تزریق ژل صورت| هر آنچه که باید درباره تزریق ژل صورت بدانید!

تزریق ژل صورت

تزریق ژل صورت
تزریق ژل صورت

درور به همه ی کاربران محترم! اگر کنجکاو هستید که تزریق ژل صورت چیست؟ و می خواهید اطلاعاتی نیز درباره جزئیات آن داشته باشید، ما در این مقاله سعی کرده ایم که اطلاعات مفیدی را برای شما گردآوری کرده و در اختیارتان قرار دهیم. با بالا رفتن سن افراد، خطوط و افتادگی هایی در پوست آن ها به وجود می آید. همانطور که می دانید، پوست بارزترین نشانگر از سن شماست. برای جوان تر و زیباتر به نظر آمدن، افراد اقدام به تزریق ژل در نواحی مختلف صورت کرده و خطوط به وجود آمده را پر می کنند. می توان گفت که امروزه استفاده از ژل های صورت، به  سرعت دارد جایگزین عمل های جراحی زیبایی، که هم پر هزینه و هم ممکن است خطرناک باشند، می شود. 

تزریق ژل صورت چیست؟

تزریق ژل صورت چیست؟
تزریق ژل صورت چیست؟

در تزریق ژل صورت، از محصولی استفاده می شود که مانند کلاژن است. این ژل با به دست آمدن از ترکیب هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسیل، از طریق کاهش و از بین بردن چین و چروک ها، از بین بردن جای زخم ها و جوان سازی صورت، موجب نرمی، صافی و جوان تر شدن پوست می شود. ژل های صورت موقتی هستند و از طریق چند تزریق کوچک وارد لایه ی زیرین پوست می شوند. ژل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای هدف خاصی، به عنوان از بین برنده چین وچروک ها ویا به عنوان تقویت کننده لب ها تزریق می شوند. با مشورت با یک متخصص پوست و یا دارو، می توانید ژل مورد نظر خود را به صورت صحیح انتخاب کنید.

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن شما می باشد. با بالا رفتن سن، کلاژن و چربی زیر پوست کاهش یافته و موجب ایجاد چین و چروک ها و کوچک تر شدن حجم لب ها می شود. با تزریق ژل صورت، می توان این علائم را کاهش داد.

 نواحی تزریق ژل در صورت

نواحی تزریق ژل در صورت
نواحی تزریق ژل در صورت

ژل ها تولید شده اند تا بافت های همبند زیر پوست را که بر اثر بالا رفتن سن، حجم خود را از دست داده اند، پر کنند. تزریق ژل در صورت را می توان به چند ناحیه دسته بندی کرد. ژل ها می توانند به اطراف چشم تزریق شده و باعث کاهش چین و چروک ها و سیاهی دور چشم شوند، می توان آنها را به گونه ها، دست ها و بینی به منظور زیبایی، و همچنین به لب ها برای تقویت آنها و افزایش حجم از دست رفته آنها تزریق می شوند.

ماندگاری تزریق ژل صورت

ماندگاری تزریق ژل صورت
ماندگاری تزریق ژل صورت

ماندگاری تزریق ژل صورت به نوع ژلی که شما به ناحیه مورد نظر تزریق می کنید، بستگی دارد. برخی از ژل ها بین 6 الی 12 ماه ماندگاری دارند. در حالی که برخی دیگر از ژل ها تا 5 سال نیز ماندگاری دارند. برای مثال، ژل اولترا پلاس، بین 9 الی 12 ماه و ژل جودرم ولوم بین 1 الی 2 سال ماندگاری دارند.

عوارض تزریق ژل صورت

ماندگاری تزریق ژل صورت
عوارض تزریق ژل صورت

تزریق ژل به صورت ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. برخی این عوارض ممکن است که به سرعت نمایان شوند، مانند کبودی، قرمزی و سوزش، که این عوارض به سرعت با گذاشتن کمپرس یخ در ناحیه تزریق شده، استفاده از پماد ویتامین k و استفاده از ژل آلوئه ورا، کاهش می یابند. تزریق ژل به صورت آرام و اصولی می تواند این عوارض را کاهش دهند. ممکن است علائم آلرژی حدود 1 ساعت و یا بیشتر پس از تزریق پدیدار شوند. و عوارض دیر هنگام مانند، به وجود آمدن فرورفتگی ها و برجستگی ها در ناحیه تزریق شده، که می تواند به دلیل تزریق نادرست مواد باشد. 

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم
بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

برای تزریق ژل صورت، در هر ناحیه ای مانند چشم، به دلیل وجود تفاوت های فردی، نمی توان برند خاصی را معرفی نمود. برای این کار بهتر است که نزد یک متخصص پوست رفته و با او مشورت کنید. اما برخی مارک های ژل برای تزریق زیر چشم، عبارتند از:

  • ژل رستیلن
  • بلوترو بالانس
  • جودرم ولبلا و جودرم وولور
  • رستیلن ریفاین و رستیلن دیفاین
  • رستیلن سیلک
  • جودرم ولوم

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده
بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

این نوع تزریق ژل صورت نیز، مانند ژل زیر چشم، در ابتدا  باید با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید. اما برخی مارک ها  برای معرفی، مانند مارک های ذکر شده برای ژل زیر چشم عبارتند از:

  • ژل رستیلن
  • بلوترو بالانس
  • جودرم ولبلا و جودرم وولور
  • رستیلن ریفاین و رستیلن دیفاین
  • رستیلن سیلک
  • جودرم ولوم

تزریق ژل در بارداری

تزریق ژل در بارداری
تزریق ژل در بارداری

دوران بارداری پر از مواردی است که باید از آن دور بمانیم و رعایت کنیم. تزریق ژل صورت نیز جزو مواردی است که در این دوران بهتر است از آن اجتناب کنید. به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی درباره تاثیر ژل ها در دوران بارداری و همچنین تاثیر آن بر جنین، توصیه پزشکان این است که بانوان باردار، در این دوره این کار را انجام ندهند.

قیمت تزریق ژل

قیمت تزریق ژل
قیمت تزریق ژل

انواع ژل تزریق صورت، به دلیل تزریق به نواحی مختلف و وجود برند های مختلف ژل، نمی توان هزینه مشخصی برای این درمان در نظر گرفت. برای اطلاع از هزینه تزریق خود، به مرکز تزریق ژل صورت معتبر مراجعه نموده و پس از مشورت با پزشک متخصص پوست، بر اساس مارک ژلی که پزشک مورد نظر استفاده می کند، می توانید از هزینه آن مطلع شوید.

تزریق ژل صورت نی نی سایت

این یک امر طبیعی است که افراد پیش از انجام هرگونه اقدام برای زیبایی و یا هر درمان دیگر، از افراد مجرب، پزشکان متخصص و دیگر منابع مانند سایت های اجتماعی به دنبال جواب سوالات خود باشند. اما این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از سایت های مجازی که در آن تبادل نظر صورت می گیرد، نمی تواند منبع خوبی برای شما باشد. و دلیل آن این است که ممکن است افرادی در این تبادل نظر ها شرکت کنند که تجربه کافی را برای دادن اطلاعات صحیح نداشته باشند. و در خصوص امر زیبایی این احتمال وجد دارد که تعریف افراد در سایت های مجازی از زیبایی ممکن است با تعریف شما متفاوت باشد. پس بهتر است برای مشورت، پزشکان متخصص را مورد در نظر داشته باشید.

بهترین مرکز تزریق ژل در اصفهان

اگر به دنبال مرکز تزریق ژل صورت مورد اطمینان هستید، ما مرکزی را یه شما معرفی می کنیم که با کادر پزشکی بسیار مجرب، پرسنل خوش برخورد و وظیفه شناس، در محیطی آرام و کاملا بهداشتی، آماده ارائه خدمات به بهترین نحو می باشد. برای دریافت مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

منبع7

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

 

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا