لک صورت برای چیست| هزینه مزوتراپی لک صورت

چه کنیم لک صورت از بین برود؟

چه کنیم لک صورت از بین برود؟
چه کنیم لک صورت از بین برود؟

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی خودتان خوش آمدید. صفحه ای که برای شما آماده کرده ایم، سعی کرده ایم بسیاری از اطلاعات مفید را در زمینه های زیبایی و سلامتی، برای شما گردآوری کنیم. در مطلبی که در حال خواندن آن هستید، می خواهیم نگرانی های شما را درباره لک صورت تان از بین ببریم. شاید بسیاری از شما درگیر این وضعیت پوستی باشید. بالاخره هیچکس نیست که زیبایی را دوست نداشته باشد.

آیا برای شما هم پیش آمده که در حال تماشای یک برنامه ی تلویزیونی، چشمتان به سلبریتی های هالیوودی بخورد و با خود بگویید که راز زیبایی برخی از آنها چیست؟ چرا برخی از آنها حتی با دارا بودن سن زیاد خیلی جوان تر به نظر می رسند؟

پاسخ این سوال در این است که، پوست هم مانند دیگر اعضای بدن، نیازمند مراقبت و رسیدگی می باشد. آنها به پوست خود رسیدگی می کنند. هرکدام از آنها روش خاصی را برای جوان و سرو حال نگه داشتن پوست شان استفاده می کنند.

برخی فکر می کنند که رسیدگی به پوست کاری لوکس و فقط مختص افراد خاص و آنهایی که وقت آزاد دارند است. اما این طرز تفکر اشتباه است. شما باید برای سلامت پوستتان وقت بگذارید و برای آن هزینه کنید.

البته قدم اول و مهم ترین قدم برای جلوگیری از آسیب های پوستی و درمان آن، داشتن یک سبک زندگی اصولی و درست است که هر فرد نه تنها برای سلامت پوست، بلکه برای سالم ماندن جسم و روح خود باید داشته باشد. بسیاری از افراد، در طول روز، ممکن است که در معرض بسیاری از عواملی باشد که پوست آنها آسیب می زند و لک های صورت را به وجود می آورد، ولی آنها از تاثیرات منفی آن عوامل خبر ندارند.

لک صورت برای چیست؟

لک صورت برای چیست؟
لک صورت برای چیست؟

لک های پوستی، نقاط بژ و یا قهوه ای رنگ صافی هستند که بر روی پوست ظاهر می شوند. این وضعیت بیشتر در افرادی به وجود می آید که رنگ پوست های روشن تا معمولی دارند، موهای بلونند یا قرمز و یا چشم های روشن دارند.

عوامل متعددی سبب به وجود آمدن لک های پوستی می شوند که عبارتند از:

  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب( به دلیل اشعه ی ماورابنفش)
  • قرار گرفتن در معرض نور چراغ های برنزه کننده
  • تغذیه ی ناسالم
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • ژنتیک و وراثت
  • افزایش سن
  • استفاده از برخی داروها
  • استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت
  • عدم پاکسازی پوست و رسیدگی به آن

پزشکان ما در مرکز زیبایی اصفهان، می توانند با توجه به نوع و دلیل ایجاد لک های پوستی شما، بهترین نوع درمان را برای شما تعیین کرده و پوست زیبا، جوان و شاداب را به شما هدیه دهند.

مزوتراپی لک صورت چیست؟

مزوتراپی لک صورت چیست؟
مزوتراپی لک صورت چیست؟

مزوتراپی تکنیکی است که در آن ماده ی مزوتراپی از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی میانی پوست (meso) تزریق می شود.

با انجام مزوتراپی پوست، می توان از شر ناهمواری ها، تیرگی ها، لک ها و چین و چروک های پوست صور خلاص شد. این ماده دارای ترکیباتی مانند: آنزیم ها، برخی ویتامین ها، عصاره های گیاهی، آنتی اکسیدان ها، هورمون ها و … می باشد که سبب درخشش و جوانسازی پوست می گردد. این ماده سبب افزایش تولید کلاژن در پوست شده و در نتیجه پوستی سفت و محکم و بدون چین و چروک را به شما هدیه می دهد. 

ماده ی مزوتراپی را در ناحیه ی مورد درمان، طی تزریق های جزئی متعدد به پوست وارد می کنند. البته این روش درمانی فوق العاده کاربرد های بسیاری در دنیای زیبایی و سلامتی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • درمان ترک های پوستی
  • کاهش دهنده ی چربی در نواحی( شکم، پهلوها، بازوها، ران ها و ….)
  • کاهش دهنده ی سلولیت ها
  • محکم کردن پوست های شل و درمان افتادگی آنها
  • روشن تر کردن رنگدانه های پوستی
  • درمان آلوپسی، وضعیتی که سبب ریزش موها می گردد.

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت
مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

انجام مزوتراپی فقط در این خلاصه نمی شود که شما یک مرکز پوست و زیبایی پیدا کنید، وقت بگیرید و هزینه ی آن را پرداخت کنید، نکاتی وجود دارند که رعایت آنها ضروری می شود. نکاتی که هم قبل از درمان و هم بعد از درمان، پزشک شما به شما خواهد گفت. پس بهتر است که قبل از شروع درمان، یک جلسه ی مشاوره با پزشک خود داشته باشید.

از آنجایی که مزوتراپی، درمانی غیر تهاجمی، راحت و ایمن است، هیچگونه دوره ی نقاهت و سختی نخواهد داشت. بسیاری از افراد پس از اتمام درمان، می توانند به کارهای روزمره خود بازگردند. ممکن است دیگران به دلیل تورم و درد در محل تزریق نیاز به یک روز مرخصی داشته باشند.

اما برای اینکه حتی دچار عوارض جانبی نیز نشوید و درمان شما نتیجه ی مطلوب را به شما بدهد، مراقبت ها و نکاتی وجود دارند که پس از درمان، رعایت آنها توصیه می گردد:

  • تا بهبود کامل ناحیه ی تزریق شده، از خوردن دارو هایی که موجب رقیق شده خون شما می گردند، بپرهیزید.
  • از استفاده از نوشیدنی های الکلی بپرهیزید.
  • از انجام فعالیت هایی که موجب تعریق زیاد بدن و بالا رفتن درمای بدن می گردند، بپرهیزید.
  • از کشیدن ناخن در ناحیه ی درمان شده بپریزید.

در صورت بروز هرگونه عارضه ی جدی، آن را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت
تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

برای رسیدن به نتیجه ی قابل توجه و مطلوب و برای ماندگاری بیشتر تاثیر درمان، مزوتراپی را باید برای جلسات متعدد، در فواصل زمانی معین شده توسط پزشک متخصصتان انجام دهید.

در 1 ماه اول درمان، به طور معمول لازم است که هفته ای یکبار برای درمان مراجعه کنید. پس از گذشت این دوره، درمان شما هر 2 هفته یکبار تمدید می گردد. این روند تا زمانی که شما بهبودی کامل را به دست آورید ادامه می یابد.

اگر به موقع در فواصل زمانی تعیین شده و مرتب جلسات خود را تکرار کنید، نتیجه ی این درمان حداقل تا 12 ماه ماندگاری خواهد داشت.

تعداد جلسات و فواصل زمانی که در بالاتر اشاره کرده ایم، برای هر فرد به دلیل تفاوت های بدنی و تفاوت واکنشی که بدن به درمان نشان می دهد، فرق می کند.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

ماندگاری مزوتراپی لک صورت
ماندگاری مزوتراپی لک صورت

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، تاثیر این درمان حداقل تا 12 ماه به طول می انجامد.

مراقبت های پوستی و رسیدگی به آن، پس از درمان با مزوتراپی، تاثیر زیادی در ماندگاری درمان شما خواهد داشت. پس بیشتر از پوست خود مراقبت کنید!

عوارض مزوتراپی لک صورت

عوارض مزوتراپی لک صورت
عوارض مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی از آن دسته از درمان هایی است که بسیار کم عوارض بوده و عوارض جانبی آن طی 1 الی 2 روز از بین خواهند رفت. البته این امر مشروط به این است که درمان شما در یک مرکز پوست و زیبایی معتبر و مجهز و به دست پزشک متخصص و مجرب در این زمینه انجام گیرد. اعتماد نادرست به افراد یا مراکز نا معتبر و ملاک قرار دادن قیمت های ارزان، می تواند آسیب های زیادی را به افراد وارد کند.

از عوارض جانبی این درمان که در اطراف ناحیه ی مورد درمان رخ می دهند،عبارتند از:

  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • تورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برآمدگی در محل تزریق
  • تکه های تیره پوست
  • راش
  • عفونت
  • زخم ها

مرکز پوست و زیبایی، خدمات مزوتراپی را به بهترین نحو و با بهترین کیفیت دارویی برای مراجعین عزیز خود انجام خواهد داد.

مزوتراپی لک صورت نی نی سایت

مزوتراپی لک صورت نی نی سایت
مزوتراپی لک صورت نی نی سایت

اگر دچار لک های پوستی و یا هر عارضه ی دیگری که به سلامتی و زیبایی شما مربوط است هستید، سعی کنید که حتما با فرد متخصص و پزشک کاردان در آن زمینه مشورت کنید و از او درمان درست را بخواهید.

تبادل نظر و مشورت با افراد با تجربه خوب است، اما حتما این را هم می دانید که سیستم بدنی هر فرد با دیگری متفاوت است. هر درمان روی هر فرد به طرز منحصر به فردی تاثیر می گذارد و واکنش هر فرد به درمان متفاوت است.

امروزه وجود سایت ها و صفحه های مجازی، آسیب هایی را به افراد وارد کرده اند. چرا؟ زیرا در این سایت ها افراد به تبادل نظر ها و پرسش و پاسخ با یکدیگر می پردارند! مشکلات و نیاز های خود را در آنجا بیان می کنند و دیگران نیز راهکار هایی را که از نظر خود آنها خوب است، پیشنهاد می کنند.

اما با توجه به تفاوت هر فرد با دیگری، درمان های پیشنهاد شده ممکن است که برای آنها مناسب نباشد و یا اینکه به آنها آسیب بزند.

بنابراین اعتماد و راهنما قرار دادن این سایت ها، امری است که توصیه می شود به آنها اعتماد نکنید. سلامتی شما، ارزشی بیش از هزینه های پیش پا افتاده را دارد.

بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان

بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان
بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان

اگر برای رفع لک های پوستتان یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا