لیزر موهای زائد بدن آقایان| عوارض و مزایا

لیزر موهای زائد بدن آقایان

لیزر موهای زائد بدن آقایان
لیزر موهای زائد بدن آقایان

با عرض سلام و درود خدمت کاربران محترم و گرامی! مقاله ای که برایتان گردآوری کرده ایم، درباره لیزر موهای زائد آقایان می باشد. همانطور  که می دانید، یکی از نکات مهم در رعایت بهداشت فردی، از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. این امر موجب جلوگیری از تعریق زیاد، افزایش اعتماد به نفس، جلوگیری از ایجاد عارضه های پوستی، رفع بوی بد بدن و غیره می شود. راه های متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد، اعم از: اصلاح(شیو) کردن، مووم انداختن، استفاده از کرم های موبر و غیره وجود دارد. استفاده از این روش ها ممکن است موجب ایجاد خارش، سوزش، تورم، جوش زدن و غیره کند. اما در روش لیزر موهای زائد ، می توان از شر این عوارض خلاص شده و پس از طی یک دوره درمانی شاهد کاهش و یا رفع کامل موها شوید. در ادامه جزئیات بیشتری را برای شما آورده ایم.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چیست؟
لیزر موهای زائد چیست؟

در روند لیزر موهای  زائد، دستگاه لیزر نوری را منتشر می کند که توسط ملانین های پوستی جذب شده و سپس این نور به انرژی گرما تبدیل می شود، این گرما به ریشه ی موها(فولیکول ها) نفوذ کرده و فرایند رشد موها را مختل و یا متوقف می کند. در روش لیزر موهای زائد آقایان ، رشد موها به مقدار بسیار زیادی کاهش پیرا کرده و تعداد انها بسیار کم خواهد شد. اما موجب رفع دائمی موها نمی شود. البته در برخی افراد گزارش شده است که شاهد از بین رفتن دائمی موهای زائد خود شده اند. در این روش، شما به چند جلسه لیزر برای رفع موهای زائد نیاز دارید که توسط پزشک متخصص شما، تعیین می شود. 

قیمت لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای زائد آقایان
قیمت لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای آقایان، به موارد متفاوتی بستگی دارد و نمی توان مبلغ دقیقی را برای آن مشخص کرد. این موارد شامل: ناحیه ای از بدن که برای لیزر موهای زائد آن در نظر دارید، تعداد جلسات مورد نیاز، مارک دستگاه لیزر مورد استفاده، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، تفاوت های بدنی هر فرد با فرد دیگر، می شود. همچنین مراکز لیزری وجود دارند که تبلیغات بسیار زیادی درباره کیفیت کاریشان انجام می دهند و در مقابل مبالغ بسیار زیادی را از مراجعین خود دریافت می کنند، اما کیفیت کاری آنها رضایت بخش نمی باشد. و همینطور مراکزی نیز وجود دارند که برای جذی مراجعین بیشتر، از افراد مبالغ بسیار کمی را دریافت، اما کیفیت کاری آنها بسیار ضعیف و یا حتی ممکن است منجر به آسیب های پوستی شود. بنابراین در انتخاب مرکز لیزر معتبر ، دقت لازم را به عمل آورید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

یکی از نکات مهم پس از لیزر موهای زائد آقایان این است که چند ساعت پس از جلسه ی لیزر، ممکن است که در ناحیه مورد درمان کمی قرمزی و یا تورم ایجاد شود. مراقبت هایی وجو دارند که پس از درمان، توسط پزشکان متخصص جهت نتیجه گیری بیشتر و جلوگیری از هرگونه عوارض، توصیه می شود.

  • برای کاهش هرگونه ناراحتی، کمپرس یخ را در ناحیه تحت درمان قرار دهید.
  • اگر بلافاصله پس از لیزر دچار هرنوع عارضه و یا واکنش پوستی شوید، پزشک متخصص پمادی را برای شما تجویز می کند.
  • پس از لیزر، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کنید.
  • از استفاده از دستگاه های برنزه کننده، اجتناب کنید.
  • از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

مزایا لیزر موهای زائد آقایان

مزایا لیزر موهای زائد آقایان
مزایا لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان ، مزایایی دارد که عبارتند از:

  • دقت دستگاه لیزر می تواند موهای ریز ودرشت را طوری هدف قرار دهد که پوست اطراف آن آسیب نبیند.
  • سرعت لیزر به صورتی است که می تواند در زمان کمتر از صدم ثانیه، تعداد زیادی از موهای را مورد هدف قرار دهد. 
  • برخی از بیماران طی 3 الی 7 جلسه، شاهد ریزش موی دائمی خود می شوند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان
تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان

در روش لیزر موهای زائد آقایان ، برای مشاهده نتیجه درمان، یک جلسه کافی نیست. اما تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد به شرایط متفاوتی بستگی دارد. برخی از این شرایط عبارتند از: رنگ پوست افراد، ناحیه مورد نظر برای درمان، مارک دستگاه مورد استفاده، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید و غیره. اما به طور معمول هر فرد در انجام لیزر موهای زائد به 5 الی 8 جلسه نیاز دارد. بنابراین پزشک متخصص شما، بهترین شخص برای مشخص کردن تعداد جلسات مورد نیاز شما می باشد.

لیزر موهای زائد آقایان نی نی سایت

لیزر موهای زائد آقایان نی نی سایت
لیزر موهای زائد آقایان نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر لیزر موهای زائد آقایان ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش لیزر موهای زائد را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر موهای زائد معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا