ترفندهای ساده برای داشتن شکم و پهلوی صاف| لاغری شکم و پهلو

ترفندهای ساده برای داشتن شکم و پهلوی صاف

ترفندهای ساده برای داشتن شکم و پهلوی صاف
ترفندهای ساده برای داشتن شکم و پهلوی صاف

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. اگر روی این مطلب کلیک کرده اید و در حال خواندن آن هستید، بنابراین شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال راهی برای داشتن شکم و پهلوی صاف هستند. امان از این چربی های اضافی! هر چی که می خوریم صاف میره توی شکم و پهلو ی ما و هیکل ما رو به هم می ریزه. اما خوب چه می شه کرد؟ سیستم و تیپ بدنی ما همینه دیگه! چه بسا که همین یه تیکه چربی های اضافه در قسمت میانی بدنمون، کلی از اعتماد به نفس ما رو پایین آورده و باعث شده نتونیم که هرچی دلمون خواست بپوشیم. یا اینکه باید کلی توی مهمونی ها چشممون رو روی غذاهای هیجان انگیز و خوشمزه ببندیم که نکنه یوقت اوضاع از اینی که هست بیشتر به هم بریزه! خلاصه که لاغری شکم و پهلو دغذغه ی خیلی هاست!

یکی از آشناهای نزدیکم می گفت که: نزدیکای عروسیم مادر شوهرم بهم گفته که چه خوب شد رژیم گرفتیا! وگرنه پسرم خیلی سختش بود موقع رقصیدن تورو بغل کنه! اونم که کلی روی تناسب اندامش حساس بود و از همه بدتر اینکه یه ذره هم اعتماد به نفس نداشت، کلی بهش برخورده بود. خلاصه که سرتون رو درد نیارم، از این جور اتفاقا هم برای آدمایی که زیادی حساس هستند هم زیاد پیش میاد. حتی شاید شمایی که داری این متنو می خونی هم جزو همون دسته از افراد باشی. اما نگران نباشید، ما اینجاییم تا دوباره شما را به تناسب اندام برسانیم و زیبایی شما را چندین برابر کنیم. بالاخره می دونید که زیبایی اندام نقش خیلی مهمی را در جذابیت افراد بر عهده دارد. فقط کافیه که در ادامه ی این متن با ما همراه باشید تا کلی چیزای جذاب و موثر رو بهتون معرفی کنیم.

چه کنیم شکم و پهلو نداشته باشیم؟

چه کنیم شکم و پهلو نداشته باشیم؟
چه کنیم شکم و پهلو نداشته باشیم؟

خب در ابتدا باید بگوییم که خانم عزیز و یا آقای محترمی که در حال خواندن این متن هستید، این را بدانید که، اینکه شما در طول روز چه مواد غذایی را وارد بدنتون می کنید از بالاترین اهمیت برخوردار است! برای مثال این خیلی مهم که شما برای تامین نیاز قند بدنتان، بستنی می خورید یا توت خشک؟ وقتی گرسنه هستید و فکر می کنید که چی بخورید، به فست خود فکر می کنید و یا به منابع پروتئینی سالم؟ بنابراین سعی کنید که تا می توانید از مغذی و سالم مانند: میوه ها، سبزیجات تازه، منابع پروتئینی و از این قبیل استفاده کنید و رژیم غذایی اصولی و مناسبی را بر اساس نوع و تیپ بدنیتان داشته باشید. همچنین سبک زندگی سالم و اصولی خیلی مهمه! اینکه شما در طول روز، تحرک کافی داشته باشید و برای انجام تمرینات ورزشی وقت بگذارید، اینکه خواب منظم و کافی داشته باشید، اینکه از استرس به دور باشید و اینکه آب کافی در طول روز میل کنید! همه از موارد مورد نیاز برای داشتن سبک زندگی سالم می باشند. با این نوع زندگی، نه تنها تناسب اندامتان را حفظ کرده اید، بلکه سیستم ایمنی بدنتان را برای مقابله با هرگونه بیماری تقویت کردید!

پلانک شکم و پهلو

پلانک شکم و پهلو
پلانک شکم و پهلو

همانطور که در بالاتر درباره اهمیت ورزش و تحرک در زندگی روزمره گفته ایم، داشتن برنامه تمرینی متناسب با بدن و هدف شما که توسط یک مربی رزشی طراحی شده باشد خیلی مهم است. اما اگر سرتان خیلی شلوغ است و وقت ندارید، حداقل یکسری تمریناتی وجود دارند که می توانید در کم ترین زمان، بدون هیچ هزینه ای، با وزن بدنتون، آنها را انجام بدید. یکی از حرکات بسیار موثر در لاغری شکم و پهلو ، تقویت تعادل بدن و افزایش قدرت بدن، حرکت پلانک است که بیشتر شما با آن آشنا هستید.

برای انجام این حرکت، آرنج های خود را خم کنید و آرنج و ساعدتان را روی زمین بگذارید، وزن بدنتان را روی آرنج و ساعدتان بیندازید و بدن خود را بلند کنید. پنجه ی پاهایتان را نیز تکیه گاه قرار دهید. سپس بدن خود را از شانه تا مچ پاها، در یک راستا قرار دهید به طوری که فشار را بر روی شکم و معده ی خود حس کنید. دم و بازدم را در انجام این حرکت فراموش نکنید! می توانید این تمرین را در 3 مرحله ی 30 الی 60 ثانیه ای، براساس توان بدنتان انجام دهید. امتحانش کنید! شاید اوایلش پر فشار باشه، ولی کم کم قدرت بدنیتان بالا رفته و انجام آن مثل خوردن آب، راحت می شود.

لاغری شکم و پهلو با هولاهوپ

لاغری شکم و پهلو با هولاهوپ
لاغری شکم و پهلو با هولاهوپ

ممکن است که شما بازی هولاهوپ یا حلقه زدن را در دوران کودکی یا نوجوانیتان تجربه داشته باشید. اما طبق مطالعات، علاوه بر جنبه ی سرگرمی، حلقه زدن می تواند بر لاغری شکم و پهلو های شما نیز موثر باشد. حلقه زدن، ورزشی است که می توانید با کم ترین هزینه، در هر نقطه ای از منزلتان، در هر زمانی آن را انجام دهید و به تناسب اندام خود کمک کنید. انجام آن موجب سفت شدن و تقویت عضلات شکم شده و پهلو ها را از بین می برد. در انجام این تمرین، بایستید و بدن خود را در یک راستا نگه دارید، شکم خود را منقبض کنید، شانه های خود را صاف نگه دارید، سپس شروع به چرخاندن هولاپ کنید، پس از گذشت چند دقیقه، از جهت مخالف حلقه را بچرخانید!

گن لاغری شکم و پهلو

گن لاغری شکم و پهلو
گن لاغری شکم و پهلو

استفاده از گن های لاغری که امروزه بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند. در ابتده باید بگوییم که بهتر است هنگام تهیه ی این گن ها، دقت کنید که از جنس با کیفیت تهیه شده باشد، تا هنگام استفاده از آنها و تعریق بدن، دچار عارضه ی پوستی نشوید. همچنین این گن ها می توانند به طور موقتی شکل دلخواه را قسمت میانی بدن شما بدهند. اما با بستن آنها و تعریق، شما تنها آب آن ناحیه از بدن خود را از دست داده اید. و تنها در مدت بسیار کمی که از آنها استفاده نکنید، دوباره به حالت اولیه باز خواهید گشت.

لاغری شکم و پهلو با رژیم غذایی

لاغری شکم و پهلو با رژیم غذایی
لاغری شکم و پهلو با رژیم غذایی

در ابتدا لازم به ذکر است که استفاده از رژیم های غذایی غیر اصولی، آسیب های جدی را به بدن شما وارد خواهد کرد. همچنین در این گونه رژیم ها، به جای از دست دادن چربی های اضافی بدن، آب بدن شما از دست خواهد رفت و علاوه بر آسیب رساندن به پوست شما، وزنی که از دست داده اید، به سرعت باز خواهد گشت. می خواهیم رژیم لاغری متابولیک بالاس آلمان را به شما معرفی کنیم که توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است و هیچگونه آسیبی را به بدن شما وارد نخواهد کرد.

رژیم متابولیک بالاس 11 سال پیش توسط پزشک متخصص Wolf Funfack, M.D ایجاد شده است. Funfack اظهار داشت که تعادل متابولیک® با سایر برنامه های رژیم غذایی متفاوت است زیرا شامل یک رویکرد جامع است که متابولیسم شما را متعادل می کند تا بتوانید وزن ایده آل بدن خود را بدست آورید و حفظ کنید. این رژیم برای کاهش وزن و یا لاغری آسان طراحی نشده، بلکه برای داشتن یک سبک زندگی سالم و مناسب ایجاد شده است. این برنامه بر اساس ایجاد سطح انسولین پایدار از طریق یک رژیم غذایی سالم است تا شما بعد از غذا احساس رضایت کنید و متابولیسم بدن را متعادل کنید. گام های این رژیم عبارتند از:

  • آماده سازی دو روزه برای پاکسازی بدن از سموم
  • مرحله سخت که متابولیسم خود را طبق برنامه شخصی شده خود تنظیم می کنید.
  • مرحله آرامش که در آن شما طعم طبیعی غذا را تجربه می کنید و می توانید اقدامات درمانی بیشتری را شروع کنید
  • در مرحله نهایی شما به عادت های غذایی تازه به دست آمده خود می پردازید تا کاهش وزن حفظ شود.

در این رژیم، پزشک متخصص پس از مشاهده ی نتایج آزمایشات کامل  بدنی شما، رژیم متناسب با وضعیت بدنی، تیپ بدنی و هدف شما به شما می دهد. این رژیم شامل یک برنامه ی غذایی کامل و جامع، به علاوه ی لیستی از باید و نباید های رژیمی که باید آن ها را رعایت کنید.

لاغری شکم و پهلو بدون جراحی

لاغری شکم و پهلو بدون جراحی
لاغری شکم و پهلو بدون جراحی

در این بخش از متن، روشی را معرفی کرده ایم که مناسب افرادیست که می خواهند، زوتر به اندام و وزن دلخواه رسیده و شکم و پهلوی خود را از بین ببرند. دیگر نیازی به عمل های سخت جراحی و گذراندن دوره ی نقاهت آنها نیست. امروزه با اختراع نسل جدید دستگاه های لاغری، می توانید در کم ترین زمان، به تنیجه ی مطلوب خود رسیده و در عین حال، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بسیار بالا برای جراحی نیست. در ادامه شما را بیشتر با این روش آشنا خواهیم کرد. بنابراین لاغری با دستگاه، می تواند راحت ترین و ایمن ترین روش لاغری باشد که امروزه در میان افراد رواج بسیار زیادی یافته است.

لاغری با دستگاه روبولکس

لاغری با دستگاه روبولکس
لاغری با دستگاه روبولکس

یکی از روش های قطعی و پیشرفته صنعت پزشکی، در زمینه ی لاغری و همچنین لاغری شکم و پهلو و یا هر موضع خاصی از بدن، لاغری با دستگاه است. ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود.

قیمت لاغری با دستگاه

قیمت لاغری با دستگاه
قیمت لاغری با دستگاه

برای لاغری بدن و یا لاغری موضعی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت لاغری موضعی به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز لاغری و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت دستگاه مورد استفاده، حجم ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به بدن افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لاغری با دستگاه کویتیشن اصفهان

لاغری با دستگاه کویتیشن اصفهان
لاغری با دستگاه کویتیشن اصفهان

اگر برای لاغری اندام و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به وضعیت بدنی شما، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی متابولیک بالانس اصولی آلمان و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده:مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا