اصولی ترین رژیم لاغری کدام است؟| به روزترین رژیم لاغری

اصولی ترین رژیم لاغری کدام است؟

اصولی ترین رژیم لاغری کدام است؟
اصولی ترین رژیم لاغری کدام است؟

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تا به حال خیلی از رژیم های لاغری را امتحان کرده اید و نتیجه نگرفته اید؟ آیا رژیم های غذایی به سیستو بدن شما آسیب وارد کرده است؟ آیا گرفتن رژیم نگران سلامت موها و پوست خود هستید؟ دیگر نگران نباشید! ما در این مطلب کلی نکات مفید و بهترین نوع رژیم لاغری را برای شما آورده ایم تا شما با بهره گیری از آنها، به راحتی و در سلامتی کامل، به اندام ایده آل خودتان برسید. داشتن اندامی زیبا و وزن مناسب، یکی از عواملی است که بسیار اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار داده و از لحاظ روحی بسیار نشاط بخش می باشد. در ادامه سعی کرده ایم توضیحاتی نیز درباره فواید برخی از مواد غذایی موثر در لاغری را برای شما بیاوریم.

عوامل متعددی در چاقی و افزایش وزن موثر هستند. خوردن غذاهای ناسالم و از طرفی پر کالری، نقش عمده ای در افزایش وزن را بر عهده دارد. غذاهایی مانند فست فود ها، نوشیدنی های انرژی زا، شیرینی های غیر طبیعی و …. ، عوامل دیگری مانند تیروئید، نداشتن برنامه ی خواب و استراحت مناسب و کافی، نوشیدنی های الکلی، لبنیات پر چرب و … در رژیم غذایی موجب افزایش وزن می گردند. در حالت کلی، برای کاهش وزن، باید میزان کالری مصرفی شما، بیش ار کالری دریافتی شما باشد. همچنین مصرف مواد غذایی دارای ارزش غذایی و فیبر بالا، می توانند در لاغری موثر واقع شوند. در این مطلب، بهترین و اصولی ترین رژیم غذایی را به شما معرفی کرده و توصیه های مفید را برای شما آورده ایم.

رژیم غذایی استاندارد

رژیم غذایی استاندارد

در ابتدا لازم به ذکر است که استفاده از رژیم های غذایی غیر اصولی، آسیب های جدی را به بدن شما وارد خواهد کرد. همچنین در این گونه رژیم ها، به جای از دست دادن چربی های اضافی بدن، آب بدن شما از دست خواهد رفت و علاوه بر آسیب رساندن به پوست شما، وزنی که از دست داده اید، به سرعت باز خواهد گشت. می خواهیم رژیم لاغری متابولیک بالاس آلمان را به شما معرفی کنیم که توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است و هیچگونه آسیبی را به بدن شما وارد نخواهد کرد.

رژیم متابولیک بالاس 11 سال پیش توسط پزشک متخصص Wolf Funfack, M.D ایجاد شده است. Funfack اظهار داشت که تعادل متابولیک® با سایر برنامه های رژیم غذایی متفاوت است زیرا شامل یک رویکرد جامع است که متابولیسم شما را متعادل می کند تا بتوانید وزن ایده آل بدن خود را بدست آورید و حفظ کنید. این رژیم برای کاهش وزن و یا لاغری آسان طراحی نشده، بلکه برای داشتن یک سبک زندگی سالم و مناسب ایجاد شده است. این برنامه بر اساس ایجاد سطح انسولین پایدار از طریق یک رژیم غذایی سالم است تا شما بعد از غذا احساس رضایت کنید و متابولیسم بدن را متعادل کنید. گام های این رژیم عبارتند از:

  • آماده سازی دو روزه برای پاکسازی بدن از سموم
  • مرحله سخت که متابولیسم خود را طبق برنامه شخصی شده خود تنظیم می کنید.
  • مرحله آرامش که در آن شما طعم طبیعی غذا را تجربه می کنید و می توانید اقدامات درمانی بیشتری را شروع کنید
  • در مرحله نهایی شما به عادت های غذایی تازه به دست آمده خود می پردازید تا کاهش وزن حفظ شود.

در این رژیم، پزشک متخصص پس از مشاهده ی نتایج آزمایشات کامل  بدنی شما، رژیم متناسب با وضعیت بدنی، تیپ بدنی و هدف شما به شما می دهد. این رژیم شامل یک برنامه ی غذایی کامل و جامع، به علاوه ی لیستی از باید و نباید های رژیمی که باید آن ها را رعایت کنید.

رژیم لاغری حبوبات

رژیم لاغری حبوبات
رژیم لاغری حبوبات

استفاده از حبوبات( لوبیا، عدس و …) در رژیم لاغری ، به دلیل داشتن فیبر و پروتئین بالا، علاوه بر مفید بودن برای بدن، احساس سیری طولانی مدت تری را به شما خواهد داد. این امر موجب کمتر شدن کالری دریافتی شما در روز می گردد.

رژیم لاغری پروتئین

رژیم لاغری پروتئین

مصرف پروتئین بیشتر در رژیم غذایی و جایگزین کردن آن با مواد غذایی پر کالری و پر چرب، در لاغری اندام بسیار موثر و مفید می باشد. این پروتئین ها موجب تقویت توده های عضلانی بدن شما گردیده و توده های چربی را کاهش می دهند. با مصرف این مواد غذایی، احساس سیری بیشتر و طولانی مدت تری را خواهید داشت.

رژیم لاغری چای سبز

رژیم لاغری چای سبز
رژیم لاغری چای سبز

چای سبز سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان است که ممکن است طیف وسیعی از مزایای سلامتی را داشته باشد. افزودن چای سبز به رژیم لاغری ، با افزایش دادن میزان سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها، می تواند در لاغری موثر واقع شود. چای سبز مضر نیست و قرن هاست که از آن استفاده می شود.

رژیم لاغری زیره

رژیم لاغری زیره
رژیم لاغری زیره

زیره با افزایش فعالیت آنزیم های گوارشی در روده شما می تواند به هضم شما کمک کند. دانه زیره سرشار از آهن است و یک قاشق چایخوری از آن می تواند حاوی حدود 1.4 میلی گرم آهن باشد. از زیره برای از بین بردن کلسترول های بد بدن استفاده می شود. خوردن دانه زیره می تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کند. و در آخر اینکه ، دانه زیره برای کاهش چربی و کاهش وزن مفید است. شما می توانید تنها با خوردن دانه زیره یا دمنوش زیره روزانه چربی را از شکم و همچنین تمام بدن خود از دست دهید. افزودن زیره در رژیم لاغری ، موجب افزایش سوخت و ساز بدن شما خواهد شد. هنگامی که سیستم گوارشی سالم و متابولیسم سریع تری دارید ، به طور خودکار وزن خود را کاهش خواهید داد.

ویتامین ث در رژیم لاغری

ویتامین ث در رژیم لاغری
ویتامین ث در رژیم لاغری

ویتامین C یک ویتامین اساسی است ، به این معنی که بدن نمی تواند آن را تولید کند. با این وجود ، نقش بسیاری در بدن شما دارد و با مزایای چشمگیر سلامتی مرتبط است. این گیاه محلول در آب است و در بسیاری از میوه ها و سبزیجات از جمله پرتقال ها ، توت فرنگی ها ، میوه کیوی ، فلفل های زنگ زده ، کلم بروکلی ، کلم و اسفناج یافت می شود. میزان توصیه شده روزانه ویتامین C برای خانم ها 75 میلی گرم و برای آقایان 90 میلی گرم است. در حالی که معمولاً توصیه می شود ویتامین C را از غذاها دریافت کنید ، بسیاری از افراد برای رفع نیازهای خود به سمت مکمل ها می روند. ویتامین C حاوی آنتی اکسیدان بوده، فشار خون را بهبود می بخشد، جلوگیری از حملات قلبی، میزان اوریک اسید خون را کاهش و تنظیم می کند و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شما می گردد.

رژیم لاغری تبادل نظر

رژیم لاغری تبادل نظر

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه دچار عارضه های جانبی شده است، نمی تواند احساس راحتی داشته باشد و بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و رژیم غذایی اصولی و یا مرکز لاغری خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

کلینیک لاغری در اصفهان

کلینیک لاغری در اصفهان
کلینیک لاغری در اصفهان

اگر برای لاغری اندام و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به وضعیت بدنی شما، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی متابولیک بالانس اصولی آلمان و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

مترجم و گرد آورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا