رفع تیرگی دور چشم با بهترین کیفیت و هزینه در کلینیک زیبایی اصفهان

برای رفع تیرگی دور چشم چه باید کرد؟

برای رفع تیرگی دور چشم چه باید کرد؟
برای رفع تیرگی دور چشم چه باید کرد؟

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. پوست افراد، مهم ترین نقش را در زیبایی و جوان تر به نظر رسیدن بازی می کند. از این رو، مراقبت از آن بسیار مهم است. زیرا داشتن پوستی تیره، پر از لک و …. موجب بیشتر نشان دادن سن افراد می شود. از این رو، همه سعی دارند تا با هر نوع روش مفیدی در زمینه ی مراقبت از پوست، مانع از چین و چروک شدن، تیرگی و لک شدن پوست خود شوند. همچنین پوست صورت، ناحیه ای از بدن است که نمی توان آن را پوشاند و بیشتر از هر ناحیه ی دیگری، در معرض اشعه ی ماورابنفش نور خورشید قرار دارد. یکی از عارضه های پوستی که ممکن است خیلی از افراد درگیر آن شوند، سیاه شدن اطراف چشم است. در این مطلب، می خواهیم روش های نوین رفع تیرگی دور چشم را به شما معرفی کنیم تا شما به راحتی آن را از بین برده همیشه و صورتی شاداب و جوان داشته باشید.

همانطور که می دانید، با افزایش سن افراد، پوست آنها خاصیت الاستیته بودن، سفتی و کشیدگی خود را به تدریج از دست می دهد و در نتیجه چین و چروک ها، تیرگی ها و لک ها به وجود می آیند. اما افزایش سن، امری طبیعی می باشد. عوامل متعدد دیگری مانند: قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب، استرس، کم خوابی، سبک زندگی نادرست، عدم نوشیدن آب کافی، استفاده از غذاهای ناسالم مانند: فست فودها، نوشیدنی های غیر طبیعی و از این قبیل، در تسریع روند پیری پوست نقش دارند. اما از طرفی، روش های متعددی نیز، در رفع تیرگی دور چشم ، درمان لک های پوستی، پین و چروک ها و غیره وجود دارند. از روش های خانگی، تغییر در سبک زندگی، استفاده از کرم های مراقبت از پوست موجود در بازار گرفته، تا درمان های پزشکی مانند جراحی ها و یا روش ها نوین پزشکی. اما امروزه، روش های نوین، جایگزین بهتری برای روش های پر خطر و پر هزینه ی جراحی شده اند. این روش های قطعی تر بوده و در میان افراد، بسیار رواج یافته است. در ادامه، شما را با جزئیات این روش ها آشنا خواهیم کرد.

رفع تیرگی دور چشم با لیزر

رفع تیرگی دور چشم با لیزر
رفع تیرگی دور چشم با لیزر

درمان لیزر، برای از بین بردن ملانین که باعث ایجاد رنگدانه یا تیرگی پوست می شود کار می کند. لیزر موجب از بین رفتن سلول های مرده ی سطح پوست می شود. با از بین رفتن این سلول ها، سلول های جدید زیرین، به سطح پوست می آیند و موجب شادابی و جوانی پوست می گردند. خاصیت سفید کنندگی این دستگاه، موجب از بین رفتن تیرگی اطراف چشم می گردد. همچنین این روش موجب بهبود روند گردش خون در این ناحیه شده و در نتیجه موجب بازسازی طبیعی پوست می گردد. بسته به شدت سیاهی اطراف چشم، مرکز زیبایی ما، بهترین نوع درمان را برای شما تعیین و پیشنهاد می کنند.

رفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپی

رفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپی
رفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپی

دی اکسید کربن به طور طبیعی در سلول های ما ایجاد می شود و موجب بهبود گردش خود می گردد. کربوکسی تراپی، روشی است که در آن با تزریق گاز کربن دی اکسید به لایه ی زیرین پوست، رگ های خونی باز تر شده و موجب افزایش گردش خون در آن ناحیه می گردد و پوست را به طور طبیعی بازسازی می کند. کارشناسان می گویند ، این استراتژی مبتنی بر این تئوری است که دایره های تیره ی اطراف چشم به دلیل گردش ضعیف ایجاد می شوند. همچنین ممکن است که سیاهی ها، به دلیل نازک بودن پوست زیر چشم باشند که موجب ظاهر شدن رگ های خونی در آن ناحیه می گردد. این روش درمانی، اگر توسط یک پزشک متخصص و مجرب زیبایی و پوست انجام گیرد، بسیار راحت و ایمن می باشد. پس برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه و ناراحتی، در انتخاب کلینیک زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید.

رفع سیاهی دور چشم با پلاسماجت

رفع سیاهی دور چشم با پلاسماجت
رفع سیاهی دور چشم با پلاسماجت

Jett Plasma Lift Medical یک روش درمانی طبیعی برای تجدید پوست است که از پلاسمای کوازینوترال استفاده می کند. پرتو پلاسما بسیار نازک است و این امکان را می دهد که درمان را به روشی بسیار دقیق و ریز انجام دهید که از اهمیت ویژه ای برای ناحیه چشم برخوردار است. این روش بر روی ساختار پوست تمرکز دارد که موجب کندی روند پیری کمی گردد. این روش منحصر به فرد است زیرا ظریف است و امکان کنترل کامل روی روش را فراهم می کند. این درمان با استفاده از بی حسی موضعی (پماد یا تزریق) انجام می شود. بسته به اندازه منطقه مشکل و نوع مشکل ، ناحیه چشم به طور متوسط با یک پرتو پلاسما به مدت 30-60 دقیقه درمان می شود. پس از درمان ، به طور متوسط به مدت 5-7 روز از مراقبت های ویژه ای استفاده می شود و باید از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش جلوگیری شود. پس از 7 روز ، مراجعه مجدد به متخصص مورد نیاز است. در روز چهارم و هفتم پس از ترمیم مجرای درمان ، تغییراتی در رنگ پوست مشاهده می شود. اپیدرم جدید در حال شکل گیری است. از این پس می توانید از لوازم آرایشی نیز استفاده کنید. استفاده کرم های ضد آفتاب SPF 50+ و استفاده از عینک آفتابی 3-4 ماه پس از درمان لازم است. فواید پلاسما شامل: رفع دایره ها و کیسه های تیره زیر چشم، رفع افتادگی پلک و از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های عمیق در ناحیه چشم می باشد.

از بین بردن سیاهی دور چشم با مزوتراپی

رفع سیاهی دور چشم با پلاسماجت
رفع سیاهی دور چشم با پلاسماجت

در روش رفع تیرگی دور چشم با مزوتراپی، مواد مزوتراپی توسط پزشک متخصص پوست و زیبایی، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی زیرین پوست، تزریق می گردد. مواد مزوتراپی، شامل ترکیبی ازبرخی ویتامین ها، آنزیم ها، عصاره های گیاهی و هورمون ها می باشد. این مواد موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می گردد. کلاژن و الاستین، دو ماده ای هستند که در تقویت پوست بسیار موثر می باشند. این دو ماده سبب، سفتی پوست، تقویت خاصیت الاستیته بودن پوست و کشیدگی پوست می گردند.

پکیج رفع تیرگی دور چشم به مناسبت عید نوروز

پکیج رفع تیرگی دور چشم به مناسبت عید نوروز
پکیج رفع تیرگی دور چشم به مناسبت عید نوروز

بر خوب این است که: مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان، به مناسبت نزدیک بودن عید نوروز، برای مراجعین خود، پکیج هایی با قیمت های استثنایی قرار داده است که شامل چندین روش درمانی، طی جلسات مختلف برای افراد می باشد. با استفاده از این پکیج ها، نه تنها در پرداخت هزینه صرفه جویی کرده اید، بلکه توسط پزشک مجرب و متخصص مشاوره می شوید و پس از تشخیص بهترین نوع درمان مناسب با نوع پوستتان، روش های درمانی مفید برای پوستتان را برای شما در نظر می گیرند و پس از اتمام جلسات تا قبل از عید نوروز، می توانید شاهد درمان سیاهی های دور چشم خود باشید و همیشه و مخصوصا در مهمانی ها بدرخشید. این پکیج ها، به دلیل متنوع بودن پوست افراد، متفاوت هستند. اما شامل روش های درمانی کربوکسی تراپی، لیزر تراپی، مزوتراپی، پلاسماجت و از این قبیل می باشند. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات، اینجا کلیک کنید.

از بین بردن سیاهی دور چشم تبادل نظر

از بین بردن سیاهی دور چشم تبادل نظر
از بین بردن سیاهی دور چشم تبادل نظر

این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر رفع تیرگی دور چشم  یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر روش های درمانی را توصیه کنند که به فرد دیگر آسیب می رساند. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

کلینیک زیبایی پوست اصفهان

کلینیک زیبایی پوست اصفهان
کلینیک زیبایی پوست اصفهان

اگر برای رفع تیرگی دور چشم هایتان، می خواهید از پکیج های نوروزی بهره مند شوید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا