لیزر موهای زائد بدن زنان | لیزر موهای زائد فول بادی

لیزر موهای زائد بدن زنان

لیزر موهای زائد بدن زنان
لیزر موهای زائد بدن زنان

با سلام به همه ی کاربران و دوستان خوب. به صفحه ی ما خوش آمدید. بیشتر افراد با لیزر موهای زائد آشنایی دارند و روز به روز به تعداد افرادی که برای لیزر اقدام می کنند، افزوده می شود. از این رو، مراکز زیبایی و پوست بیشتری نیز در حال افتتاح شدن هستند. این روش بسیار در میان افراد رایج شده است و طرفداران زیادی دارد. اما در این حال نیز، شایعاتی درباره انجام آن وجود دارد که موجب می شود برخی از انجام لیزر اجتناب کنند. به همین دلیل، ما برخی از اطلاعات مفید در زمینه لیزر موهای زائد بدن زنان و مردان برای شما آورده ایم. همچنین تلاش کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را در این زمینه بیاوریم. اما لازم به ذکر است که بهتر است در هر زمینه ای که می خواهید آن را انجام دهید، پرس و جو ها و اطلاعات خود را، از طریق افراد مجرب و متخصص به دست آورید. اگر از وکس کردن، اصلاح کردن، استفاده از کرم های موبر، استفاده از دستگاه های اصلاح موهای زائد و از این قبیل خسته شده اید. اصلاح موهای زائدتان وقت گیر بوده و یکی از دغدغه های شما برای رفتن به مهمانی ها است، لیزر موهای زائد می تواند بهترین و راحت ترین گزینه برای شما باشد.

لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد چگونه است؟
لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد، یک روند پزشکی است که طی آن، انرژی متمرکز شده از دستگاه لیزر، به ریشه ی موهای زائد برخورد کرده و روند رشد آنها را مختل می کتد. هنگامی که دستگاه لیزر، نور را منتشر می کند، آن نور توسط ملانین های مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود و به کیسه های لوله ای شکل داخل پوست (فولیکول های مو) که مو ایجاد می کند آسیب می رساند. این آسیب رشد آینده مو را مهار یا به تأخیر می اندازد. اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثری رشد مو را برای مدت طولانی به تأخیر می اندازد ، اما معمولاً به ریزش دائمی مو منجر نمی شود. لیزر موهای زائد بدن زنان و مردان را، می توان در همه ی قسمت هایی که دارای موهای زائد است مانند: پاها، دست ها، صورت، زیر بغل، ناحیه تناسلی، گردن، شکم و کمر و از این قبیل، انجام داد.

علت موهای زائد زیر چانه زنان

علت موهای زائد زیر چانه زنان
علت موهای زائد زیر چانه زنان

همه بر روی چانه خود مو دارند و این کاملاً طبیعی است. همه ی ما دارای فولیکول های مو و موهای ریز ریز در این قسمت داریم. در دوران بلوغ ، افزایش تولید هورمون آندروژن باعث بزرگتر شدن این فولیکول ها می شود و شروع به ساخت موهای ترمینال می کند که طولانی تر ، درشت تر و تیره تر است. بدن همه آندروژن تولید می کند ، اما آقایان سطح بالاتری دارند ، به همین دلیل مردان معمولاً موهای ترمینال بیشتری نسبت به زنان دارند. سطح هورمون شما به دلیل پیری ، افزایش وزن و سایر عوامل از جمله بارداری و یائسگی به صورت دوره ای و در طول زندگی تغییر می کند. حتی افزایش اندک در آندروژن یا عدم تعادل بین هورمونهای جنسی زن و مرد – که همه از آن برخوردار هستند – می تواند منجر به موهای ترمینال بیشتر در مکان هایی مانند چانه شود که شما انتظار ندارید. اما با انتخاب روش لیزر موهای زائد بدن زنان و مردان، می توانید به راحتی آن ها را از بین ببرید.

آیا با لیزر موهای زائد از بین می رود؟

آیا با لیزر موهای زائد از بین می رود؟
آیا با لیزر موهای زائد از بین می رود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لیزر موهای زائد یک درمان موقتی می باشد و نتیجه ی آن 6 الی 8 ماه به طور معمول، ماندگاری دارد. اما با لیزر موهای زائد بدن زنان و یا مردان، می توانید برای مدت طولانی از شر آنها خلاص شوید. پس از گذشت مدت ماندگاری نیز، تعداد موهای زائد شما بسیار کم تر شده و ریشه ی موها نیز بسیار تضعیف شده است و موها بسیار نازک تر رشد می کنند. با تکرار درمان طی فواصل زمانی توصیه شده توسط پزشک متخصص، می توانید از بین رفتن دائمی برخی از آن ها را نیز تجربه کنید.

لیزر موهای زائد برای زنان باردار ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد برای زنان باردار ضرر دارد؟
لیزر موهای زائد برای زنان باردار ضرر دارد؟

باید گفت که اقدام برای لیزر موهای زائد بدن زنان در دوران بارداری، توسط پزشکان متخصص منع شده است. زیرا تاکنون مدرک کافی درباره تاثیر لیزر بر روی جنین، جمع آوری نشده است. از این رو، توصیه می شود که بعد از اتمام این دوره، حتی اگر در دوره ی شیردهی نیز هستید، از انجام این امر اجتناب کنید. لیزر موهای زائد را، می توانید قبل چند ماه قبل از بارداری و یا پس از اتمام دوره ی بارداری و شیر دهی، با مشورت پزشک متخصص، انجام دهید.

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟
لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

لیزر موهای زائد بدن زنان و مردان، باید 4 الی 8 مرتبه، طی فواصل زمانی 1 بار در ماه و یا 2 بار در ماه، طبق تعیین پزشک متخصص، انجام گیرد. این امر برای نتیجه گیری قابل توجه می باشد. پس از طی این دوره نیز، 1 الی 2 بار در سال، برای نتیجه ی بیشتر و ماندگاری طولانی تر، توصیه می شود تا درمان را تکرار کنید. نتیجه ی این درمان، 6 الی 12 ماه ماندگاری خواهد داشت.

چه زمانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

چه زمانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟
چه زمانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

درباره این امر، باید بگوییم که لیزر موهای زائد بدن زنان در دوران بارداری و شیردهی منع گردیده است. همچنین برای افرادی که دارای اختلالات عصبی نیز هستند، انجام آن توصیه نمی گردد. بانوان در دوران قائدگی نیز، برای داشتن جلسه ی درمانی راحت تر، بهتر است که این امر را انجام ندهند و جلسه ی درمانی خود را برای پس از اتمام دوره ی پریودی خود بیندازند، زیرا در این دوران، پوست افراد حساس تر و آستانه ی تحمل درد آنها نیز کم تر است.

عوارض لیزر موهای زائد بدن زنان

عوارض لیزر موهای زائد بدن زنان
عوارض لیزر موهای زائد بدن زنان

لازم به ذکر است که اگر لیزر موهای زائد، توسط یک پزشک متخصص و مجرب در این امر، با یک دستگاه لیزر استاندارد انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. زیرا پزشک متخصص مجرب، می تواند آناتومی و وضعیت بدنی فرد مراجعه کننده را به خوبی درک کند و تنظیمات دستگاه را روی مناسب ترین حالت برای فراد تنظیم کند. موارد سوختگی با دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارند که به همین دلیل است، که پزشک تجربه ی کافی را در تنظیم مناسب دستگاه و بدن فرد نداشته است. اما ما برای اطلاعات بیشتر شما، برخی از عوارض را برای شما آورده ایم:

  • خارش( در ناحیه ی درمان شده)
  • سوزش
  • تغییر رنگ پوست
  • تورم

این عوارض جانبی پس از 2 الی 3 روز از بین خواهند رفت.

لیزر موهای زائد بیکینی زنان

لیزر موهای زائد بیکینی زنان
لیزر موهای زائد بیکینی زنان

یکی از مواردی که بسیار درباره لیزر موهای زائد بدن زنان حائز اهمیت است، لیزر ناحیه ی بیکینی می باشد. زیرا وجود موهای زائد در این قسمت، یکی از علل اصلی عفونت های قارچی می باشد. همچنین یکی  از موارد بسیار مهم در زمینه ی رعایت بهداشت، اصلاح موها در ناحیه ی تناسلی می بشد. بنابراین، لیزر موهای زائد، می تواند شما را از شر موهای این قسمت، برای مدت طولانی راحت کند و از هرگونه بیماری های قارچی شما را آسوده خاطر کند.

چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد بهتر است؟

 

هر کدام از مراکز لیزر، از دستگاه های لیزر با مارک های متفاوت استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که، یک دستگاه لیزر خوب، باید علاوه بر دادن نتیجه ی مطلوب به مراجعین، بسیار بهداشتی، ایمن، دارای همه ی استاندارد های یک دستگاه خوب و جدیدترین تکنولوژی ها را نیز در بر داشته باشد. دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، از جدیدترین دستگاه های لیزر می باشد که کمبود های دستگاه های قبل تر را جبران کرده و بسیار ایمن می باشد. ین دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

قیمت لیزر موهای زائد بدن زنان

قیمت لیزر موهای زائد بدن زنان
قیمت لیزر موهای زائد بدن زنان

قیمت لیزر موی زائد بدن زنان متفاوت است و نمی توان قمت واحدی را برای آن اعلام کرد. این به این منظور است که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: ناحیه ای از بدن که می خواهید آن را لیزر کنید، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، مارک دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد و از این قبیل. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

لیزر موهای زائد تبادل نظر

لیزر موهای زائد تبادل نظر
لیزر موهای زائد تبادل نظر

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شده و یا روند رشد موهایش تغییری نکرده است، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر موهای زائد و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان
مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا