تزریق فیلر زیر چشم| دکتر خوب برای فیلر زیر چشم کیه؟

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم
تزریق فیلر زیر چشم

با سلام به همه ی کاربران خوب و عزیز. آیا شما هم از داشتن حلقه های تیره ی دور چشمتان ناراضی هستید؟ دوست دارید تا همیشه چهره  ی شما جوان و شاداب به نظر برسد؟ به نظرتان بهترین روش برای از بین بردن این حلقه های چیست؟ چه کسی میتواند شما را از شر آنها خلاص کند؟ وجود حلقه های سیاه اطراف چشم، ددلایل متفاوتی دارد. افزایش سن افراد، عدم استفاده از میوه و سبزیجات کافی، ننوشیدن آب کافی، نداشتن خواب منظم و کافی، استفاده ن محدود و نامناسب از تلفن های همراه، نداشتن سبک زندگی اصولی و سالم، استفاده از دخانیات، استرس، کاهش وزن سریع بدون برنامه ی اصولی، تابش زیاد نور آفتاب و از این قبیل عوامل، موجب پیدا شدن این حلقه ها می شوند. از طرفی نیز، خوشبختانه روش های متعددی برای از بین بردن آنها مانند: استفاده از کرم های دور چشم، عمل های جراحی و از این قبیل. اما امروز می خواهیم بهترین، نوین ترین و پیشرفته ترین روش درمان سیاهی زیر چشم را که روش تزریق فیلر زیر چشم است را به شما معرفی کنیم. در این مطلب، سعی کرده ایم تا علاوه برآشنا کردن شما با جزئیات این روش، پاسخ سوالات رایج شما را نیز بیاوریم.

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم چیست؟
فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم و یا همان پر کننده های زیر چشم، موادی هستند شبیه به هیالورونیک اسید می باشند. هیالورونیک اسید نیز، ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن تولید شده و به تقویت و استحکام پوست کمک می کند. این ماده، توسط یک پزشک متخصص زیبایی و پوست، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار نازک، به لایه ی زیر پوست تزریق شده و موجب بهبود ظاهر چشم و از بین روفتن حلقه های سیاه دور چشم می شوند و در نتیجه، ظاهری شاداب و سروحال را به صورت شما می دهند. همچنین تزریق این ماده، موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین می گردد. کلاژن و الاستین، دو ماده ی جوانسازی و تقویت پوست می باشند.

ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر زیر چشم
ماندگاری فیلر زیر چشم

با انجام تزریق فیلر زیر چشم ، معمولا می توانید بین 6 الی 9 ماه، از شر سیاهی اطراف چشم خود در امان باشید. همچنین پس از طی این دوره از ماندگاری، در صورت تمایل و رضایت، می توانید این درمان را تمدید کنید. تمدید این درمان، ماندگاری طولانی تری را به همراه خواهد داشت.

مزایا فیلر زیر چشم

مزایا فیلر زیر چشم
مزایا فیلر زیر چشم

از مزایای پر کننده های زیر چشمی، می توان به این اشاده کرد که: برخلاف روش های جراحی که بسیار دردناک، دارای دوره نقاهت، پپر هزینه و زمان بر هستند، این روش، در مدت زمان بسیار کم، با هزینه ی بسیار کم تر از عمل های جراحی انجام می شود و شما می توانید پس از انجام آن، بلافاصله به کار های روزمره خود بازگردید و هیچ دوره نقاهتی نخواهد داشت. همچنین این روش، موجب جوان تر شده و شادابی چهره ی شما می گردد، موجب افزایش حجم زیر چشم می شود، اعتماد به نفس افراد را با زیبا تر  کردن ظاهر آنها، بالاتر می برد.

خطرات تزریق فیلر زیر چشم

خطرات تزریق فیلر زیر چشم
خطرات تزریق فیلر زیر چشم

لازم به ذکر است که اگر کار تزریق پر کننده های زیر چشم، توسط یک پزشک حاذق و با تجربه، در یک مرکز زیبایی معتبر، با وسایل استریل و کاملا بهداشتی،  و با رعایت همه ی استاندارد های ضروری انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. همچنین یک پزشک متخصص خوب، می تواند آناتومی شما را به خوبی بفهمد و به بهترین نحو شما را درمان کند. اما برای اطلاعات بیشتر شما، برخی از عوارض جانبی را برای شما آورده ایم:

  • تورم در محل برخورد سوزن با پوست
  • قرمزی
  • کبودی
  • گلو درد ، سرفه ، گرفتگی سینه ، تنگی نفس
  • ضعف عضلانی در نزدیکی محل تزریق دارو
  • سفتی عضلات ، درد گردن ، درد در بازوها یا پاها.
  • سردرد ، خستگی
  • خونریزی در محل تزریق شده

نکات قبل از فیلر زیر چشم

نکات قبل از فیلر زیر چشم
نکات قبل از فیلر زیر چشم

نکات زیادی درباره مواردی که باید قبل از انجام تزریق فیلر زیر چشم به آنها توجه کنید، وجود دارد و بسیار حائز اهمیت می باشند. اما در اینجا ما برخی از مهم ترین آنها را برای شما آورده ایم.

  • اجازه ندهید که وسوسه ی قیمت ها شوید. ممکن است که پر کننده های متفاوتی با هزینه های بسیار کم به شما پیشنهاد شود. اما لازم به ذکر است که ممکن است که آنها از استاندارهای لازم برخوردار نباشند و یا با پوست و بدن شما سازگازی نداشته باشند و در نتیجه منجر به آسیب شوند.
  • تمام پرکننده های چین و چروک باید در محیط پزشکی با ابزار استریل انجام شود. انجام این امر در هتل ها، خانه ها و یا هر محیط دیگری به غیر از مراکز معتبر، به شدت منع گردیده است.
  • به هیچ وجه از منابع غیر از پزشکان متخصص و مراکز زیبایی معتبر، ماده های پر کننده را تهیه نکنید. هنگام تهیه ی فیلر ها، باید از به تایید رسیدن آن توسط سازمان غذا و دارو مطمئن شوید. همچنین می توانید از درمانگر خود نیز، ارائه ی این تاییدیه را بخواهید و مطمئن شوید.
  • مراکز معتبر را برای انجام این امر انتخاب کنید.
  • در صورت هرگونه حساسیت به هرگونه دارو و یا بی حسی، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در صورت داشتن هرگونه سابقه بیماری، آن را به پزشک خود گزارش دهید.
  • در صورت انجام هرگونه درمان و یا اقدام زیبایی پیشین، پزشک خود را آگاه سازید.
  • برای انجام تزریق فیلر، سعی کنید که حداقل 2 هفته قبل از جلسه ی درمانی خود، برای آن برنامه ریزی کنید.
  • از خوردن داروهای رقیق کننده ی خون مانند: آسپرین، خودداری کنید.( این امر سبب افزایش خون ریزی در هنگام درمان می گردد.)

دوره نقاهت فیلر زیر چشم

همانطور که در بالاتر نیز آورده ایم، اگر این روش درمانی توسط پزشک ماهر و مجرب پوست و زیبایی انجام گیرد، هیچگونه عوارضی رخ نخواهد دارد، هیچ دوره نقاهتی ندارد و پس از انجام آن، می توانید به زندگی و کارهای روزمره خود ادامه دهید.

مراقبت بعد از فیلر زیر چشم

مراقبت بعد از فیلر زیر چشم
مراقبت بعد از فیلر زیر چشم

بدانید که انجام فیلر زیر چشم، تنها به پیدا کردن یک پزشک و مرکز زیبایی خوب، خلاصه نمی شود. نکاتی نیز برای بعد از درمان شما وجود دارند که بسیار حائز اهمیت می باشند و برای جلوگیری از بروز هرگونه ناراحتی و عوارض و برای نتیجه ی مطلوب تر، توصیه می شود که آنها را علاوه بر توصیه های پزشک متخصص خود، رعایت کنید. این نکات شامل موارد ذیل می باشد:

  • حداقل تا 2 هفته پس از درمان، از هرگونه اقدان تهاجمی مانند: روش های جراحی، خالکوبی و یا آرایش دائمی، اقدامات دندان پزشکی و از این قبیل، بپرهیزید.
  • توصیه می شود حداقل 3 روز تا 1 هفته قبل و بعد از درمان از مصرف آسپرین ، موترین ، گینگکو بیلوبا ، سیر ، روغن کتان ، روغن کبد ، ویتامین A ، ویتامین E یا هر اسیدهای چرب ضروری دیگر استفاده نکنید. زیرا این موارد موجب افزایش خون ریزی در حین درمان می شود.
  • 24-48 ساعت قبل و بعد از درمان از مصرف الکل ، کافئین ، مکمل نیاسین ، غذاهای پر سدیم ، غذاهای پر قند ، کربوهیدراتهای تصفیه شده ، غذاهای پرادویه و سیگار خودداری کنید. این موارد ممکن است به افزایش تورم یا سوزش کمک کند.
  • اگر قبل از قرار ملاقات با پزشک خود برای درمان، سرماخوردگی ، آنفولانزا ، سرماخوردگی ، و یا بثورات و غیره را در منطقه مورد درمان مشاهده کردید، توصیه می کنیم تا زمان برطرف شدن ، جلسه ی درمانی خود را برای بعد از بهبودی خود، تنظیم کنید.
  • برای جلوگیری از افزایش قرمزی و سوزش ، توصیه می شود 2-3 روز قبل از درمان ، Retin-A را قطع کنید.
  • توصیه می شود اگر قبلاً معالجه آرایشی را با لیزر ، سونوگرافی ، لایه برداری ، صورت و یا میکرو درم انجام داده اید ، حداقل 2 هفته صبر کنید و سپس درمان با فیلر را انجام دهید.

قیمت فیلر زیر چشم

قیمت فیلر زیر چشم
قیمت فیلر زیر چشم

برای انجام فیلر زیر چشم ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت فیلر به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت پر کننده ی مورد استفاده، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کی فیلر زیر چشم زده

کی فیلر زیر چشم زده
کی فیلر زیر چشم زده

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از تزریق فیلر زیر چشم احساس راحتی داشته باشد، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

فیلر زیر چشم در اصفهان

فیلر زیر چشم در اصفهان
فیلر زیر چشم در اصفهان

اگر برای داشتن پوستی جوان و بدون چین و چروک، و از بین بردن سیاهی اطراف چشم خود، روش فیلر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

مترجم و محقق: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا