زیبایی خیره کننده و کند کردن روند پیری| جوان و شاداب بمانید!

زیبایی خیره کننده و کند کردن روند پیری

زیبایی خیره کننده و کند کردن روند پیری
زیبایی خیره کننده و کند کردن روند پیری

سلام به همه ی کاربران زیبا رو و عزیز. به صفحه ی زیبایی و سلامتی ما خوش آمدید. مرکز زیبایی ما همه روزه در حال تلاش برای رساندن شما به اهداف زیبایی تان است.  با ما به رویاهای زیبایی خود خواهید رسید. آیا دلتان می خواهد که زیبایی خیره کننده داشته باشید؟ دلتان می خواهد که همیشه جوان و شاداب و جذاب بمانید؟ دلتان می خواهد که زیبایی خود را چندین برابر کنید؟ ما اینجا با راحت ترین روش ها و ایمن ترین آن ها را برای شما آورده ایم.

با افزایش سن، تغییراتی در ظاهر افراد به وجود می آید. این امر طبیعی است. تغییراتی مانند: ظاهر شدن چین و چروک های پوست( در نواحی پیشانی، اطراف چشم ها، میان دو ابرو، خط لبخند، دست ها و …) شل شدن و افتادگی پوست، تیرگی و کدر شدن پوست و ….! البته این تغییرات می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. برخی از آن دلایل نیز، عواملی هستند که در زندگی روزمره با آن سرو کار داریم، اما از تاثیر مخرب آن بر روی سلامت پوست و زیبایی افراد تاثیر دارد. برخی از آن عوامل عبارتند از:

  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب( اشعه ی ماورابنفش)
  • آلودگی هوا
  • استفاده از لوازم آرایشی و مراقبتی بی کیفیت
  • استفاده از شوینده های پوستی نامتناسب
  • زیاد حرکت دادن اعضای صورت( هنگام صحبت کردن و بروز احساسات)
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • نداشتن برنامه ی خواب کافی و منظم
  • خوردن غذاهای ناسالم مانند: فست فودها، تنقلات مضر و ….
  • استفاده از نوشیدنی های الکلی
  • استفاده از دخانیات یا قرار گرفتن زیاد در معرض دود آنها
  • عدم استفاده ی کافی از سبزیجات و میوه های تازه
  • رژیم های غیر اصولی( کاهش وزن یا افزایش وزن یکباره)

می دانید که شما زیبایید چون پوست زیبایی دارید. سلامت پوست تاثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد. به طوری که تنها با کمی تیرگی پوست، افراد خسته، کسل و پیر تر به نظر می رسند.

امروزه روش های نوین پزشکی، راه حل بسیار خوبی برای رفع و جلوگیری از پیری پوست هستند. بوتاکس پوست، می تواند گزینه ی خوبی برای افراد باشد. همچنین این روش جایگزین بسیار خوبی برای روش های جراحی و تهاجمی می باشد. در ادامه شما را بیشتر با این روش آشنا خواهیم کرد.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در درجه ی اول به منظور کاهش چین و چروک ها و جوانسازی  پوست انجام می گیرد. اما کاربردهای دیگر آن عبارتند از:

بوتاکس از سمی به نام بوتالینوم توکسین تولید می شود. این سم موجب بی حسی موقت عضلات مورد درمان می گردد. بوتاکس اولین دارویی بود که برای تولید از سم بوتالینوم توکسین استفاده کرد.

جلوگیری از افتادگی و پیری پوست با بوتاکس

جلوگیری از افتادگی و پیری پوست با بوتاکس
جلوگیری از افتادگی و پیری پوست با بوتاکس

بوتاکس از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف به لایه ی زیرین پوست تزریق می گردد. این درمان بسیار حساس و لازم به احتیاط می باشد و حتما باید توسط پزشک متخصص زیبایی یا جراحی پلاستیک و یا متخصص دارویی مجرب در این زمینه انجام گیرد.

بوتاکس سیگنال ها را از اعصاب به عضلات مسدود می کند. عضله تزریق شده دیگر نمی تواند منقبض شود و همین امر باعث آرامش و نرم شدن چین و چروک می شود.

دریافت بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد و نیازی به بیهوشی نیست. به طور کلی سه تا هفت روز طول می کشد تا اثر کامل داشته باشد و بهتر است حداقل یک هفته قبل از درمان از مصرف الکل خودداری کنید. بوتاکس از طریق چند تزریق بسیار کوچک و جزئی، به ناحیه ی مورد درمان تزریق می گردد.

ماندگاری تزریق بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری تزریق بوتاکس چقدر است؟
ماندگاری تزریق بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری و تاثیر بوتاکس چهار تا شش ماه به طول می انجامد. با فعال شدن تدریجی عضلات و از بین رفتن تاثیر بوتاکس، خطوط و چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند. اما می توان با تمدید درمان خود در طی فواصل زمانی توصیه شده توسط پزشک متخصص، زیبایی خیره کننده ی خود را حفظ کنید و همچنان صورتی جوان و شاداب داشته باشید.

تزریق بوتاکس چه عوارضی دارد؟

تزریق بوتاکس چه عوارضی دارد؟
تزریق بوتاکس چه عوارضی دارد؟

برای اینکه با روش تزریق بوتاکس، زیبایی خیره کننده داشته باشید و آن را حفظ کنید، درمان خود را به دست پزشک متخصص و کاربلد بسپارید تا از نتیجه ی درمان خود لذت ببرید. اگر درمان توسط فردی غیر مجرب و از همه بدتر توسط متخصص در این زمینه انجام گیرد، ممکن است که دچار آسیب و عوارض شوید. اما برخی از عوارض جانبی و موقتی عبارتند از:

  • کبودی موقتی که طی 24 الی 48 ساعت از بین خواهد رفت.
  • درصد کمی از افراد ممکن است دچار افتادگی پلک شوند.( فرد غیر متخصص تزریق را انجام داده یا خود شخص محل تزریق را مالش داده است!)
  • قرمزی در اطراف ناحیه ی درمان شده!
  • تورم در ناحیه ی درما شده!
  • سوزش

مرکز زیبایی ما در اصفهان، با کادر پزشکی مجرب، در محیطی مجهز و بهداشتی و با رعایت همه ی استانداردهای ضروری، تزریق بوتاکس را به بهترین نحو برای مراجعین عزیز خود انجام خواهد داد.

چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟

چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟
چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟

به دلیل کافی نبودن مدارک درباره ایمن بودن بوتاکس برای برخی از افراد، این امر برای آنها منع گردیده:

  • خانم های باردار
  • خانم هایی که در دوران شیردهی هستند!
  • افرادی که ناراحتی های عصبی دارند!
  • برخی از چین و چروک ها نیز با بوتاکس درمان نمی شوند، به همین دلیل مشورت با پزشک متخصص قبل از شررع درمان، امری ضروری می باشد.

قبل از شروع جلسه ی درمانی، در صورت استفاده از دارو یا دارا بودن بیماری، آن را به پزشک خود اطلاع دهید.

آیا بیمه درمانی بوتاکس را قبول می کند؟

آیا بیمه درمانی بوتاکس را قبول می کند؟
آیا بیمه درمانی بوتاکس را قبول می کند؟

پوشش بیمه ای برای تزریق بوتاکس تا حد زیادی به ضرورت پزشکی و شرایط شما بستگی دارد. بوتاکس در مواردی که برای اهداف آرایشی استفاده می شود ، تحت پوشش بیمه نیست. برای جزئیات پوشش با شرکت بیمه خود تماس بگیرید.

قیمت تزریق بوتاکس چقدر است؟

قیمت تزریق بوتاکس چقدر است؟
قیمت تزریق بوتاکس چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان برای انجام بوتاکس به عنوان یک روش درمانی یا یک روش برای داشتن زیبایی خیره کننده قیمت واحدی را تعیین کرد. زیرا تغییراتی در قیمت وجود دارد که به دلیل: میزان شلی و افتادگی پوست، حجم ناحیه ی مورد درمان، برند بوتاکسی که مرکز زیبایی از آن استفاده می کند، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، پزشک متخصص شما و از این قبیل که موجب تغییر در قیمت ها می گردد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که شاید گاهی ارزانتر نباشیم، اما اگر همان کیفیت خدمات مشابه در جایی دیگر باشد، ما به صرفه تر هستیم.

قیمت ها را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

گاهی قیمت های وسوه انگیز، می توانند منجر به بسیاری از آسیب ها شود. می تواند ماده ی بوتاکس بی کیفیت استفاده شود!

جلوگیری از پیری پوست نی نی سایت

جلوگیری از پیری پوست نی نی سایت
جلوگیری از پیری پوست نی نی سایت

روش هایی که برای داشتن زیبایی خیره کننده به گوش می خورد، بسیار وسوسه انگیز هستند. بالاخره چه کسی هست که از زیبایی را دوست نداشته باشد.

اما اگر برای جوانسازی پوست صورت خود و زیبایی  شادابی ظاهرتان، تزریق بوتاکس را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر بوتاکس و یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا، بهترین برند مواد بوتاکس و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند.

زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر مراکزی را توصیه کنند که مناسب فرد دیگر نیست. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اصفهان

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اصفهان
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اصفهانه م

اگر برای داشتن زیبایی خیره کننده یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش بوتاکس را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی و پزشک متخصص و مجرب، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا