دانستنی هایی درباره فیلر پوست| تزریق فیلر در شیردهی

دانستنی هایی درباره فیلر پوست

دانستنی هایی درباره فیلر پوست
دانستنی هایی درباره فیلر پوست

درود به همه ی کاربران عزیز و محترم! امروز سعی کرده ایم دانستنی هایی مفید درباره انواع فیلر پوست، تزریق آنها و تاثیر گذاری آنها در اختیار شما قرار دهیم. شاید برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده باشد، که به دنبال راه حل هایی برای از بین بردن خطوط صورت، جوان تر به نظر آمدن،رفع سیاهی دور چشم و یا هر گونه اقدامی از این قبیل باشید. می توان گفت که تزریق فیلر ها در این موارد می توانند به شما کمک کنند. در ادامه توجه شما را به اطلاعات مفید درباره آنها جلب می کنیم.

فیلر چیست؟

فیلر چیست؟
فیلر چیست؟

پر کننده های پوست و با فیلر پوست، ماده های ژله ای هستند که از طریق تزریق وارد پوست می شوند. کارایی آنها در از بین بردن چروک ها، کانتور کردن صورت و ایجاد حجم می باشد. در برخی موارد نیز برای آبرسانی و احیای پوست نیز به کار می روند. فیلر پوست بر اساس ماده ای که در بدن به صورت طبیعی تولید می شود، یعنی یک نوع مولکول قند که در بدن تمام موجودات زنده وجود دارد، تشکیل می شوند. آنها می توانند باعث کاهش چین وچروک های شما و جوان تر به نظر آمدن پوست شما نیز بشوند. علاوه بر این کارایی های دیگر نیز دارند که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی
تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر به بینی، یکی از موارد تزریق فیلر پوست می باشد، که روشی خارج از جراحی است. در این مورد با تزریق پر کننده به بینی، می توان ظاهر بینی با بالا بردن نوک بینی، پر کردن ناهمواری های بینی و دیگر و برطرف کردن دیگر ایرادات، بهتر کرد. اما این نکته را به یاد داشته باشید که فیلر ها نمی توتنند بینی را کوچک کنند. از آنجایی که بینی عضو بسیار موثر در زیبایی صورت است، از طریق زیبا سازی بدون جراحی و با تزریق فیلر می توان آن را زیباتر ساخت. از کاربرد های تزریق فیلر به بینی می توان به این موارد اشاره کرد: مسطح کردن سطح بینی، کوچک تر کردن سوراخ بینی، تقویت ستون فقرات بینی و کاهش به نظر رسیدن آسیب ها ناشی از اتفاقات و غیره.

تزریق فیلر به دست

تزریق فیلر به دست
تزریق فیلر به دست

اگر شما جزو افرادی هستید که سن شما در حال افزایش است، شاید شما این توصیه ها را از بزرگ تر های خود شنیده باشید که پوست دست شما نشانگر سن شماست، پس مراقب آنها باشید. ممکن است توصیه هایی از قبیل اینکه تمام پوست خود از ابتدای انگشتان با کرم ها مرطوب کنید و یا توصیه های دیگر. اما امروزه استفاده از فیلر ها جایگزین راه حل های سنتی شده است. فیلر ها به نواحی مختلف پوست تزریق شده و موجب کاهش چین و چروک روی دست ها و نرمی آنها می شوند. دو روش تزریق فیلر به دست وجود دارد:

اول اینکه پزشک می تواند فیلر را میان تاندون های دست در قسمت هایی که حجم خود را از دست داده تزریق کند، و با ماساژ دادن تمامی قسمت ها را پر کند. روش دوم این است که با تزریق نوع خاصی از فیلر، می توان موجب تولید کلاژن بیشتر در پوست و در نتیجه جوان سازی آن شود.

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم
تزریق فیلر زیر چشم

یکی از کاربرد ها در مبحث فیلر پوست، تزریق فیلر زیر چشم است. این ماده می توتند با نفوذ در زیر لایه ی پوست موجب از بین رفتن سیاهی دور چشم شود. و همچنین با پر کردن محفظه های خالی شده زیر پوست می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد. امروزه فیلر ها جایگزین عمل های زیبایی و مواد آرایشی برای از بین بردن سیاهی های زیر چشم شده اند. 

بهترین مارک فیلر زیر چشم

فیلر های بسیار زیادی برای تزریق، از بین بردن خطوط و سیاهی دور چشم وجود دارند. اما در این مقاله ما به شما توصیه می کنیم که در ابتدا یک پزشک متخصص و مجرب برای این کار پیدا کرده و درباره بهترین مارک فیلر با او مشورت کنید. زیرا به دلیل متفاوت بودن افراد، نمی توان یک برند خاص را به همه ی افراد معرفی کرد. اما برای آشنایی شما با برخی از برند های خوب و معتبر ما می توانیم نام برخی از آنها را برای شما بیاوریم، که عبارتند از:

  • RESTYLANE (رستیلین)
  • BELOTERO BALANCE 

  • JUVEDERM VOLBELLA

  • RESTYLANE SILK

برند های معتبر دیگر نیز وجود دارند، که ما فقط در این مقاله به تعداد بسیار کمی از آنها صرفا برای آشنایی شما با نام آنها اشاره کرده ایم.

تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر برای خط خنده
تزریق فیلر برای خط خنده

با افزایش سن افراد، خطوطی در گوشه های لب ها به وجود می آید که به آن خط لبخند می گویند. بسیاری از افراد به دنبال راهی آسان و مطمئن برای از بین بردن این خطوط هستند. یکی دیگر از کاربرد های فیلر پوست، پر کردن این خطوط می باشد. با تزریق مقداری از هایلورونیک اسید یا همان فیلر، به لایه ی زیر پوست، می توان به آن ناحیه حجم داد و ظاهری جوان تر به دست آورد. مکانیزم فیلر خط لبخند به این صورت است که با نفوذ به لایه ی بالایی و اپیدرمی پوست، باعث جایگزین شده حجم از دست رفته پوست می شود. همچنین هایلورونیک اسید با وارد شدن به بدن، موجب تحریک بدن برای ساخت طبیعی کلاژن بیشتر می شود.

بهترین مارک فیلر خط خنده

ماده فیلر پوست که شامل هایلورونیک اسید می شود. برای درمان چین و چروک ها و جوانسازی به کار میروند. این فیلر ها مارک های متفاوتی دارند. این نکته را یادآور می شویم که برای انتخاب یک پرکننده مناسب، به دلیل تفاوت های فردی نمی توان یک برند خاص را پیشنهاد کرد و برای انتخاب فیلر مناسب ابتدا باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. رستیلن لیفت، جودرم اولترا، جودرم ولوم، بلوترو، از برند های شناخته شده می باشند.

تزریق فیلر در شیردهی

تزریق فیلر در شیردهی
تزریق فیلر در شیردهی

برای تزریق انواع فیلر پوست هنگام شیردهی، توصیه  پزشکان انجام تزریق فیلر پس از دوران شیردهی می باشد. به کمبود تحقیقات کافی در رابطه با تاثیر پرکننده ها بر روی کودکان تازه متولد شده و جلوگیری از آسیب های احتمالی از انجام این امر در این دوران اجتناب کنید.

تزریق فیلر نی نی سایت

تزریق فیلر نی نی سایت
تزریق فیلر نی نی سایت

بسیاری از افراد پیش از انجام هرگونه اقدام جهت زیبایی، مانند تزریق انواع فیلر پوست، شروع به تحقیق و پرس و جو از طریق افراد و یا از طریق سایت های اجتماعی می کنند. اما بهتر است بدانید که سایت های تبادل نظر اجتماعی، نمی توانند منبع اطلاعات خوبی برای شما باشند. زیرا ممکن است در این سایت ها به صورت مجازی با افرادی گفتگو کنید که دیدگاه آنها به زیبایی با دیدگاه شما فرق کند، سلیقه ی آنها با شما متفاوت باشد و یا هرگونه راهنمایی نادرست به شما بدهند که هرگونه از این موارد ممکن است افراد را درگیر آسیب های جدی کند.

بهترین مرکز تزریق فیلر اصفهان

اگر به دنبال مرکز تزریق فیلر پوست بسیار مطمئن و معتبر هستید، ما مرکزی را به شما معرفی می کنیم که رضایت مراجعین را ضمانت کرده و دارای مرجعین بسیار زیادی می باشد. این مرکز دارای تیم پزشکی متخصص و مجرب، پرسنلی خوش برخورد و محیطی کاملا بهداشتی و آرام، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید!

منبع1

منبع2 

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

منبع7

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا