نکاتی که باید قبل از تزریق ژل لب هیالورونیک اسید بدانید!

نکاتی که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید

نکاتی که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید
نکاتی که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید

با سلام به همه ی کاربران محترم. همانطور که می دانید، لب یکی از اجزای صورت است که با افزایش سن، به تدریج از حجم آن کاسته می شود. از طرفی همه ی افراد دوست دارند که لب های برجسته داشته باشند و زیباتر به نظر برسند. همچنین همه ی خانم ها، در هنگام آرایش کردن صورت خود، بسیار به زیباتر کردن اجزای صورت خود اهمیت می دهند و سعی می کنند که عدم تقارن اجزای صورت را درست کنند. تزریق ژل لب هیالورونیک اسید می تواند به داشتن لب هایی زیبا و برجسته و دارای تقارن، بسیار کمک کند. همچنین هدف از انجام تزریق ژل لب، برای ما ایجاد هماهنگی و زیبایی بیشتر می باشد و این کار را به صورت بسیار طبیعی و حرفه ای انجام خواهیم داد، زیرا هیچکس غیر طبیعی بودن و عدم تناسب را مخصوصا در اجزای ظاهری بدن و صورت خود، دوست ندارد. در این مطلب سعی کرده ایم تا بیشتر اطلاعات مفید درباره این روش را برای شما بیاوریم و پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز بدهیم. اگر به دنبال یک مرکز زیبایی معتبرو پزشک متخصص مجرب در انجام این امر هستید، این مطلب را از دست ندهید.

ژل لب چیست؟

ژل لب چیست؟
ژل لب چیست؟

تقویت لب ها به روش تزریق ژل لب هیالورونیک اسید، یک روش آرایشی می باشد که امروزه این پر کننده های پوستی، تا حد بسیار زیادی در میان افراد رواج یافته است. این روش توسط یک پزشک متخصص زیبایی و یا دارویی مجرب و از طریق سوزن های بسیار ظریفی برای شما انجام می گیرد. با افزایش تعداد متقاضیان این امر، مراکز زیبایی بسیار زیادی در حال افتتاح شدن هستند و هر کدام از محصولات متفاوتی در این روش استفاده می کنند. اما با وجود تنوع بسیار زیاد این پر کننده های لب، می توان گفت که بهترین نوع آنها، محصولاتی هستند که حاوی مواد شبیه به هیالورونیک اسید می باشند. هیالورونیک اسید، ماده ایست که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به تقویت پوست و همچنین لب ها کمک می کند. این نوع پر کننده های پوستی را برخی هیالورونیک اسید نیز می نامند.

همانطور که می دانید، کلاژن نیز یکی از ماده هایی است که برای جوانسازی و تقویت پوست بسیار مفید می باشد. برای تزریق ژل لب نیز از این ماده استفاده می کنند. اما نوع جدید پر کننده های پوستی که جدیدتر هستند، امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و امن تر و بهتر می باشند. در گذشته با روش تزریق چربی و یا روش های دیگر برای پر کردن لب ها استفاده می کردند که عوارض جدی را در پی داشت، ولی امروزه ژل های جدید، جایگزین خوبی برای آنها شده اند.

ژل لب بعد از چند وقت از بین می رود؟

ژل لب بعد از چند وقت از بین می رود؟
ژل لب بعد از چند وقت از بین می رود؟

تزریق ژل لب هیالورونیک اسید با پرکننده های اسید هیالورونیک، با اضافه کردن موارد زیر می توانند ظاهر لب شما را بهبود بخشند:

  • شکل
  • ساختار
  • جلد
  • حجم

این اثرات به طور معمول حدود شش ماه ماندگاری خود را حفظ می کنند. پس از طی این دوره، تزریقات بیشتری لازم است تا حجم لبهای شما حفظ شود.

مزایا ی پرکننده های هیالورونیک اسید

مزایا ی پرکننده های هیالورونیک اسید
مزایا ی پرکننده های هیالورونیک اسید

پس از تزریق ژل لب هیالورونیک اسید، لب های شما برجسته تر خواهد شد.

کنترل حجم لب: میزان مواد تزریق شده قابل کنترل است ، بنابراین پزشک کنترل بهتری در میزان ایجاد حجم لب دارد.

سرعت تدریجی درمان: تزریق را می توان به تدریج در طی زمان های مختلف، تا زمانی که نتیجه مطلوب حاصل شود ، تزریق کرد.

کبودی کمتری دارد: در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی ، کبودی و تورم کمتری در این روش مشاهده می شود.

نتایج ماندگاری: نتایج به طور منطقی طولانی مدت تر است اما دائمی نیست.

احتمال واکنش آلرژیک بسیار کم است: از آنجا که پرکننده های اسید هیالورونیک از موادی شبیه به مواد موجود در بدن ساخته می شوند ، بعید است که باعث ایجاد یک واکنش آلرژیک شوند. اما اگر به مواد بی حس کننده ی لیدوکائین حساسیت دارید ، قبل از درمان به پزشک خود بگویید.

تزریق ژل لب در بارداری

تزریق ژل لب در بارداری
تزریق ژل لب در بارداری

با اینکه تزریق ژل لب هیالورونیک اسید با استفاده از مواد با کیفیت و مطمئن، یک روش بسیار ایمن و آسوده می باشد، اما هنوز مدارک و آزمایشات درباره تاثیر این ماده بر روی جنین کامل نمی باشد. از این رو برای سلامت جنین و نوزادتان، توصیه می شود که در دوران بارداری و حتی شیردهی، از انجام این امر خودداری کنید. پس از اتمام این دوره، با مشورت و تحت نظر یک پزشک متخصص، می توانید تزریق ژل را انجام دهید.

تزریق ژل لب درد داره؟

تزریق ژل لب درد داره؟
تزریق ژل لب درد داره؟

به دلیل متفاوت بودن آستانه درد هر فرد با دیگری، نمی توان پاسخ قطعی برای این سوال داشت. اما می توان گفت که اگر تزریق ژل توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای زیبایی انجام گیرد، می توانید جلسه ی تزریق بسیار راحت و آسوده ای داشته باشید. همچنین برای کم تر شدن درد تزریق، می توانید از پزشک خود درخواست کنید که قبل از شروع، کمی داروی بی حسی به لب های شما بزند. و یا می توانید 30 الی45 دقیقه قبل از درمان، خودتان از لیدوکائین که برای بی حسی است استفاده کنید. البته این در صورتی است که شما به داروی بی حسی آلرژی نداشته باشید.

آیا ژل لب جذب می شود؟

آیا ژل لب جذب می شود؟
آیا ژل لب جذب می شود؟

تزریق ژل لب هیالورونیک اسید که امروزه بیشترین استفاده را در مقایسه با انواع دیگر خود دارد، و از باکتری های مفید نیز در آن به کار برده شده است. پس از تزریق با مولکول های زیر پوست لب اتصال برقرار کرده و موجب برجسته شدن لب ها می شوند. معمولا پس از طی مدت 6 ماه، این مواد به آرامی جذب بدن شده و به تدریج لب ها به حالت اولیه خود باز می گردند. پی از طی این دوره در صورت تمایل می توانید درمان خود را تمدید کنید.

اقدامات قبل از تزریق ژل لب

اقدامات قبل از تزریق ژل لب
اقدامات قبل از تزریق ژل لب

قبل از اقدام برای انجام تزریق ژل لب هیالورونیک اسید ، سعی کنید این سوال ها را از خود بپرسید که: 

  • دوست دارم لب هایم چه شکلی شود؟
  • آیا می خواهم لب هایم پر و بزرگتر به نظر برسد؟

پس از انتخاب مدل مورد نظر خود و گرفتن تصمیم قطعی، و پس از پیدا کردن یک پزشک حرفه ای متخصص زیبایی، با او مشورت کنید و عکس مدل مورد نظر را به او نشان دهید، تا ببینید که آیا لب های شما آنگونه که دوست دارید خواهد شد؟ پزشک خود را از حساسیت های دارویی خود مطلع سازید! اگر سابقه بیماری دارید نیز اطلاع دهید. اگر اقدامات دیگر پوستی و زیبایی مانند: بوتاکس، مزوتراپی و از این قبیل انجام داده اید، زمان دقیق آن را به پزشک خود بگویید. از استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند: آسپرین و ایبوپروفن و از این قبیل، بپرهیزید، زیرا ممکن است که موجب افزایش و یا ایجاد خون ریزی شود. در صورت ضرورت در استفاده از اینگونه داروها، پزشک خود را مطلع سازید.

بعد از تزریق ژل لب چه باید کرد؟

بعد از تزریق ژل لب چه باید کرد؟
بعد از تزریق ژل لب چه باید کرد؟

تزریق ژل لب، تنها به پیدا کردن یک مرکز زیبایی معتبر و یک پزشک متخصص خوب و سپس پرداخت هزینه ی آن خلاصه نمی شود. مراقبت های ضروری پس از تزریق ژل بسیار مهم هستند و نتیجه ی مطلوب تر و ماندگاری بیشتری را در پی خواهند داشت. از این رو، علاوه بر رعایت توصیه های پزشک خود، نکات ذیل را نیز رعایت کنید:

  • از کمپرس یخ در محل تزریق شده استفاده کنید.
  • بدن خود را هیدراته نگه دارید و مقدار زیادی آب بنوشید.
  • غذاها، سبزیجات و میوه های تازه را در رژیم خود جای دهید. ویتامین های موجود در این مواد غذایی، سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و موجب تسریع  در بهبود شما می شوند.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق، از انجام فعالیت هایی که موجب عرق کردن شما می شوند خودداری کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق از دوش گرفتن با آب داغ بپرهیزید.
  • حداقل تا 1 هفته پس از تزریق، مدت دوش گرفتن شما نباید بیش از 15 دقیقه باشد.
  • از غذاهای آماده و فست فود ها بپرهیزید.
  • از استفاده از نمک بپرهیزید، زیرا موجب دهیدراته شدن( کم آب شدن) بدن شما می گردد.
  • از غذاهای پر ادویه بپرهیزید.
  • از استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند: آسپرین و یا ایبوپروفن بپرهیزید. در صورت ضرورت در استفاده، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • از استعمال دخانیات بپرهیزید و حتی در معرض دود دخانیات نیز قرار نگیرید.

آیا ژل لب عوارض دارد؟

آیا ژل لب عوارض دارد؟
آیا ژل لب عوارض دارد؟

همانطور که پیش تر در توضیحات آوردیم، اگر کار تزریق ژل لب ، توسط پزشک متخصص و حرفه ای در این زمینه، در مکانی معتبر و بهداشتی، با استفاده از مواد با کیفیت، در محیطی با رعایت همه ی استاندارهای پزشکی انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را تجربه نخواهید کرد. همچنین ماده ی هیالورونیک اسید، به دلیل اینکه به صورت طبیعی در بدن یافت می شود، پس از تزریق نیز، با بدن سازگاری خواهد داشت. حساسیت ها در تزریق ژل لب هیالورونیک اسید بسیار نادر است اما ممکن است که کمی التهاب بافت های زیر پوست را منجر شود. همچنین این نوع پرکننده ها ممکن است که موجب ایجاد توده هایی ناهماهنگ گردند که به دلیل تزریق نادرست و در عمق اشتباه از پوست صورت گرفته است. این توده ها را می توان با هیالورونیداز حل کرد. این آنزیمی است که اسید هیالورونیک را تجزیه می کند. یک عارضه جانبی نادر نیز شامل مسدود شدن رگ خونی می شود، این باعث می شود جریان خون به لب کاهش یابد. درنهایت می تواند به بافت لب شما آسیب برساند ، اما پزشکان بسیار ساده و فوری، آن را تشخیص داده و برطرف می کنند. در نتیجه در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید تا از بروز هرگونه عارضه پیشگیری کنید.

تزریق ژل لب ارزان

تزریق ژل لب ارزان
تزریق ژل لب ارزان

برای انجام تزریق ژل لب هیالورونیک اسید، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت تزریق ژل لب به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت ژل و یا پر کننده ی مورد استفاده، و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی دکتر سعیدیان در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تزریق ژل لب نی نی سایت

تزریق ژل لب نی نی سایت
تزریق ژل لب نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای تزریق ژل لب و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. در این سایت ها، افرادی نیز وجود دارند که به دلیل نارضایتی از نتیجه ی درمان خود، آن روش درمانی را رد می کنند در صورتی که مرکز زیبایی مورد نظر آن فرد، ممکن است که مرکزی نامعتبر بوده و مواد مورد استفاده ی آن از کیفیت مطلوب برخوردار نبوده است. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل لب در اصفهان
تزریق ژل لب در اصفهان

اگر برای داشتن لب های خوش حالت و زیبا، روش تزریق ژل لب هیالورونیک اسید را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا