جذابیت زنانه : چگونه با یک ترفند ساده برای همسرم دلبری کنم؟

راز جذابیت خانم ها در زندگی زناشویی

راز جذابیت خانم ها در زندگی زناشویی
راز جذابیت زنانه در زندگی زناشویی

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. امیدواریم که همیشه شاد و سلامت باشید. به دنیای زیبایی و سلامتی ما خوش آمدید. ما اینجا در تلاشیم تا به روز ترین نکات و مدرن ترین و پیشرفته ترین ترفند ها را برای رساندن شما به هدف زیبایی و سلامتی تان، در اختیار شما قرار دهیم. در مطلبی که هم اکنون در حال مطالعه ی آن هستید، می خواهیم نکته ی مهمی را درباره ی اینکه چگونه جذابیت زنانه داشته باشید و آن را حفظ کنید، آورده ایم.

همه ی خانم ها دلشان می خواهد که همیشه مورد توجه زیاد همسرشان قرار بگیرند و همیشه برای او تازگی داشته باشند. روابط زناشویی در حفظ عشق، علاقه و جذابیت زوج ها، نقش مهمی را بر عهده دارد. در این روابط، مواردی وجود دارد که رعایت آنها ضروری است و در صورتی آن موارد رعایت نشود، ممکن است که تمایل زن و شوهر را به یکدیگر کمتر کند.

یکی از اصلی ترین موارد در این زمینه این است که، یک مرد همیشه دلش می خواهد همسرش به خودش برسد، همیشه بوی عطر بدهد، تمیز باشد و بهداشت فردی اش را رعایت کند.

داشتن موهای زائد بر روی بدن امری طبیعی است، اما از لحاظ بهداشت فردی، بهتر است که آنها را از بین ببریم. زیرا وجود آنها در بدن، می تواند موجب بروز بسیاری از عفونت های قارچی شود. همچنین موجب تعریق زیاد و بوی بد آن نیز می گردد. به همین دلیل است که می گوییم رفع موهای زائد اصلی ترین لازمه برای داشتن روابط زناشویی بهتر است.

اگر شما همیشه تمیز، خوش بو و پوست جوان، نرم و لطیفی داشته باشید، در واقع جذابیت و لطافت زنانه ی خود را حفظ کرده اید و این امر موجب می شود تا همیشه دردانه ی همسر خود باشید.

نظر مردان درباره ی موهای زائد خانم ها

نظر مردان درباره ی موهای زائد خانم ها
نظر مردان درباره ی موهای زائد خانم ها

بیش از 90 درصد آقایان، از وجود موهای زائد بر روی بدن همسرشان بدشان می آید. با اینکه این امر طبیعی است ولی باید به آن رسیدگی شود و آن را از بین برد. طبق گزارشات، برخی از آقایان می گویند که در بعضی مواقع هنگامی که تمایل به رابطه ی جنسی با همسرشان داشته اند، به دلیل وجود موهای زائد بر روی بدن همسرشان، از برقرار کردن رابطه صرف نظر کرده اند. همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، موهای زائد می تواند موجب بوی بد بدن شود و ظاهری منفی را در بدن ایجاد می کنند و در نتیجه جذابیت زنانه را از بین ببرد.

خودتان قضاوت کنید! آیا بهتر نیست به جای آنکه موهای زائد پوست را زبر و تیزه نشان دهند، موجب بوی بد شوند و عفونت ها، آسیب های پوستی و جوش ها را ایجاد کنند، با از بین بردن آنها پوستی نرم، لطیف، شفاف، براق و درخشان داشته باشیم؟

موهای زائد و اعتماد به نفس خانم ها

موهای زائد و اعتماد به نفس خانم ها
موهای زائد و اعتماد به نفس خانم ها

از بین بردن موهای زائد، رابطه ی مستقیمی با اعتماد به نفس خانم ها دارد. در کل تمیزی و زیبایی به خانم ها اعتماد به نفس زیادی می دهد. اگر یک خانم پوستی شفاف، براق، تمیز و درخشان داشته باشد و به تمیزی خود اهمیت دهد، همیشه می تواند برای همسر خود دلبری کند و برای او جذابیت زنانه ی خاص خود را داشته باشد.

البته ایده ها و مسائل بسیار دیگری نیز وجود دارند که در این امر و بهبود دادن کیفیت رابطه ی زناشویی تاثیر دارند. اما ما در این مطلب می خواستیم که به مهم ترین و پر اهمیت ترین آنها اشاره کنیم. زیرا این امر نه تنها بر زیبایی خانم ها تاثیر می گذارد، بلکه در سلامتی آنها نیز نقش مهمی را بر عهده دارد.

بهترین روش از بین بردن موهای زائد

بهترین روش از بین بردن موهای زائد
بهترین روش از بین بردن موهای زائد

روش های بسیاری در از بین بردن موهای زائد وجود دارد. روش های مانند: بند انداختن، الکترولیز، وکس کردن و یا موم انداختن، استفاده از تیغ های اصلاح، استفاده از دستگاه های موکن، کرم های موبر و ……

اما همه ی این روش ها به نوبه ی خود می توانند عوارضی را برای بدن ایجاد کنند. عوارضی مانند: زخم های پوستی، آکنه و جوش، تیرگی پوست، ایجاد لک های پوستی و…… در حقیقت در دنیای پیشرفته و مدرن امروز، این روش ها دیگر منسوخ شده اند.

روش هایی مانند بند انداختن، استفاده از وکس ها و اپیلاسیون، و دستگاه های مو کن با اینکه شما را برای 2 الی 3 هفته از شر موهای زائد خلاص می کنند، اما نه تنها بسیار دردناک هستند، بلکه به مرور زمان می توانند پوست را شل کنند و موجب افتادگی آن شوند.

استفاده از تیغ های اصلاح و یا ژیلت ها نیز، به مرور می تواند سبب تیرگی پوست، زبر شدن موها و پوست، تیره و ضخیم تر شدن تار های مو، ایجاد زخم ها و … شوند.

استفاده از کرم های موبر نیز، روشی است که با بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل همراه است. حتی نمونه هایی از آنها که معطر هستند نیز، بازهم دارای بوی بد می باشند.

اما پس چه می توان کرد؟

امروزه پیشرفت علم پزشکی راه حل آسانی را پیش روی ما گذاشته که به راحتی می توانیم از شر موهای زائدمان خلاص شویم، پوست یکدست و شفاف داشته باشیم و دیگر دغدغه ی اصلاح موهای زائد را در زمان هایی که وقت تنگ است را نداشته باشیم.

روش لیزر موهای زائد روشی که مدتی است وارد دنیای سلامت و زیبایی شده و روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند. این روش که بهترین روش رفع موهای زائد است، موجب افزایش جذابیت زنانه و اعتماد به نفس بسیاری از خانم ها حتی آقایان شده است.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

لیزر موهای زائد یک روند درمانی است که توسط پزشکان متخصص و در مراکز لیزر معتبر و مورد اطمینان انجام می گیرد. این امر بسیار حساس بوده و نیازمند دقت و احتیاط لازم است. به همین دلیل است که می گوییم حتما باید توسط پزشک متخصص و یا دستیار پزشک آموزش دیده انجام گیرد.

در این روند درمانی که با استفاده از یک دستگاه لیزر انجام می گیرد، انرژی نوری متمرکز شده ای از دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موهای زائد ما نفوذ می کند. این انرژی روند رشد موهای زائد ما را مختل می کند و سبب از بین رفتن آنها می شود. این روش می تواند به صورت نیمه دائمی موهای زائد را از بین ببرد و ما را از شر و عوارض روش های دیگر تا مدت طولانی خلاص کند.

این درمان هیچ آسیبی را به پوست وارد نمی کند و بسیار سریع انجام می شود. از مزایای لیزر موهای زائد می توان به این مورد اشاره کرد که می توان به صورت انتخابی نواحی بدن خود را درمان کنیم. مانند: پاها، دست ها، بازو ها، شکم، ناحیه ی تناسلی، صورت، کمر و …..

نکته ی دیگر این است که کیفیت دستگاه مورد استفاده در این درمان نیز از اهمیت بالایی در نتیجه ی نهایی درمان برخوردار است.

بهترین لیزر موهای زائد را کجا می توانم پیدا کنم؟

صحبت های پزشک متخصص درباره ی ایمنی و راحتی لیزر موهای زائد

 

با افتخار می توانیم بگوییم که مرکز لیزر و زیبایی ما در اصفهان، با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین کادر پزشکی، بهترین و به روز ترین دستگاه لیزر موهای زائد و در یک مرکز مجهز و استاندارد، خدمات لیزر موهای زائد را به بهترین نحو به مراجعین عزیز خود ارائه می دهد.

ما منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را برای راحتی مراجعین عزیزمان دریافت می کنیم.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا