درمان تیرگی پوست| تیرگی پوست در بارداری

درمان تیرگی پوست

درمان تیرگی پوست
درمان تیرگی پوست

با سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید و از این که ما را انتخاب کرده اید بسیار سپاس گزاریم. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، حتما از آن دسته از افراد هستید که به زیبایی و جوانی خود بسیارر اهمیت می دهید. همانطور که می دانید، امروزه بیشتر افراد به دنبال زیبایی طبیعی و بر طرف کردن آسیب ها و نقایص هستند، تا اینکه بخواهند آنها را با استفاده از لوازم آرایشی بپوشانند. درمان تیرگی پوست نیز، یکی از مواردی است که بیشتر افراد به دنبال راه حل های قطعی آن هستند. همانطور که می دانید، پوست افراد نقش بسیار زیادی را در زیبایی آنها ایفا می کند. افرادی که پوست آنها تیره و یا کدر شده است، معمولا بیشتر از سن واقعیشان به نظر می رسند و یا ظاهری خسته و کسل دارند.

عوامل متعددی در به وجود آمدن تیرگی های پوستی وجود دارند که برخی از آنها شامل: بارداری، بیماری ها، زخم ها، قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب، شیردهی، آکنه و اسکار پوستی، سوختگی، اگزما، خون ریزی زیر پوستی، و … می باشد. تیرگی های پوستی، به دلیل تفاوت در میزان تولید ملانین در قسمت خاصی از بدن ایجاد می شوند. ملانین ماده ای است که به پوست رنگ می بخشد و از آن در برابر آفتاب محافظت می کند. هنگامی که در ناحیه ی خاصی از بدن، ملانین بیش از حد تعادل تولید می شود، موجب تغییر رنگ پوست می شود. در این مطلب، ما بهترین راه حل درمان تیرگی پوست را برای شما آورده و توضیحاتی را نیز دربازه جزئیات آن برایتان گردآوری کرده ایم تا شما هم بتوانید به راحتی پوستی زیبا و یکدست داشته باشید.

تیرگی پوست در بارداری

تیرگی پوست در بارداری
تیرگی پوست در بارداری

در دوران بارداری تغییرات زیادی در بدن شما اتفاق می افتد ، اگر تغییرات در خارج از بدن نیز ظاهر شود ، جای تعجب نیست. در دوران بارداری ممکن است که علائم مختلفی در پوست شما ظاهر شوند. مانند:

  • تیره شدن پوست
  • خارش
  • حساسیت های پوستی
  • آکنه یا لکه ها

این تغییرات طبیعی می باشند. در این دوران، تغییرات هورمونی، تغییر در وضعیت سیستم ایمنی و گردش خون، در حساسیت پوست شما تاثیر می گذارند. اما پس از تولد کودک، بسیاری از این علائم از بین خواهند رفت. اما برخی نیز کم رنگ تر خواهند شد. این علائم معمولا می توانند ریشه ی ارثی نیز داشته باشند. بنابراین اگر مادر یا خواهر شما در دوران بارداری آنها را داشته اند ، احتمالاً شما نیز به آنها مبتلا خواهید شد.

رفع تیرگی سریع پوست

رفع تیرگی سریع پوست
رفع تیرگی سریع پوست

برای درمان تیرگی پوست ، روش های متعددی وجود دارند. از روش های خانگی گرفته تا استفاده از محصولات مراقبت از پوست موجود در بازار و یا اقدام کردن به روش های درمانی پزشکی! اما لازم به ذکر است که در روش های خانگی، روند درمانی بسیار آهسته بوده و نتیجه ی درمان تضمینی نیست. استفاده از داروها و محصولات مراقبت از پوست نیز، مانند روش هی خانگی می باشند و بسیار آهسته عمل می کنند.( البته به شرطی که متناسب با پوست شما بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.)

اما در روش های پزشکی که توسط پزشک متخصص برای شما انجام می شود، این مزیت را دارد که در ابتدا پوست شما به خوبی معاینه شده و پزشک بهترین نوع درمان را متناسب با نوع پوست شما و آسیب آن برایتان تجویز می کند. در این نوع درمان، شما می توانید بسیار سریع تر به نتیجه ی مطلوب خود برسید.

درمان قطعی تیرگی پوست

درمان قطعی تیرگی پوست
درمان قطعی تیرگی پوست

امروزه روش های درمانی بسیار زیادی در دنیای پزشکی برای درمانی تیرگی و در نتیجه جوانسازی پوست وجود دارند. از روش های تهاجمی گرفته تا استفاده از لیزر ها و ….! اما در این مطلب ما مدرن ترین و پیشرفته ترین نوع درمان را که روش پلاسما فرکشنال می باشد، به شما معرفی خواهیم کرد. با انجام این روش درمانی، بسیار سریع تر از روش های دیگر می توانید جوانسازی پوست را انجام دهید و هیچگونه عارضه را تجربه نخواهید کرد. فقط کافیست که به یک متخصص پوست مجرب و حرفه ای در این زمینه مراجعه کرده و درمان را انجام دهید.

پلاسما فرکشنال چیست؟

پلاسما فرکشنال چیست؟
پلاسما فرکشنال چیست؟

از پلاسما فرکشنال برای درمان هدفمند به منظور جوانسازی پوست استفاده می گردد. این دستگاه نواحی آسیب دیده را مورد هدف قرار می دهد. می تواند موجب درمان تیرگی پوست، اسکار پوست، آکنه، رفع چین و چروک های پوستی گردد. همچنین با افزایش تولید کلاژن و الاستین، موجب تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می گردد. کلاژن و الاستین، دو ماده ای هستند که نقش بسیار مهمی را در جوانسازی پوست بر عهده دارد. همچنین با فرایند لایه برداری پوست، می تواند موجب از بین رفتن سلول های مرده ی سطح پوست گردد.

با کمک اثر درمانی پرتوهای مادون قرمز ، روش پلاسما همچنین باعث تحریک متابولیسم سلولی و میکروسیرکولاسیون زیر جلدی و به دنبال آن برداشتن مواد مضر از بدن می شود که به عنوان مثال سلولیت را نیز به طور موثری از بین می برد. پلاسما فرکشنال موجب آبرسانی عمیق پوست می گردد، بنابراین بسیاری از نقایص پوستی را برطرف می کند.

بسیاری از روش های درمانی  تنها بر روی نقطه ی خاصی از بدن تمرکز دارند. روش پلاسما فرکشنال می تواند علاوه بر پوست صورت، دست ها، قسمت دکلته( گردن و شانه ها) را نیز درمان کند. جوانسازی با پلاسما فرکشنال، روشی مناسب برای همه افرادی است که زیبایی طبیعی را انتخاب می کنند، می خواهند چروک های پوستی را درمان کنند، پوست اطراف چشم خود را بکشند و از افتادگی پلک ها و چشم ها جلوگیری کنند، افتادگی پوست را برطرف، درمان زخم ها و روشن شدن پوست و کوچک شدن منافذ باز پوستی را انجام دهند.

عوارض پلاسما فرکشنال

عوارض پلاسما فرکشنال
عوارض پلاسما فرکشنال

لازم به ذکر است که اگر پلاسما فرکشنال توسط یک پزشک متخصص و حرفه ای در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه عارضه ای را تجربه نخواهید کرد. زیرا این یک روش غیر تهاجمی و راحت برای همه ی افراد می باشد. اما برای اطلاعات بیشتر شما، ما برخی از عوارض را برایتان آورده ایم که در بیشتر مواقع فقط افراد با پوست حساس دچار آن می شوند. همچنین این عوارض در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین خواهند رفت.

  • ادرار
  • تورم در ناحیه ی درمان شده
  • قرمزی در ناحیه ی درمان شده

همچنین قبل از شروع جلسه ی درمانی، کرم بی حسی موضعی توسط پزشک متخصص تایید و استفاده می شود. پس از اتمام روند درمانی، پزشک متخصص، پوست را با یک ماسک درمانی، ماساژ می دهد. در نتیجه پوست شاداب تر، جوان تر و زیبا تر به نظر خواهد رسید. درمان را بین 30 الی 60 دقیقه طول می کشد.

درمان تیرگی و خشکی پوست دست

درمان تیرگی و خشکی پوست دست
درمان تیرگی و خشکی پوست دست

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، روش پلاسما فرکشنال را می توان علاوه بر درمان پوست صورت، بر روی دست و قسمت دکلته نیر انجام داد. افرادی که پوست دست آنها دچار تیرگی و یا خشکی شده است نیز، می توانند از این روش استفاده کنند. زیرا این روش هم خاصیت آبرسانی برای رفع خشکی پوست دارد و هم می تواند تیرگی را برطرف کند و سلول ها مرده ی سطح پوست را از بین ببرد و پوست را به طور عمیقی پاکسازی کند.

هزینه پلاسما فرکشنال

هزینه پلاسما فرکشنال
هزینه پلاسما فرکشنال

امروزه با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که روش پلاسما فرکشنال را برای جوانسازی پوست خود انتخاب می کنند، افزوده می شود، مراکز درمانی بسیاری نیز در حال ارائه ی خدمات جوانسازی با پلاسما به افراد هستند که هرکدام از آنها از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

تیرگی پوست نی نی سایت

تیرگی پوست نی نی سایت
تیرگی پوست نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما جوانسازی پوست و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

بهترین کلینیک پوست اصفهان

بهترین کلینیک پوست اصفهان
بهترین کلینیک پوست اصفهان

اگر برای درمان آسیب های پوستی و زیبایی بیشتر، روش پلاسما فرکشنال را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1 

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا