لاغری سریع با متد پیشرفته و بدون نیاز به عمل های جراحی

لاغری سریع و آسان بدون جراحی

لاغری سریع و آسان بدون جراحی
لاغری سریع و آسان بدون جراحی

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ای که برای شما طراحی شده تا نکات مهم زیبایی و سلامتی را به شما اطلاع رسانی کند خوش آمدید. سلامتی و زیبایی شما برای ما اهمیت دارد. شریک بودن در حال خوبتان موجب خوشحالی ما است. در مطلبی که در حال خواندن آن هستید، به آوردن نکاتی درباره روش های لاغری سریع و آسان پرداخته ایم. کسی نیست که زیبایی و خوش اندامی را دوست نداشته باشد! همه دوست دارند تا همه چیز تمام باشند و در همه جا بدرخشند!

همانطور که می دانید، داشتن استایلی زیبا و اندامی روی فرم، تاثیر مستقیم بسیار زیادی در جذابیت افراد دارد. اما امان از بی تحرکی ها و غذاهای خوش مزه و هوس انگیز! البته دلایل زیادی برای این که افراد دچار چاقی یا اضافه وزن شوند وجود دارد. عواملی مانند: ژنتیک، پرخوری، خوردن غذاهای ناسالم، برنامه ی خواب غیر اصولی، ننوشیدن آب کافی، استفاده از برخی داروها، مشکلات تیروئیدی، بارداری، نداشتن تحرک کافی و در کل سبک زندگی ناسالم، می تواند موجب تجمع چربی در بدن و در نتیجه بدن شود.

خیلی از افراد می کوشند تا اندامی مناسب داشته باشند. به همین دلیل ممکن است یک فرد در طول زندگی خود، روش های بسیار زیادی را برای رسیدن به وزن و سایز ایده آل خود امتحان کند.

روش های لاغری بسیار زیادی وجود دارند. اما لازم به ذکر است که هیچ چیز مانند داشتن سبک زندگی سالم، نمی تواند فرد را سالم و خوش اندام نگه دارد. اما اگر دچار چاقی یا اضافه وزن هستید، اصلا امید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب کلی راهکار های مفید و روش های مفید و مدرن پزشکی در مورد از بین بردن چربی های مزاحم بدنتان برای شما آورده ایم.

لاغری اصولی

لاغری اصولی
لاغری اصولی

خوب اول اینکه می خواهیم برای شما تعریفی از لاغری اصولی را بیاوریم. آیا تا به حال افرادی را دیده اید که از یک رژیم لاغری کوتاه مدت پیروی می کنند و ادعا می کنند که در مدت زمان 1 هفته حدود 3 الی 5 کیلو لاغر شده اند؟ وسوسه انگیز است نه؟ اما در واقع چه اتفاقی در آنها رخ داده؟ آیا آنها واقعا چربی های بدن خود را از بین برده اند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر! همچین کاهش وزنی در مدت زمان کم، فقط موجب کاهش آب بدن شما شده است و شما درصد زیادی از آب بدن خود را از دست داده اید. آیا می دانید که این لاغری به سوعت قابل بازگشت است و ماندگار نیست؟ خوب عزیز دل، هر چیزی حساب و کتاب و اصول خودش را دارد. همین رژیم ها، ممکن است که آسیب های زیادی را به بدن و سیستم عصبی شما وارد کنند که شما از آن بی خبرید. حداقل تاثیر آن هم، کم شدن حداقل یکی از ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدنتان است.

تناسب اندام و از بین بردن چربی بدن به صورت اصولی، زمانی اتفاق می افتد که اولا شما سبک زندگی اصولی داشته باشید. یعنی چه؟ یعنی اینکه روزانه آب کافی بنوشید، تحرک کافی داشته باشید، از میوه های و سبزیجات تازه بیشتری در رژیم خود استفاده کنید و دور غذاها و تنقلات ناسالم را خط قرمز بکشید. همچنین اگر تصمیم به گرفتن رژیم و یا اقدام به روش های لاغری نوین پزشکی داشتید، به یک پزشک متخصص  و مشاور تغذیه و متخصص لاغری مراجعه کنید. با این کار، بدن شما به تدریج چربی های اضافه ی خود را از دست داده و استایلی زیبا به دست خواهید آورد.

چه قرصی برای لاغری خوبه؟

چه قرصی برای لاغری خوبه؟
چه قرصی برای لاغری خوبه؟

امان از این تبلیغات و قرص های لاغری موجود در بازار که توجه بسیاری از افراد را به وعده های پوچ و توخالی خود جلب کرده است. قرص های بسیاری با برند های متفاوت و ساخت کشور های مختلف در بازار موجود هستند. اما این قرص ها نیز مانند همان تعریفی که از لاغری غیر اصولی در بالاتر کرده ایم، ممکن است آسیب هایی را به سیستم ایمنی، عصبی و بدن افراد وارد کنند.

خانمی را می شناسم که نزدیک عروسی یکی از اقوام نزدیکش، به شدت به دنبال راهی برای لاغری سریع و کاهش سایز بود، تا بتواند لباسی که در نظر گرفته بود را بپوشد. او قرص های لاغری را به اسم قرص هایی که همه ی مواد تشکیل دهنده ی آن گیاهی است خریداری کرده بود و استفاده می کرد. خوب هم لاغر شده بود و هر کس او را می دید، راز لاغریاش را از او می پرسید. اما پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، حتی به یک سال هم نکشید، آنقدر سیستم ایمنی و میزان ویتامین های ضروری بدن او پایین آمده بود که متاسفانه به مریضی سختی دچار شد و هنوز هم پس از گذشت 3 سال از آن ماجرا، او دارد با بیماری اش دست و پنجه نرم می کند. او در طی استفاده از قرص ها، اشتهای خود را به طور کل از دست داده بود و در مقابل سوخت و ساز بالایی داشت. مگر بدن انسان چقدر تحمل دارد که بدون هیچگونه مواد غذایی فعالیت کند؟

بنابراین، به هیچکدام از برند ها و مواد لاغری موجود در بازار دل نبندید و سعی کنید که خود را از راهی درست به تناسب اندام برسانیدو پزشکان متخصص در این زمینه، می توانند بهترین مشاوره ها را به شما بدهند.

چه ورزشی باعث لاغری می شود؟

چه ورزشی باعث لاغری می شود؟
چه ورزشی باعث لاغری می شود؟

به طور کلی باید بگوییم که هر ورزشی که بتواند سوخت و ساز بدن شما را بالا ببرد می تواند در کاهش چربی های بدنتان به شما کمک کند. ورزش های ساده ای مانند: پیاده روی، طناب زده، حلقه زدن( هولاپ) ، دویدن، رقصیدن و …. می توانند سوخت و ساز بدن شما را به مقدار قابل توجهی بالا ببرند.

همچنین می توانید در منزل با داشتن یک برنامه ی تمرینی اصولی و بدون نیاز به تجهیزات باشگاهی نیز ورزش کنید. یا اینکه می توانید در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید و با استفاده از برنامه ی تمرینی اصولی، ورزش کنید، لذت ببرید و خوش اندام شوید.

البته لاغری سریع با ورزش، زمانی اتفاق می افتد که شما سبک زندگی و رژیم غذایی اصولی و سالم خود را در کنار آن حفظ کنید.

لاغری حرفه ای

لاغری حرفه ای
لاغری حرفه ای

برخی از افراد نیز می خواهند که خیلی سریع به سایز و وزن ایده آل خود بگردند و به دنبال روشی برای لاغری سریع شان می گردند. در این مورد توصیه می شود که به یک پزشک متخصص لاغری و تغذیه مجرب و مورد اطمینان مراجعه کنید. زیرا پزشک متخصص، می تواند با توجه به تیپ بدنی شما، میزان چربی های اضافه ی بدن شما، فرم بدن شما، وضعیت بدنی شما و نتیجه ی دلخواه شما، بهترین نوع درمان را برایتان تجویز کند.

اگر درمان توسط پزشک متخصص انجام گیرد، شما می توانید از طریق روش های نوین پزشکی، به اندام دلخواهتان برسید. بدون آنکه هیچگونه ناراحتی و سختی را تجربه کنید.

لاغری به سبک جدید

لاغری به سبک جدید
لاغری به سبک جدید

امروزه روش های نوین پزشکی و دستگاه های موجود در مراکز پزشکی معتبر و مجهز، جایگزین بسیار خوب و پرطرفداری برای روش های جراحی و رژیم های سخت و غیر اصولی شده است. با استفاده از دستگاه های لاغری پیشرفته می توانید در مدت زمان کوتاه به اندام دلخواهتان برسید و لاغری سریع داشته باشید. البته داشتن سبک زندگی مناسب و اصولی در همه ی طول زندگی را نباید فراموش کرد.

ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود.

در روش لاغری با دستگاه ، می توان گفت که دستگاه روبولکس( robolex) با تکنولوژی 4 در 1، نیاز همه افراد را پاسخ گو بوده است. روش های اولتراسوند کویتیشن، فرکانس رادیویی، لیزر کم توان و مکش، می توانند هر گونه تیپ بدنی را درمان کنند.

مرکز لاغری اصفهان

مرکز لاغری اصفهان
مرکز لاغری اصفهان

اگر برای لاغری موضعی و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به منطقه ی مورد درمان، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی اصولی و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا