لاغری سریع با رژیم اصولی و مدرن ترین متد

لاغری سریع با رژیم اصولی

لاغری سریع با رژیم اصولی
لاغری سریع با رژیم اصولی

سلام به همه ی کاربران خوب و عزیز. امیدواریم که همیشه پیروز و سلامت باشید. به صفحه ی سلامتی و زیبایی که برای  شما طراحی کرده ایم خوش آمدید. اگر به دنبال به دست آوردن وزن دلخواه و سایز ایده آلتان هستید، ما اینجاییم تا شما را با بهترین و پیشرفته ترین متد در این زمینه آشنا کنیم و بگوییم که رژیم اصولی چگونه رژیمی است؟

چاقی و اضافه وزن، یکی از بزرگترین دغدغه های برخی از افراد می باشد و ایم امر اعتماد به نفس، زیبایی و روحیه ی آنها را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل، آنها برای رسیدن به اندام دلخواهشان، سعی می کنند روش های متفاوتی را امتحان کنند. از انواع رژیم های سخت موجود در صفحات مجازی گرفته تا استفاده از داروهای لاغری و ……! اما بسیاری از شما، ممکن است از عوارض شدید و بدی که لاغری غیر اصولی برای بدن دارد، بی خبر باشید.

گرفتن رژیم هایی که مقدار قابل توجهی از وزن شما را در مدت زمان کمتر از 2 هفته کاهش می دهند و یا موجب گرسنگی بیش از حد شما می شود، می تواند آسیب هایی را به بدن وارد کنند. مانند:

  • ضعیف شدن سیستم عصبی
  • ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن
  • ریزش موها
  • ظاهر شدن خطوط و چین و چروک ها بر روی پوست
  • پیری پوست و افتادگی آن
  • ضعف و بی حالی
  • ناراحتی های معده

اینها فقط تعداد کمی از موارد هستند.

یک رژیم اصولی ، رژیمی است که توسط متخصص تغذیه و رژیم درمانی و متناسب با تیپ و نوع بدن شما نوشته شود.

همچنین امروزه روش های مدرن و پیشرفته نیز در دنیای پزشکی، جایگزین بسیار خوبی برای روش های جراحی و تهاجمی شده اند.

در ادامه شما را با بهترین راهکار تناسب اندام و بهترین نوع رژیم آشنا خواهیم کرد.

رژیم لاغری استاندارد

رژیم لاغری استاندارد
رژیم لاغری استاندارد

قبل از اینکه به فکر رژیم گرفتن و یا اقدام به انجام عمل های لاغری یا استفاده از روش های نوین لاغری باشید، بیایید یک نکته ی مهم را یادآوری کنیم.

نکته ی بسیار مهم این است که اگر می خواهید برای همیشه و نه تنها برای یک مدت کوتاه، روی وزن و سایز مناسب خود بمانید و از  همه مهم تر اینکه بدنی سالم و سرحال داشته باشید، باید یک سبک زندگی منظم و اصولی داشته باشید. یعنی چی؟ یعنی اینکه:

  • در روز تحرک کافی داشته باشید!
  • روزانه 8 الی 12 لیوان آب بنوشید!
  • از میوه ها و سبزیجات تازه بیشتر مصرف کنید!
  • از غذاهای ناسالم و فراوری شده بپرهیزید.
  • از خوردن تنقلات ناسالم بپرهیزید!
  • بیشتر پروتئین بخورید!
  • خواب کافی داشته باشید!
  • سعی کنید کمتر در معرض استرس باشید!

رعایت این نکات ساده، باعث می شود تا شما همیشه اعتماد به نفس، زیبایی و روحیه ی زیادی داشته باشید.

البته برخی از افراد به دلایل دیگری مانند: داشتن تیروئید و یا مصرف برخی از داروها، دچار چاقی یا اضافه وزن می شوند. آنها می توانند با کمک پزشک متخصص تغذیه، تناسب اندام خود را حفظ کنند.

برای درمان چاقی چه باید کرد؟

برای درمان چاقی چه باید کرد؟
برای درمان چاقی چه باید کرد؟

علاوه بر داشتن سبک زندگی منظم و اصولی، باید مواظب تنقلات و خوراکی های کوچکی که در طول روز می خوریم نیز باشیم. برای رسیدن به تناسب اندام، باید کالری دریافتی ما در طول روز، کمتر از کالری مصرفی ما باشد.

می توانید با مراجعه به یک متخصص تغذیه رژیم متناسب با تیپ بدنی تان را دریافت کنید. از رژیم های اینترینتی و رژیم هایی که دیگران به شما معرفی می کنند بپرهیزید.

متخصص تغذیه، از شما با پرسیدن سوالات مربوط به بدنتان و بررسی برخی از آزمایشات جهت آگاهی از وضعیت بدنی شما، می تواند رژیم اصولی را به شما بدهد. پزشکان متخصص ما در مرکز زیبایی و لاغری، می توانند با اصولی ترین روش ها، شما را به تناسب اندامتان برسانند.

همچنین در صورت تمایل و تایید پزشک، می توانید از مزایای روش لاغری با دستگاه های پیشرفته و مدرن نیز، بهره مند شوید.

رژیم متابولیک بالانس چیست؟

رژیم متابولیک بالانس چیست؟
رژیم متابولیک بالانس چیست؟

رژیم متابولیک بالانس یا تعادل متابولیک یک برنامه غذایی نوآورانه و طبیعی است که تعادل را در هورمونهای شما به ارمغان می آورد ، سلامتی شما را بهینه می کند و به یک شیوه زندگی جذاب جدید منجر می شود که منجر به موفقیت در مدیریت طولانی مدت وزن می شود. این رژیم حاصل 25 سال مطالعه و تحقیقات می باشد و توسط متخصصان و دانشمندان تغذیه به تایید رسیده است.

اساسا این رژیم بر اساس سبک زندگی شما، آزمایشات خون شما، سوابق بیماری و یا مصرف هرگونه دارو و در کل کاملا متناسب با شخص شما می باشد. برنامه تغذیه شخصی شما که به عنوان “نقشه راه” شما عمل می کند ، نشان می دهد دقیقاً کدام غذاهای طبیعی را باید بخورید تا بتوانید تغییرات بیوشیمیایی مورد نیاز برای رسیدن به وزن و اهداف مطلوب خود را تنظیم کنید. 

رژیم اصولی متابولیک بالانس، 100% طبیعی است. در این رژیم هیچگونه قرص، دارو و یا غذای خیلی خاص تجویز نمی گردد. شما نیز مانند بعضی از رژیم های غذایی مجبور نیستید که کالری مصرفی خود را بشمارید. مواد غذایی مورد نیاز خود را در این رژیم، می توانید به راحتی از فروشگاه ها یا سوپر مارکت های نزدیک خود تهیه کنید و ماده ی خاصی در آن وجود ندارد.

شما در طی چهار مرحله از برنامه خود توسط یک پزشک متخصص همراهی می شوید. پزشک شما، شما را تا رسیدن به وزن ایده آل همراهی می کند.

رژیم متابولیک بالانس چگونه عمل می کند؟

رژیم متابولیک بالانس چگونه عمل می کند؟
رژیم متابولیک بالانس چگونه عمل می کند؟

رژیم غذایی طبیعی و مغذی شما، موجب برقراری تعادل کامل بدن شما می گردد. فرض بر این است که بدن شما قادر است به خودی خود هورمون ها و آنزیم هایی که برای عملکرد ضروری است را تولید کند. برای عملکرد خوب، بدن نیاز به پروتئین، کربوهیدرات، مواد مغذی حاصل از مواد غذایی دیگر و… دارد. برنامه ی غذایی شما، بیشترین تمرکز را بر روی موادی دارد که بدن شما بیشترین نیاز را به آن دارد. این رژیم به شما کمک می کند که با متعادل سازی سطح هورمون ها و آنزیم ها و مواد شیمیایی در بدن، به وزن و اندام دلخواهتان برسید. 

در حقیقت ، این یک رژیم غذایی نیست – بلکه یک برنامه متعادل کننده هورمون است که به شما کمک می کند تا به طور طبیعی وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ کنید.

راز موفقیت رژیم متابولیک بالانس

راز موفقیت رژیم متابولیک بالانس
راز موفقیت رژیم متابولیک بالانس

دلایل بسیاری برای موفقیت این رژیم وجود دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • برنامه ی غذایی شما 100% شخصی بوده و به طور فعال از نیاز های غذایی و بیوشیمیایی شما پشتیبانی می کند. همانطور که هیچ دو نفر دقیقاً یکسان نیستند ، هیچ دو برنامه غذایی نیز دقیقاً یکسان نیستند. شما منحصر به فرد هستید و یک برنامه تغذیه شخصی باید این واقعیت را منعکس کند و دقیقاً برای شما طراحی شود!
  • غذاهای تجویز شده در برنامه غذایی شما بطور منحصر به فرد طراحی شده اند تا بر تغییرات مثبت سالم تأثیر بگذارند در حالی که به طور طبیعی هوس های غذایی را کاهش می دهد. از این رو ، شما مانند رژیم های غذایی از گرسنگی رنج نمی برید ، و هوس های غذایی به چیزی از گذشته تبدیل می شوند. شما احساس گرسنگی طبیعی و سالم خود را خواهید داشت.
  • موفقیت باعث موفقیت می شود! خیلی زود چربی و وزن خود را کاهش می دهید. به طوری که در طول یک هفته شاهد تغییرات مثبت خود خواهید بود. دستیابی به نتیجه ی مطلوب، موجب افزایش انرژی و اعتماد به نفس شما می گردد. عادت های سالم و جدید را آموخته و عادت های نادرست قدیمی را دور می اندازید. داشتن یک سبک زندگی جدید، شما را از شر رژیم های متفرقه خلاص کرده و وزن ایده آل شما را حفظ خواهد کرد.

دستگاه لاغری بدون جراحی

 

دستگاه لاغری بدون جراحی
دستگاه لاغری بدون جراحی

امروزه روش های نوین پزشکی و دستگاه های موجود در مراکز پزشکی معتبر و مجهز، جایگزین بسیار خوب و پرطرفداری برای روش های جراحی و رژیم های سخت و غیر اصولی شده است. با استفاده از دستگاه های لاغری پیشرفته می توانید در مدت زمان کوتاه به اندام دلخواهتان برسید و لاغری سریع داشته باشید. البته داشتن سبک زندگی مناسب و اصولی در همه ی طول زندگی را نباید فراموش کرد.

ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود.

در روش لاغری با دستگاه ، می توان گفت که دستگاه روبولکس( robolex) با تکنولوژی 4 در 1، نیاز همه افراد را پاسخ گو بوده است. روش های اولتراسوند کویتیشن، فرکانس رادیویی، لیزر کم توان و مکش، می توانند هر گونه تیپ بدنی را درمان کنند.

دکتر لاغری خوب در اصفهان

دکتر لاغری خوب در اصفهان
دکتر لاغری خوب در اصفهان

اگر برای لاغری موضعی و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به منطقه ی مورد درمان، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی اصولی و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد( رژیم متابولیک بالانس). و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا