درمان سلولیت با دستگاه| هزینه درمان سلولیت

درمان سلولیت با دستگاه

درمان سلولیت با دستگاه
درمان سلولیت با دستگاه

سلام خدمت همه ی کاربران محترم! امروزه دور شدن برخی از افراد از رژیم غذایی درست و جایگزین شدن فست فود به جای غذا های سالم تر، نداشتن سبک زندگی اصولی و دیگر دلایل، موجب به وجد آمدن عوارضی مانند سلولیت ها شده است. افراد برای رفع آن، اقدامات مختلفی مانند تغییر در عادت غذایی، ورزش و غیره انجام می دهند. یکی از راهکارهای دیگری که می توان انجام داد، درمان سلولیت با دستگاه می باشد. در این مقاله ما درباره این روش، بهترین دستگاه، هزینه ها، انواع سلولیت ها و غیره برای شما توضیح می دهیم.

سلولیت چیست؟

سلولیت چیست؟
سلولیت چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، سلولیت نوعی عارضه پوستی می باشد و بیماری نیست. اما عارضه ایست که بسیار رایج است که به دلیل ترکیب بافت های همبند در میان لایه ی پوست و عضلات به وجود می آیند. طبق تحقیقات انجام شده، حدود 85 الی 90 درصد از خانم ها و به ندرت در آقایان سلولیت ها پدید می آیند. و اکثرا در نواحی ران پا و باسن، و به نسبت کمتری در قسمت بازو ها و شکم ظاهر می شوند. به پوست هایی که دارای این عارضه هستند به دلیل داشتن ظاهری با فرورفتگی ها و برآمدگی های سطح آن، پوست ترتقالی و یا حفره پنیری نیز می گویند.

انواع سلولیت

انواع سلولیت
انواع سلولیت

سلولیت ها انواع و درجات متفاوت دارند. ما در این قسمت انواع آن را به شما معرفی کرده و راه بهبود و یا درمان سلولیت ها را به شما توضیح می دهیم:

  • سلولیت نرم

این نوع سلولیت در قسمت ران، باسن، بازو ها و شکم به وجود می آیند. هنگامی که شما دراز می کشید، نسبت به زمانی که ایستاده اید، بیشتر  نمایان می شوند. این سلولیت ها نرم هستند و دردناک نمی باشند. دلیل به وجود آمدن آنها کمتر شدن حجم عضلات و اضافه وزن است. شما می توانید برای درمان سلولیت های نرم ورزش های دو، پیاده روی، فیتنس، شنا و غیره را انجام دهید.

  • سلولیت ادماتوس

این نوع سلولیت به دلیل کم تحرکی و ضعیف بودن گردش خون ظاهر شده و دردناک است. و بیشتر در ناحیه ران پا، پایین پا و زانو ها پدید می آید. برای درمان آن، دوباره ما انواع ورزش ها مانند، پیاده روی، شنا، دو و غیره، داشتن رژیم غذایی مناسب و اصولی را پیشنهاد می کنیم. همچنین شما می توانید مواد غذایی اعم از: هویج، تره فرنگی، بامجان، انواع توت های قرمز، کلم، پیاز، آناناس، فلفل، کرفس و چای سبز را در رژیم خود جایگزین کنید.

  • سلولیت سخت

این سلولیت در اطراف باسن، ران پا، پشت و اطراف زانو پدید می آید و مانند دیگر انواع سلولیت به دلیل اضافه وزن و عدم تحرک می باشد. سلولیت سخت، هنگام لمس کردن دردناک است و همانطور که از نام آن پیداست، اگر به سرعت در ابتدا درمان نشود، رفته رفته درمان آن سخت تر خواهد شد. این نوع به عنوان “سلولیت جامد” نیز شناخته می شود. برای درمان سلولیت سخت راه های زیادی مانند: سالم تر غذا خوردن، ماساژ و غیره وجود دارد.

عوامل ایجاد سلولیت

عوامل ایجاد سلولیت
عوامل ایجاد سلولیت

سلولیت ها یه دلیل وجود بافت چربی میان پوست و عضلات پدید می آیند. مقدار سلولیتی که در بدن شما به وجود می آید به سن، ژنتیک و درصد چربی بدن وابسته است. همه ی افراد، با هر وزن و تیپ بدنی نیز می توانند درگیر سلولیت شوند و به دنبال راهی برای درمان سلولیت هایشان باشند. به دلیل بیشتر بودن درصد چربی در بدن خانم ها، آنها بیشتر دچار این عارضه می شوند. با افزایش سن سلولیت ها بیشتر نمایان می شوند و همچنین ضخامت پوست نیز در کمتر دیده شدن آنها موثر است. هورمون ها، رژیم غذایی ضعیف، سبک زندگی ناسالم، انباشته شدن سموم، افزایش وزن، ژنتیک و بارداری نیز از دیگر عوامل ایجاد سلولیت هستند.

بهترین دستگاه برای از بین بردن سلولیت

برای درمان سلولیت راه های بسیار زیادی اعم از گیاهی، شیمیایی، درمان با دستگاه و غیره وجود دارد. همچنین در رفع سلولیت با دستگاه نیز، دستگاه های متفاوت با مکانیزم های متفاوت موجود می باشد. در ادامه ما به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • رفع سلولیت با دستگاه ال پی جی
درمان سلولیت با دستگاه ال پی جی
رفع سلولیت با دستگاه ال پی جی

اگر می خواهید برای درمان سلولیت راه حلی را انتخاب کنید که در طی درمان احساس درد را تجربه نکرده و ریلکس باشید، ما دستگاه ال پی جی (LPG) را به شما معرفی می کنیم. مکانیزم این دستگاه به این صورت است که با تحریک پوست، فرایند های فیزیولوژیکی مانند: کلاژن سازی، تسریع عروق و تحریک بدن برای ساخت اسید هیالورونیک، باعث کاهش سلولیت ها می شود.

  • درمان سلولیت با دستگاه آر اف (RF)
درمان سلولیت با دستگاه آر اف(RF)
درمان سلولیت با دستگاه آر اف(RF)

دستگاه آر اف (radio frequency) امروزه به عنوان موثر ترین فناوری برای سفتی پوست و درمان سلولیت ها می باشد، که هم برای بدن و هم برای صورت قابل استفاده است. عمق نفوذ این دستگاه در بدن بسیار فراتر از عمق نفوذ دستگاه لیزر می باشد. این دستگاه با استفاده از گرمای شدید بر روی سلول ها ی چربی و کلاژن، باعث سفت شدن پوست، کاهش چربی و افزایش گردش خون می شود. از این طریق موجب کاهش سلولیت ها و کاهش بافت های چربی می شود.

دستگاه های دیگری نیز بری درمان سلولیت وجود دارند، برای انتخاب بهترین دستگاه برای خود، ایتدا بهتر است که با پزشک متخصص پوست خود مشورت نمایید.

هزینه درمان سلولیت با دستگاه

هزینه درمان سلولیت با دستگاه
هزینه درمان سلولیت با دستگاه

برای درمان سلولیت با دستگاه، به دلیل وجود دستگاه های متفاوت و اینکه هر پزشک پوست، در کار کردن با دستگاه خاصی بیشتر تبهر دارد، نمی توان هزینه ی مشخصی را در نظر گرفت. همچنین هزینه ی رفع سلولیت هر ناحیه از بدن با ناحیه دیگر متفاوت است. برای مثال قیمت درمان سلولیت پا با شکم فرق می کند. پس برای اطلاع از قیمت، کافی است با مرکز درمان سلولیت خود که آن را انتخاب کرده اید تماس گرفته و ناحیه مورد درمان را بگویید و هزینه درمان آن را بپرسید.

دکتر متخصص درمان سلولیت

دکتر متخصص درمان سلولیت
دکتر متخصص درمان سلولیت

انتخاب یک پزشک متخصص درمان سلولیت ممکن است کمی دشوار باشد. زیرا امروزه تبلیغاتی را دریافت می کنید که ممکن است محتوای آن صحت کامل نداشته باشد. برای یافتن یک پزشک خوب، بهتر است با افرادی مشورت کنید که سابقه انجام این درمان را داشته اند، و یا ما می توانیم به شما دکتر متخصصی را معرفی کنیم که می توان با اطمینان کامل گفت که همه ی مراجعین آن، از نتیجه ی اعتماد خود رضایت کامل را داشته و او را به افرادی که می خواهند برای درمان سلولیت هایشان اقدام کنند، معرفی می کنند.

بهترین مرکز درمان سلولیت

اگر به دنبال مرکز درمان سلولیت معتبر و شناخته شده می باشید، ما به شما مرکز درمان سلولیت اثبات شده ای را معرفی می کنیم که روزانه دارای تعداد بسیار زیادی از مراجعین برای درمان هستند، و همه ی آنها از نتیجه ی درمان خود رضایت کامل را داشته و آن را به همه افرادی که می خواهند برای درمان اقدام کنند، پیشنهاد می کنند. این مرکز دارای تیم پزشکی مجرب، پرسنل خوش برخورد و آماده به خدمت و محیطی کاملا آرام و بهداشتی، آماده خدمت به شما عزیزان می باشد. برای مشاوره، ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا