لیزر موهای زائد صورت| لیزر موهای زائد صورت و بارداری

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

با سلام و درود خدمت کاربران گرامی و محترم! ممکن است شما هم جزو آن دسته از افراد باشید، و یا افرادی را دیده باشید که از داشتن موهای زائد، مخصوصا بر روی صورت خود، احساس ناخوشایندی دارند. زیرا نمی توان آنها را پوشاند و بویژه در خانم ها موجب خجالت آنها می شود. و همواره به دنبال راه حلی اساسی برای رفع آنها هستند. راه های متفاوتی مانند اصلاح کردن، موم انداختن و غیره وجود دارد. اما اگر به دنبال راه حلی هستید که به طرز چشمگیری موهای زائد صورت خود را کم و نازک کنید. ما لیزر موهای زائد صورت را به شما پیشنهاد می کنیم. این روش که امروزه در میان افراد بسیار رایج شده، جایگزین روش های دیگر از بین بردن موها شده است. در این مقاله ما سعی کرده ایم که اطلاعات مفیدی را درباره این روش برای شما گردآوری کنیم، و امیدواریم پاسخ سوالات به وجود آمده در ذهن شما را با این مقاله بدهیم.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد صورت ، روشی است که طی آن نور لیزر توسط دستگاه به حرارت تبدیل شده و به ریشه ی موها نفوذ می کند. این گرما موجب مختل شدن کارایی ریشه موها و در نتیجه کند شدن روند رشد موها می شود. البته لیزر موهای زائد، موجب از بین رفتن دائمی موها نمی شود، اما می تواند تعداد آنها را تا مقدار بسیار چشمگیری کاهش داده و ریشه موها را سست کند. لیزر موهای زائد، گزینه بسیار خوبی برای افراد دارای پوست ها ی روشن و تیره می باشد. چند جلسه لیزر برای نتیجه گیری افراد لازم است، که این تعداد نوسط پزشک متخصص تعیین می شود.

لیزر موهای زائد صورت در بارداری

لیزر موهای زائد صورت در بارداری
لیزر موهای زائد صورت در بارداری

در روند لیزر موهای زائد صورت ، ریشه ی موها در نظر گرفته شده و آنها را مختل می کند. اما در دوران بارداری استفاده از این روش منع شده است. به دلیل نبود اطلاعات کافی درباره تاثیر لیزر در ذوران بارداری، توصیه می شود که افراد از این کار خودداری کنند. همچنین در دوران شیردهی نیز این امر منع شده است. لازم به ذکر است که در هفته های آخر بارداری به شدت این امر منع شده است، زیرا در هفته های پایانی، بدن حساس تر از هفته های اول بارداری است.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت

تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت
تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت

بستگی به خصوصیات فردی افراد، تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد صورت، متغیر است. اما چه در آقایان و چه در خانم ها بین 6 الی 8 جلسه، مراجعه برای درمان نیاز است. اما این تعداد بسته به سطح تغییرات هرمونی افراد، ناحیه مورد درمان، سختی ریشه موها، تعداد موها وغیره، دارد.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد صورت

پیس از مراجعه برای جلسات لیزر موهای زائد صورت ، برای نتیجه بهتر، توصیه می شود که موارد ذیل را رعایت کنید:

  • 24 ساعت قبل از انجام لیزر، موهای صورت خود را اصلاح( شیو) کنید.
  • در زمان جلسات لیزر خود، هیچ گونه آرایش، کرم و لوسیون روی صورتتان نباشد.
  • حداقل 3 روز پیش از جلسات لیزر خود، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید، خودداری کنید.
  • تا 2 هفته پیش از جلسات درمان خود، از برنزه کردن و یا استفاده از اسپری های برنزه کننده، خودداری کنید.
  • حداقل 24 ساعت پیش از جلسات لیزر خود، از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • حداقل تا 4 هفته پیش از جلسا لیزر خود، از وکس کردن، موم انداختن، استفاده از مو کن ها خودداری کنید. اما اصلاح(شیو کردن) ایرادی ندارد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد صورت

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد صورت
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد صورت
  • قرمزی و  برآمدگی بعد از درمان طبیعی است. تا 2 ساعت پس از لیزر موهای زائد صورت ممکن است این حساسیت ها وجود داشته باشد، اما می توان با استفاده از کمپرس آب یخ می توان آن را کاهش داد.
  • پس از درمان، برای شستشوی ناحیه لیزر شده، از صابون ملایم استفاده کنید و از مالیدن و ماساژ بیش از حد، خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت پس از درمان از استفاده از لوازم آرایش و هرگونه لوسیون، در ناحیه لیزر شده بپرهیزید.
  • از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور آفتاب خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه عوارض غیر معمول، فورا با پزشک خود در میان بگذارید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت ، عوارض خطرناکی ندارد، اما عوارض جانبی آن که به زودی از بین خواهند رفت، شامل موارد ذیل می باشد.

  • قرمزی و سوزش: لیزر موهای زائد، ریشه ی موها را موورد هدف قرار داده و به آنها آسیب می رساند. در این روند، ممکن اسن که قرمزی و یا سوزش پدید آید، اما پس از ساعاتی این عوارض ار بین خواهد رفت. استفاده از کمپرس آب یخ، می تواند موجب بهبود آن شود.
  • پوسته پوسته شدن ناحیه لیزر شده امری طبیعی می باشد و به سرعت از بین خواهد رفت. اما این عارضه ممکن است که به زخم نیز تبدیل شود، بنابراین استفاده از کرم های مرطوب کننده، می تواند موجب بهبود آن شود.
  • تغییر رنگ پوست در محل لیزر شده نیز امری طبیعی می باشد. به طوری که افراد با رنگ پوست تیره تر، پوست آنها روشن تر شده و افراد با رننگ پوست روشن تر، رنگ پوست آنها کمی تیره تر خواهد شد. این امری طبیعی است و به مرور از بین رفته و رنگ پوست به حالت طبیعی خود باز می گردد.
  • اگر لیزر موهای زائد صورت، توسط متخصص مجرب آن انجام نگیرد، ممکن است که در طی درمان، پوست دچار سوختگی و تاول شود.

لیزر موهای زائد صورت نی نی سایت

لیزر موهای زائد صورت نی نی سایت
لیزر موهای زائد صورت نی نی سایت

پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت و از این قبیل اقدامات، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد صورت اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد صورت خود، لیزر موهای زائد صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر موهای زائد معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4 

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا