افزایش تنوع قیمت های گردیده است. همچنین موارد دیگری نیز هستند که بر تنوع قیمت ها تاثیر می گذارند مانند: کیفیت درمان، موقیت مکانی مرکزی که به آن مراجعه می کنید، تعداد جلسات مورد نیاز، پزشکی که درمان را برای شما انجام می دهد، نوع درمان متناسب با پوست شما، میزان آسیب دیدگی پوست شما و……!

اما لازم به ذکر است که باید تحقیقات لازم را برای به دست آوردن قیمت واقعی این درمان انجام دهید. همچنین نباید قیمت های بالا و یا قیمت های وسوسه انگیز ارزان را نیز ملاک انتخاب خود قرار دهید. چه بسا مراکز تازه تاسیسی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر، قیمت های ارزان را دریافت می کنند اما متخصصانی که در آن مرکز مشغول کار هستند، تجربه و تبهر لازم را نداشته باشند. همچنین مراکزی نیز هستند که به دلیل تبلیغات زیاد، موقعیت مکانی خوب و از این قبیل، از افراد مبالغ زیادی را دریافت می کنند.

مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، با ارائه ی خدمات زیبایی و جوانسازی به بهترین نحو، از مراجعین عزیز خود، منصفانه ترین قیمت ها را دریافت می کنند تا همه ی عزیزان بتوانند از این درمان بهره مند شوند.

پوست صورت خوب نی نی سایت

پوست صورت خوب نی نی سایت
پوست صورت خوب نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است، متخصصان، روش های خانگی و …. را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید.

همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای درمان های پوستی و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

اگر درمان های پوستی خود را به دست پزشک متخصص پوست مجرب بسپارید، او می تواند بهترین درمان را با توجه به نوع پوستتان برای شما انتخاب کند وشما را زودتر به نتیجه ی مطلوب برساند.

متخصص پوست خوب اصفهان

متخصص پوست خوب اصفهان
متخصص پوست خوب اصفهان

اگر می خواهید برای ذاشتن پوست جوان،شاداب و درخشان، به یک مرکز درمانی مراجعه کنید و به دنبال یک مرکز پوست و زیبایی خوب می گردید، پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبر واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام، مجهز و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا