زاویه سازی فک بدون جراحی| چگونه صورت جذاب داشته باشیم؟

زاویه سازی فک و صورت

زاویه سازی فک و صورت
زاویه سازی فک و صورت

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به دنیای زیبایی و سلامتی ما خوش آمدید. مرکز زیبایی و سلامتی ما، تلاش دارد تا با ارائه ی مطالب ضروری و مفید در زمینه های مربوط، سوالات رایج و مهم شما را پاسخ دهد. ما اینجاییم چون به زیبایی و سلامتی شما اهمیت می دهیم. مطلبی که در حال خواندن آن هستید، مربوط به زاویه سازی فک و صورت است. موردی که فکر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

ترفند های آرایشی برای داشتن صورت زاویه دار وجود دارد که بیشتر خانم ها با استفاده از لوازم آرایشی این کار را انجام می دهند. زوایای صورت موجب جذابیت بیشتر افراد می شود. اما در مقابل، در دنیای مد امروز، زیبایی طبیعی صورت طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند. همه ی افراد دوست دارند که حتی بدون استفاده از لوازم آرایشی نیز زیبا به نظر برسند. بیشتر طرفداران صورت های زاویه دار آقایان هستند. زیرا آقایانی که صورت های استخوانی و زاویه دار دارند، به نظر جذاب تر و دلربا تر می رسند. خانم ها نیز بیشتر جذب مردانی با اینگونه صورت ها می شوند.

روش های متفاوتی برای اینکه صورت را زاویه دار کرد وجود دارد. روش های تهاجمی جراحی، تزریق چربی ها، تزربق فیلر ها یا پرکننده های پوستی، زاویه سازی با نخ، انواع ورزش های صورت و ….! اما موثر ترین آنها کدام است؟ کدام روش راحت تر و بی ضرر است؟ کدامیک با بدن افراد سازگاری دارد؟

در میان روش های نوین پزشکی، روش تزریق فیلر ها طرفدار بسیاری دارد. این روش پر کاربرد در زمینه ی زیبایی و سلامتی، می تواند زاویه سازی فک را نیز انجام دهد. اما لازم به ذکر است که تزریق فیلر ها امری حساس و مهم می باشد. بنابراین، باید توسط یک متخصص زیبایی، دارویی و یا جراح پلاستیک انجام گیرد.

مرکز زیبایی ما، با مجرب ترین کادر پرسنلی و پزشکی، زیبایی بیشتر شما را تضمین خواهد کرد و خدمات تزریق فیلر را به بهترین و ایمن ترین نحو به شما ارائه خواهد داد.

زاویه سازی فک چیست؟

زاویه سازی فک چیست؟
زاویه سازی فک چیست؟

انجام زاویه سازی صورت، موجب بهبود و تقویت خطوط چانه، فک و گردن می شود. به طور معمول ، تزریق فیلر ها به اطراف چانه و صورت برای افزایش اندازه و شکل چانه و رسیدن به تعادل طبیعی تر و جذاب بین ویژگی های صورت است. البته همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، این امر را می توان از طریق روش های جراحی، تزریق چربی و …. نیز انجام داد.

زاویه سازی صورت، می تواند جذابیت شما را چندین برابر کند.

زاویه سازی فک با تزریق فیلر

زاویه سازی فک با تزریق فیلر

تزریق فیلر یا پرکننده ها به صورت، در مقایسه با روش های دیگر زاویه سازی، سازگاری بیشتری را با بدن ما دارد. ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی فیلر ها، هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود، به همین دلیل سازگاری کامل را با بدن خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که کیفیت، مرغوبیت و هیالورونیک اسیدی بودن ماده ی پرکننده، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مرکز زیبایی ما، خدمات فیلر را با، باکیفیت ترین مواد حاوی هیالورونیک اسید انجام می دهد.

روش تزریق فیلر، کاربردهای دیگری نیز در زمینه ی زیبایی و سلامتی دارد:

  • برجسته کردن لب ها
  • از بین بردن سیاهی اطراف چشم
  • از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی( جوانسازی پوست)
  • روشن کردن پوست
  • رفع لک ها و تیرگی های پوست
  • رفع ترک های پوستی
  • برجسته کردن گونه ها

تزریق فیلر ها، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد. همانطور که گفته شد، این کار باید توسط پزشک متخصص و مجرب انجام گیرد.

زاویه سازی فک بدون جراحی

زاویه سازی فک بدون جراحی
زاویه سازی فک بدون جراحی

چرا زاویه سازی فک بدون جراحی؟ چون که دیگر زمان روی بورس بودن روش های جراحی برای رسیدن به زیبایی بیشتر به پایان رسیده! روش های نوین پزشکی مانند همین پر کننده ها، جایگزین بسیار خوبی برای روش های جراحی و تهاجمی شده اند.

روش های جراحی، روش هایی تهاجمی، پر هزینه، پر ریسک، دارای دوره ی نقاهت و غیر قابل بازگشت هستند. اما در مقابل، روش های نوین مانند پر کننده ها، بوتاکس و …. روش هایی هستند که اگر به دست پزشک متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک یا متخصص دارویی کاربلد و مجرب انجام شوند، بسیار راحت و ایمن هستند. همچنین این روش ها دوره ی نقاهت ندارند و فقط با رعایت چند نکته ی راحت و ساده، می توانید بلافاصله پس از اتمام درمان، به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

همچنین تاثیر این روش ها دائمی نیست، در صورت عدم تمایل و نارضایتی از نتیجه و ظاهر درمان، می توانید تا اتمام مدت ماندگاری درمان صبر کنید تا از بیب برود، یا اینکه از پزشک متخصص خود بخواهید تا با استفاده از هیالورونیداز( حلال فیلر ها) تاثیر درمان را هر زمان که بخواهید از بین ببرد.

زاویه سازی فک چقدر ماندگاری دارد؟

زاویه سازی فک چقدر ماندگاری دارد؟
زاویه سازی فک چقدر ماندگاری دارد؟

نتایج درمانهای تقویت فک معمولاً بین 6 تا 12 ماه به طول می انجامد. به تدریج بدن مواد تزریق شده را جذب می کند و فک به ظاهر قبل از درمان خود باز می گردد. بسیاری از افراد برای اینکه نتیجه ی درمان آنها مداومت داشته باشد، جلسات درمان خود را تکرار می کنند. فواصل زمانی بین این جلسات درمانی، توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

زاویه سازی فک برای چه کسانی مناسب است؟

زاویه سازی فک برای چه کسانی مناسب است؟
زاویه سازی فک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می کنید که عضلات فک ضعیفی دارید و یا در آن ناحیه علائم پیری پوست مانند: چین و چروک و یا افتادگی می بینید، این درمان برای شما مناسب می باشد. بسیاری از افرادی که برای این امر اقدام می کنند، مردانی هستند که دوست دارند با داشتن صورت و فک زاویه دار جذاب به نظر برسند و یا خانم هایی که دوست دارند ناحیه ی فک و چانه ی آنها ظریف تر به نظر برسد، هستند. تزریق فیلر ها برای افرادی که به دنبال راهی کم تهاجمی و ایمن برای زاویه هستند، مناسب می باشد.

این درمان را می توان در اکثر بزرگسالانی انجام داد که از نظر سلامتی کاملاً خوب و دارای وزن ایده آل خود هستند. کاندید های خوب، درباره تاثیر و نتیجه ی درمان، واقع بینانه رفتار می کنند و انتظار ظاهری کاملا متفاوت را ندارند. زیرا این درمان چهره ی طبیعی افراد را زیبا تر و جذاب تر خواهد کرد. تقویت فک می تواند به یک تغییر لطیف اما قابل توجه در خطوط ناحیه فک شما باشد.

می توانید یک جلسه ی مشاوره با پزشکان متخصص ما ترتیب دهید و از جزئیات بیشتر این درمان، متناسب با نوع صورت و بدنتان، مشاوره بگیرید.

هزینه زاویه سازی فک با فیلر

هزینه زاویه سازی فک با فیلر
هزینه زاویه سازی فک با فیلر

در مورد هزینه ی تزریق فیلر ها برای زاویه سازی فک و یا هر مورد استفاده ی دیگر آن، نمی توان قیمت واحدی را تعیین کرد. زیرا تغییراتی در قیمت وجود دارد که به دلیل: میزان شلی و افتادگی پوست، حجم ناحیه ی مورد درمان، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، پزشک متخصص شما و از این قبیل که موجب تغییر در قیمت ها می گردد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که شاید گاهی ارزانتر نباشیم، اما اگر همان کیفیت خدمات مشابه در جایی دیگر باشد، ما به صرفه تر هستیم.

قیمت ها را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

عوارض زاویه سازی فک

عوارض زاویه سازی فک
عوارض زاویه سازی فک

اگر تزریق فیلر ها یا پر کننده ها، همانطور که گفته شد، توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه انجام گیرد، شما درمان راحت و ایمنی خواهید داشت.

اما در این مورد تورم ملایم و قرمزی اطراف محل تزریق شایع است. این علائم در طی چند روز از بین خواهند رفت.

تقویت فک با پرکننده های پوستی در مقایسه با تکنیک های جراحی تهاجمی با خطر کمتری از عوارض همراه است. با این وجود ، هنوز برخی خطرات احتمالی از جمله عفونت و خونریزی وجود دارد. همچنین ممکن است ماده تزریقی داخل توده های زیر پوست جمع شود. اغلب ، این توده ها می توانند برای توزیع مجدد پرکننده پوستی ماساژ داده شوند.

( برای جلوگیری از عفونت و خونریزی و دیگر عوارض، به نکاتی که پزشکتان به شما برای قبل و بعد از درمان توصیه می کنند، دقت کنید و آنها را به خوبی رعایت کنید.

همچنین از استفاده از دارو های رقیق کننده ی خون مانند: آسپرین، ایبوپروفن و …. بپرهیزید، زیرا احتمال خونریزی را افزایش می دهد. در صورت ضرورت در استفاده، آن را قبل از شروع درما با پزشک خود در میان بگذارید.)

دکتر خوب برای زاویه سازی فک

دکتر خوب برای زاویه سازی فک
دکتر خوب برای زاویه سازی فک

اگر برای زاویه دادن به صورت خود یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش تزریق پر کننده ها یا فیلر ها را انتخاب کرده اید و به دنبال پزشک متخصص زیبایی مجرب در این زمینه و یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا