کربوکسی تراپی دست| جوانسازی پوست دست

کربوکسی تراپی دست
کربوکسی تراپی دست

با عرض سلام خدمت کاربران گرامی و محترم! همانطور که می دانید، داشتن پوستی زیبا، بدون چین و چروک و لک، یکی از رازهای مهم زیبایی و جوان تر به نظر آمدن می باشد، با افزایش سن افراد، این علائم نیز افزایش می یابند. و همچنین دست های شما، ناحیه ای از بدن است که نمی توان آن را از نظر ها پوشاند، در صورت داشتن چین و چروک و پیر شدن آنها، نمی توان با هیچ گونه لوازم آرایشی  آنها را جوان تر جلوه داد و دست ها ناحیه ای هستند که نمایانگر سن افراد می باشند. ما در این مقاله روش کربوکسی تراپی دست را به شما معرفی می کنیم که جایگزین بهتری به جای عمل های جراحی زیبایی و هرگونه اقدامات پر هزینه می باشند. در ادامه به توضیحاتی درباره این روش برای شما می پردازیم.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی چیست؟
کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی عبارت است از اقدامی غیر از جراحی، تزریق کربن دی اکسید(CO2) به لایه ی زیرین قسمت هایی از پوست که نیازمند جوانسازی هستند. این کار به وسیله ی سرنگ هایی کوچک با سوزن هایی بسیار ظریف انجام می گیرد. کربن دی اکسید تزریق شده به لایه ی زیرین پوست، موجب افزایش گردش خون در ناحیه تزریق شده، تحریک بدن برای تولید کلاژن و الاستین بیشتر و در نتتیجه موجب جوانسازی پوست می شود. این مقاله شما را با روش جوانسازی دست ها با کربوکسی تراپی دست ، آشنا می کند.

ماندگاری کربوکسی تراپی دست

ماندگاری کربوکسی تراپی دست
ماندگاری کربوکسی تراپی دست

ماندگاری نتیجه کربوکسی تراپی دست، با توجه به خصوصیات بدنی فرد متغیر است. اما به طور معمول نتیجه ی این درمان حدود 6 ماه ماندگاری دارد. توصیه پزشکان این است که برای تثبیت و نتیجه ی بهتر، در صورت تمایل، هر 6 ماه یکبار این درمان را نزد پزشک متخصص خود، تمدید کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوکسی تراپی

تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوکسی تراپی
تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوکسی تراپی

تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوکسی تراپی دست به دلایل مختلفی اعم از: میزان ماده تزریقی مورد نیاز برای هر فرد( بسته یه اینکه پوست فرد چقدر به جوانسازی نیاز دارد.) و خصوصیات بدنی افراد که با یکدیگر متفاوت است، بستگی دارد. اما به طور معمول بین 4 تا 6 جلسه برای درمان هر فرد نیاز اسن که فواصل بین هر جلسه بین 7 الی 10 روز می باشد.

قیمت کربوکسی تراپی دست

قیمت کربوکسی تراپی دست
قیمت کربوکسی تراپی دست

قیمت جوانسازی با کربوکسی تراپی دست ، به موارد مختلفی بستگی دارد. این موارد شامل: میزان ماده مورد نیاز برای تزریق، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان هر فرد، کیفیت ماده ی تزریقی و کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، می شود. برای مثال، مراکزی وجود دارند که هزینه های بسیار بالایی را از مراجعین خود دریافت کرده ولی در مقابل کیفیت کاری آنها خوب نیست. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که به دلیل جذب مراجعین بیشتر از افراد هزینه های بسیار پایینی را دریافت می کنند و همچنین کیفیت مواد تزریقی آنها بسیار ضعیف بوده و در نتیجه ممکن است به آسیب منجر شود. توصیه این است که در انتخاب مرکز خود، دقت لازم را به عمل آورید.

اقدامات قبل از کربوکسی تراپی دست

اقدامات قبل از کربوکسی تراپی
اقدامات قبل از کربوکسی تراپی دست

پیش از اقدام برای کربوکسی تراپی دست ، نکاتی وجود دارند که با رعایت آن می توانید در درمان نتیجه گیری بهتری داشته باشید. این نکات شامل موارد ذیل می باشند.

  • حداقل تا 24 ساعت پیش از کربوکسی تراپی از استفاده ی نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.
  • در صورت امکان تا 2 هفته قبل از اقدام برای کربوکسی تراپی، از استفاده از دارو ها و مواد رقیق کننده خون، مانند ، آسپرین، داروهای ضد التهاب، ویتامین e و از این قبیل، اجتناب کنید.
  • نتیجه ی حاصل از تزریق کربوکسی تراپی، حدود 3 الی 4 روز طول می کشد. و همچنین ممکن است که در این مدت کمی تورم و یا کبودی داشته باشید. بنابراین سعی کنید از توصیه های پزشک خود، پیروی کنید.
  • اگر در دوران بارداری و یا شیر دهی هستید، از این اقدام اجتناب کنید.
  • قبل از درمان حتما وعده غذایی و نوشیدنی های مقوی میل بفرمایید تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دست

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دست
مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دست

پس از انجام کربوکسی تراپی دست ، اقداماتی وجود دارد که برای بهبودی و نتیجه گیری بهتر، رعایت این نکات توصیه می شود.

  • از ماساژ دادن محل تزریق شده خودداری کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت بعد از تزریق، از انجام تمرین های ورزشی خودداری کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کنید.
  • از نمک و الکل تا 1 هفته پرهیز کنید، استفاده از این 2 ممکن است موجب کبودی و یا تورم شود.
  • در صورت وجود کبودی و تورم هر 1 ساعت 1 بار به مدت 15 دقیقه از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • از داروها و یا پماد های تجویز شده توسط پزشک خود، استفاده کنید.

عوارض کربوکسی تراپی دست

عوارض کربوکسی تراپی دست
عوارض کربوکسی تراپی دست

تاکنون درباره کربوکسی تراپی دست ، عوارضی گزارش نشده است و جزو درمان های ایمن و راحت می باشد. اما در برخی از افراد به ندرت ممکن است پس از تزریق، عوارضی مانند کبودی، قرمزی، سوزش و یا تورم به وجود آید که با رعایت توصیه های پزشک، به سرعت از بین خواهند رفت. اما برای پیشگیری از هرگونه عوارض این نکته را به یاد داشته باشید که در صورت داشتن هرگونه سابقه بیماری، جراحی، مصرف دارویی، حساسیت دارویی و از این قبیل موارد، قبل از انجام تزریق حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید. همچنین به یاد داشته باشید که اگر برای درمان، پزشکی متخصص، مجرب و مورد اعتماد انتخاب کنید، عوارضی به وجود نخواهد آمد.

کربوکسی تراپی دست نی نی سایت

کربوکسی تراپی دست نی نی سایت
کربوکسی تراپی دست نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر کربوکسی تراپی دست ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز کربوکسی تراپی اصفهان

اگر برای جوانسازی دست های خود، روش کربوکسی تراپی دست را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز کربوکسی تراپی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا