برداشتن خال بدون جراحی با پلاسما| عکس، هزینه و…

برداشتن خال بدون جراحی

برداشتن خال بدون جراحی
برداشتن خال بدون جراحی

با سلام به همه ی کاربران عزیز. مطلبی که برای شما آماده کرده ایم، درباره برداشتن خال با روش قطعی و نوین پلاسما می باشد که امروزه در میان افراد، به دلیل دادن نتیجه ی مطلوب به آنها، رایج شده است. این نوآوری، این امکان را به پزشکان داده تا بدون جراحی و بی هوشی، اقدام به برداشتن خال کنند. وجود خال بر روی پوست افراد، امری است که افراد از آن رنج می برند و به دنبال راهی برای از بین بردن آن هستند. عوامل متعددی مانند: تابش مستقیم نور آفتاب، استفاده از مواد آرایشی نامرغوب، داشتن خال از سنین کودکی و از این قبیل، موجب ظاهر شدن این ضایعه ی پوستی می شود. در ادامه ی این مطلب شما را با جزئیات روش برداشتن خال با پلاسما آشنا می کنیم، همچنین سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز بیاوریم.

پلاسماجت چیست؟

پلاسما جت اختراعی جدید در صنعت زیبایی می باشد که در حال حاضر، از آن برای برداشتن خال نیز استفاده می شود. این روش، نیازی به بیهوشی نداشته و بسیار راحت تر و ایمن تر از روش های جراحی می باشد. این در حالی است که هزینه ی آن بسیار کم تر از روش های دیگر نیز است. قلم های پلاسما، قلم های دستی هستند که به عنوان وسایل آرایشی تبلیغ می شوند. این دستگاه، علاوه بر استفاده در زمینه ی برداشتن خال با پلاسما ، در موارد دیگر نیز مانند:

از آن استفاده می شود.

برداشتن خال با پلاسماجت

پلاسماجت چیست؟
برداشتن خال با پلاسماجت

همانطور که پیش تر گفته شد، روش پلاسما، جایگزین بسیار خوبی برای عمل های جراحی پر خطر و پر هزینه شده است. و می توان بدون ایجاد برش های پوستی، برداشتن خال را انجام داد. برداشتن خال با پلاسما ، روشی است که در آن پالس های پلاسمایی، از طریق هندپیش دستگاه پلاسما، یک قوس الکتریکی بررو ی پوست ساطع کرده، بدون آنکه تماسی با پوست داشته باشد. این قوس پلاسمایی حاصل، سلول های پوستی را تبخیر کرده و در نهایت منجر به ایجاد پوسته هایی در سطح پوست می شود که پس از طی چند روز، از بین می رود. در این روش، گرمای حاصل از پلاسما بر سلول های پوستی، موجب افزایش کلاژن سازی و ایجاد سلول های جدید می شود و همچنین هیچگونه آسیبی را به پوست وارد نمی کند.

فواید پلاسما جت

فواید پلاسما جت
فواید پلاسما جت

روش برداشتن خال با پلاسما جت، که بسیار در میان افراد رایج شده است، مزیت های بسیار زیادی نسبت به روش های دیگر دارد که هم خطرناک هستند و هم پر هزینه، در ادامه به برخی از این مزیت ها اشاره می کنیم:

  • این درمان اساسا بدون درد می باشد.
  • جوانسازی بدون نیاز به عمل های جراحی
  • نیازی به برش پوست و یا بخیه نیست.
  • نیازی به تزریق بی حسی نیست.
  • نتیجه ی حاصل را می توانید در مدت زمان کوتاه ببینید.
  • نداشتن عوارض جانبی

پلاسما جت چه عوارضی دارد؟

پلاسما جت چه عوارضی دارد؟
پلاسما جت چه عوارضی دارد؟

بلافاصله پس از اتمام برداشتن خال با پلاسما جت، ممکن است کمی تورم و قرمزی در ناحیه ی مورد درمان ایجاد شود. پوسته پوسته شدن و تورم شدید نیز در برخی از افراد دیده شده است که پس از طی 72 ساعت پس از درمان، از بین خواهد رفت. همچنین لازم به ذکر است که اگر پلاسما جت، توسط یک متخصص پوست مجرب و حرفه ای انجام گیرد، هیچگونه عوارض جانبی را نیز در پی نخواهد داشت. پس در انتخاب پزشک و مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین پزشک شما، دارو و یا پماد هایی را نسبت به نوع پوست شما، برای بعد از درمان تجویز خواهد کرد که با استفاده از آنها می توانید به سرعت بهبودی و نتیجه ی درمان خود را ببینید.

مراقبت های پس از پلاسماجت

مراقبت های پس از پلاسماجت
مراقبت های پس از پلاسماجت

اقدام به برداشتن خال با پلاسما جت، تنها در مراجعه به یک مرکز زیبایی، نوبت گیری و پرداخت هزینه خلاصه نمی شود. اقدامات و نکاتی را که پس از درمان باید رعایت کنید، بسیار ضروری می باشد و در صورت عدم رعایت آن، ممکن است که عوارضی را در پی داشته باشد. از این رو، علاوه بر نکاتی که پزشک متخصص برای پس از درمان به شما توصیه کرده است، از نکات ذیل نیز، برای نتیجه ی مطلوب تر، پیروی کنید:

  • معمولا 3 الی 7 روز طول می کشد تا شما نتیجه ی اصلی درمان خود را ببینید. از این صبر کنید تا زخم شما بهبود یابد.
  • پوسته پوسته های قهوه ای و یا سفید، چند روز پس از درمان، از بین خواهند رفت، پس آنها را نکنید.
  • در شب اول و دوم پس از درمان، هنگام خواب، روی ناحیه ی درمان شده نخوابید، همچنین از بالش تمیز استفاده کنید.
  • با استفاده از ژل آلوئه ورا و یا هرگونه محصولی که پزشک شما به شما معرفی کرده است، ناحیه ی درمان شده را مرطوب نگه دارید. این کار موجب بهبود سریع زخم ها و جلوگیری از سوزش و خارش می شود.
  • با استفاده از آب استریل و یا جوشیده شده ی ولرم، ناحیه ی درمان شده را تمیز نگه دارید . از تمیز کننده های حاوی الکل، استفاده نکنید.
  • ممکن است پس از درمان، تورم خفیفی ایجاد شود که پس از 1 الی 5 روز از بین خواهد رفت، در صورت ماندگاری تورم، بیش از مدت ذکر شده، با پزشک خود تماس بگیرید.
  • تا بهبود کامل، ناحیه ی درمان شده، نباید با محصولات مراقبت پوستی، لوازم آرایشی، پانسمان و از این قبیل، پوشانده شود. در این مدت فقط می توانید از محصولات و یا داروهایی که توسط پزشک شما تجویز می شود استفاده کنید.
  • پس از درمان، برای کاهش التهابات، می توانید از ماسک آلوئه ورا، البته با مشورت پزشک، استفاده کنید.
  • با استفاده از مواد غذایی و میوه های حاوی ویتامین c و یا مکمل های ویتامین c، می توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید و در نتیجه بهبودی سریع تری داشته باشید.
  • از استفاده از دخانیات بپرهیزید.
  • از اصلاح کردن بدن و صورتتان، تا رمان بهبودی کامل، بپرهیزید.
  • پس از بهبودی، شما باید حداقل تا 12 هفته، از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  • در انجام درمان با پلاسما جت، زخم باز برای شما ایجاد نمی شود، اما با این حال، برای جلوگیری از هرگونه عفونت، تا 12 هفته مراقبت های لازم را انجام دهید.
  • تا زمان بهبودی کامل، از انجام فعالیت هایی که دمای بدن شما را افزایش می دهند و موجب عرق کردن شما می شوند، خودداری کنید.
  • تا زمان بهبودی کامل، از گرفتن دوش آب داغ خودداری کنید.

چند جلسه پلاسما جت برای برداشتن خال نیاز است؟

میزان جلسات درمان مورد نیاز، برای هر فرد متفاوت است. هر فرد با توجه به تفاوت ویژگی های فردی، واکنش های فیزیولوژی نسبت به درمان، میزان کیفیت دستگاه مرکز زیبایی که به آن مراجعه کرده است و از این قبیل، به تعداد جلسات متفاوتی نیاز دارد. در مراکز زیبایی خوب، مراجعین می توانند نتیجه ی درمان را پس از یک جلسه مراجعه، مشاهده کنند. اما لازم به ذکر است که برای تکرار درمان پلاسما جت، باید 6 الی 8 هفته بین جلسات فاصله ایجاد شود.

ماندگاری پلاسما جت

ماندگاری پلاسما جت
ماندگاری پلاسما جت

روش برداشتن خال با پلاسما جت، یک روش با ماندگاری بسیار بالا نسبت به روش های دیگر می باشد. نتیجه ی این درمان 2 الی 3 سال ماندگاری دارد. همچنین در برخی از افراد، ماندگاری این نتیجه بیش از میزان گزارش شده نیز بوده است. اما این یک پاسخ عمومی است و ممکن است که برای هر فرد، با توجه به ناحیه ی تحت درمان، این ماندگاری متفاوت باشد.

قیمت پلاسماجت

قیمت پلاسماجت
قیمت پلاسماجت

برای برداشتن خال با پلاسما جت، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، تعداد جلسات مورد نیاز، ناحیه ی تحت درمان، و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

برداشتن خال نی نی سایت

برداشتن خال نی نی سایت
برداشتن خال نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، دیدگاه و هدف شما برای میکرودرم پوست صورت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

برداشتن خال اصفهان

اگر برای برداشتن خال های پوستی خود، روش برداشتن خال با پلاسما جت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا