بهترین روش جوانسازی پوست صورت چیست؟| بهترین مرکز پوست اصفهان

بهترین روش جوانسازی پوست صورت چیست؟

بهترین روش جوانسازی پوست صورت چیست؟
بهترین روش جوانسازی پوست صورت چیست؟

سلام به همه ی دوستان زیبا و خوبم. از این که صفحه ی ما را انتخاب کرده ایم خیلی خیلی ممنونیم. خوش آمدید. اگر درباره ی نحوه ی جوانسازی پوست صورت ، جستجو کرده اید و در حال خواندن متن ما هستید. معلومه که جزو دسته ی افراد به روز هستید و به زیبایی و سلامتی خود اهمیت بیشتری می دهید. در حین جستجو، ممکن است که به متن ها و راهکار های متعددی برای جوانسازی برخورد کرده باشید. ما مطمئنیم که الان ذهنتان درگیر این است که از میان این همه روش، بهترین روش با بیشترین نتیجه دهی کدام است؟ کدامیک متناسب با نوع پوست من می باشد؟ آیا می شود که در کمترین زمان یک پوست مثل آیینه شفاف و بی عیب و نقص داشته باشم؟ اصلا اگر یک وقت این روش برای من ضرر داشته باشد چی؟! راز زیبایی سلبریتی ها کدام است؟

بهترین روش جوانسازی پوست صورت چیست؟
بهترین روش جوانسازی پوست صورت چیست؟

در پاسخ به سوالات بالا، کافیست که شما به یک متخصص پوست مجرب و کاردان مراجعه کنید، تا بهترین درمان را متناسب با پوست شما برایتان تعیین کند. همانطور که به آن اشاره کرده ایم، روش های متعددی اعم از: مزوتراپی جوانسازی، هایفوتراپی، روش های لیفت جراحی، میکرونیدلینگ، میکرودرم و از این قبیل وجود دارند. مطالب بسیاری درباره هرکدام از این روش ها در سایت ما وجود دارد که می توانید درباره هرکدم از آنها جستجو کنید و پاسخ بسیاری از سوالاتتان را بگیرید. اما در این مطلب، می خواهیم روش مزوتراپی در زمینه ی جوانسازی پوست صورت را برایتان توضیح دهیم. اصلا بدانید که این روش چگونه انجام می گیرد؟ مواد مورد استفاده در این روش چیست؟ بهترین پزشک متخصص در مزوتراپی کیست؟ عوارض این روش کدامند؟ چه مزایایی دارد و اینگونه پاسخ ها که ممکن است پاسخ سوالات رایج شما در زمینه ی مزوترایی نیز باشد.

مزوتراپی پوست یعنی چه؟

مزوتراپی پوست یعنی چه؟
مزوتراپی پوست یعنی چه؟

در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم که اصلا مزوتراپی چی هست؟ و چگونه انجام می گیرد؟ در پاسخ این بخش باید بگوییم که، مواد مزوتراپی، حاوی آنزیم ها، ویتامین ها، عصاره های گیاهی و هورمون می باشد. حالا در این میان، هر پزشک مواد مورد نیاز را با توجه به نوع پوست و میزان آسیب دیدگی آن، ترکیب کرده و به پوست تزریق می کند. تزریق ماده ی مزوتراپی نیز، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد تا شما در حین روند تزریق، احساس راحت و آسوده ای داشته باشید. همچنین روند انجام این تزریق نیز، باید از طریق پزشک متخصص در این زمینه و در محیطی کاملا استاندارد و بهداشتی انجام گیرد. با ورود ماده ی مزوتراپی به لایه ی زیرین پوست، روند گردش خون در آن ناحیه بهبود یافته و در نتیجه موجب تولید کلاژن بیشتر می گردد. کلاژن نیز، پروتئینی موجود در بدن است که نقش عمده ای را در زیبایی و جوانی پوست بر عهده دارد.

فواید مزوتراپی برای پوست

هنگامی که مزوتراپی را برای جوانسازی پوست صورت تان انتخاب می کنید، این را بدانید که این روش، موجب کاهش چین و چروک های پوستی می شود، شلی پوست را از بین می برد، سبب روشن شدن پوست، رفع تیرگی دور چشم، سفت تر شدن پوست و افزایش خاصیت الاستیته ی پوست( قابلیت ارتجاعی) می گردد. البته این روش در موارد دیگر نیز کاربرد دارد. از دیگر کاربرد ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • از بین بردن چربی نواحی بدن اعم از: شکم، پهلو ها، بازو ها، ران ها، غبغب و …
  • از بین بردن سلولیت بدن
  • کاهش چین و چروک های پوست
  • درمان آلوپسیا که سبب ریزش مو می گردد.
  • تقویت موها
  • جوانسازی پوست دست
  • درمان استریا
  • احیا پوست
  • بر همه نوع پوستی سازگاری دارد.
  • جوانسازی پوست گردن

مضرات مزوتراپی پوست

مضرات مزوتراپی پوست
مضرات مزوتراپی پوست

همانطور که در بالاتر اشاره کرده ایم، بهتر است که با مراجعه به یک پزشک متخصص پوست و زیبایی، بهترین روش درمانی و جوانسازی پوست صورت را متناسب با نوع پوستتان تعیین کنید. اما اگر روش مزوتراپی برایتان مناسب بود. این را بدانید که اگر تزریق مواد مزوتراپی توسط پزشک و یا تکنسین متخصص و مجرب، با مواد مزوتراپی مطمئن، در محیطی بهداشتی و استاندارد صورت گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما ما در اینجا، برای اطلاع بیشتر شما، برخی از عوارض پیش آمده را برایتان آورده ایم:

  • حالت تهوع
  • درد در ناحیه ی درمان شده
  • حساسیت
  • ورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برآمدگی در محل تزریق
  • راش
  • عفونت
  • زخم ها

بنابراین، دوست عزیز، برای جلوگیری ازبروز هرگونه عارضه و ناراحتی، در انتخاب پزشک خود دقت لازم را به عمل آورده و در نهایت، توصیه های او را جدی بگیرید.

قبل از انجام مزوتراپی جوانسازی پوست بدانیم که..

قبل از انجام مزوتراپی جوانسازی پوست بدانیم که..
قبل از انجام مزوتراپی جوانسازی پوست بدانیم که..

پس از انتخاب مرکز زیبایی خود، سعی کنید تا 1 هفته قبل از درمان خود، با پزشک خود، یک جلسه مشاوره داشته باشید، تاپزشکتان بهترین روش درمان را برای شما تشخیص دهد و از وضعیت بدنی شما مطلع شود. سپس حداقل تا 1هفته قبل از انجام مزوتراپی جوانسازی پوست ، از استفاده از داروهای رقیق کننده خود مانند: آسپرین، و داروهای ضد التهابی بپرهیزید. زیرا  استفاده از این داروها، احتمال خون ریزی در حین درمان را افزایش می دهد. در صورت ضرورت در استفاده از هر نوع دارویی، پزشک خود را از آن مطلع سازید. همچنین هرگونه سابقه بیماری و یا حساسیت دارویی و یا انجام هرگونه اقدام برای پوست را که قبلا انجام داده اید را با پزشک خود در میان بگذارید.

اقدامات بعد از مزوتراپی پوست

اقدامات بعد از مزوتراپی پوست
اقدامات بعد از مزوتراپی پوست

انجام مزوتراپی جوانسازی پوست صورت ، تنها در انتخاب یک مرکز زیبایی و یک پزشک متخصص خوب در این زمینه و پرداخت هزینه آن خلاصه نمی شود. انجام مراقبت هایی که پس از انجام مزوتراپی توصیه می شود، بسیار ضروری بوده و نتیجه ی مطلوب تری را به همراه خواهد داشت. همچنین رعایت این نکات، از بروز هرگونه عارضه پس از درمان جلوگیری خواهد کرد و نتیجه ی درمان را ماندگارتر می کند. نکات ذیل را علاوه برتوصیه های پزشک معالجتان، رعایت کنید:

  • از دوش گرفتن با آب داغ، حداقل تا 24 ساعت پس از درمان خودداری کنید.
  • ناحیه ی درمان شده را حداقل تا 48 ساعت، با آب سرد بشویید و از آب گرم استفاده نکنید.
  • از قرار دادن ناحیه ی مزوتراپی شده در معرض نور آفتاب خودداری کنید.
  •  در صورت ضرورت در قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب، از کرم ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست خود استفاده نکنید و فقط داروها و یا محصولات تجویز شده توسط پزشکتان را استفاده کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از درمان، از انجام فعالیت هایی که موجب تعریق ناحیه ی درمان شده شما می شود، خودداری کنید.

هزینه ی مزوتراپی چقدر است؟

هزینه ی مزوتراپی چقدر است؟
هزینه ی مزوتراپی چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان برای جوانسازی پوست صورت با مزوتراپی قیمت واحدی را تعیین کرد. زیرا تغییراتی در قیمت وجود دارد که به دلیل: میزان آسیب دیدگی پوست شما، میزان شلی و افتادگی پوست، حجم ناحیه ی مورد درمان، میزان تیرگی های پوست، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، پزشک متخصص شما و از این قبیل که موجب تغییر در قیمت ها می گردد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. همچنین بهترین درمان را متناسب با بودجه ی شما به شما ارائه خواهد داد. هزینه ای که برای رسیدگی به پوستتان می کنید، بسیار ضروری و مفید باشد.

رسیدگی به پوست، کاری لوکس و فقط ویژه ی افراد خاص نیست، این یک امر ضروریست. پرداخت هزینه های جانبی، می تواند مانع پرداخت هزینه های بسیار بالا در آینده گردد. همچنین قیمت های را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز درمان خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

مزوتراپی پوست صورت نی نی سایت

مزوتراپی پوست صورت نی نی سایت
مزوتراپی پوست صورت نی نی سایت

اگر برای جوانسازی پوست صورت خود، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر مزوتراپی و یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند.

زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر مراکزی را توصیه کنند که مناسب فرد دیگر نیست. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

کلینیک مزوتراپی پوست

کلینیک مزوتراپی پوست

اگر برای درمان لک های صورت و زیبایی و جوانسازی پوست صورت تان، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

امیدواریم که با خواندن این مطلب، پاسخ سوالاتتان را دریافت کرده باشید.

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا