پروتز چانه با واقعی ترین و بهترین قیمت| رفع چانه ی فرو رفته

رفع چانه ی فرو رفته

رفع چانه ی فرو رفته
رفع چانه ی فرو رفته

سلام به همه ی کاربران و دوستان عزیز. با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما! به سایت خودتان خوش آمده اید. ما در تلاشیم تا روزانه با قرار دادن مطالب جدید و به روز، به شما نکات ضروری، ترفند ها، روش های ساده، روش های مدرن و پیشرفته را در زمینه ی زیبایی و سلامتی را آموزش دهیم. سلامتی و رضایت شما اولویت کار ماست. مطلبی که در حال خواندن آن هستید، درباره ی پروتز چانه می باشد!

آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که چانه ی فرورفته دارید؟ آیا دلتان می خواهد که چانه ی شما کمی شکل و فرم بهتری بگیرد و صورت زاویه دار و جذاب تری داشته باشید؟ آیا دلتان می خواهد که ترکیب صورتتان جذاب تر، زیباتر و دلربا تر به نظر برسد؟ از روش های جراحی و تهاجمی می ترسید و یا نگران نتیجه ی آن ها هستید؟

البته که ما در این مطلب، می خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که به راحتی، بدون درد، بدون دوره ی نقاهت و خیلی سریع، چانه و صورت شما را به شکل دلخواهتان تبدیل کند. دیگر زمان روی بورس بودن روش های جراحی و تهاجمی به سر رسیده و روش های نوین و مدرن امروزی، جایگزین بسیار خوبی برای آنها شده اند.

داشتن چانه و فک خوش فرم و صورت زاویه دار، می تواند در زیبایی و جذابیت شما نقش بسیار زیادی را بر عهده داشته باشد. همچنین در دنیای مد و زیبایی امروز، داشتن زیبایی طبیعی طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است.

فیلر های تزریقی یا همان پرکننده های پوستی، می تواند بدون به جا گذاشتن هیچ ردی، زیبایی طبیعی را به شما اهدا کند. امیدواریم که مطلبی که برایتان تهیه کرده ایم، برایتان مفید بوده و بتواند پاسخ سوالات شما را در این زمینه بدهد.

پروتز چانه بدون جراحی

پروتز چانه بدون جراحی
پروتز چانه بدون جراحی

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره کرده ایم، امروزه روش های مدرن و پیشرفته، می تواند شما را به هدف های زیبایی و سلامتی دلخواهتان برساند، بدون اینکه هیچ ردی از خود به جای بگذارد.

پروتز گونه با تزریق فیلر های تزریقی، روشی پیشرفته در دنیای پزشکی است که روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. چرا؟ زیرا این روش در مقایسه با روش های جراحی، بدون دوره ی نقاهت، مقرون به صرفه تر، راحت تر، ایمن تر و سریع تر است. همچنین نتیجه ی درمان با فیلر ها، دائمی نیست و در صورت عدم رضایت می توانید چند ماه تا 2 سال صبر کنید تا به شکل اولیه ی خود باز گردید و یا می توانید از پزشک خود درخواست کنید تا آن را با مواد حلال فیلر ها( هیالورونیداز)، در همان لحظه از بین ببرد. اما روش های جراحی غیر قابل بازگشت هستند.

همچنین تزریق فیلر ها امری بسیار حساس می باشد و حتما باید توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه، در مرکز پوست و زیبایی مجهز و دارای مجوز و با مواد پرکننده ی با کیفیت و مناسب انجام گیرد.

مرکز درمان پوست و زیبایی ما، خدمات تزریق فیلر را می تواند به صورت تضمینی و به بهترین نحو به مراجعین عزیز خود ارائه دهد. زیرا این مرکز دارای کادر پزشکی مجرب و حرفه ای می باشد.

فیلر چانه چیست؟

فیلر چانه چیست؟
فیلر چانه چیست؟

فیلر چانه که ممکن است بسیاری از شما آن را به عنوان پر کننده های پوستی نیز شنیده باشید.

ماده ی اصلی پرکننده های پوستی، هیالورونیک اسید می باشد.

هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. از این رو، این مواد سازگاری کامل را با بدن دارند. این ماده از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی زیرین پوست تزریق می گردند. البته همانطور که اشاره کرده ایم، تزریق فیلر ها امری حساس بوده و حتما باید توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام گیرد.

این روش درمانی، بسیار راحت می باشد. ماده ی پر کننده، در دوزهای جزئی و کم در طی تزریق های متعدد در نواحی مختلفی از چانه تزریق می گردند.

اما اصلا نیازی به نگرانی درباره درد هنگام انجام تزریق نمی باشد. زیرا، سوزن ها بسیار ظریف و کم درد می باشند. همچنین در صورت عدم حساسیت و تایید پزشک متخصصتان، می توانید 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمانی تان، از کرم یا پمادهای بی حس کننده ی موضعی استفاده کنید.

پرکننده های پوستی را می توان در مطب ها انجام داد و نیازی به بیهوشی نیست.

پرکننده ها را می توانید تا میزان نیاز و سلیقه ی خود استفاده کنید. یعنی در صوررت تمایل، می توانید از پرکننده ی بیشتری استفاده کنید.

پرکننده های گونه ها خطر بسیار کمی از عوارض یا عفونت جدی دارند.

ماندگاری فیلر چانه

ماندگاری فیلر چانه
ماندگاری فیلر چانه

میزان ماندگاری پرکننده ها، به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله: کیفیت ماده ی مورد استفاده، استحکام و قدرت عضله ی ناحیه ی مورد درمان، نحوه ی تزریق، طریقه ی نگهداری و رعایت هر فرد، و ….! همچنین واکنش بدن هر فرد نیز نسبت به درمان متفاوت است و بدن هر فرد با سرعت خود ماده ی پرکننده را متابولیزه می کند.

اما به طور معمول، فیلر ها در چانه، حدود 15 الی 24 ماه ماندگاری خواهند داشت. پس از گذشت این زمان، بدن فرد به تدریج ماده ی پرکننده را در خود حل می کند و نتیجه ی آن کمتر خواهد شد.

عوارض پروتز چانه چیست؟

عوارض پروتز چانه چیست؟
عوارض پروتز چانه چیست؟

روش اصلاح فرم چانه با تزریق فیلر ها، روشی بسیار ایمن و راحت است و به دلیل سازگاری کامل ماده ی هیالورنیک اسید با بدن، عوارضی را برای بدن و نخواهد داشت. همچنین این درمان حتما باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد، ماده ی تزریقی را باید از مراکز درمانی معتبر و مجهز تهیه کنید. در غیر این صورت، ممکن است که افراد دچار عوارض جانبی و نارضایتی شوند. اما برخی از عوارض جانبی ناشی از تزریق که طبیعی نیز هستند، عبارتند از:

  • تورم در اطراف ناحیه ی مورد درمان
  • قرمزی اطراف نواحی تزریق
  • حساسیت
  • خارش
  • کبودی

“این واکنش ها به طور کلی خفیف تا متوسط است و معمولاً اندکی پس از تزریق از بین می روند ، معمولاً چند روز پس از تزریق به پوست برطرف می شوند.”

اما در صورت ادامه دار بودن این علائم، باید آن را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

هزینه پروتز چانه چقدر است؟

هزینه پروتز چانه چقدر است؟
هزینه پروتز چانه چقدر است؟

در مورد هزینه ی تزریق فیلر ها برای پر کردن چانه و یا هر مورد استفاده ی دیگر آن، نمی توان قیمت واحدی را تعیین کرد. زیرا تغییراتی در قیمت وجود دارد که به دلیل: میزان شلی و افتادگی پوست، حجم ناحیه ی مورد درمان، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، پزشک متخصص شما و از این قبیل که موجب تغییر در قیمت ها می گردد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که شاید گاهی ارزانتر نباشیم، اما اگر همان کیفیت خدمات مشابه در جایی دیگر باشد، ما به صرفه تر هستیم.

قیمت ها را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

کی پروتز چانه انجام داده؟

کی پروتز چانه انجام داده؟
کی پروتز چانه انجام داده؟

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است، متخصصان، روش های خانگی و …. را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید.

همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای درمان های پوستی و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

اگر درمان های پوستی خود را به دست پزشک متخصص پوست مجرب بسپارید، او می تواند بهترین درمان را با توجه به نوع پوستتان برای شما انتخاب کند وشما را زودتر به نتیجه ی مطلوب برساند.

پروتز چانه در اصفهان

پروتز چانه در اصفهان
پروتز چانه در اصفهان

اگر برای داشتن چانه ای زیبا و ظریف یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش تزریق پر کننده ها یا فیلر ها را انتخاب کرده اید و به دنبال پزشک متخصص زیبایی مجرب در این زمینه و یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا