درمان پوست صورت در کلینیک زیبایی اصفهان| چرا جوش می زنیم؟

درمان پوست صورت

درمان پوست صورت
درمان پوست صورت

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. پوست صورت یکی از اصلی ترین نقاط بدن در بروز زیبایی افراد می باشد. داشتن پوستی که براق، درخشان، صاف، یکدست و بدون هیچ گونه عارضه ی پوستی باشد، می تواند افراد را حتی جوان تر از سن واقعیشان نشان دهد. از طرفی داشتن پوست خسته، بی حال، تیره، کدر، چشمانی که اطراف آن تیره شده و از این قبیل، موجب پیری پوست افراد شده و از میزان جذابیت آنها می کاهد. از این رو رسیدگی به پوست و درمان پوست صورت از هرگونه عارضه و یا تیرگی، سبب افزایش اعتماد به نفس می گردد و موجب می شود تا همیشه و در همه جا بدرخشید. بنابراین، رسیدگی به پوست اقدامی ضروری می باشد. اما رسیدگی به پوست اقدامی است که افراد برای زیبا تر و جوان تر شدن آن را انجام می دهند و دلیلی برای نگرانی افراد مانند نگرانی از بیماری های دیگر نمی باشند.

شاید شما هم با نگاه کردن به برنامه های تلویزیونی و دیدن سلبریتی ها به این فکر بیفتید که راز زیبایی پوست آنها حتی با اینکه برخی از آنها سنین بالاتری نسبت به آنچه که نمایان است دارند، چیست؟ شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که سریعا راه های عمل های جراحی و روش های تهاجمی به ذهنتان می رسد. اما نکته اینجاست که امروزه روش های نوین علم پزشکی در زمینه ی درمان پوست صورت و جوانسازی آن، جایگزین روش های تهاجمی شده و در میان افراد رواج یافته است. همچنین در این مطلب ما سعی کرده ایم که اطلاعاتی را درباره برخی از سوالات رایج برای شما بیاوریم و روش نوین را در این زمینه به شما معرفی کنیم و توضیحاتی را درباره ی آن بیاوریم. برای داشتن پوستی زیبا و جوان، این مطلب را تا آخر ادامه دهید.

چرا پوست صورت جوش می زند؟

چرا پوست صورت جوش می زند؟
چرا پوست صورت جوش می زند؟

پوست شما دارای حفره هایی است که به آن منافذ پوستی می گویند. هنگامی که این منافذ از چربی پوستی، باکتری ها، سلول های مرده ی پوست و آلودگی پر می شوند، پوست شما جوش می زند. اگر پوست شما به طور مکرر تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته است ، ممکن است دچار آکنه شوید. آکنه هایی که بر روی صورت شما ظاهر می شود می تواند بر عزت نفس شما تأثیر بگذارد و به مرور زمان ممکن است باعث زخم شدن پوست شما گردد. با درمان پوست صورت موثری برای آکنه وجود دارد، می توان هم تعداد جوش های بدست آمده را کاهش داد و هم احتمال ایجاد جای زخم را کاهش دهیم. هر کدام منافذ از پوست شما بازکننده فولیکول است. فولیکول از مو و غده (روغن) تشکیل شده است. اگر علائم آکنه دارید ، پزشک می تواند با معاینه پوست شما تشخیص های موثری را بدهد. برای تعیین بهترین درمان ، پزشک انواع ضایعات و شدت آنها را مشخص می کند.

آبرسانی به پوست صورت

آبرسانی به پوست صورت
آبرسانی به پوست صورت

یکی از روش های درمان پوست آبرسانی به آن می باشد. آبرسانی پوست صورت اصلی ترین کلید جوانسازی و زیبایی پوست می باشد. در اینجا ما چند روش برای آبرسانی را برای شما آورده ایم:

  • مرطوب کننده ی متناسب با نوع پوستتان را تهیه کنید. این نکته حائز اهمیت است که پوست شما از هر نوعی باشد، چرب یا خشک، نرمال و یا پوست ترکیبی، به مرطوب کننده نیاز دارید. برای مثال، پوست های چرب به مرطوب کننده های فاقد چربی، پوست های خشک به مرطوب کننده های چرب و به همین ترتیب، نیاز  دارند. مرطوب کننده های موجب تغذیه ی پوست می شوند.
  • محصولات مراقبت از پوست با آب را امتحان کنید.
  • از گرفتن دوش با آب بسیار گرم و بخار زیاد بپرهیزید. دوش آب گرم می تواند روطوبت پوست شما را از بین بردن و آن را خشک کند.
  • نوشیدن آب کافی در طول روز را جدی بگیرید.

درمان بی آبی پوست صورت

درمان بی آبی پوست صورت
درمان بی آبی پوست صورت

بیش از 50 درصد از بدن ما، از آب تشکیل شده است. همچنین یکی از منابع اصلی تغذیه ی پوست، آب می باشد. در طول روز نیز، بدن ما مقدار زیادی آب از دست می دهد. در حالی که پوست کم آب باعث ایجاد عارضه می شود ، اما با تغییر در شیوه زندگی مناسب درمان آن بسیار ساده است. کم آبی بدن می تواند علائم زیر را ایجاد کند:

  • خارش پوست
  • گودی اطراف چشم و تیرگی آن
  • چین و چروک ها و خطوط پوستی

بنابراین برای درمان پوست و بی آبی آن، اقدامات ذیل را انجام دهید:

  • نوشیدن آب کافی حداقل 8 لیوان در روز بسیار مهم است. همچنین نوشیدن آب زیاد حائز اهمیت است ، زیرا این امر می تواند منجر به از بین رفتن مواد معدنی شود. خوردن سبزیجات و میوه های سرشار از آب همچنین می تواند به افزایش مصرف شما کمک کند.
  • از نوشیدن الکل بپرهیزید.
  • مصرف دخانیات را کنار بگذارید.
  • مصرف کافئین و منابع آن را کنار بگذارید.
  • خواب کافی داشته باشید.
  • مصرف سبزیجات و میوه های تازه و حبوبات را افزایش دهید.

پوست صورت به چه ویتامینی نیاز دارد؟

پوست صورت به چه ویتامینی نیاز دارد؟
پوست صورت به چه ویتامینی نیاز دارد؟

پوست شما برای زیبا و جوان ماندن، تقریبا به همه ی منابع ویتامین نیاز دارد. ویتامین های مورد نیاز اعم از:

  • ویتامین A که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد. منابع این ویتامین عبارتند از: انبه، سیب زمینی، هویج، اسفناج و …
  • ویتامین C که برخی از منابع آن عبارتند از: کیوی، پرتقال، لیمو ترش و ..
  • ویتامین D مانند ماهی
  • ویتامین K
  • ویتامین B3
  • ویتامین B5
  • ویتامین B6
  • ویتامین B9

کلاژن پوست صورت چیست؟

کلاژن پوست صورت چیست؟
کلاژن پوست صورت چیست؟

یکی از مهم ترین ساختار هایی که در زیبایی و سلامت پوست نقش دارد کلاژن می باشد. کلاژن پروتئینی است که از اسیدهای آمینه که به هم وصل شده اند تشکیل می شود که یک مارپیچ سه گانه از فیبرهای کشیده معروف به مارپیچ کلاژن را تشکیل می دهد. ایم ماده بیشتر در بافتهای فیبری مانند تاندون ها ، رباط ها و پوست دیده می شود. کلاژن یک تا دو درصد از بافت عضلانی و 6 درصد از وزن عضلات قوی را تشکیل می دهد. فیبروبلاست رایج ترین سلول است که باعث ایجاد کلاژن می شود. ژلاتین ، که در مواد غذایی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد ، کلاژن است که به طور غیر قابل برگشت هیدرولیز شده است. کلاژن در درمان عوارض استخوان و پوست کاربردهای پزشکی زیادی دارد.

پلاسما فرکشنال صورت

پلاسما فرکشنال صورت
پلاسما فرکشنال صورت

جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال روشی منحصر به فرد، مدرن و موثر در زیبایی پزشکی محسوب می شود. از مزایای این روش می توان به کاهش چین و چروک و خطوط پوست، ترمیم جای زخم و آسیب دیدگی، درمان آکنه و اسکار، بهبود خاصیت الاستیته پوست( قابلیت ارتجاعی) و تقویت کل بدن می باشد. این روش از طریق تحریک و افزایش تولید کلاژن و الاستین انجام می گیرد. کلاژن و الاستین، دو ماده ی موثر در جوانسازی پوست می باشد. این روش، روند لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مورده را بهبود می بخشد. پلاسما فرکشنال دارای اثر لایه برداری از طریق یک میدان الکتریکی قوی است و بنابراین موجب جایگزین شدن بافت آسیب دیده با یک بافت جدید – از بین بردن لایه های سطحی پوست- درخشان تر شدن و اکسیژن رسانی به پوست می شود. با کمک اثر درمانی پرتوهای مادون قرمز ، روش پلاسما باعث تحریک متابولیسم سلولی و میکروسیرکولاسیون زیر جلدی می شود و به دنبال آن ، مواد مضر از بدن خارج می شود که به عنوان مثال ، سلولیت را به طور موثری از بین می برد. پلاسما به هیدراتاسیون کامل لایه های عمیقتر پوست کمک می کند و بنابراین مقدار زیادی از نقایص پوست را از بین می برد.

این روش یک روش قابل کنترل می باشد که به صورت دسته ای از میکروکانالها به روش کسری و نقطه به نقطه، سبب آسیب حرارتی می گردد. اصل این است که یونیزه کردن گاز در هوا برای ایجاد قوس الکتریکی کوچک تر ، بافت ها تحت درمان قرار بگیرند و از انتشار گرمای ناخواسته به مناطق اطراف خودداری کنند. سپس گرما گسترش می یابد و متعاقباً به لایه پاپیلری که شامل سلولهای فیبروبلاست است به اپیدرم منتقل می شود.

قیمت جوانسازی پوست صورت

قیمت جوانسازی پوست صورت
قیمت جوانسازی پوست صورت

برای انجام جوانسازی پوست با پلاسما ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت جوانسازی به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

جوانسازی پوست تبادل نظر

جوانسازی پوست تبادل نظر

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از انجام جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال احساس راحتی داشته باشد، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

کلینیک پوست زیبایی در اصفهان

اگر برای جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال و رفع چین و چروک های پوستی و یا مشاوره در زمینه ی بهترین راهکار برای جوانسازی پوست نسبت به نوع پوستتان به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا