مزوتراپی لک صورت| درمان خانگی لک صورت

مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی برای لک صورت
مزوتراپی برای لک صورت

درود خدمت همه ی کاربران عزیز! مقاله ای که برایتان گردآوری کرده ایم، درباره راهکارهای از بین بردن لک صورت می باشد. امروزه افراد به دلایل مختلف اعم از: قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور آفتاب، استفاده از دستگاه سولاریوم برای برنزه کردن رنگ بدنشان، استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب، تغذیه نا مناسب و دیگر دلایل، دچار عارضه پوستی مانند لک می شوند. این عارضه را نمی توان پنهان کرد و حتی در خانم ها نیز، نمی توان آن را با کرم های آرایشی پوشاند. به همین دلیل برای داشتن پوستی زیبا و جوان، برای از بین بردن این لک ها راهکارهایی را مانند مزوتراپی لک صورت ، برای شما آورده ایم.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی تکنیکی است که در آن از تزریق آنزیم ها، هورمون ها،عصاره های گیاهی، ویتامین ها و غیره استفاده می شود. در این روش عمل تزریق، به واسطه های سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می شود. مزوتراپی استفاده های متفاوتی اعم از: جوان سازی، از بین بردن سلولیت، تقویت مو ها و غیره دارد. در این مقاله هدف ما خاصیت ضد لک بودن مزوتراپی می باشد. این یک درمان غیر جراحی، ایمن و طبیعی می باشد، که با قطع پیوند های بین سلول های اپیدرمی در لایه های فوقانی پوست، موجب درخشان شدن، براقی و جوان تر شدن پوست می شوند. لک های صورت معمولا در ناحیه گونه ها و بینی بیشتر پدید می آیند. تزریق می تواند از عمق 1 میلی متر تا 4 میلی متر متغیر باشد.

عوارض مزوتراپی صورت

عوارض مزوتراپی صورت
عوارض مزوتراپی صورت

مزوتراپی لک صورت و یا گونه های دیگر آن نیز، عوارض جانبی آن به ندرت پیش می آید. اما عوارضی که ممکن است پیش آید عبارتند از:

  1. حالت تهوع
  2. زخم
  3. ورم
  4. سردرد
  5. برآمدگی در محل تزریق
  6. کبودی
  7. ایجاد حساسیت
  8. سوزش
  9. خارش
  10. عفونت

چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت لازم است؟

چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت لازم است؟
چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت لازم است؟

شما ممکن است به چندین جلسه مزوتراپی لک صورت نیاز داشته باشید. ممکن است که 3 الی 15 بار به پزشک مراجعه کنید، در جلسات اول، هر 7 الی 10 روز به پزشک مراجعه می کنید. اگر پوست شما شروع به بهبود کرد، می توانید هر 2 هفته یکبار نیز به پزشک مراجعه کنید. 

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی لک صورت
هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه ی مزوتراپی برای هر شخص متغیر می باشد. تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان هر فرد، مارک مواد مورد مصرف، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، مقدار ماده ی مورد نیاز برای شما، از جمله مواردی هستند که موجب متفاوت بودن قیمت مزوتراپی لک صورت می شوند. همچنین به دلیل قرار گرفتن مزوتراپی در دسته ی اقدامات زیبایی، هزینه ی آن را بیمه متقبل نشده و در نتیجه آزاد حساب  می شود.

مزوتراپی لک صورت نی نی سایت

مزوتراپی لک صورت نی نی سایت
مزوتراپی لک صورت نی نی سایت

افراد معمولا پیش از هرگونه اقدامی برای زیبایی، سعی می کنند از افراد مجرب سوالاتی نظیر نحوه انجام آن، هزینه ی آن، بهترین مرکز برای آن، عوارض، میزان رضایت ودیگر سوالاتی که ممکن است در ذهن آن ها پیش آید، بپرسند. این کار خوب است! اما امروزه سایت های مجازی برای تبادل نظر افراد ساخته شده که افراد برای پاسخ سوالات خود به آن مراجعه می کنند. اما این را بدانید که نمی توان به آنها اعتماد کرد. اولا شما شناختی از کاربران آن سایت ندارید، ممکن است نگاه شما به زیبایی با نگاه دیگران تفاوت داشته باشد، سیستم بدنی شما با دیگران متفاوت است. از همین رو بهترین افراد برای مشاوره، پزشکان متخصص، متخصصین دارویی و جراحان پلاستیک می باشند.

درمان خانگی لک صورت

درمان خانگی لک صورت
درمان خانگی لک صورت

برای درمان لک صورت، بجز مزوتراپی لک صورت، راهکارهای طبیعی دیگری نیز وجود داند که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. استفاده از کرم ضد آفتاب

برای جلوگیری از ایجاد لک های صورت و بهتر شدن آنها از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. سازمان غذا و دارو توصیه میکند، در استفاده از کرم ضد آفتاب، این موارد را رعایت کنید:

  • کرم ضد آفتاب مورد استفاده، دارای SPF 30 و یا بیشتر باشد.
  • 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن، صورت خود را به کرم ضد آفتاب آغشته کنید. 
  • هر 2 ساعت یکبار، کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

2.درمان با لیزر

استفاده از لیزر نیز راهی دیگر برای از بین بردن لک های صورت می باشد. لیزر با استفاده از نشانه گرفتن آسیب های پوستی شما و درمان آن، موجب از بین رفتن لک ها می شود. در این نوع از درمان، عوارض به ندرت یافت می شوند، اما عوارض جانبی آن شامل:

  • سوزش
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • عفونت
  • تغییر در رنگ پوست می شود.

برای جلوگیری از اینگونه عوارض، می توانید از داروهای ضد آلرژی، پیش از جلسات لیزر استفاده کنید.

3. کرم محو کننده موضعی

کرم محو کننده که به کرم سفید کننده نیز شناخته می شود، به جلوگیری از تیره شدن پوست نیز کمک می کند. این کرم ممکن است عوارض جانبی اعم از:

سوزش، خارش، التهاب، خشکی و تغییر رنگ پوست باشد.

4.استفاده از آبلیمو

مقداری از پنبه را به آبلیمو آغشته کنید و روی پوست خود بمالید. این ماده موجب روشن تر شدن پوست شما می شود. 

5.عسل

مقداری عسل را با کمی شکر و یا نمک مخلوط کرده، آن را به پوست خود بمالید. این کار موجب روشن شدن پوست می شود.

6.دوغ

این ماده را مستقیما به پوست خود به مدت 10 دقیقه بمالید. می توانید آن را با جو دو سر مخلوط کرده و ماسک درست کنید. به دلیل داشتن اسید لاکتیک، به روشن شدن پوست کمک می کند.

7.ماست

آغشته کردن ماست نیز به صورت دلیل داشتن اسید لاکتیک، به روشن تر شدن پوست کمک می کند.

8.پیاز

آب پیاز نیز به روشن شدن پوست کمک می کند.

بهترین مرکز مزوتراپی لک صورت

بهترین مرکز مزوتراپی لک صورت
بهترین مرکز مزوتراپی لک صورت

اگر برای از بین بردن لک ها صورت، مزوتراپی لک صورت را انتخاب می کنید و به دنبال مرکز مزوتراپی خوب و معتبر هستید، ما به شما مرکزی را پیشنهاد می کنیم که دارای کادر پزشکی بسیار مجرب و متخصص، پرسنلی مجرب، خوش برخورد و وظیفه شناس و دارای محیطی بهداشتی و آراوم و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز خوب و معتبر می باشد. تنها اولویت و هدف این مرکز رضایت مراجعین محترم می باشد. برای دریافت مشاوره، دریافت نوبت، تماس و هرگونه اطلاعات اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا