مزوتراپی صورت| عوارض و مزایا مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت
مزوتراپی صورت

درود بر همه ی کاربران محترم. همانطور که می دانید، با بالا رفتن سن افراد، چین و چروک هایی در در نقاط مختلف پوست آنها، از جمله صورت آنها به وجود می آید. پوست افراد بارز ترین نشان دهنده سن افراد است. و همچنین پوست صورت، قسمتی است که نمی توان آن را از دید افراد دیگر پوشاند. به همین دلیل افراد همواره به دنبال راهی برای زیبا تر و جوان تر شدن پوست صورتشان هستند. مزوتراپی صورت، یکی از راه هایی است که می توان با انجام آن، چین و چروک ها را بین برده و جوان تر به نظر رسید.

مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی راهی غیر از جراحی، برای جوان سازی پوست می باشد. مزوتراپی صورت یکی از انواع آن می باشد. زیرا می توان این کار را برای مو، گردن و زیر چشم ها نیز انجام داد. مزوتراپی شامل تزریق هیالورونیک اسید، به لایه ی مزودرم( لایه ی میانی پوست) و اپیدرم می باشد. جوان سازی پوست، با افزایش تولین کلاژن و الاستین، خاصیت انجام مزوتراپی است. و بعد از انجام آن پوستی براق، درخشان، محکم تر و هیدراته خواهید داشت. برای نتیجه بیشتر، توصیه میشود، 4 الی 6 درمان در فواصل زمانی 2 الی 4 هفته انجام شود. ممکن است پس از درمان، نقاطی در صورت که در آن تزریق انجام گرفته، سوزش داشته و یا جای سوزن ها مشخص باشد، که پس از 24 الی 48 ساعت از بین خواهد رفت.

مزایا مزوتراپی صورت
مزایا مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت دارای مزایایی می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • جوانسازی صورت
  • استحکام پوست
  • درخشندگی و براقی پوست
  • پیشگیری با کاهش چین و چروک، احیای پوست

عوارض مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت دارای عوارضی می باشد، که اگر این کار توسط متخصص مجرب مزوتراپی انجام گیرد، می توان این عوارض را کاهش داد. این عوارض عبارتند از:

  • درد و سوزش

با انجام تزریق، ممکن است پوست دچار کمی سوزش و درد شود. که پس از 1 الی 2 روز این عوارض بهبود می یابد.

  • کبودی و تورم

از عوارض مزوتراپی صورت، می توان به تورم و کبودی اشاره کرد. این عوارض که ممکن است در نواحی تزریق به وجود آید. پس از 1 الی 2 هفته از بین خواهد رفت.

قیمت مزوتراپی صورت

قیمت مزوتراپی صورت
قیمت مزوتراپی صورت

هزینه ی مزوتراپی مو به محل تزریق و مقدار ماده ی مورد نیاز بستگی دارد. همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان نیز در هزینه ی آن موثر است. نکته دیگر این است که، به دلیل قرار داشتن این درمان در دسته بندی درمان های زیبایی، بیمه هزینه ی آن را متقبل نمی شود.

مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت

مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت
مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت

بعد از انجام مزوتراپی صورت، برای داشتن نتیجه ای بهتر و عوارض کمتر، مراقبت های توصیه شده زیر را انجام دهید:

  • تا گذشت حداقل 8 ساعت پس از درمان مزوتراپی، از دوش گرفتن خودداری کنید. همچنین تا 48 ساعت پس از مزوتراپی، از گرفتن دوش آب گرم نیز خودداری کنید. پس از 48 ساعت نیز، تا یک هفته مدت زمان دوش گرفتن شما نباید بیش از 15 دقیقه باشد.
  • تا 48 ساعت از انجام ورزش ها خودداری کنید، زیرا محلول تعریق از منافذ پوست بیرون زده و باعث کاهش درمان می شود.
  • تا یک هفته پس از درمان آب به مقدار زیاد بنوشید.
  • تا 48 ساعت پس از درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید. و در صورت ضرورت از ضد آفتاب SPF 25 استفاده کنید.
  • پس از انجام درمان، ممکن است قرمزی، تورم و یا برآمدگی به وجود بیاید. در صورت مشاهده هرگونه از این علائم فورا پزشک متخصص خود را در جریان بگذارید.
  • در صورت داشتن سوال و یا هر مسئله دیگر فقط با پزشک خود مشورت کنید.
  • کرم و یا ژل تجویز شده توسط پزشک خود، برای درمان کبودی ها را روزی 3 الی 4 بار در روز در ناحیه تزریق شده ماساژ دهید.

مزوتراپی صورت در بارداری

مزوتراپی صورت در بارداری
مزوتراپی صورت در بارداری
  • مزوتراپی قبل از بارداری

پیش از بارداری انجام درمان مزوتراپی صورت، منع نشده و می توان آن را انجام داد.

  • مزوتراپی در دوران بارداری

انجام مزوتراپی در دوران بارداری، منع شده است. زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت شده و در نتیجه عوارض آن بر نوزاد تاثیر خواهد گذاشت.

  • مزوتراپی پس از بارداری

پس از بارداری می توانید مزوتراپی را انجام دهید. اما باید فاصله میان دوره بارداری و مزوتراپی حداقل 6 ماه باشد. اما توجه داشته باشید که در دوران شیردهی نیز این درمان منع شده است.

مدت اثر مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت در بارداری
مدت اثر مزوتراپی صورت

هر جلسه مزوتراپی صورت حدود 45 دقیقه زمان می برد. ماندگاری آن موقتی می باشد و در صورت تمایل مجدد، می توانید آن را تمدید کنید. ماندگاری اثر مزوتراپی حدود 1 الی 2 سال است. و این بازه زمانی ممکن است با تفاوت های فردی تغیر کند.

مزوتراپی صورت نی نی سایت

برای انجام مزوتراپی صورت ابتدا با یک پزشک متخصص، افراد مجرب و یا جراح پلاستیک که مورد اعتماد می باشد مشورت کنید امروزه با به وجو آمدن برخی از سایت های مجازی تبادل نظر، برخی از افراد تحقیقات خود را از این طریق انجام داده و ممکن است آسیب های جدی را در پی داشته باشد. استفاده از این سایت ها به دلیل مجازی بودن افراد، نمی توان به نظر هایی که تبادل می شود اعتماد کرد. و یا هر کس می تواند سلیقه و تعریف خاص خود را از زیبایی داشته باشد. پس بهترین افراد برای مشورت، پزشکان می باشند.

بهترین دکتر مزوتراپی صورت

بهترین دکتر مزوتراپی صورت
بهترین دکتر مزوتراپی صورت

پزشکان متخصص بسیار زیاد و جراحان زیبایی متعددی در زمینه انجام مزوتراپی صورت فعالیت می کنند. اما متاسفانه امروزه پزشکانی وجد دارند که به انداره کافی در این زمینه حرفه ای نیستند، اما تبلیغات بسیار پوچ انجام می دهند. پس برای انتخاب یک پزشک خوب، بهتر است تحقیقات لازم را انجام دهید. برای مثال می توانید به مرکز زیبایی مورد نظر رفته، عکس های قبل و بعد درمان مراجعین به آن مرکز را دیده، در صورت رضایت می توانید به او اعتماد کنید. برای ارتباط با بهترین پزشک مزوتراپی صورت اینجا کلیک کنید.

بهترین مرکز مزوتراپی صورت در اصفهان

مراکز مزوتراپی صورت بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است از طریق تبلیغات با آنها آشنا شده باشید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که تبلیغات زیاد و وسوسه انگیز، ملاک خوبی برای یک مرکز مزوتراپی خوب نیست. اما ما اینجا مرکز مزوتراپی معتبری را به شما معرفی می کنیم که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنل مجرب و وظیفه شناس، محیطی بهداشتی و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز خوب، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا