تزریق ژل لب | بهترین مرکز تزریق ژل در اصفهان

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

درود به همه ی کاربران عزیز و دوست داشتنی! امروز می خواهیم برخی از دانستنی های مفید، درباره تزریق ژل به لب ها را در اختیار شما قرار دهیم. امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال راهی برای برای حجیم کردن لب هایشان هستند. این امر در خانم ها، نسبت به آقایان رایج تر است. با افزایش سن افراد، حجم لب برخی از افراد کم تر می شود، و یا در کل برخی نیز تمایل دارند که برای زیبایی بیشتر، لب های خود را حجیم تر کنند. برای این امر، راه های متفاوتی مانند، تزریق ژل ها وجود دارد. در ادامه شما را با این مبحث بیشتر آشنا می کنیم.

ژل لب چیست؟

ژل لب چیست؟
ژل لب چیست؟

امروزه استفاده از ژل های تزریقی، رایج ترین راه برای افزایش حجم لب ها در میان مردم می باشد. ژل لب ماده ای است که توسط پزشک متخصص پوست، از تریق سرنگ های بسیار کوچک و ظریق، به لب های شما تزریق می شود. ماده اصلی تشکیل دهنده ژل ها، هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید ماده ای است که بر اساس ماده اصلی و طبیعی که در بدن انسان تولید می شود، ساخته شده است.

تزریق ژل به لب درد دارد؟

تزریق ژل به لب درد دارد؟
تزریق ژل به لب درد دارد؟

ممکن است باور این مطلب کمی سخت باشد، اما می توان گفت که تزریق ژل درد ندارد و یا بسیار کم است. قبل تزریق ژل متخصص پوست، جراح پلاستیک و یا فردی که می خواهد تزریق را برای شما انجام دهد، پماد بی حس کننده را روی لب های شما می مالد. حدود 20 الی 30 دقیقه زمان می برد، و بعد از آن لب ها 80 الی 90 درصد بی حس شده و شما درد را احساس نمی کنید. همچنین می توان گفت که ظریف بودن سوزن تزریق ژل نیز سبب کم بودن درد تزریق می شود.

در گذشته که افراد برای حجیک کردن لب های خود راه تزریق کلاژن را انتخاب می کردند، به دلیل سخت تر بودن ماده کلاژن، سوزن تزریق آن کمی بزرگتر بود. اما امروزه با جایگزین تزریق ژل لب ها به جای تزریق کلاژن، ماده هیالورونیک اسید را می توان به دلیل نرمی با سوزنی بسیار ظریف تر، تزریق کرد.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی
تزریق ژل لب مدل عروسکی

بسیاری از افراد با مراجعه به پزشک متخصص پوست برای حجیم کردن لب ها، از آنها می خواهند که فرم لب هایشان را عروسکی، مانند عروسک های باربی و برتس ها کنند. اما لازم به ذکر است که، بهتر است این کار را به پزشک خود بسپارید. زیرا حجیم کردن بیش از اندازه لب ها ممکن است آسیب هایی را به همراه خود داشته باشد. اما اگر به پزشکی مراجعه کنید که در این کار تجربه کافی را داشته باشد، می تواند با تزریق به اندازه و مناسب ژل، شکلی زیبا و متناسب با چهره شما، به لب هایتان بدهد

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب به نوع ژلی که استفاده می شود، به مقدار ژلی که مصرف می شود و به پزشکی که کار تزریق را انجام می دهد، بستگی دارد. این نکته را به یاد داشته باشید که، به تخفیف های بیهوده و غیر قابل اطمینان، اعتماد نکنید. پایین بودن بیش از اندازه قیمت ژل ها، ممکن است به دلیل کیفیت ضعیف آن باشد، و یا حتی برعکس، بالا بودن قیمت یک ژل دلیل بر مرغوبیت آن نمی باشد. سعی کنید کار را پزشکان متخصص و قابل اعتماد بسپارید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب
مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

بعد از تزریق ژل لب، برای ماندگاری و نتیجه بیشتر، مراقبت هایی وجود دارد که می توان انجام داد.

  • از گرما دوری کنید! بودن در معرض گرما مانند آفتاب، دوش آب گرم و غیره، باعث گشاد شدن رگ های خونی شده و موجب سوزش و خارش بیشتر می شود.
  • از انجام تمرین های ورزشی سخت خودداری کنید، این کار باعث بالا رفتن گردش خون، در نتیجه موجب سوزش و کبودی خواهد شد.
  • از قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب خودداری کنید. این کار موجب کبودی بیشتر می شود.
  • از خوردن نوشیدنی های الکلی خودداری کنید، این کار موجب گشاد شدن رگ های خونی و در نتیجه، سوزش و کبودی می شود.
  • به مدت 2 هفته پس از درمان، از ماساژ دادن لب ها خودداری کنید.
  • به مدت 2 هفته از خوردن مسکن ها، ویتامین e، زنجبیل، ادویل و جینسینگ خودداری کنید، زیرا خطر کبودی را افزایش می دهد.
  • از استفاده ی مواد آرایشی اجتناب کنید.
  • از کمپرس یخ برای کاهش التهاب استفاده کنید.

حجیم کردن لب با ویتامین e

حجیم کردن لب با ویتامین e
حجیم کردن لب با ویتامین e

یکی از راه هایی که برای حجیم کردن لب ها ممکن است به گوش شما خورده باشد، تزریق ویتامین e می باشد. اما این راهی است که تاکنون تایید نشده است. به این دلیل که این ماده با تزریق شدن به لب ها موجب ایجاد آلرژی و دیگر عوارض مانند سفت شدن لب ها، سوزش، خارش، کبودی و بد شکلی لب ها می شود. این کار بسیار خطرناک می باشد و شخصی که این نوع تزریق را انجام میدهد، شخصی غیر حرفه ای می باشد.

برجستگی دائمی لب با عسل

برجستگی دائمی لب با عسل
برجستگی دائمی لب با عسل

بکی از راه های غیر جراحی برای حجیم کردن لب ها، استفاده از عسل می باشد. مالیدن عسل روی لب ها، باعث هیدراته شدن لب ها، کلاژن سازی بیشتر در لب ها و در نتیجه پر شدن لب ها می شود.

بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان

افراد متفاوت و متعددی در زمینه تزریق ژل لب فعالیت می کنند. اما به یاد داشته باشید که بهترین افراد برای انجام این کار، پزشکان متخصص پوست، جراح های پلاستیک و متخصصان دارو می باشند. به جز این افراد، توصیه ما این است که به افراد دیگر اعتماد نکنید. زیرا عدم تخصص و اطلاعات کافی برای تزریق، ممکن است آسیب های جدی را به همراه داشته باشند.

اگر به دنبال یکی از بهترین دکتر های تزریق ژل هستید، ما تیم پزشکی را به شما معرفی می کنیم، که داشتن تخصص و تجربه کافی آنها برای ارائه بهترین نوع خدمات را برای شما تضمین می کنیم.

بهترین مرکز تزریق ژل در اصفهان

امروزه مراکز بسیار زیادی در خصوص تزریق ژل لب تبلیغ ها ی بسیار وسوسه انگیزی می کنند. اما پیدا کردن بهترین مرکز تزریق ژل، یکی از مهم ترین مسائل در خصوص اقدامات لازم جهت انجام تزریق ژل می باشد. اگر به دنبال مرکز معتبر و مطمئن هستید، ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم. مرکزی که با دارا بودن تیم پزشکی فوق حرفه ای، پرسنلی مجرب و وظیفه شناس، محیطی آرام و بهداشتی، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. و رضایت شما را از نتیجه انجام کار، تضمین می کند. برای مشاوره، دریافت اطلاعات مورد نیاز و ارتباط اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

منبع7

مترجم و گرد آورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا