رفع موهای زائد پا| نکات مهم درباره لیزر موهای زائد پا

رفع موهای زائد پا

رفع موهای زائد پا
رفع موهای زائد پا

با عرض سلام خدمت همه ی کاربران محترم تهران اسکین! مقاله ای که برای شما گردآوری کرده ایم، درباره رفع موهای زائد پا می باشد. خانم ها، شاید برای برخی از شماها این اتفاق افتاده باشد که برای رعایت بهداشت فردی و یا هنگام رفتن به مهمانی و پوشیدن پیراهن ها، دغدغه ی داشتن پاهایی زیبا و بدون موهای زائد داشته باشید و مجبور باشید به دلیل تنگی وقت آنها را اصلاح کرده و در این هنگام ممکن است که به پوست خود آسیب بزنید. و حتی در آقایان نیز به منظور رعایت بهداشت فردی و همچنین برای افراد ورزشکار، این امری ضروری محسوب می شود. راه های متعددی برای از بین بردن موهای زائد اعم از: اصلاح( شیو کردن) ، استفاده از کرم های موبر، استفاده از دستگاه های اصلاح خانگی، استفاده از موم ها که راهکاری بسیار دردناک می باشد و غیره، وجود دارد. اما در این مقاله ما لیزر کردن موهای زائد را که روشی ایمن و راحت برای از بین بردن موها می باشد را به شما معرفی می کنیم.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چیست؟
لیزر موهای زائد چیست؟

رفع موهای زائد پا به روش لیزر موهای زائد، روندی پزشکی می باشد که توسط متخصص پوست انجام می شود. در این روش نور انتشار شده از دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده، به لایه ی زیرین پوست نفوذ می کند و عملکرد ریشه ی موها را برای رشد آنها مختل می کند. برای نتیجه گیری، جلسات متعدد انجام لیزر به تشخیص پزشک، ضروری می باشد. این روش موجب از بین رفتن دائمی موها نمی شود،- اما موجب کاهش چشمگیر موها، سست شدن ریشه ی آنها و حتی در برخی از افراد شاهد از بین رفتن دائمی موها بوده اند. جلسات تثبیت برای لیزر نیز هر چند ماه یکبار برای نتیجه ی بهتر نیاز می باشد که پزشک شما برای شما تعیین می کند. این روش بر روی پوست های تیره و روشن، موثر تر می باشد.

عوارض لیزر موهای زائد پا

عوارض لیزر موهای زائد پا
عوارض لیزر موهای زائد پا

رفع موهای زائد پا با لیزر، روشی بسیار ایمن و راحت می باشد. اما مانند هر درمانی ممکن است که عوارض بسیار جانبی به همراه داشته باشد. اما اگر شما لیزر موهای زائد را نزد یک متخصص پوست مجرب انجام دهید، این عوارض جانبی نیز پدید نخواهد آمد. و اما این عوارض جانبی عبارت اند از:

  • عوارض کاملا موقتی مانند، سوزش، خارش و یا کبودی ممکن است به وجود آید، اما پس از گذشت چند ساعت از بین خواهد رفت.
  • تغییر رنگ پوست، که پوست های روشن، تیره تر می شود و پوست های تیره روشن تر خواهند شد. افرادی که پوستشان روشن تر می شود، افرادی هستند که از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری نمی کنند.

در موارد بسیار نادر نیز، همانطور که گفته شد، اگر لیزر توسط متخصص پوست انجام نگیرد، ممکن است شاهد تاول، پوسته پوسته شدن و یا زخم باشیم.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد پا

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد پا
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد پا

پس از انجام لیزر رفع موهای زائد پا ، برای نتیجه گیری بیشتر و جلوگیری از بروز هرگونه عوارض و یا بهبود آنها، مراقبت هایی  وجود دارند که توسط پزشکان متخصص پوست توصیه می شوند. برخی از آنها عبارتند از:

  •  ممکن است پس از انجام لیزر کمی احساس سوزش، تورم و یا قرمزی داشته باشید. در این مورد با قرار دادن کمپرس و یا کیسه ی آب یخ، می توانید آن را از بین ببرید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب و یا اشعه ی دستگاه برنزه کننده سولاریوم، حداقل تا 6 هفته بپرهیزید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از انجام لیزر از انجام ورزش های سخت بپرهیزید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از لیزرموهای زائد از حمام کردن با آب داغ اجتناب کنید.

قیمت لیزر موهای زائد پا

قیمت لیزر موهای زائد پا
قیمت لیزر موهای زائد پا

نمی توان برای رفع موهای زائد پا با لیزر قیمت مشخصی را تعیین کرد. زیرا هزینه ی آن به عوامل متعددی مانند: ناحیه ای از پا که می خواهید آن را لیزر کنید، به کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، نوع دستگاه لیزر مورد استفاده، تعداد جلسات مورد نیاز و غیره، بستگی دارد. لازم به ذکر است که مراکز لیزر موهای زائد ی وجود دارند که قیمت های بسیار بالایی را از مراجعین دریافت کرده ولی کیفیت کاری آنها خوب نیست. برعکس، مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، از آنها مبالغ کمتری را دریافت کرده و همانطور هم کیفیت کار آنها بسیار ضعیف می باشد. از این رو در انتخاب مرکز لیزر مورد اعتماد، تلاش لازم را به عمل آورید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

پس از انتخاب روش لیزر موهای زائد برای از بین بردا موها، ممکن است این سوال در ذهن شما پیش آید که بهترین دستگاه لیزر کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که امروزه دستگاه های متعددی با مارک های متفاوت در مراکز لیزر وجود دارند، و هر پزشک در استفاده از نوع خاصی از آنها تبهر دارد. اما اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائد ی هستید که دارای تمامی استاندارد ها، جدیدترین تکنولوژی، ایمن و بی آسیب باشد و بهترین نتیجه را به شما بدهد، ما دستگاه لیزر موهای زائد الکس آپوجی(Alex Apogee) را معرفی می کنیم که توسط شرکت معتبر سایناشور( cynosure) تولید شده و امروزه توجه مراکز را به خود جلب کرده است. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

لیزر موهای زائد پا نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر رفع موهای زائد پا با لیزر ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای رفع موهای زائد پا های خود، روش لیزر موهای زائد را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر موهای زائد معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا