آیا حجامت درمان موهای زائد زیر چانه است؟| درمان قطعی موهای زائد

آیا حجامت درمان موهای زائد زیر چانه است؟

آیا حجامت درمان موهای زائد زیر چانه است؟
آیا حجامت درمان موهای زائد زیر چانه است؟

درود بر همه ی کاربران خوب و عزیز. به صفحه ی ما خوش آمدید و از این که ما را انتخاب می کنید بسیار سپاس گزاریم. مطلبی که برای شما گرد آوری کرده ایم، درباره موهای زائد زیر چانه می باشد. ناگفته نماند که موهای زائد می توانند در بسیاری از نواحی پوست رشد کنند. آنها بسیار خسته کننده هستند و اصلاح آنها همیشه دغدغه ی بسیاری از افراد بوده است. همچنین اصلاح موهای زائد از اصلی ترین لازمه های برای جلوگیری از بروز هرگونه عفونت می باشد. خانم ها معمولا بیشتر از آقایان درگیر از بین بردن موهای زائدشان هستند و اهمیت بیشتری می دهند. همچنین داشتن موهای زائد بر روی صورت، امری آزار دهنده برای آنها می باشد. اصلاح موهای صورت، نقش بسیار مهمی را در زیبایی پوست خانم ها و میزان اعتماد به نفس آنها بر عهده دارد.

یکی از سوالات افراد درباره تاثیر حجامت برای درمان موهای زائد می باشد که در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که حجامت صورت می تواند فواید بسیار زیادی در جوانسازی پوست و بهبود روند گردش خون داشته باشد، اما بر درمان موهای زائد نقشی ندارند. رشد موهای زائد در قسمت چانه، می تواند علل متعددی داشته باشد که ما در ادامه برخی از آنها را برای شما آورده ایم. همچنین روش های بسیار زیادی برای از بین بردن این موهای وجود دارد. استفاده از انواع ژیلت ها، موم انداختن و یا وکس کردن، استفاده از کرم های موبر، بند انداختن و …..، از روش هایی هستند که افراد برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند. . رشد این موهای ضخیم که بسیار خود را بر روی صورت نشان می دهند و از زیبایی ما می کاهد را چگونه می تواند متوقف کرد؟

علت موهای زائد زیر چانه خانمها

علت موهای زائد زیر چانه خانمها

معمولا خانم های در سنین پایین تر از 20 سالگی، زیاد درگیر موهای زائد صورت نیستند. اما با افزایش سن، تعداد موهای زائد بیشتر شده و امری آزار دهنده برای آنها خواهد شد. حتی پس از انجام درمان با لیزر موهای زائد نیز، باید به خاطر داشته باشید که به جلسات تمدید درمان نیاز دارید. زیرا تعداد موهای زائد در حال افزایش است. موهای زائد به دلیل تغییرات سطح هورمون های بدن بوجود می آیند. هورمون تستسترون، غالبا نقش موثر تری را در رشد موهای زائد بر عهده دارد. از این رو، هنگامی که خانم ها دچار تغییرات هورموونی شده و بویژه، هورمون تستسترون در آنها بیشتر می گردد، دچار موهای زائد بیشتری خواهند شد.

خانم هایی که دارای سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند نیز، ممکن است دچار برهم خوردن تعادل های هورمونی شوند. این یکی از مهمترین دلایلی است که زنان دچار نوسانات هورمونی و تستوسترون بالاتری می شوند. زنان مبتلا به PCOS دارای هورمونهای جنسی مردان هستند. این امر باعث رشد موهای صورت می شود. همچنین وارد شدن خانم های در دوران یائسگی نیز، ممکن است دچار افزایش موهای زائد صورت شوند.

موهای زائد زیر چانه را چگونه از بین ببریم؟

موهای زائد زیر چانه را چگونه از بین ببریم؟

بهتر است که در ابتدا، به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کرده و دلیل رشد موها را جویا شوید. سپس پس از درمان آن علت، ممکن است که دلتان بخواهد موهای زائدتان را از بین ببرید. همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره کرده ایم، روش های متعددی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارند. اما می توان گفت که بهترین روش برای خلاص شدن از شر موهای زائد، لیزر موهای زائد می باشد. تنها با چند جلسه لیزر موهای زائد، در فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک متخصص، می توانید پوستی صاف و یکدست و بدون موهای زائد داشته باشید. استفاده از ژیلت ها، به تدریج موجب آسیب زدن به پوست می گردد و سبب بروز جوش ها می شود. روش وکس، موجب شل شدن پوست و بروز التهابات می گردد. کرم های موبر می توانند حساسیت زا باشند و التهابات پوستی به وجود آروند. روش لیزر، برای شماست که به سلامت و زیبایی پوستتان اهمیت می دهید.

درمان قطعی موهای زائد زیر چانه

درمان قطعی موهای زائد زیر چانه
درمان قطعی موهای زائد زیر چانه

لیزر موهای زائد یک روند پزشکی از است که در آن از انرژی نوری متمرکز شده استفاده می شود تا موهای زائد را از بین ببرد. در حین انجام روند درمان، لیزر نوری را از خود منتشر می کند که توسط ملانین ها ی مو( رنگدانه ها) جذب می شود. انرژی نوری به گرمای شدید تبدیل شده و به فولیکول ها( ریشه ی مو) نفوذ می کند و روند رشد مو را تخریب و یا مهار می کند.

اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثری رشد مو را برای مدت طولانی به تأخیر می اندازد ، اما معمولاً به ریزش دائمی مو منجر نمی شود. از این روش می توان برای از بین بردن موهای زائد همه ی نقاط بدن مانند: زیربغل، پاها، دست ها، صورت، ناحیه ی تناسلی و …. استفاده کرد. رنگ مو و نوع پوست بر تاثیر گذاری و نتیجه ی درمان بسیار موثر است. همچنین در اصل لیزر به رنگدانه های مو نفوذ می کند و نه به رنگدانه های پوست! از این رو داشتن مو های تیره و پوستی روشن که تضاد میان آنها زیاد باشد، می تواند نتیجه ی درمان را بهتر کند زیرا لیزر باید بدون آسیب رساندن به پوست، به ریشه ی موها نفوذ کند. اما خیالتان راحت، به دلیل پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی لیزر درمانی، می توان این درمان را برای هر نوع پوست و مو با بهترین نتیجه انجام داد.

قیمت لیزر موهای زائد زیر چانه

قیمت لیزر موهای زائد زیر چانه
قیمت لیزر موهای زائد زیر چانه

امروزه با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که روش لیزر را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب می کنند، افزوده می شود، مراکز لیزر موهای زائد بسیاری نیز در حال ارائه ی خدمات لیزر به افراد هستند که هرکدام از آنها از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز لیزر قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز لیزری که ما به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات لیزر را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. برای مشاهده ی لیست قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان اینجا کلیک کنید!

مجهز ترین مرکز لیزر موهای زائد

مجهز ترین مرکز لیزر موهای زائد
مجهز ترین مرکز لیزر موهای زائد

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا