لیزر موهای زائد بدن تبادل نظر| کی تجربه ی لیزر موهای زائد داره؟

کی تجربه ی لیزر موهای زائد داره؟

کی تجربه ی لیزر موهای زائد داره؟
کی تجربه ی لیزر موهای زائد داره؟

با سلام به همه ی دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. می خواهم برایتان خاطره ای را که دوستم برایم از تجربه ی لیزر موهای زائد بدن تعریف کرده را برایتان بازگو کنم. دوستی داشتم که موهای زائد بدن او بسیار ضخیم بود و از هرکدام از منافذ پوست او، حداقل 3 تا موی زائد رشد کرده بود. یک روز که خیلی از این وضعیت خسته شده بود، مثل اینکه تصمیم می گیره و به یک مرکز لیزر موهای زائد مراجعه می کنه. او شاغل بود و همیشه وقت کافی برای اصلاح موهای زائدش نداشت. از این رو گاهی اوقات هنگام مهمانی رفتن واقعا کلافه و عصبانی می شد. خلاصه که سرتون رو درد نیارم! بعد از اولین جلسه ی لیزرش، به من زنگ زد و حسابی عصبانی بود. بهم می گفت که نبینم یک وقت بری برای لیزر ها! همین 2 روز پیش من یه تیکه ی بزرگ از پوست پام وقتی که تکنسین داشت برام لیزر می کرد سوخت. می گن این روش های جدید کلی عوارض داره ها! آدم تا خودش نبینه باور نمی کنه! نمی دونی که چه دردی کشیدم!

کی تجربه ی لیزر موهای زائد داره؟
کی تجربه ی لیزر موهای زائد داره؟

بهش گفتم که اتفاقا من هم هفته ی پیش برای لیزر موهای زائد به یکی از مراکز لیزر رفته بودم. نگم برات که واسه من چه راحت و بدون درد بود. البته ناگفته نماند که من قبل از اینکه مرکز لیزر خودم رو انتخاب کنم، کلی جستجو کرده بودم تا بهترینش رو برم. بهش گفتم می دونی چیه؟ همیشه بدون جستجو و یا اینکه قیمت ها رو ملاک انتخاب کاری که می خوای بکنی، قرار می دی، عاقبتش همین می شه. در انجام لیزر موهای زائد، نباید تبهر و تجربه ی پزشک متخصص و اعتبار مرکز لیزر را دست کم گرفت. از این رو، من امروز، برای شما که یوقت خدایی نکرده بلایی که سر دوستم اومد، سر شما نیاد، یکسری مطالبی رو که حس کردم دانستن آنها ضروری است را آورده ام. امیدوارم که شما هم مثل من از انتخاب تون راضی باشید.

لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می گیرد؟

لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می گیرد؟
لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می گیرد؟

در ابتدا اصلا می خواهم یک تعریفی را از روش لیزر موهای زائد در گوشه ی ذهنتان داشته باشید. تا بتونید بقیه گفته ها را بیشتر درک کنید. روش لیزر، روندی است که طی آن، اشعه ی نوری متمرکز شده حاصل از دستگاه لیزر، به گرمای شدید تولید شده و به ریشه ی موهای مزاحم نفوذ می کند. پس از برخورد با فولیکول ها( ریشه ی موها) روند رشد موهای را مختل کرده و موجب می شود تا موهای زائد از بین بروند. همچنین این روش، این امکان در اختیار شما قرار خواهد داد تا شما هر نقطه ای از بدنتان را که دلتان می خواهد لیزر کنید. یعنی اونجوری نیست که شما حتما باید همه ی موهای زائد خود را با لیزر از بین ببرید. همچنین این روش خیلی سریع انجام می گیرد. به این دلیل که هر پالس از دستگاه لیزر، قابلیت اینو دارد که ریشه ی تعداد زیادی از موهای زائد را مورد هدف قرار دهد. بدون آنکه ناحیه ای دیگر را تحت تاثیر قرار دهد. این روش را می توانید برای هر ناحیه ای از بدناتن که دارای موهای زائد است، مانند: پاها، دست ها، زیربغل، ناحیه ی تناسلی، باسن و …. استفاده کنید.

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد
مزایای لیزر موهای زائد

همین که شما می توانید با انجام لیزر، دیگر مومک ها، ژیلت های برنده و کرم های موبر بد بو را دور بیندازید، خودش مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود. اما اگر بخوام از دیگر مزایای لیزر موهای زائد بدن بگم. این که:

  • بعضی از افراد پس از طی 3 الی 5 جلسه ی درمانی، می توانند شاهد از بین رفتن تعداد قابل توجهی از موهای زائدشان شوند.
  • موهای زیر پوستی را که شکلی بد به پوست می دهند را از بین می برد.
  • موجب لطافت و درخشندگی دائمی پوست شما می گردد.
  • بر هر نوع پوستی سازگاری دارد و آن را درمان می کند.
  • اگر فرد در جلسه ی درمانی، دردی را حس کند. بسیار کم و کاملا قابل تحمل خواهد بود.

به نظر من که ارزش امتحان کردن داره!

هزینه ی لیزر موهای زائد بدن چقدر است؟

هزینه ی لیزر موهای زائد چقدر است؟
هزینه ی لیزر موهای زائد بدن چقدر است؟

خوب! حالا رسیدیم به یک بخشی که از اهمیت بالایی برخوردا است. یادتونه بالاتر گفتم که دوستم به دلیل انتخاب مرکز لیزر نا معتبر دچار سوختگی شده؟ یکی از دلایل انتخاب او، قیمت های خیلی ارزان آن مرکز لیزر بود. این را بدانید که نباید قیمت ها را ملاک انتخاب خود برای انجام هر اقدامی، قرار دهید. از طرفی نمی توان برای لیزر موهای زائد، قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به عوامل متعددی مانند: ناحیه ی مورد درمان، حجم ناحیه ی مورد درمان، دستگاه مورد استفاده، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید و از این قبیل بستگی دارد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. هزینه ای که برای رسیدگی به پوستتان می کنید، بسیار ضروری و مفید باشد. برای مشاهده ی لیست قیمت های مرکز اصفهان اینجا کلیک کنید.

اما این نکته لازم به ذکر است که برای انتخاب مرکز درمان خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

سوختگی با لیزر موهای زائد

سوختگی با لیزرموهای زائد
سوختگی با لیزرموهای زائد

این یکی از مواردی است که امکان دارد درباره آن شنیده باشید. مثل دوست من که دچار سوختگی پوست پا شده بود. اما لازم به ذکر است که اگر روند انجام لیزر، توسط پزشک متخصص یا تکنسین مجرب و متبهر در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه از این ناراحتی ها را تجربه نخواهید کرد. انتخاب پزشکی که آناتومی بدن شما را به خوبی درک کند و بهترین تنظیم دستگاه را نسبت به نوع پوست، ضخامت پوست و ناحیه ی مورد درمان انتخاب کند، از مهم ترین موارد در این باره است. نمی خوام بگم که این سوختگی شایعاتی بیش نیست، می خوام بگم که باید دقت لازم را به عمل بیاورید. حتی می توانید از پزشک خود، مجوز کاری اش را درخواست کنید تا آن را به شما نشان دهد. همین! با یکم وقت گذاشتن، هم از شر موهای زائدتان خلاص شوید. هم درمان راحت و آسوده ای داشته باشید.

آیا در دوران باردای می توان لیزر موهای زائد بدن انجام داد؟

آیا در دوران باردای می توان لیزر موهای زائد بدن انجام داد؟

اینم یکی از سوالات رایج افراد درباره لیزر است. که در پاسخ به آن باید بگوییم که به دلیل موجود نبودن مدارک، آزمایشات و مطالعات کافی درباره تاثیر لیزر بر روی جنین، انجام لیزر در این دوران منع گردیده است. همچنین پس از اتمام دوران حاملگی نیز، اگر در دوران شیردهی هستید، بازهم این اقدام برایتان منع شده است. می توانید پس از اتمام دوران بارداری و شیردهی، با مشورت پزشک متخصص، این اقدام را انجام دهید.

8 نکته که بعد از لیزر موهای زائد بدن باید آنها را رعایت کنید!

چند تا نکته که بعد از لیزر موهای زائد باید آنها را رعایت کنید!

لیزر موهای زائد تنها در این خلاصه نمی شده که از یک مرکز لیزر وقت بگیری، هزینشو پرداخت کنی و تمو شه بره. نکاتی وجود دارند که برای جلوگیری از هرگونه عارضه و ناراحتی، توصیه می شود تا آنها را رعایت کنید. البته ناگفته نماند، همانطور که در بالاتر گفتیم، اگر روند لیزر توسط پزشک متخصص یا تکنسین مجرب و متبهر در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه از این ناراحتی ها را تجربه نخواهید کرد. مهم ترین نکات عبارتند از:

  • از قرار دادن موضع درمان شده در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید به مدت 7 روز پس از درمان خودداری کنید.
  • اگر تاول رخ می دهد ، به آن دست نزنید،  یک پماد آنتی بیوتیک بمالید تا بهبود یابد.
  • تیلنول برای ناراحتی بعد از درمان توصیه می شود.
  • بلافاصله پس از درمان از استفاده از بخاری های صندلی خودداری کنید.
  • حداقل تا 2 هفته بعد از درمان یا تا زمانی که بهبودی انجام شود ، از هرگونه درمان با لیزر یا روشهای شیمیایی اضافی در ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  • از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر، برای مراقبت بیشتر، استفاده کنید.
  • اگر عوارض جانبی مانند افزایش بیش از حد رنگدانه های پوستی، قرمزی طولانی مدت و تورم ، واکنش هیستامین یا تاول را تجربه کرده اید ، برای راهنمایی در مورد درمان با مرکز لیزر خود تماس حاصل فرمایید و اطلاع دهید.
  • برای دستیابی به بهترین نتیجه ، برنامه درمانی کامل را در فواصل زمانی که توسط تکنسین توصیه می شود ، انجام دهید.

لیزر موهای زائد در نی نی سایت

لیزر موهای زائد در نی نی سایت
لیزر موهای زائد در نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شده و یا روند رشد موهایش تغییری نکرده است، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر موهای زائد و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان کدام است؟

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان کدام است؟

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرسی که وقت گذاشتید و مطلب ما را دنبال کردید.

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا