عوارض لیزر موهای زائد بدن| تاثیر لیزر موهای زائد روی خال

عوارض لیزر موهای زائد بدن

عوارض لیزر موهای زائد بدن
عوارض لیزر موهای زائد بدن

با سلام به همه ی کاربران و همراهان عزیز. از اینکه صفحه ی ما را انتخاب کرده اید ممنونیم! اگر بر روی این مطلب کلیک کرده اید و وارد آن شده اید، پس حتما جزء آن دسته از افرادی هستید که قبل از انجام هر کاری آگاهای لازم و ضروری نسبت به آن را کسب می کنید. این دسته از افراد معمولا نتیجه ی بهتری را در کار هایشان خواهند دید! یا جزء افرادی هستید که درباره عوارض پیش آمده پس از انجام لیزر موهای زائد را شنیده اید. اما ما اینجاییم تا به شما اطلاعات لازم را درباره عوارض لیزر موهای زائد و اینکه چگونه از بروز آنها پیشگیری کنیم و درمانی راحت و آسوده داشته باشیم را، بدهیم. این را بدانید که اگر آگاهی های لازم را بدانید، هیچوقت دچار عوارض نخواهید شد. زیرا می توانید انتخاب هوشمندانه تری را انجام دهید!

دانستن اینکه قبل از اقدام برای لیزر موهای زائد و پس از انجام درمان، چه مراقبت هایی را باید انجام دهید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اینکه شما به کدام مرکز لیزر موهای زائد مراجعه می کنید و متخصص شما چقدر در انجام این کار حرفه ای است نیز، بسیار حائز اهمیت می باشد. ممکن است که افرادی را دیده باشید که پس از انجام لیزر موهای زائد، حتی دچار سوختگی شده اند، یا اینکه رنگ پوست آنها به شدت تغییر کرده است، باز هم به همان روال قبل موهای زائدشان رشد می کند و از این قبیل نارضایتی ها! اما از طرفی افرادی نیز هستند که در همان جلسات اول به نتیجه ی مطلوب خود رسیده اند، در جلسات درمانی خود بسیار راحت بوده اند و پس از درمان نیز دچار هیچگونه عارضه ای نشده اند! اگر شما هم می خواهید جزء دسته ی دوم باشید و از شر موهای زائد خود خلاص شوید، ما در اینجا توضیحات لازم را برایتان آورده ایم.

لیزر موهای زائد چیست و چگونه عمل می کند؟

لیزر موهای زائد چیست و چگونه عمل می کند؟
لیزر موهای زائد چیست و چگونه عمل می کند؟

در ابتدا بهتر است که شما بدانید روند درمانی به چه صورت بوده و چگونه لیزر، موهای زائد را از بین می برد. انرژی نوری متمرکز شده که از دستگاه لیزر منتشر می شود، به گرمای شدید تبدیل شده و با نفوذ به لایه ی زیرین پوست و ریشه ی موها( فولیکول ها) روند رشد آنها را تخریب می کند. هر پالسی که از دستگاه لیزر منتشر می شود، می تواند ریشه ی تعداد زیادی از موهای را مورد هدف قرار دهد از این رو، جلسات درمانی زیاد وقت شما را نخواهند گرفت. همچنین این روند هیچگونه آسیبی را به پوست شما وارد نخواهد کرد. در حین درمان، پزشک و یا تکنسین به شما، محافظی به شکل عینک، برای چشمانتان خواهند داد، تا چشمانتان دچار آسیب از طریق لیزر نشود.

تاثیر لیزر موهای زائد روی خال

تاثیر لیزر موهای زائد روی خال
تاثیر لیزر موهای زائد روی خال

خال های پوستی و ایمنی آنها مسئله ای بسیار حائز اهمیت می باشند. از این رو توصیه می شود که قبل از انجام لیزر موهای زائد، نزد یک متخصص پوست بروید و خال پوستی خود را درمان کنید و با پزشک متخصص خود درباره انجام لیزر درمانی مشورت کنید. ملانین مسئول رنگ بدن (رنگ چشم ، رنگ پوست و مو) است. نور لیزر هنگام پالس شدن بر روی پوست تیره می تواند در تولید نرمال ملانین اختلال ایجاد کند. این می تواند دو عارضه تغییر رنگ پوست با لیزر ایجاد کند: هایپر پیگمانتاسیون (خال ها تیره تر می شوند) و Hypo-Pigemtation (ممکن است رنگ خال ها پوسته پوسته شود و محو شود). بهترین توصیه این است که خال های خود را توسط پزشک پوست بررسی کنید. همچنین این گفته ها بدان معنا نیست که شما نمی توانید لیزر راانجام دهید، زیرا بیشتر خال ها ریشه ی سرطانی و تبدیل شدن به آن را ندارند. اما شما برای احتیاط و پیشگیری از بروز عوارض لیزر موهای زائد ، بهتر است که با پزشک مشورت کنید.

عوارض لیزر موهای زائد اندام تناسلی

عوارض لیزر موهای زائد اندام تناسلی

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، می توانید با یک انتخاب هوشمندانه، از بروز هرگونه عارضه پیشگیری کنید و درمانی بسیار راحت با نتیجه ی درمانی مطلوب داشته باشید. این مهم است که روند درمانی توسط چه کسی انجام می گیرد؟ ل نجام لیزر هیچگونه عوارضی برای بدن شما نخواهد داشت. زیرا این دستگاه به گونه طراحی شده است که فقط ریشه ی مو ها را مورد هدف قرار داده و بر دیگر نقاط بدن تاثیر نخواهد گذاشت. یک پزشک متخصص و مجرب در زمینه ی لیزر، می تواند آناتومی بدن شما را به خوبی درک کرده و دستگاه لیزر را روی بهترین تنظیمات متناسب با نوع پوست و موی شما قرار دهد و تا شما در حین انجام درمان، احساس راحتی کنید. همچنین مرکز لیزر موهای زائدی را انتخاب کنید که خدمات درمانی را در محیطی کاملا تمیز و با رعایت اصول بهداشتی به شما ارائه دهند، تا شما از شر هرگونه عفونت و عارضه ای در امان بمانید. پس آگاهانه تصمیم بگیرید و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرید.

عوارض لیزر موهای زائد بر بارداری

عوارض لیزر موهای زائد بر بارداری
عوارض لیزر موهای زائد بر بارداری

اگر در دوران بارداری هستید که هیچ! اما اگر قصد اقدام به بارداری را دارید، می توانید قبل از اقدام برای بارداری و با مشورت پزشکتان، لیزر موهای زائد را انجام دهید. زیرا بسیاری از خانم های باردار، از وجود موهای زائد بدنشان بسیار رنج می برند و به دلیل وضعیت بدنیشان، اصلاح آنها برایشان دشوار می باشد. اما انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری منع توسط متخصصان منع گردیده است. زیرا هنوز شواهد و تحقیقات کافی درباره تاثیر لیزر موهای زائد بر بارداری در دسترس نمی باشد و برای اطمینان کافی، این امر توصیه نمی شود. همچنین اگر پس از دوران بارداری نیز به کودکتان شیر می دهید، بهتر است که لیزر موهای زائد را پس از اتمام دوران شیردهی انجام دهید.

حساسیت به لیزر موهای زائد

حساسیت به لیزر موهای زائد
حساسیت به لیزر موهای زائد

اگر تنظیمات دستگاه متناسب بر نوع پوست و موی شما تنظیم گردد، هیچگونه حساسیتی را تجربه نخواهید کرد. همچنین میزان درد هنگام انجام درمان، کاملا بستگی به آستانه ی تحمل درد هر فرد داد. البته می توانید با مشورت پزشک، قبل از شروع جلسات درمانی از پماد های بی حسی موضعی و ضد حساسیت استفاده کنید. همچنین پیروی از توصیه های پزشکتان را درباره اقدامات قبل و بعد از درمان را جدی بگیرید. برخی از مراقبت هایی که بهتر است برای نتیجه گیری بهتر و درمان راحت تر انجام دهید شامل موارد ذیل می باشد:

  • اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، حداقل از 6 هفته قبل برای آن برنامه ریزی کنید!
  • در این 6 هفته از اصلاح موهای زائدتان با اپیلاسیون و یا هر روش دیگری که موهای را از ریشه می کند خودداری  کنید، زیرا لیزر، ریشه ی موها را مورد هدف قرار می دهد و هرچقدر ریشه موهای بیشتر باشد، نتیجه ی درمان نیز بهتر است.
  • در این 6 هفته از قرار دادن ناحیه ی مورد درمان در معرض اشعه ی ماورا بنفش نور خورشید، بپرهیزید.
  • اگر تاول رخ می دهد ، به آن دست نزنید،  یک پماد آنتی بیوتیک بمالید تا بهبود یابد.
  • تیلنول برای ناراحتی بعد از درمان توصیه می شود.
  • بلافاصله پس از درمان از استفاده از بخاری های صندلی خودداری کنید.
  • حداقل تا 2 هفته بعد از درمان یا تا زمانی که بهبودی انجام شود ، از هرگونه درمان با لیزر یا روشهای شیمیایی اضافی در ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  • از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر، برای مراقبت بیشتر، استفاده کنید.
  • اگر عوارض جانبی مانند افزایش بیش از حد رنگدانه های پوستی، قرمزی طولانی مدت و تورم ، واکنش هیستامین یا تاول را تجربه کرده اید ، برای راهنمایی در مورد درمان با مرکز لیزر خود تماس حاصل فرمایید و اطلاع دهید.

قیمت به روز لیزر موهای زائد

قیمت به روز لیزر موهای زائد
قیمت به روز لیزر موهای زائد

امروزه با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که روش لیزر را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب می کنند، افزوده می شود، مراکز لیزر موهای زائد بسیاری نیز در حال ارائه ی خدمات لیزر به افراد هستند که هرکدام از آنها از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز لیزر قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز لیزری که ما به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات لیزر را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. برای مشاهده ی لیست قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان اینجا کلیک کنید!

لیزر موهای زائد خوبه یا بد؟

لیزر موهای زائد خوبه یا بد؟
لیزر موهای زائد خوبه یا بد؟

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شده و یا روند رشد موهایش تغییری نکرده است، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر موهای زائد و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

لیزر موهای زائد اصفهان

لیزر موهای زائد اصفهان
لیزر موهای زائد اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا