لاغری آسان و بدون بازگشت| این مواد غذایی را نخورید تا لاغر شوید!

لاغری آسان و بدون بازگشت

لاغری آسان و بدون بازگشت
لاغری آسان و بدون بازگشت

سلام به همه ی کاربران و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. اندامی مناسب، خوش فرم و وزنی ایده آل، همیشه خواسته ی افراد بوده و هست. اما این را بدانید که رسیدن به این خواسته، نیاز به تلاش، حذف کردن برخی از مواد غذایی، استفاده بیشتر از برخی مواد غذایی، تحرک و برنامه ی زندگی سالم دارد. آیا می خواهید راز زیبایی اندام هنرمندان هالیوودی را بدانید؟ آیا می خواهید تا با انجام برخی از باید و نباید های آسان، به اندام دلخواهتان برسید؟ ما در این مطلب، برخی از راهکارهای مفید را در این زمینه برای شما آورده ایم. می توانید با انجام توصیه های این مطلب، به لاغری آسان و بدون بازگشت برسید. همچنین برای لاغری، ما روش پزشکی نوینی را نیز به شما معرفی کرده ایم که می تواند راه حلی قطعی برای شما باشد.

برای تناسب اندام چه بخوریم؟

برای تناسب اندام چه بخوریم؟
برای تناسب اندام چه بخوریم؟

می توانید با دانستن و رعایت رژیم غذایی اصولی و مناسب، اینکه چه چیزهایی موثر در لاغری و چه چیزهایی در چاقی نقش دارد، به اندام مناسب خود برسید و وزن و سایز خود را ثابت نگه دارید. برخی مواد غذایی وجود دارند که شما ناخواسته در زندگی روزمره آنها را مصرف می کنید و از تاثیر آن در اندامتان بی خبر هستید. در اینجا ما تعدادی از این خوراکی ها را که ممکن است موجب برهم خوردن تناسب اندام شما و موثر در لاغری شما شود را برای لاغری آسان شما آورده ایم.

  • آب فراوان بنوشید: بسیاری از افراد نمی دانند که نوشیدن آب، چقدر برای داشتن بدنی سالم و اندامی مناسب ضروری است. شما باید روزانه حداقل 2 لیتر آب بنوشید. همیشه یک بطری پر شده از آب را کنار خود نگه دارید و به تدریج آن را در طول روز بنوشید.
  • به هیچ عنوان وعده غذایی و یا ماده ی غذایی خاصی را از رژیم خود حذف نکنید: بدن به همه ی منابع غذایی نیاز دارد. برای مثال قطع مصرف کربوهیدرات ها بسیار اشتباه است. شما باید تعادل را در مصرف آنها رعایت کنید و در مصرف آنها زیاده روی نکنید.
  • میوه های تازه: استفاده از میوه ها به دلیل داشتن فیبر بالا می تواند حجم معده ی شما را پر کرده و عین حال سرشار از ویتامین های بسیار مفید برای بدن هستند. میوه های را جایگزین تنقلات ناسالم مانند: چیپس، پفک و از این قبیل کنید.
  • سبزیجات تازه مانند: بروکلی را در رژیم روزانه ی خود بیاورید و از آنها استفاده کنید: سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری که برای بدن مفید هستند. اسفناج، کاهو، کلم، گوجه، خیار، هویج و از این قبیل را می توانید به راحتی از سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها تهیه کنید. آنها همچنین منبع خوبی برای فولات (یک اسید فولیک طبیعی) هستند که به نظر می رسد برای سلامتی قلب مفیدند.
  • تخم مرغ: تخم مرغ ماده ای مغذی می باشد. در مقایسه با کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند شیرینی ، تخم مرغ می تواند اشتها را بعدا در روز سرکوب کند و حتی ممکن است باعث کاهش وزن شود.
  • ماهی قزل آلا: ماهی قزل آلا سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است و این یک انتخاب مناسب برای یک رژیم کاهش وزن سالم است.
  • خوردن گوشت بدون چربی و سینه ی مرغ و بوقلمون: به دلیل پروتئین بالا در این مواد غذایی، می توانند در کاهش وزن موثر باشند.
  • سیب زمینی آب پز: بسیار مغذی بوده و می تواند احساس سیری طولانی مدتی را به شما بدهد، با سرکوب اشتهای شما، می تواند موجب کاهش چربی های بدن شما گردد.
  • ماهی تن : یک منبع عالی و بدون چربی از پروتئین با کیفیت بالا است. جایگزینی سایر مواد مغذی مانند کربوهیدرات یا چربی با پروتئین یک استراتژی موثر کاهش وزن در رژیم غذایی با کالری کم است.
  • حبوبات: علاوه بر موثر بودن در کاهش وزن، منابع فیبر و پروتئین بالایی هستند و می توانند احساس سیری زیادی را به شما بدهند.
  • لبنیات: خوردن فرآورده های لبنی بدون چربی ، مانند پنیر ، یکی از بهترین راه ها برای دریافت پروتئین بیشتر بدون افزایش کالری مصرفی است.
  • آووکادو: نمونه خوبی از یک منبع سالم چربی است که می توانید در ضمن تلاش برای کاهش وزن ، در رژیم غذایی خود بگنجانید. فقط در مصرف آن باید تعادل را رعایت کنید.
  • سرکه سیب: اضافه کردن سرکه سیب به سالاد سبزیجات شما ممکن است به کاهش اشتهای شما کمک کند ، به طور بالقوه منجر به کاهش وزن بیشتر می شود.
  • آجیل: در حین سالم بودن، اگر در مصرف آن اعتدال به خرج دهید، می تواند در کاهش وزن موثر باشد.
  • فلفل: خوردن غذاهای تند حاوی فلفل ممکن است اشتهای شما را به طور موقت کاهش داده و حتی باعث افزایش چربی سوزی شود.
  • گریپ فروت: مطالعات نشان می دهد که گریپ فروت ممکن است اشتها را سرکوب کرده و کالری دریافتی را قبل از خوردن غذا کاهش دهد. اگر می خواهید وزن کم کنید ، ارزش امتحان کردن را دارد.
  • روغن نارگیل: حاوی تری گلیسیریدهای با زنجیره متوسط (MCTs) است که ممکن است سیری بعد از غذا را افزایش دهد. مکمل های روغن MCT حتی موثرتر هستند.
  • ماست پروبیوتیک: می تواند سلامت دستگاه گوارش شما را افزایش دهد. در نظر بگیرید که آن را به رژیم کاهش وزن خود اضافه کنید اما حتما از محصولاتی که حاوی قند اضافه هستند خودداری کنید.
تناسب اندام با طناب زدن
تناسب اندام با طناب زدن

طناب زدن، از ورزش های هوازی است که از ورزشکاران مبتدی تا حرفه ای، طرفداران خاص خودش را دارد. اگر برای لاغری آسان ، به دنبال ورزش مناسب و آسان می گردید، طناب زدن می تواند موثر باشد. فواید طناب زدن به صورت ذیل است:

  • از بین بردن چربی های اضافی
  • افزایش و تقویت استقامت بدن
  • تقویت قسمت میانی بدن
  • تقویت قلب و عروق

طناب زدن می تواند کل بدن را در حین تمرین درگیر کند. در نتیجه می توانید کالری بیشتری را در مدت زمان کم بسوزانید. به طور متوسط، در 1 دقیقه طناب زدن، 10 کالری سوزانده می شود. اما لازم به ذکر است که طناب زدن به تنهایی نمی تواند تا حد زیادی در لاغری موثر باشد. داشتن یک رژیم لاغری اصولی و مناسب بدن، به همراه تمرین طناب، می تواند تا حد زیادی موجب کاهش وزن شود. یکی از تصورات غلط درباره این تمرین، این است که افراد با شدت بالا و در مدت طولانی آن را انجام می دهند. اما توصیه این است که برای نتیجه گیری بهتر، شدت این تمرین را کم و زیاد کنید. بدین ترتیب که:

  • ست1: 30 ثانیه طناب بزنید. سپس 60 ثانیه استراحت کنید. این را 9 بار پشت هم تکرار کنید.
  • ست2: 30 ثانیه طناب، در حالی که به عقب و جلو می پرید ( پرش به صورت ثابت نیست)، سپس 90 ثانیه استراحت کنید. این را نیز 4 بار پشت هم تکرار کنید.

برنامه های تمرینی متفاوتی وجود دارند که می توانید آن ها را از متخصصین و مربیان ورزشی دریافت کنید.

تناسب اندام با پیاده روی

تناسب اندام با پیاده روی
تناسب اندام با پیاده روی

راز لاغری آسان و کاهش وزن، این است که شما بیشتر از کالری که دریافت می کنید، آن را بسوزانید. به عبارتی دیگر، کالری دریافتی شما کمتر از کالری مصرفی شما باشد. دویدن و یا راه رفتن تند و در کل، تحرک بیشتر، موجب کالری سوزی بیشتر شما می گردد. اما لازم به ذکر است که دویدن، در کنار یک رژیم اصولی غذایی متناسب با بدن شما، می تواند موجب کاهش وزن شما گردد. روزانه 69 دقیقه پیاده روی تند و با برنامه، می تواند شما میزان کالری مصرفی شما ر افزایش داده و شما را به وزن ایده آلتان برساند.

بدنسازی و تناسب اندام

بدنسازی و تناسب اندام
بدنسازی و تناسب اندام

رشته ی بدنسازی و همه ی رشته های ورزشی دیگر مانند: شنا، پیلاتس، تی آر ایکس و از  این قبیل، نیز می تواند میزان کالری مصرفی شما را افزایش دهد، ماهیچه ها و عضلات شما را تقویت کند، چربی های بدن شما را از بین ببرد و در نتیجه شما را به اندام دلخواهتان برساند. جذابیت رشته های ورزشی، موجب می شود تا شما لاغری آسان داشته باشید و وسط راه پا پس نکشید! رشته ی بدنسازی، شامل دنیایی از حرکات ورزشی متنوع برای تک تک قسمت های بدن می باشد. شما می توانید با انجام تمریناتی که توسط متخصص و مربی ورزشی، با توجه به وضعیت سلامتی، تیپ بدنی و هدف شنا تعیین شده است، به اندام مورد نظرتان برشید. اما لازم به ذکر است که مانند موارد بالا، همه ی رشته های ورزشی نیز، نیاز به یک رژیم غذایی متناسب و اصولی دارند.

لاغری به سبک جدید

لاغری به سبک جدید
لاغری به سبک جدید

همانطور که می دانید، روش های متعددی در زمینه ی لاغری وجود دارد. تمرینات ورزشی، عمل های جراحی، رژیم های غذایی، قرص ها و از این قبیل موارد که افراد به یکدیگر توصیه می کنند. اما در زمینه ی رژیم های غذایی، پزشکان تغذیه ی بسیار زیادی هستند که هرکدام با توجه و میزان علم و تجربه، رژیم های متفاوتی را برای درمان چاقی به افراد ارائه می دهند. اما در اینجا ما رژیمی را برای لاغری آسان شما معرفی می کنیم که توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده و یکی از پیشرفته ترین سیستم های تغذیه ای در امروزه می باشد.

رژیم درمان چاقی

رژیم درمان چاقی
رژیم درمان چاقی

رژیم متابولیک بالاس 11 سال پیش توسط پزشک متخصص Wolf Funfack, M.D ایجاد شده است. Funfack اظهار داشت که تعادل متابولیک® با سایر برنامه های رژیم غذایی متفاوت است زیرا شامل یک رویکرد جامع است که متابولیسم شما را متعادل می کند تا بتوانید وزن ایده آل بدن خود را بدست آورید و حفظ کنید. این رژیم برای کاهش وزن و یا لاغری آسان طراحی نشده، بلکه برای داشتن یک سبک زندگی سالم و مناسب ایجاد شده است. این برنامه بر اساس ایجاد سطح انسولین پایدار از طریق یک رژیم غذایی سالم است تا شما بعد از غذا احساس رضایت کنید و متابولیسم بدن را متعادل کنید. گام های این رژیم عبارتند از:

  • آماده سازی دو روزه برای پاکسازی بدن از سموم
  • مرحله سخت که متابولیسم خود را طبق برنامه شخصی شده خود تنظیم می کنید.
  • مرحله آرامش که در آن شما طعم طبیعی غذا را تجربه می کنید و می توانید اقدامات درمانی بیشتری را شروع کنید
  • در مرحله نهایی شما به عادت های غذایی تازه به دست آمده خود می پردازید تا کاهش وزن حفظ شود.

در این رژیم، پزشک متخصص پس از مشاهده ی نتایج آزمایشات کامل  بدنی شما، رژیم متناسب با وضعیت بدنی، تیپ بدنی و هدف شما به شما می دهد. این رژیم شامل یک برنامه ی غذایی کامل و جامع، به علاوه ی لیستی از باید و نباید های رژیمی که باید آن ها را رعایت کنید. 

بهترین مرکز لاغری اصفهان

بهترین مرکز لاغری اصفهان
بهترین مرکز لاغری اصفهان

اگر برای لاغری اندام و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به وضعیت بدنی شما، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی متابولیک بالانس اصولی آلمان و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

لینک منبع خارجی6

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا