کاربردهای مزوتراپی | جوانی پوست با تزریق کوچک قدرتمند

زیبایی در دنیای مدرن و پیشرفته امروز

کاربردهای مزوتراپی
کاربردهای مزوتراپی

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به دنیای زیبایی و سلامتی ما خوش آمدید. در سایت ما، پر از مطالب به روز، مفید، مورد اطمینان و کارامد در زمینه های زیبایی و سلامتی است. ما با بهره گیری از منابع معتبر علمی و پزشکان متخصص، سعی کرده ایم با گردآوری مطالب، پاسخ سوالات شما را در زمینه های مربوط، بدهیم. دیگر وقت آن رسیده که با دنیای مدرن و پیشرفته ی پزشکی بیشتر آشنا شوید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه می شود اگر کسی نتواد از روی ظاهر شما، سن واقعیتان را تشخیص دهد؟ هیجان انگیز است مگر نه؟! به نظر شما راز زیبایی، جوان ماندن و شادابی سلبریتی های هالیوودی چیست؟ آیا آنها پیر نمی شوند؟

در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که، با بالا رفتن سن افراد، بروز برخی از تغییرات در پوست و در کل بدن افراد، امری طبیعی است. حتی سلبریتی ها و هر فرد دیگری، دیر یا زود دچار تغییراتی مانند خطوط پوست و چین و چروک ها یا ….. خواهند شد.

اما راز زیبا و جوان ماندن سلبریتی ها، فقط این است که آنها آشنایی بیشتری با ترفند های ضد روند پیری هستند دارند. آنها بیشتر به پوست و زیبایی خود رسیدگی می کنند.

شما هم می توانید جوانی و زیبایی خود را، با راه حل های بسیار ساده بازگردانید و روند پیری پوست را متوقف و یا کند تر کنید.

در این مطلب می خواهیم شما را با کاربردهای مزوتراپی آشنا کنیم. روشی پزشکی، درمانی، آرایشی و زیبایی که توانسته نظر بسیاری از افراد را در دنیای زیبایی به خود جلب کند.

این روش در عین ساده و راحت بودن، می تواند شما را از مسیر نزدیک تری به هدف های زیبایی و درمانی تان برساند.

جوانسازی پوست با مزوتراپی

تزریق های کوچک پرقدرت

کاربردهای مزوتراپی
کاربردهای مزوتراپی

مزوتراپی نوعی از درمان هومیوپاتی است که می تواند برای کاهش طیف گسترده ای از مشکلات مورد استفاده قرار گیرد. مزوتراپی مقادیر میکروسکوپی دارویی ، ویتامین ها و مواد معدنی را به پوست تزریق می کند تا به جوانسازی و ترمیم آن کمک کند. این کار با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک انجام می شود و یک روند راحت و ایمن است.

مزوتراپی روشی است که در آن ترکیبی از آنزیم ها، ویتامین ها، مواد معدنی، عصاره های گیاهی و ….. به لایه ی زیرین پوست تزریق می شود. این روش موجب احیا پوست، رفع خشکی آن، جوانسازی و بازسازی آن می شود.

برای داشتن نتیجه ی مطلوب و درمان کامل، توصیه می شود که به طور معمول 6 الی 8 جلسه ی درمانی در فواصل زمانی مختلف داشته باشید. اما پزشکان متخصص، به طور دقیق تری نسبت به نیاز پوست افراد، تعداد جلسات مورد نیاز و فواصل میان آن ها را تعیین می کنند.

برای ماندگاری نتیجه ی درمان نیز، هر 6 یا  12 ماه یکبار نیاز به یک جلسه ی درمان می باشد.

مزوتراپی چگونه عمل می کند؟

کاربردهای مزوتراپی
کاربردهای مزوتراپی

مزوتراپی بسته به ماهیت دقیق درمان ، تا حدودی متفاوت عمل می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که برای درمان سلولیت استفاده می شود ، تزریق مزوتراپی به لایه چربی در زیر پوست تزریق می شود ، جایی که سلول های چربی شکسته و کوچک می شوند. از طرف دیگر ، درمان حلقه‌های تاریک در اطراف چشم ترکیبی از روشهای مختلف – از جمله مزوتراپی – را برای درخشان تر و جوان تر شدن چشمها استفاده می کنند.

مزوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

کاربردهای مزوتراپی
کاربردهای مزوتراپی

مزوتراپی در طیف وسیعی از مشکلات روی صورت و بدن موثر است ، بنابراین افراد در هر سن و جنسیتی می توانند این درمان را با تشخیص پزشک انجام دهند.

کاربردهای مزوتراپی شامل موارد ذیل هستند:

  • درمان سلولیت
  • درمان خشکی پوست
  • تقویت خاصیت ارتجاعی ( الاستیته) پوست
  • درمان ریزش مو
  • درمان سیاهی های اطراف چشم
  • درمان لکه های ناشی از آفتاب
  • جوانسازی پوست

همچنین برخی از افراد برای لیفت یا کشیدن پوست نیز، می توانند از مزوتراپی استفاده کنند.

درد در مزوتراپی

درد در مزوتراپی
درد در مزوتراپی

این درمان به طور معمول راحت و ایمن است. همچنین در مزوتراپی از سوزن های بسیار ظریف استفاده می شود که درد ناشی از تزریق کاهش یابد. اما از میزان تاثیر تجربه و تبهر پزشکی که مزوتراپی را برای شما انجام می دهد نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

اما می توانید برای داشتن درمان راحت تر، در صورت عدم حساسیت و تایید پزشک، 30  الی 60 دقیقه قبل از درمان از کرم های بی حس کننده ی موضعی استفاده کنید.

نتیجه ی درمان با مزوتراپی پس از چند جلسه مشخص می شود؟

این امر بستگی به نوع درمان شما دارد. برخی از افراد پس از اولین جلسه ی درمان، تغییرات را متوجه می شوند. برخی نیز پس از 2 جلسه! اما به طور کلی تا نتیجه ی مطلوب، توصیه می شود که دوره ی درمان را تکمیل کنید.

دوره ی نقاهت پس از مزوتراپی

درمان با مزوتراپی دوره ی نقاهتی نخواهد داشت. این درمان بسیار راحت بوده و افراد بلافاصله پس از اتمام جلسه ی درمانی خود، می توانند به زندگی و کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

درمان تیرگی های اطراف چشم با مزوتراپی

تیرگی های اطراف چشم را بسیاری از افراد تجربه می کنند. عوامل بسیاری مانند:

  • نداشتن تغذیه سالم و مناسب
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • بالا رفتن سن
  • ورزش نکردن

و …. وجود دارند که می توانند موجب بروز سیاهی های اطراف چشم شوند.

با افزایش سن ، رباط ها و ماهیچه هایی که چربی صورت را محکم نگه می دارند ، تضعیف می شوند و شروع به ضعیف شدن می کنند. این امر موجب می شود تا تیرگی های اطراف چشم بیشتر نمایان شوند.

پلاکت های خون و پلاسما به نواحی زیر چشم تزریق می شوند و این فاکتورهای رشد را آزاد می کند که به تحریک و جوانسازی سلول های پوستی ، ایجاد بافت جدید و بهبود تن پوست کمک می کند.

کاهش اسکار پوست با مزوتراپی

کاهش اسکار پوست با مزوتراپی
کاهش اسکار پوست با مزوتراپی

جای زخم و آکنه بر روی پوست یا همان اسکار های پوستی، زشت و آزار دهنده هستند. اما یکی از کاربردهای مزوتراپی درمان این وضعیت پوستی به طور بسیار راحت و ایمن است. درمان مزوتراپی برای جای زخم سریع و آسان است و هر جلسه حدود 30 دقیقه طول می کشد.

بسته به شدت جای زخم ، تعداد درمانها متفاوت است. به طور معمول، هر تزریق جزئی در فواصل زمانی هر 2 هفته یکبار انجام می گیرد تا به نتیجه ی مطلوب برسیم. هیچ دوره بهبودی بعد از درمان مزوتراپی برای زخم ها لازم نیست.

ممکن است تا 15 الی 20 دقیقه پس از تزریق، کمی احساس سوزش در ناحیه ی درمان داشته باشید که از بین خواهد رفت. همچنین ممکن است برای 48 ساعت آینده مقداری تورم و کبودی را تجربه کنید.

مزوتراپی _ کلاژن و الاستین

کلاژن و الاستین
کلاژن و الاستین

مزوتراپی درمانی است که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را ضخیم می کند و باعث بهبود بافت و رنگ آن می شود. کلاژن و الاستین همچنین به سفت شدن پوست کمک می کنند و چین و چروک ها و خطوط را کاهش و از بین می برد.

این درمان عملاً بدون درد است و به تولید کلاژن و الاستین برای سلامت پوست و جوان سازی کمک می کند. این درمان به صورت تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم در مزودرم یا همان لایه میانی پوست صورت می گیرد. جدا از مزایای تغذیه ای ، این روند همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را جوان می کند و متابولیسم آن را تحریک می کند.

مزوتراپی برای سفتی صورت و گردن

مزوتراپی برای سفتی صورت و گردن
مزوتراپی برای سفتی صورت و گردن

ما در مرکز زیبایی مان با بهره گیری از یکسری میکروتزریق که حاوی مواد تشکیل دهنده ی طبیعی در پوست است مانند ویتامین های A ، B ، C ، E و K ، آنزیم ها ، مواد معدنی ، اسیدهای نوکلئیک و اسید هیالورونیک، خدمات جوانسازی پوست را با تزریق مزوتراپی انجام می دهیم. با این درمان صورت و گردن هیدراته شده، ترمیم و جوانسازی می شود.

تزریق ها باعث تحریک بافت های پوست می شود. سفت شدن صورت با مزوتراپی با آسیب های پوست و لک ها مبارزه می کند و ناحیه صورت و گردن را محکم می کند. همچنین باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست می شود.

معرفی بهترین مرکز مزوتراپی در اصفهان

اگر دلتان می خواهد که تجربه ی دوباره ی داشتن پوست جوان و درخشان و موهای پر پشت، سالم و درخشان را به دست آورید، می خواهیم یک مرکز عالی در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

با افتخار می توانیم بگوییم که مرکز زیبایی ما در اصفهان، خدمات درمان پوست و مو را با بهره گیری از:

  • حرفه ای ترین کادر پزشکی متخصص پوست و زیبایی
  • بهترین نوع مواد و دستگاه ها
  • دارای مجوز کاری مرکز زیبایی
  • پزشکان متخصص دارای مجوز کار
  • در محیط بسیار استاندارد و بهداشتی

خدمات درمان های پوست و مو را به بهترین نحو به مراجعین عزیز خود ارائه می دهد.

با شما را از مسیر نزدیک تری به اهداف زیبایی تان می رسانیم. با اطمینان می توانیم بگوییم که همه ی مراجعین قبلی ما، رضایت کامل را از نتیجه ی کار و اعتماد به ما داشته اند.

  • کادر پزشکی ما بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند.
  • ما برای شما مشاوره ی رایگان قبل از درمان را در نظر گرفته ایم.
  • پرسنل ما به طور کامل پاسخگوی سوالات شما درباره ی خدمات مرکز هستند.
  • ممکن است که گاهی خدمات را ارزان ارائه ندهیم، اما در مقایسه با مراکز دیگر که با همین کیفیت کار می کنند، قیمت های ما بسیار منصفانه و معقول است.

برای گرفتن نوبت و تعیین وقت، مشاوره و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا