لیفت و جوانسازی پوست| پکیج های استثنایی جوانسازی صورت تا عید نوروز

لیفت و جوانسازی پوست

لیفت و جوانسازی پوست
لیفت و جوانسازی پوست

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. یک خبر خوش برایتان داریم! می خواهیم راز زیبایی و جوانی صورت سلبریتی ها را برای شما فاش کنیم. آیا شما هم دوست دارید نه تنها در مهمانی ها بلکه همیشه بدرخشید؟ همانطور که می دانید درخشندگی، شادابی و جوانی پوست، مهم ترین راز زیبایی افراد می باشد. همچنین این را هم می دانید که با افزایش سن افراد، پوست آنها خاصیت الاستیته( ارتجاعی) بودن و کشیدگی خود را از دست خواهد داد و پوست آنها شروع به افتادگی می کند، چین و چروک های پوستی ظاهر می شوند و در نتیجه پیری پوست را منجر می شود. بنابراین، با انجام اقدامات مراقبتی برای لیفت و جوانسازی پوست ، می توانید همیشه بدرخشید.

به غیر از افزایش سن، عوامل دیگری نیز مانند: کاهش وزن غیر اصولی، استرس، نداشتن خواب کافی، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب، سبک زندگی نادرست و از این قبیل نیز، در تسریع روند پیری پوست بسیار موثر هستند. به همین دلیل، حتی افراد در سنین جوانی نیز، ملزم به مراقبت از پوستشان هستند. اما خوشبختانه می توانیم بگوییم که به دلیل پیشرفت علم پزشکی، شما می توانید به راحتی اقدامات مراقبت پوستی را برای پوستتان انجام دهید. روش های متعددی در زمینه ی جوانسازی پوست از قبیل: روش های جراحی، استفاده از کرم های مراقبت از پوست موجود در بازار و … وجود دارند. اما امروزه با روش های نوین و پیشرفته پزشکی در این زمینه، دیگر نیازی بهه عمل های جراحی سخت و پر هزینه، استفاده از کرم های مراقبتی که کیفیت آنها مشخص نیست و …..، نیست. در ادامه شما را با روش های نوین و قطعی برای لیفت و جوانسازی پوست آشنا می کنیم.

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر
جوانسازی پوست با لیزر

درمان پوست با لیزر کم توان (LLLT) یک فن آوری سریع در حال رشد است که برای درمان بسیاری از شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. لیزر می تواند لکه ها ، زخم ها ، چین و چروک یا خطوط پوست را برطرف کرده موجب لیفت و جوانسازی پوست می گردد. لیزر لایه های پوستی را با دقت تمیز کرده و سلول های مرده ی سطح پوست را از بین می برد. سلولهای جدید پوستی که در طول بهبودی شکل می گیرند ، به پوست ظاهری سفت تر و جوان تر می دهند. این روش به تنهایی یا با سایر جراحی های زیبایی روی صورت قابل انجام است. اگر مستعد ابتلا به لکه های سرما یا تاول های تب هستید ، ممکن است پزشک از قبل داروی آنتی بیوتیکی را برای جلوگیری از عفونت های باکتریایی و همچنین یک داروی ضد ویروسی تجویز کند.

لیزر جوانسازی پوست،توسط پزشک متخصص پوست و زیبایی انجام می گیرد و یک اقدام سرپایی می باشد و هیچ دوره ی نقاهتی ندارد. درمان در قسمت های خاصی از صورت حدود 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. درمان کامل صورت تا دو ساعت طول می کشد. پس از انجام لیزر ، پزشک مناطق تحت درمان را با باند استریل می بندد. بعد از 24 ساعت ، شما باید چهار تا پنج بار در روز مناطق معالجه شده را تمیز کرده و سپس پماد تجویز شده توسط پزشک را بمالید تا از ایجاد زخم جلوگیری شود.

جوانسازی پوست با روش هایفو

جوانسازی پوست با روش هایفو
جوانسازی پوست با روش هایفو

انرژی فراصوت متمرکز شده از طریق روش هایفوتراپی، روشی آرایشی و پزشکی پیشرفته و نوین می باشد که امروزه جایگزین روش های تهاجمی گردیده است. این روش با تحریک تولید کلاژن، سبب لیفت و جوانسازی پوست می گردد. HIFU بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است. HIFU در سال 2009 توسط سازمان غذا و داروی (FDA) برای بالابردن ابرو تأیید شد. این دستگاه همچنین در سال 2014 توسط FDA برای بهبود خطوط و چین و چروک های بالای سینه و گردن (دکوراسیون) به تایید رسید. HIFU از انرژی متمرکز برای هدف قرار دادن لایه های پوست زیر سطح استفاده می کند. انرژی فراصوت متمرکز باعث گرم شدن سریع بافت های پوستی می شود.هنگامی که سلولهای منطقه مورد نظر به دمای معینی برسند ، آسیب سلولی رخ می دهد. این عمل موجب تولید سلول بیشتر و کلاژن سازی بیشتر می گردد. کلاژن_ پروتئینی است که ساختار پوست را بر عهده دارد. افزایش کلاژن منجر به سفت تر و محکم تر شدن پوست با چروک کمتر می شود. HIFU ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی ، این روش بهتر است در افراد با سنین بیش از 30 سال و دارای ملینیت خفیف تا متوسط باشد. 

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی
جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی، نوعی پر کننده ی پوستی است که به عنوان پیشرفت علم پزشکی از آن نام برده می شود. این روش بسیار ایمن و راحت بوده و غیر تهاجمی می باشد و در لیفت و جوانسازی پوست از آن استفاده می گردد. همچنین علائم چین و چروک ، سستی ، سلولیت و از این قبیل را نیز درمان می کند. این فرایند شامل تزریق مقادیر کمی از گاز دی اکسید کربن (CO2) در زیر پوست برای تجزیه رسوبات چربی و تحریک تولید کلاژن است. درمان بدون آسیب است و یک جلسه ی آن تنها بین پانزده دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. به طور خلاصه ، کربوکسی تراپی یک روش ساده و بی خطر برای زیبا و جوان به نظر رسیدن پوست ها می باشد.

میکرودرم جوانسازی پوست

میکرودرم جوانسازی پوست
میکرودرم جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی است که از بلورهای ریز برای از بین بردن لایه سطحی سلولهای مرده پوست استفاده می کند. هنگامی که سلول های مرده ی سطح پوست از بین می روند. بلافاصله سلول های تازه و جدید جایگزین آن ها می شوند. روند این درمان حدودا 30 دقیقه به طول می انجامد. این دستگاه ها می توانند با استفاده از جریانی از کریستال ها یا الماس ، پوست را صیقل دهند ، در حالی که برخی سلول های مرده را از بین می برند. افراد مبتلا به رنگدانه های پوستی ناهموار ، خطوط ریز و منافذ مسدود شده می توانند از درمان های میکرودرم ابریژن بهره مند شوند. این درمان جریان خون را تحریک می کند و موجب افزایش تغذیه ی سلول های پوستی می شود. این امر باعث بهبود تولید سلول می شود و باعث بهبود خاصیت ارتجاعی و بافت پوست می شود. همچنین، اگر جای زخم دارید ، ممکن است به کاهش ظاهر زخم های آکنه کمک کند. در نتیجه این درمان به لیفت و جوانسازی پوست منجر می شود.

جوانسازی پوست فراکشنال

جوانسازی پوست فراکشنال
جوانسازی پوست فراکشنال

فرکانس های رادیویی در روش درمانی RF به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و سبب افزایش و تحریک تولید کلاژن و الاستین بیشتر می گردند. کلاژن و الاستین دو ماده ای هستند که در لیفت و جوانسازی پوست بسیار موثر می باشند. این روش بسیار ایمن و آسان است و تهاجمی نیست.

پکیج جوانسازی صورت

پکیج جوانسازی صورت
پکیج جوانسازی صورت

خبر خوب این است که: مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان، به مناسبت نزدیک بودن عید نوروز، برای مراجعین خود، پکیج هایی با قیمت های استثنایی قرار داده است که شامل چندین روش درمانی، طی جلسات مختلف برای افراد می باشد. با استفاده از این پکیج ها، نه تنها در پرداخت هزینه صرفه جویی کرده اید، بلکه توسط پزشک مجرب و متخصص مشاوره می شوید و پس از تشخیص بهترین نوع درمان مناسب با نوع پوستتان، روش های درمانی مفید برای پوستتان را برای شما در نظر می گیرند و پس از اتمام جلسات تا قبل از عید نوروز، می توانید شاهد لیفت و جوانسازی صورت خود باشید و همیشه و مخصوصا در مهمانی ها بدرخشید. این پکیج ها، به دلیل متنوع بودن پوست افراد، متفاوت هستند. اما شامل روش های درمانی کربوکسی تراپی، لیزر تراپی، مزوتراپی، میکرودرم و از این قبیل می باشند. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات، اینجا کلیک کنید.

قیمت جوانسازی صورت

قیمت جوانسازی صورت
قیمت جوانسازی صورت

برای لیفت و جوانسازی صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت این درمان به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز لاغری و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، روش درمانی مناسب با پوست شما، پکیج های متنوع و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به بدن افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، با پکیج های شگفت انگیز و استثنایی عید نوروز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

جوانسازی پوست اصفهان

جوانسازی پوست اصفهان
جوانسازی پوست اصفهان

اگر برای لیفت و جوانسازی صورت تان، می خواهید از پکیج های نوروزی بهره مند شوید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

لینک منبع خارجی6

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا