مرکز بوتاکس خوب در اصفهان| بهترین پزشک تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس و بهترین مراکز زیبایی

تزریق بوتاکس و بهترین مراکز زیبایی
تزریق بوتاکس و بهترین مراکز زیبایی

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. ما در این سایت کلی مطالب درباره زیبایی و سلامتی برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی پاسخ سوالات رایج خود را بیابید. بهترین مراکز درمانی را بشناسید، بهترین نوع درمان را برای خود انتخاب کنید و از ناراحتی ها و عواض های درمانی دور باشید. در مطلبی که در حال خواندن آن هستید، می خواهیم بهترین مرکز بوتاکس را به شما معرفی کنیم.

امروزه انجام بوتاکس در میان افراد بسیار رایج شده است. البته اگر هنوز با مفهوم بوتاکس آشنایی ندارید، نگران نباشید! ما توضیحاتی نیز درباره جزئیات ضروری این روش درمانی که کاربردهای زیادی در دنیای زیبایی و سلامتی دارد، آورده ایم.

این را بگوییم که تزریق بوتاکس، امری بسیار حساس و لازم به احتیاط است! بوتاکس درمانی بسیار راحت و ایمن است، اگر که به دست متخصص کاربلد و مجرب انجام گیرد! بنابراین، انجام اقدامات زیبایی، تنها به گرفتن نوبت از مرکز زیبایی و پرداخت هزینه ی آن خلاصه نمی شود. انتخاب مرکز زیبایی معتبر و مجهز، مهم ترین مرحله از انجام کار می باشد.

تزریق بوتاکس و بهترین مراکز زیبایی
تزریق بوتاکس و بهترین مراکز زیبایی

در انجام بوتاکس، اینکه مرکز بوتاکس و پزشک شما، چه برندی از بوتاکس را استفاده می کند، کیفیت آن در چه حد است و ….. بسیار حائز اهمیت می باشد. مرکز بوتاکس ما، از بهترین و مرغوب ترین برند بوتاکس برای مراجعین عزیز خود استفاده می کند.

امروزه دیگر زمان روی بورس بودن روش های جراحی پلاستیک برای زیبایی به پایان رسیده است. همچنین در دنیای مد نیز، زیبایی طبیعی افراد طرفداران بیشتری را جذب خود می کند! از این رو انتخاب مرکزی که بتواند تزریق بوتاکس و زیبایی را به طبیعی ترین شکل و زیباترین نتیجه برای شما انجام دهد نیز، امری بسیار حائز اهمیت است.

موارد استفاده از بوتاکس

موارد استفاده از بوتاکس
موارد استفاده از بوتاکس

ماده ی بوتاکس از سمی به نام بوتالینوم توکسین، تولید می شود. انواع مختلفی از محصولات سم بوتالینوم ( سم A و B) با کاربرد های مختلفی اعم از( کاربردهای آرایشی، زیبایی، جوانسازی، درمان تعریق بیش از حد بدن، درمان مثانه ی بیش از حد فعال، درمان میگرن، درمان اسپاسم و …) وجود دارد. در برند های مختلف این دارو، مقادیر وجود بوتالینوم توکسین، متفاوت است. در مرکز بوتاکس ، پزشک متخصص، بهترین نوع محصول را با توجه به بدن شما، هدف و نیاز شما، برایتان انتخاب می کند.

سم بوتولینوم برای درمان برخی از اختلالات چشم مانند (استرابیسم) و چشمک زدن کنترل نشده (بلفارواسپاسم) ، برای درمان سفتی عضلات / اسپاسم ها یا اختلالات حرکتی (مانند دیستونی دهانه رحم ، تورتیکولیس) و همچنین کاهش ظاهر چروک ها و خطوط ظاهر شده روی پوست، استفاده می شود. همچنین برای جلوگیری از سردرد در افراد مبتلا به میگرن بسیار مکرر استفاده می شود. سم بوتولین با مسدود کردن، رهاسازی ماده شیمیایی به نام استیل کولین ، عضلات را شل می کند.

موارد استفاده از بوتاکس
موارد استفاده از بوتاکس

بوتاکس می تواند موجب جوانسازی و شادابی پوست و صورت شما گردد. از موارد استفاده این ماده در دنیای زیبایی و آرایشی، می توان به ( رفع خط خنده، رفع خط اخم و یا میان دو ابرو، رفع چروک های اطراف چشم، پیشانی، افتادگی و شل شدن صورت) اشاره کرد.

بوتاکس چه عوارضی دارد؟

بوتاکس چه عوارضی دارد؟
بوتاکس چه عوارضی دارد؟

ممکن است بسیاری از شما، افرادی را دیده و یا شنیده باشید که از انجام بوتاکس به هر دلیلی ناراضی بوده اند و یا دچار عوارض جانبی آن شده اند.

در این مورد باید بگوییم که، همانطورکه در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، بوتاکس امری حساس و لازم به احتیاط است و باید توسط پزشک کاربلد انجام گیرد.

همچنین نکاتی وجود دارند که قبل از درمان، باید از آنها آگاه باشید و آنها را رعایت کنید. به همین دلیل، باید چند هفته قبل از درمان، یک جلسه ی مشاوره با پزشک خود داشته باشید، تا نکات را به شما بگوید. همچنین مراقبت های ساده و جزئی، اما مهمی وجود دارند که پس از اتمام درمان، باید تا چند روز آنها را رعایت کنید. آن مراقبت های را نیز، پزشکتان به شما خواهد گفت.( این در صورتی است که شما به یک مرکز بوتاکس خوب با یک پزشک مجرب مراجعه کنید.) رعایت این نکات موجب می شود، تا دچار هیچگونه عارضه ای نشوید و همچنین به نتیجه ی مطلوب خود برسید.

اما برای اطلاع بیشتر شما، عوارض جانبی تزریق بوتاکس که در اطراف ناحیه ی تزریق شده رخ می دهند، عبارتند از:

  • قرمزی
  • کبودی
  • عفونت
  •  درد در محل تزریق

برخی از عوارض نادر نیز عبارتند از:

  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • مشکل در بلع
  • عفونت تنفسی
  • سردرد
  • زخم
  • افتادگی پلک
  • سوزش چشم

در صورت بروز هرگونه از عوارض نادر و یا طولانی مدت شدن عوارض جانبی، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد احتیاط قبل از تزریق بوتاکس

موارد احتیاط قبل از تزریق بوتاکس
موارد احتیاط قبل از تزریق بوتاکس

قبل از استفاده از این دارو ، در صورت حساسیت به پزشک یا داروساز خود بگویید. یا اگر آلرژی دیگری دارید این محصول ممکن است حاوی مواد غیرفعال باشد (مانند پروتئین شیر گاو موجود در برخی محصولات) ، که می تواند باعث واکنش های آلرژیک یا مشکلات دیگر شود. برای اطلاعات بیشتر با داروساز یا پزشک خود صحبت کنید.

قبل از استفاده از این دارو ، تاریخچه پزشکی خود را به پزشک خود بگویید ، به ویژه: مشکلات خونریزی ، جراحی چشم ، مشکل خاص چشم (گلوکوم) ، بیماری قلبی ، دیابت ، علائم عفونت در نزدیکی محل تزریق ، عفونت مجاری ادراری ، عدم توانایی در ادرار کردن ، عضله / اختلالات عصبی (مانند بیماری لو گریگ-ALS ، میاستنی گراویس) ، تشنج ، بلع مشکل (دیسفاژی) ، مشکلات تنفسی (مانند آسم ، آمفیزم ، پنومونی از نوع آسپیراسیون) ، درمان با هر محصول سم بوتولینوم (بخصوص در 4 ماه آخر)

این دارو ممکن است باعث ضعف عضلات ، افتادگی پلک ها یا تاری دید شود. رانندگی نکنید ، از ماشین آلات استفاده نکنید و هیچ فعالیتی را که نیاز به هوشیاری یا دید روشن داشته باشد تا زمانی که مطمئن باشید نتوانید چنین فعالیتهایی را با خیال راحت انجام دهید ، انجام ندهید. مشروبات الکلی را محدود کنید.

مراقبت های مهم بعد از تزریق بوتاکس

مراقبت های مهم بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های مهم بعد از تزریق بوتاکس

مراقبتهایی وجود دارند که برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه و ماندگاری بیشتر، توصیه می شود که آن ها را انجام دهید.

  • در صورت داشتن درد، تورم، خارش و یا کبودی، از کمپرس یخ استفاده کنید. ( کمپرس را در پارچه ای تمیز بپیچید تا به پوست نچسبد.)
  • حداقل 24 تا 48 ساعت پس از تزریق بوتاکس، از انجام تمرینات ورزشی شدید که ضربان قلب را بالا می برد خودداری کنید. این امر ممکن است کبودی و یا تورم را بیشتر کند.
  • به مقدار کافی آب بنوشید. هیدراته ماندن بدن، می تواند روند بهبودی شما را تند تر کند.
  • مقدار زیادی میوه و سبزیجات آبرسان بخورید و سعی کنید از سدیم اضافی خودداری کنید ، که ممکن است تورم را بدتر کند.
  • به مدت 48 ساعت بعد از درمان از دمای زیاد مانند اتاق بخار ، سونا یا کلاسهای تمرین گرم خودداری کنید. گرمای زیاد تورم را بیشتر می کند.
  • اگر قصد استفاده از مسکن را دارید، نوع آن را از پزشک خود بپرسید.( برای مثال مسکنی مانند ایبوپروفن موجب غلظت خون شده و احنمال خون ریزی را بیشتر می کند.)
  • اگر برای مناسبت و زمان خاصی به مرکز بوتاکس  مراجعه می کنید و تزریق را انجام می دهید، سعی کنید که از چندین هفته قبل تصمیم خود را گرفته و به پزشک مراجعه کنید. زیرا بهبودی کامل و شکل گیری کامل، زمان می برد.
  • هنگام خوابید روی صورت خود نخوابید.
  • حداقل تا 24 ساعت از آرایش صورت خود بپرهیزید.
  • استعمال سیگار خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد ، بنابراین 24 الی 48 ساعت پس از تزریق، از کشیدن سیگار و یا از قرار گرفتن در معرض دود دخانیات، خودداری کنید.
  • الکل مانند یک رقیق کننده ی خون عمل می کند. حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از مصرف آن خودداری کنید. الکل می تواند باعث التهاب شود ، احتمال کبودی را افزایش داده و تورم را بدتر کند.

هزینه ی تزریق بوتاکس در اصفهان

هزینه ی تزریق بوتاکس در اصفهان
هزینه ی تزریق بوتاکس در اصفهان

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان برای انجام بوتاکس به عنوان یک روش درمانی یا یک روش برای داشتن زیبایی خیره کننده قیمت واحدی را تعیین کرد. زیرا تغییراتی در قیمت وجود دارد که به دلیل: میزان شلی و افتادگی پوست، حجم ناحیه ی مورد درمان، برند بوتاکسی که مرکز زیبایی از آن استفاده می کند، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، پزشک متخصص شما و از این قبیل که موجب تغییر در قیمت ها می گردد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که شاید گاهی ارزانتر نباشیم، اما اگر همان کیفیت خدمات مشابه در جایی دیگر باشد، ما به صرفه تر هستیم.

قیمت ها را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

گاهی قیمت های وسوه انگیز، می توانند منجر به بسیاری از آسیب ها شود. می تواند ماده ی بوتاکس بی کیفیت استفاده شود!

بهترین مرکز بوتاکس اصفهان

بهترین مرکز بوتاکس اصفهان
بهترین مرکز بوتاکس اصفهان

اگر برای داشتن زیبایی خیره کننده یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش بوتاکس را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز بوتاکس معتبر یا بهترین مرکز پوست و زیبایی، و پزشک متخصص و مجرب، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا