لیزر سلولیت| قیمت لیزر سلولیت

لیزر سلولیت 

لیزر سلولیت
لیزر سلولیت

درود به همه ی کاربران عزیز و زیبا که همیشه به دنبال راهکارهای سلامتی و زیبایی بیشتر هستید. امروز برای شما مقاله ای درباره لیزر سلولیت فراهم کرده ایم. یکی از دغدغه های امروزه افراد برای زیبایی بیشتر جلوگیری و یا درمان سلولیت هایی است که در بدنشان به وجود می آید. زیرا که پوست انسان خارجی ترین لایه بدن است که در صورت پدید آمدن هر نوع عارضه ای روی آن نمی توان از آن چشم پوشی کرد. ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با اطلاعات لازم درباره نحوه انجام لیزر و درمان سلولیت ها آشنا کنیم.

سلولیت چیست؟

سلولیت شرایطی است که باعث ایجاد ناهمواری هایی بر سطح پوست می شود. این ناهمواری ها به دلیل وجود بافت های چربی میان پوست بدن و عضلات هستند، به وجود می آید. این عارضه پوستی بیشتر در بانوان و به ندرت در آقایان پدید می آید، به عنوان پوست پرتقالی نیز شناخته می شود. اما این نکته وجود دارد که با وجود نظر های مختلف، هنوز هم دلیل اصلی پدیدار شدن سلولیت شناخته نشده است. برای از بین بردن سلولیت راه های مختلفی مانند لیزر سلولیت و دیگر روش ها وجود دارد. سلولیت ها بیشتر در قسمت ران و باسن به وجود می آیند و به ندرت در قسمت سینه ها، شکم و بازوها پدیدار می شموند.

انواع سلولیت

انواع سلولیت
انواع سلولیت
  • سلولیت ایدیماتوس

این نوع سلولیت در خانم های جوان در سنین 20 الی 30 سالگی شایع است. دلیل به مجود آمدن آن گردش خون ضعیف می باشد که در اثر آن رگ ها تورم پیدا می کنند . پوست قرمز و اسفنجی میشود. این نوع سخت ترین حالت برای لیزر سلولیت و یا درمان آن است. که بیشتر در ناحیه ران، باسن و عضلات دوقلو پدید می آید. خانم هایی که درگیر این نوع از سلولیت هستند، ممکن است بعد از مدتی نشستن درد را در ناحیه ای سلولیت در آن به وجود آمده احساس کنند. 

  • سلولیت فلاکسید

این نوع سلولیت که بیشتر شامل بانوان با سنین بین 30 الی 40 سال است، و معمولا با ضخیم شدن پوست همراه است. در این نوع سلولیت، پوست ظاهری نرم، موج دار و ژله ای شکل دارد و همینطور در این حالت سلولیت ها تمایل به حرکت کردن داشته و بیشتر هنگامی که فرد دراز می کشد بیشتر نمایان می شود. سلولیت ها بیشتر در ناحیه ی ران پا، باسن، شکم و بازوها پدید می آیند. با بالا رفتن سن، افزایش وزن و کمتر شدن حجم عضلات این سلولیت ها بیشتر می شوند. با انواع درمان ها مانند لیزر سلولیت ها، داشتن رژیم غذایی اصولی و ورزش می توان این عارضه را درمان کرد.

  • سلولیت متراکم

این نوع سلولیت بیشتر در افراد بزرگسال رخ می دهد. ظاهر آن بر خلاف سلولیت  فلاکسید، بسیار سخت تر است. به این صورت که پوست و عضله با وجود بافت چربی میان آن ها بسیار به هم چسبیده و سلولیت را نمایان می کند. این نوع سلولیت به نسبت انواع دیگر آن سخت تر درمان می شود. برای درمان آن اگر زودتر اقدام شود به مراتب می توان آن را راحت تر از بین برد.

نحوه لیزر سلولیت بدن

نحوه لیزر سلولیت بدن
نحوه لیزر سلولیت بدن

در روش درمان با لیزر سلولیت ما روش های مختلفی داریم:

  • سلولایز

در لیزر با روش سلولایز، در طی یک درمان تهاجمی اشعه ی لیزر به زیر پوست نفوذ کرده و باعث در هم شکسته شدن بافت های سرسخت می شود. این عمل باعث کاهش بافت های چربی در زیر پوست شما شده و همچنین پوست را ضخیم تر می کند. سلولیت ها وقتی به وجود می آیند، باعث نازک شدن پوست آن ناحیه می شوند، روش لیزر سلولیت باعث ضخیم تر شدن پوست شده و در نتیجه باهث کاهش آنها و کمتر به نظر رسیدن آنها می شود. این روش از درمان حدود 1 سال نیز ماندگاری دارد.

  • کالفینا

در این روند پزشکی، پزشک متخصص پوست سوزنی را زیر لایه ی پوست شما فرو می کند و از این طریق بافت های سرسخت زیر پوست که باعث پدید آمدن سل.لیت ها می شود را از بین می برد. در این روش از لیزر سلولیت ها 99% از مراجعین رضایت کامل را داشته و نتیجه ی آن برای 2 سال و یا ممکن است بیشتر نیز ماندگاری داشته باشد.

  • کاهش دادن ترشح بافت ها با کمک خلاء

در این روش لیزر سلولیت نیز بافت های سرسخت زیر پوست شکسته می شوند. روند این نوع لیزر به این صورت است که متخصص پوست با دستگاهی که دارای تیغه های کوچک است، این باخت ها را می برد. این کار باعث می شود که این بافت ها به بالا و حرکت کرده و فرورفتگی های پوست را برطرف کند. این روش درمان نیز برای رفع سلولیت بسیار تاثیر گذار است و ماندگاری آن 3 سال و یا ممکن است بیشتر باشد.

  • کربوکسی درمانی

در روند انجام این نوع از لیزر سلولیت، گاز کربن دی اکسید به زیر پوست شما می رود. این با کربن مونوکسید که ممکن است کشنده باشد بسیار فرق دارد، پس اشتباه نگیرید! در این نوع درمان تاثیرات جانبی مانند امکان کبود شدن ممکن است ناراحتی به وجود آورد.

  • اندرمولوژی 

در این روش از لیزر سلولیت ها، دستگاه مورد استفاده ماساژ بسیار عمیقی به شما می دهد و پوست شما را بالا برده یا می کشد. سازمان غذا و  دارو آمریکا این را به اثبات رسانده که این دستگاه پتانسیلی دارد که باعث تولید حرارت نیز می شود. برای دیدن تاثیر در این روش باید چند جلسه این درمان را تکرار کنید که هر جلسه حدود 45 دقیقه زمان می برد.

  • فرکانس رادیویی

این نوعی از درمان است که باعث گرم شدن سلولیت ها می شود. این دستگاه که توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است، فرکانس های رادیویی را با لیزر، ماساژ و مکش به سلولیت ها رسانده و باعث در هم شکسته شدن آنها می شود. تاثیر این روش به نسبت کمتر از روش های دیگر است، اما با انجام چند جلسه شما می توانید تاثیر آن بر سلولیت  ها را مشاهده کنید.

  • لیپوساکشن با کمک لیزر

لیپوساکشن یک درمان تهاخمی برای از بین بردن مقداری از چربی ها در یک ناحیه ی خاص است. اما با توجه به اینکه چربی با سلولیت فرق میکند، این روش در از بین بردن سلولیت ها نمی تواند موثر باشد. یا حداقل تاثیر این روش در از بین بردن سلولیت ها به اثبات نرسیده است.

قیمت لیزر سلولیت

قیمت لیزر سلولیت
قیمت لیزر سلولیت

در روش لیزر سلولیت، به دلیل وجود دستگاه های مختلف و روش های متفاوت نمی توان قیمت دقیقی را مشخص کرد. همچنین مراکز لیزر سلولیت مختلف و متخصصان انجام این کار، هر کدام روش خاص خود را دارند و هر متخصصی ممکن است روش های مختلفی از بین روش های ذکر شده در بالا پیشنهاد کند. پس برای اطلاع از قیمت لیزر سلولیت باید با آگاهی کامل مرکز لیزر سلولیت خود را انتخاب کرده و از خود آن مرکز پرس و جو های لازم را به عمل آورید.

بهترین مرکز درمان سلولیت

بهترین مرکز درمان سلولیت
بهترین مرکز درمان سلولیت

برای یافتن مرکز لیزر سلولیت معتبر، ابتدا سعی کنید تحقیقات لازم را از افراد مجرب و مطمئن به عمل آورید. همچنین ما اینجا پیشتهاد شگفت انگیزی را برای معرفی یک مرکز لیزر سلولیت خوب برای شما آورده ایم. این مرکز هر روزه مراجعین با تعداد بسیار بالایی را داشته که همه ی آنها از نتیجه کار خود راضی هستند. این مرکز تلاش کرده تا با ارائه خدمات به بهترین نحو و داشتن پرسنل و متخصصان مجرب در این کار، رضایت همه ی مراجعین خود را جلب کند. برای تماس و اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک کنید.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا