رفع سیاهی دور چشم| کربوکسی تراپی دور چشم

رفع سیاهی دور چشم

رفع سیاهی دور چشم
رفع سیاهی دور چشم

با سلام و درود خدمت کاربران محترم! همانطور که می دانید داشتن پوست صورت و بدن درخشان تر، سرزنده تر، شاداب تر، بی چین و چروک تر و سالم، یکی از راز های جوانی و زیبایی محسوب می شود. یکی از عارضه هایی که امروزه در بیشتر افراد مشاهده می شود، سیاهی دور چشم آنها می باشد که موجب ناراحتی آنها و همچنین باعث خسته به نظر آمدن چهره ی آنها می شود. سیاهی دور چشم به دلایل مختلفی مانند: سبک زندگی نادرست، استرس، کم خونی، ساعت خواب نامنظم و ناکافی و غیره، به وجود می آید. به همین دلیل افراد همواره به دنبال راهی برای رفع آنها می باشند. روش های مختلفی برای رفع آنها وجود دارند، که برخی از این روش ها عبارتند از: داشتن تغذیه سالم و رژیم غذایی اصولی، درمان های خانگی و غیره. اما یکی از روش هایی که امروزه در میان مردم رایج است، کربوکسی تراپی دور چشم می باشد. در ادامه ی این مقاله شما را با این روش آشنا می کنیم.

کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟

کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟
کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟

کربوکسی تراپی دور چشم، روشی امن و راحت است که شما می توانید با انجام آن از شر سیاهی و چین و چروک های اطراف چشمتان خلاص شوید. در این روش مقداری از کربن دی اکسید(CO2)، توسط یک پزشک متخصص پوست مجرب، به اطراف چشم شما تزریق شده و موجب از بین رفتن و  یا کاهش چشمگیر سیاهی و چین و چروک اطراف چشم می شود. در این روش گاز کربن دی اکسید، از طریق تزریق با سوزن های بسیار ظریف به لایه ی زیرین پوست شما نفوذ کرده و موجب جوانسازی آن می شود. همچنین این روش موجب تحریک بدن برای تولید کلاژن و الاستین بیشتر شده، که این دو ماده هایی برای جوانسازی پوست می باشند. کربوکسی تراپی علاوه بر کاربرد آن در رفع سیاهی و چین و چروک های اطراف چشم، در کاهش سلولیت های بدن، جوانسازی پوست دست و تقویت موها نیز کاربرد دارد.

عوارض کربوکسی تراپی دور چشم

عوارض کربوکسی تراپی دور چشم
عوارض کربوکسی تراپی دور چشم

در از بین بردن چین و چروک و سیاهی چشم ها، کربوکسی تراپی دور چشم ، روشی بسیار امن می باشد که تا به حال هیچگونه عوارضی از آن گزارش نشده است. اما عوارض احتمالی آن می تواند، سوزش، خارش، کبودی و یا تورم در محل تزریق شده باشد که به  سرعت از بین می روند. اما لازم به ذکر است که اگر این امر را نزد یک پزشک متخصص پوست مجرب و یا متخصص جراحی های زیبایی انجام دهید و  در انتخاب آنها و مراکز معتبر، دقت داشته باشید، به هیچگونه عارضه ای دچار نخواهید شد. 

هزینه کربوکسی تراپی دور چشم

هزینه کربوکسی تراپی دور چشم
هزینه کربوکسی تراپی دور چشم

هزینه ی کربوکسی تراپی دور چشم به دلایل متفامتی بستگی دارد. برخی از این دلایل شامل: کیفیت ماده ی تزریقی، کلینیک پوستی که به آن مراجعه می کنید، مقدار کربن دی اکسید مورد نیاز برای درمان کامل و تعداد جلسات مورد نیاز برای هر شخص، می باشند. برای مثال، مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن تبلیغات بسیار زیاد، در میان مردم شهرت یافته اند و به همین دلیل مبالغ مضاعفی را از افراد دریافت می کنند ولی در مقابل کیفیت کاری آنها رضایت بخش نیست. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر، مبالغ بسیار کمی را دریافت می کنند ولی به همان نسبت کیفیت کاری آنها بسیار ضعیف بوده و یا حتی ممکن اسن موجب آسیب شوند. بنابراین در انتخاب مرکز خود دقت لازم را به عمل بیاورید.

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی دور چشم

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی دور چشم
مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی دور چشم

پیش از انجام کربوکسی تراپی دور چشم ، توصیه هایی توسط پزشکان وجود دارد که به نتیجه گیری بهتر و پیشگیری از عوارض احتمالی کمک میکند. این توصیه ها عبارتند از:

  • حداقل 24 ساعت قبل از انجام کربوکسی تراپی، از مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزید.
  • در صورت امکان، از استفاده ی داروها و خوراکی های رقیق کننده خون مانند: آسپرین، ویتامین E، جینسینگ، ویتامین های روغنی مانند امگا 3، ایبوپروفن، ادویل و سایر داروهای از این قبیل بپرهیزید. داروهای رقیق کننده خون، احتمال کبودی را افزایش می دهند.
  • در صورت داشتن سرما خوردگی و هرگونه بیماری، قرار مراجعه ی خود را تا بهبود کامل، تغییر دهید.
  • اگر در دوران بارداری و یا شیردهی هستید، از انجام این درمان خودداری کنید.
  • قبل از مراجعه برای کربوکسی تراپی، صبحانه و نوشیدنی های مقوی و سالم میل کنید. 
  • در صورت داشتن سابقه هرگونه بیماری، مصرف دارو، حساسیت دارویی و از این قبیل، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دور چشم

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دور چشم
مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دور چشم

پس از انجام کربوکسی تراپی دور چشم ، برای پیشگیری از بروز عوارض، تسریع در بهبودی و نتیجه گیری بهتر، مواردی وجود دارند که رعایت آنها توصیه شده است. ایم موارد عبارتند از:

  • از ماساژ و یا تکان دادن محل درمان خودداری کنید. مگر اینکه پزشک شما توصیه انجام آن را به شما کرده باشد.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از انجام حرکات ورزشی خودداری کنید.
  • حداقل تا 72 ساعت از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و یا دمای بالا خودداری کنید.
  • از مصرف الکل و نمک برای پیشگیری از کبودی، خودداری کنید.
  • حداقل تا 2 روز پس از تزریق از پماد و یا کرم مراقبت پوستی، تجویز شده توسط پزشک، استفاده کنید.

کربوکسی تراپی دور چشم نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر کربوکسی تراپی دور چشم، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز کربوکسی تراپی دور چشم اصفهان

اگر برای از بین بردن سیاهی اطراف چشم های خود، روش کربوکسی تراپی دور چشم را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز کربوکسی تراپی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا