تجربه تزریق ژل لب در بهترین مرکز ژل لب | بهترین مارک ژل لب

تجربه تزریق ژل لب در بهترین مرکز ژل لب | بهترین مارک ژل لب

” من دو تا خاطره متفاوت دردناک و شیرین از تزریق بوتاکس و ژل دارم. در شهرستان کوچک ما مرکزی دایر شده بود و تند تند انواع عمل های زیبایی جراحی و غیر جراحی رو انجام می داد. متاسفانه بدون تحقیق مراجعه کردم. به جای اینکه خط خنده م رو ژل مرغوب بزنن بوتاکس چینی با دوز بیش از حد زدن. مواد بوتاکس وارد رگهای خونی من شده و تا چند سال عوارض کهیر، قرمزی ناگهانی و خارش رو تجربه کردم. البته بعدها شنیدم اون مرکز اولی توسط وزارت بهداشت پلمپ شده.
در نهایت به مرکز برکه در شمال تهران مراجعه کردم و خدا خیرشون بده منو درمان کردن” (به نقل از یکی از متقاضیان مرکز برکه در شمال تهران)

دوستانی به ما مراجعه می کنن و قبل از تزریق ژل لب چند تا دغدغه و نگرانی دارن: عفونت ژل لب، گلوله شدن ژل لب، تزریق ژل لب درد داره؟ یا اینکه برای حجیم کردن لب، تزریق چربی بهتره یا ژل؟

در جواب این عزیزان، چند نکته برای تزریق ژل موفق داریم:

نکته 1:

انتخاب بهترین مارک ژل لب

پیش از اقدام به تزریق ژل لب باید کاندید مناسبی باشید و بدن یا لب شما از نظر پزشکی با مواد ژل سازگار باشد.

ماده اصلی در بهترین ژل های تزریقی در ایران اسید هیالورونیک طبیعی غیرحیوانی (HA) هست که سال هاست ایمنی خودش رو در جهان به اثبات رسونده.  این ماده هم آبرسانه و هم خاصیت روان کنندگی داره، به این معنی که مولکول های آب رو جذب و در زیر پوست ذخیره می کنه. همچنین، این نوع ژل پس از مدتی جذب میشه و قابل تخلیه هم هست. برای مثال، ژل پرفکتا برای تزریق به لب ها جزو مارک های خوب هست. ژل های ژوویدرم و رستیلان نیز معروفند.

نکته: فراموش نکنیم که هر ژل برای نقاط خاصی از بدن بیشترین کاربرد رو داره. برای مثال، برای لب، پرفکتا مارک خوبی هست. و رستیلان برای چین ها و خط های ریز و کم عمق دور لب خوب جواب میده.

نکته مهم 2: 

ژل لب با ماندگاری بالا

 

بهتره ژل موقت یا حداکثر نیمه دایمی تزریق کنین. هر چه ماندگاری ژل بیشتر باشه احتمال بروز عوارض بیشتره. هرچند ژل های دابل کراس لینک مرغوب و ماندگارن، اگه در نقاط اشتباهی و با دوز نامتعادل و در عمق نامناسب تزریق بشن، احتمال عوارض جدی وجود داره. یکی از ژل های ماندگار الانسه سه ساله هست. ژل پرفکتا هم مرغوبه.
به جای تزریق ژل دایمی، با تمدید تزریق هر شش ماه یکبار لب ها زیبا می مونن و عوارض ژل های دیرجذب هم سراغتون نمیاد. 

نکته 3:

تزریق چربی یا تزریق ژل لب؟ عوارض ژل لب؟

هنوز هیچ ژلی ساخته نشده که کاملا بدون عارضه باشه. البته عوارض تا حدی بستگی به شرایط بدنی فرد داره. اما در کل، کمی درد، کبودی، خارش، التهاب و قرمزی در محل تزریق جزو عوارض شایع هستن.

در تزریق چربی به لب ها عوارضی مثل خونریزی، حساسیت، کبودی، قرمزی، تاول و تورم در برخی اشخاص مشاهده شده اما شواهد نشون میده تزریق ژل به تنهایی ایمن تر هست. پیشنهاد متخصصین اینه که اگه مایل به تزریق چربی هستین ژل رو هم به صورت ترکیبی تزریق کنین. فاصله ی بین این دو تزریق رو پزشک تعیین می کنه.

نکته 4

ژل لب ارزان   

ژل های موقتی ارزان تر از ژل های نیمه موقتی هستن. تعیین قیمت ژل بر اساس میزان ژل به واحد سی سی و حجم تزریق هست. برای اطلاع از قیمت می تونین به راحتی با بهترین مرکز ژل لب تماس بگیرین.


 یک لینک مفید:

ژل لب برای رفع خط خنده

برای بهترین تخفیف تزریق ژل لب مرغوب، مرکز برکه در شمال تهران را پیشنهاد می کنیم.

لینک منابع خارجی

لینک 1

لینک 2

 

 

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا