مزوتراپی مو| هزینه مزوتراپی مو

مزوتراپی مو
مزوتراپی مو

سلام خدمت همه ی کاربران عزیز و زیبا! امروزه یکی از مشکلاتی که عمده ی افراد درگیر آن هستند، ریزش مو می باشد. نداشتن خواب کافی، استرس، نداشتن رژیم غذایی اصولی، تغییرات هرمونی، شیردهی، ژنتیک و کلی دلایل دیگر سبب این عارضه می شوند. برای درمان ریزش مو راه حل های متفاوتی وجود دارد. یکی از این راه ها مزوتراپی مو می باشد. در این مقاله ما اطلاعات مفیدی را درباره نحوه این درمان، هزینه، عوارض و غیره گردآوری کرده ایم. 

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو چیست؟
مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو روشی است که در آن با تزریق ویتامین، آنزیم، مواد معدنی، هورمون و عصاره های گیاهی به کف سر، باعث جلوگیری و درمان ریزش مو می شود. مزوتراپی فواید دیگری نیز مانند جوان سازی و از بین بردن چربی های اضافی، از بین بردن سلولیت ها و روشن کردن رنگدانه های پوست نیز دارد. اما در این مقاله ما به خاصیت درمان ریزش مو ها می پردازیم. این درمان به صورت تزریق ماده از طریق سوزن های بسیار ظریف، به لایه های زیرین پوست انجام می شود.

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

عوارض مزوتراپی مو چیست؟
عوارض مزوتراپی مو چیست؟

با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه عوارض مزوتراپی مو، عوارض آن بسیار کم است و به ندرت اتفاق می افتد. اما محض اطلاع، این عوارض عبارتند از:

  • درد
  • قرمزی
  • سوزش
  • خارش
  • ورم 
  • کبودی
  • عفونت
  • برآمدگی در محل تزرق
  • زخم

اما اگر این کار توسط متخصص مجرب انجام گیرد، می توان عوارض آن را کاهش داد.

بهترین مارک داروی مزوتراپی

بهترین مارک داروی مزوتراپی
بهترین مارک داروی مزوتراپی

مزوتراپی مو دارای انواع دارو ها با برند های مختلف می باشد. اما انتخاب بهترین مارک مواد مزوتراپی را به پزشک متخصص خود بسپارید. او می تواند با توجه به خصوصیات فردی شما، حساسیت ها و دیگر ویژگی های مربوط شما، بهترین مواد را برای شما انتخاب کند. اما برای آشنایی شما با برخی از برند  های مزوتراپی مو، ما چند مورد از آنها را برای شما آورده ایم:

  • ساو پالمتو

این مارک از ماده ی مزوتراپی مو در اصل برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. ایم ماده بدون داشتن عوارض جانبی، موجب تقویت رشد مو می شود. همه ی اسید آمینه های مورد نیاز برای رشد مو، کراتین و پروتئین های مورد نیاز را تامین کرده و از ریزش مو جلوگیری میکند. بعد از گذشت حدود 10 جلسه این ماده موجب ضخیم تر شدن مو و در نتیجه بهتر به نظر آمدن آنها می شود. و ممکن است به مرور موجب قطع کامل ریزش مو شود.

  • بیوتین

بیوتین نوعی ویتامین B می باشد که نوعی عملکرد تجزیه قند را نیز بهبود می بخشد. به بیوتین ویتامین H و یا B7 نیز گفته می شود. این ویتامین، از نوع ویتامین های محلول در آب می باشد، و این مزیت را دارد که در صورت زیاد بودن این نوع از ویتامی در بدن، به راحتی می تواند از طریق ادرار دفع شود. در برابر ریزش مو موثر است و باعث ایجاد سلامت مو می شود. بیوتین ماده ای است که موجب براقی، نرمی و قوی بودن می شود. 

اقدامات پس از مزوتراپی مو

اقدامات پس از مزوتراپی مو
اقدامات پس از مزوتراپی مو

اقدام ضروری و لازمی پس از انجام مزوتراپی مو توصیه نشده است. اما از توصیه های پزشک خود پیروی کرده، محل تزریق شده را فشار و یا ماساژ ندهید و همچنین در صورت بروز هرگونه عوارض، پزشک خود را در جریان قرار دهید.

هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو
هزینه مزوتراپی مو

 

هزینه مزوتراپی مو، به مواد مورد مصرف، مقدار مواد مورد نیاز برای تزریق و تفاوت های فردی و تعداد جلسات مورد نیلز برای انجام تزریق بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت، بهتر است با مرکز مزوتراپی مو ی انتخابی خود، مشورت کنید.

ماندگاری مزوتراپی مو

ماندگاری مزوتراپی مو

ماندگاری مزوتراپی مو کاملا به افراد بستگی دارد. تاثیر این ماده بر ربزش مو می تواند، ریزش را به طور کامل قطع کند. اما برخی از افراد به دلیل داشتن تفاوت های فردی ممکن است بتوانند ریزش را تا حدودی قطع کنند. بنالراین قطع کامل ریزش مو را نمی توان ضمانت کرد. ام ی تواند کمک به کاهش چشمگیر آن کرد.

مزوتراپی مو چند جلسه است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی مو برای هر فرد متفاوت می باشد. حتی تعداد جلسات مورد نیاز به جنسیت افراد نیز بستگی دارد. بین 6 الی 8 جلسه به صورت معمولی، لازم است تا تاثیر این درمان را کاملا مشاهده کنید. اما میزان کم پشت بودم مو و یا حتی کچل بودن افراد در افزایش تعداد جلسات آنها موثر می باشد.

مزوتراپی مو نی نی سایت

برای انجام اقداماتی مانند مزوتراپی مو، معمولا افراد به دنبال مراکز و یا پزشکانی هستند، که با مراجعه به آنها بتوانند به طور کامل و قطعی از شر ریزش مو خلاص شوند. اما در حین انجام این جستجو، افراد ممکن است راه هایی را انتخاب کنند که برای آنها آسیب هایی را به دنبال خواهد آورد. یکی از آن راه ها استفاده از برخی سایت های مجازی می باشد، که افراد در آن به گفتگو و تبادل نظر درباره موضوع مربوطه می پردازند. اما در همین تبادل نظر های مجازی، ممکن است با یک راهنمایی اشتباه کوچک، افراد دچار آسیب های شدید شوند. مانند معرفی پزشکی که در واقع متخصص نیست و غیره. پس برای اقدام به این قبیل درمان ها، بهتر است با پزشکان متخصص، مراکز معتبر و یا جراح های زیبایی مشورت کنید.

بهترین مرکز مزوتراپی مو

انتخاب یک مرکز خوب و معتبر، یکی از مهم ترین مراحل اقدام برای درمان است. به همین دلیل ما مرکز مزوتراپی مو معتبر ی را به شما معرفی می کنیم که، با کادر پزشکی متخصص و مجرب، پرسنل خوش برخورد و وظیفه شناس، در محیطی که تمامی استاندارد های یک مرکز خوب در آن رعایت شده، آرام و بهداشتی می باشد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. و تضمین رضایت مراجعین محترم را اولویت کار خود قرار داده است. برای اطلاعات بیشر، مشورت و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید. 

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا