چه کنیم تا تاثیر لیزر موهای زائد برایمان بیشتر شود؟

تاثیر لیزر موهای زائد

تاثیر لیزر موهای زائد
تاثیر لیزر موهای زائد

درود و با آرزوی سلامتی و پیروزی برای همه ی شما دوستان و کاربران. به سایت خودتان خوش آمدید. ما هر روز در تلاشیم تا با گرد آوری و در اختیار دادن مطالب مفید در زمینه ی زیبایی و سلامتی به شما، راهنمایی های لازم را برای شما آورده باشیم. در اینجا کلی نکات کلیدی، ترفندها، روش های مدرن و پیشرفته در زمینه های زیبایی و سلامتی برایتان می آوریم. مطلبی که هم اکنون در حال خواندن آن هستید، درباره تاثیر لیزر موهای زائد می باشد.

وجود موهای زائد بر روی صورت و بدن، همیشه امری آزار دهنده برای افراد بوده است. عدم اصلاح موهای زائد بر روی بدن، می تواند عامل بسیاری از بیماری های عفونی و قارچ ها شود. روش های متعددی نیز در از بین بردن آنها وجود دارد. استفاده از تیغ های اصلاح که رایج ترین آنها است، روشی بسیار راحت و سریع می باشد، اما موهای شما پس از گذشت 2 الی 3 روز دوباره نمایان خواهند شد. همچنین این روش ممکن است که آسیب هایی را به پوست مانند: ایجاد زخم ها، زبری و تیره تر شدن موها و …. وارد کند. استفاده از موم های اپیلاسیون یا وکس ها، می تواند راه حلی باشد که شما را برای حدود 2 الی 4 هفته از شر موهای زائدتان خلاص کند، زیرا موجب کنده شدن موها از ریشه ی آنها می گردد. اما این راه حل نیز، نه تنها بسیار دردناک می باشد، بلکه به تدریج سبب شل شدن و افتادگی پوست نیز می گردد. به همین ترتیب، روش های متعدد دیگری نیز برای اصلاح موهای زائد وجود دارد.

اما امروزه روش لیزر کردن موهای زائد، جایگاه ویژه ای را در میان افراد پیدا کرده است و یک روش نیمه دائمی، راحت، آسان، رفع موهای زائد تلقی می شود. اما چه کنیم تا بیشترین تاثیر پذیری را از این درمان داشته باشیم؟ نکات کلیدی و مهم در لیزر موهای زائد کدامند؟

لیزر موهای زائد می تواند زندگی شما را عوض کند!

لیزر موهای زائد می تواند زندگی شما را عوض کند!
لیزر موهای زائد می تواند زندگی شما را عوض کند!

درست است! لیزر موهای زائد می تواند زندگی شما را تغییر دهد! چطور؟ از طریق استفاده از علم هوشمند!

لیزر موهای زائد از پالس های منتشر شده از دستگاه لیزر استفاده می کند و با هدف قرار دادن ملانین در آنها ، فولیکول های مو( ریشه ی موها) را به طور انتخابی از بین می برد. رنگدانه فولیکول، انرژی لیزر را جذب می کند ، و به اندازه کافی به فولیکول آسیب می رساند تا روند رشد مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. از آنجا که لیزرها ملانین را هدف قرار می دهند ، ترکیب های درشت ، موهای تیره و پوست روشن بهترین پاسخ را به درمان می دهند.

دستگاه لیزر، انرژی نوری متمرکز شده ای را از خود منتشر می کند. سپس این انرژی به گرمای شدید تبدیل می گردد و به ریشه ی موها نفوذ می کند. برای راحتی بیشتر افراد تحت درمان، از دستگاه خنک کننده ای بر روی موضع در حال درمان استفاده می شود تا حس در حین درمان، خوشایند و راحت باشد.

با لیزر می توانید هر نقطه ای از بدن و صورت خود را که دارای موهای زائد، از بین ببرید. مانند: پاها، دست ها، ناحیه ی تناسلی، زیربغل، شکم، کمر و….!

دستگاه مورد استفاده در مرکز لیزر ما، می تواند هر نوع رنگ پوست و هر نوع موی زائدی را، درمان کند و نتیجه ی مطلوب را به افراد بدهد. همچنین این دستگاه طول موج عمیق تری نسبت به دستگاه های دیگر دارد. یعنی تا عمق بیشتری به ریشه ی موها نفوذ می کند.

نکات کلیدی در لیزر موهای زائد

نکات کلیدی در لیزر موهای زائد
نکات کلیدی در لیزر موهای زائد

برای اینکه بهترین و مطلوب ترین تاثیر لیزر موهای زائد را داشته باشیم، نکاتی کلیدی وجود دارد که شاید شما از برخی از آنها اطلاع نداشته باشید و یا پزشک شما، آنها را به شما نگوید! اما این را بدانید که لیزر موهای زائد، فقط در پیدا کردن یک مرکز لیزر، پرداخت هزینه ی آن و مراجعه برای درمان خلاصه نمی شود، نکاتی که قبل و بعد از لیزر موهای زائد باید رعایت کنید، نقش بسیار مهمی را در تاثیر لیزر موهای زائد تان بر عهده دارند. رعایت این نکات هم شما را بع نتیجه ی درمانی مطلوب می رساند و هم مانع بروز هرگونه عارضه می گردد.

  • قبل از لیزر موهای زائد این ها را بدانید:
  1. همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، در روش لیزر موهای زائد، ریشه ی موهای مورد هدف قرار می گیرد. بنابراین، حداقل از 6 هفته قبل از اولین جلسه ی لیزر خود، از کندن موهای زائد خود از ریشه خودداری کنید. مانند روش های وکس کردن، اپیلاسیون، دستگاه های موکن و …. !
  2. در جلسات لیزر، پوست شما باید از هرگونه آرایش، لوسیون، مام های بهداشتی و از این قبیل، پاک باشد.
  3. حداقل تا 24 ساعت قبل از جلسات لیزر خود، از مصرف کافئین خودداری کنید. با اینکه این امر ضروری نیست، اما طبق گزارشات، مصرف کافئین سبب احساس درد و ناراحتی در حین انجام لیزر می شود.
  4. روز قبل از جلسه ی لیزر خود، یا در همان روز، موهای زائد خود را با تیغ های اصلاح با همان ژیلت ها، اصلاح کنید. این کار موجب می شود تا پزشک متخصص شما، در حین انجام کار، راحت تر بتواند ریشه ی موها را مورد هدف قرار دهد، درمان موثر تر است و زمان جلسه ی درمانی تان کوتاه تر خواهد شد.
  5. از برنزه کردن با آفتاب یا استفاده از دستگاه های سولاریوم استفاده نکنید. بهتر است که پوست شما هنگام لیزر تا حد ممکن روشن باشد تا نتیجه ی مطلوب تری دریافت کنید. همچنین در صورت برنزه کردن پوست، ممکن است پوست شما حساس تر شده باشد و این امر تحریک پذیری پوست را بیشتر خواهد کرد. حداقل 2 هفته قبل و 2 هفته بعد از درمان، از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  6. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از شروع جلسه ی درمانی، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  7. حداقل از 1 هفته قبل از جلسه ی درمانی تان، از انجام هرگونه لایه برداری پوست، خودداری کنید.
  8. حداقل تا 5 روز پس از درمان، از مالیدن و یا استفاده از هر ابزار سایشی بر روی ناحیه ی درمان شده، خودداری کنید.
  9. حداقل تا 3 روز پس از درمان، از انجام فعالیت هایی که موجب بالا رفتن دمای بدنتان می شود، مانند ورزش، قرار گرفتن در معرض آفتاب، حمام های داغ و از این قبیل، خودداری کنید.
  10. اگر درد و تورم بعد از لیزر را تجربه کرده اید ، سعی کنید Tylenol یا Benadryl را مصرف کرده و کمپرس های سرد را در منطقه درمان شده بمالید. همچنین می توانید در صورت داشتن تورم و یا قرمزی، برای کاهش حساسیت، از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.
  11. یک هفته پس از درمان، ممکن است که شاهد رشد مو در ناحیه ی درمان شده باشید. این امر کاملا طبیعی است زیرا موها در حال ریختن هستند. برای سهولت در این امر، می توانید از ابزار مالشی ملایم استفاده کنید.
  12. اگر در حال از بین بردن موهای زائد و لیزر در خط بیکینی خود هستید ، حتما لباس زیر به رنگ روشن بپوشید. چرا؟ زیرا لیزر توسط رنگهای تیره جذب می شود.
  13. اگر باردار هستید و یا در دوران شیردهی به کودکتان به سر می برید، از انجام این درمان، تا اتمام این دوران، خودداری کنید.

دانستن این نکته نیز بسیار ضروری است که، برای داشتن نتیجه ی مطلوب درمان و رفع کامل موهای زائد، شما 6 الی 10 جلسه ی لیزر نیاز دارید. برگزاری جلسات لیزر منظم، تاثیر لیزر موهای زائد را بیشتر خواهد کرد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد و فواصل زمانی بین آنها نیز توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

جلسات لیزر موهای زائد چگونه اند؟

جلسات لیزر موهای زائد چگونه اند؟
جلسات لیزر موهای زائد چگونه اند؟

تجربه ی لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت است. این امر بستگی به ناحیه ی مورد درمان، حجم آن و نوع پوست و موی افراد دارد. یک جلسه ی لیزر می تواند بین 1 دقیقه تا 60 دقیقه متغیر باشد.

اما قبل از شروع جسله ی لیزرتان، به شما عینک هایی مخصوص برای محافظت از چشمانتان داده می شود تا آن را بر روی چشمانتان بزنید. همچنین می توانید برای اینکه جلسه ی درمانی راحت تر و لذت بخشی را داشته باشید، در صورت عدم حساسیت شما و تایید پزشک، می توانید 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع درمان، از کرم های بی حس کننده ی موضعی استفاده کنید.

پس از اتمام جلسه ی لیزر، افراد می توانند به راحتی و بلافاصله به زندگی و کارهای روزمره خود ادامه دهند.

دستگاه الکساندرایت آپوجی و بهترین تاثیر لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود است که باعث می شود در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی قابل استفاده باشد. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است. شاید مهمترین مزیت این دستگاه افزایش اندازه پالس ها و میزان تکرار باشد ، به این معنی که می تواند سریعتر منطقه بزرگتر پوست را درمان کند. این باعث می شود یکی از سریع ترین روش های موجود در دسترس باشد.

مرکز لیزر ما در اصفهان، برای رضایتمندی و حفظ رفاه مردم در این شهر، برای دسترسی آسان تر و بهره مندی همه ی افراد از مزایای فوق العاده ی این دستگاه، بهترین قیمت ها و تخفیف های واقعی را برای مراجعین در نظر گرفته است. برای مشاهدی ی لیست قیمت ها، تخفیف لیزر موهای زائد و اطمینان کافی از کیفیت برتر دستگاه مورد استفاده، کافیست که اینجا کلیک کنید.

دستگاه لیزر الکساندرایت در اصفهان

دستگاه لیزر الکساندرایت در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را به صورت حرفه ای و در یک مرکز لیزر معتبر انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

از اینکه زمان خود را صرف خواندن این مطلب کرده اید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید و کارآمد واقع شده باشد.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا