بهترین مرکز درمان تضمینی سلولیت در اصفهان| سلولیت در بارداری

سلولیت در بارداری

سلولیت در بارداری
سلولیت در بارداری

با سلام به همه ی کاربران خوب و عزیز. یه صفحه ی ما خوش آمدید. همانطور که می دانید، داشتن اندامی زیبا و ایده آل را همه دوست دارند و برای رسیدن به آن تلاش می کنند. آیا می دانید راز زیبایی پوست و اندام هنرمندان و سلبریتی های هالیوودی چیست؟ آیا شما هم دوست دارید تا مانند آنها در همه ی مهمانی ها بدرخشید؟ اگر این ها را دوست دارید اما برخی از عارضه ها در اندامتان اجازه ی این کار را به شما نمی دهند، ما برای شما راز های شگفت انگیز زیبایی را آورده ایم. یکی از مواردی که بسیار در زیبایی اندام و پوست افراد  اقر گذار است، داشتن سلولیت در نواحی متعدد بدنشان می باشد. حتی برخی از افراد نیز، با وجود اینکه اندامی مناسب و مزن ایده آل دارند، بازهم از این عارضه رنج می برند. اما درمان تضمینی سلولیت چه می تواند باشد؟

همانطور که می دانید، عوامل متعددی در به وجود آمدن سلولیت ها وجود دارند. چاقی یا اضافه وزن، عدم تحرک کافی، بارداری و از این قبیل، مواردی هستند که در بوجود امدن سلولیت نقش دارند. راه های متعددی در از بین بردن سلولیت ها وجود دارند. از درمان های دارویی گرفته، تا درمان های خانگی، پزشکی، سنتی و غیره. ما در این مطلب، علاوه بر معرفی راهکارهای مفید و موثر، روش درمان تضمینی سلولیت را نیز به شما معرفی کرده ایم. همچنین سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز بیاوریم.

سلولیت به چه معناست؟

سلولیت به چه معناست؟
سلولیت به چه معناست؟

پیش از اینکه توضیحات را درباره درمان تضمینی سلولیت بیاوریم، در ابتدا می خواهیم تا شما را بیشتر با این عارضه آشنا کنیم. سلولیت یک عرضه ی پوستی بسیار شایع و بی ضرر است که باعث ایجاد ناهمواری هایی بر روی ران ، باسن ، بازو و شکم می شود. این بیماری بیشتر در زنان شیوع دارد. نام های دیگر سلولیت که در میان افراد رایج شده است، پوست پرتقالی و یا حفره پنیری می باشد. سلولیت بیشتر در اطراف ران و باسن دیده می شود اما در سینه ها ، قسمت تحتانی شکم و بازوها نیز دیده می شود. سلولیت های خفیف را می توانید با فشار دادن پوست خود مشاهده کنید، اما سلولیت ها قوی را می توان به خودی خود بر روی پوست مشاهده کرد. درمان سلولیت ضروری نیست. اما اگر نگران ظاهر پوست خود هستید ، در مورد گزینه های درمانی با پزشک مراقبت های اولیه یا متخصص بیماری های پوستی (متخصص پوست) یا جراحی پلاستیک صحبت کنید.

سلولیت به علت تجمع چربی بین پوست و عضله بوجود می آید و ناهمواری هایی را ایجاد می کند. علت این است که چربی های پوست را به بالا می کشند، در صورتی که پوست و عضله، به سمت پایین کشش دارند. علاوه بر این ، عوامل هورمونی نقش زیادی در ایجاد سلولیت دارند و ژنتیک ساختار پوست ، بافت پوست و نوع بدن را تعیین می کند. سلولیت در زنان بسیار بیشتر از مردان است. در حقیقت ، بیشتر خانمها بعد از بلوغ مقداری سلولیت ایجاد می کنند. دلیل این امر به این دلیل است که چربی خانم ها معمولاً در ران ها ، باسن و باسن توزیع می شود – مناطق مشترک سلولیت. سلولیت همچنین با افزایش سن ، هنگامی که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد ، بیشتر است.

سلولیت را چگونه از بین ببریم؟

سلولیت را چگونه از بین ببریم؟
سلولیت را چگونه از بین ببریم؟

برای درمان سلولیت، همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، راه های متعددی اعم از: روش ها سنتی، روش های خانگی، روش های نوین پزشکی و از این قبیل وجود دارند. همه ی روش ها در درمان این عرضه نقش های موثری دارند. اما معمولا روش های پزشکی را می توان به عنوان درمان تضمینی سلولیت معرفی نمود. زیرا این روش ها هم سریع تر هستند و هم می توان گفت که با پیشرفت علم پزشکی، این روش های به گونه ای طراحی شدهاند که هیچ گونه آسیبی را به سلامت انسان وارد نکنند. اما برای اطلاع بیشتر شما، ما برخی از روش ها غیر پزشکی را نیز برای شما اورده ایم که می توانید با انجام آنها، به مرور زمان سلولیت ها را کاهش دهید.

سلولیت و قهوه

سلولیت و قهوه
سلولیت و قهوه

حتما از خواص سرشار قهوه در زندگی روزمره خود بسیار شنیده اید. در این مطلب می خواهیم یکیدیگر از خواص قهوه را که برای از بین بردن سلولیت ها مورد استفاده قرار می گیرد و نحوه ی مصرف آن را به شما معرفی کنیم. این کوکتل قهوه را امتحان کنید: 1/4 فنجان قهوه ی آسیاب شده را با 3 قاشق غذاخوری آب گرم مخلوط کنید و بگذارید این مخلوط به مدت 10 دقیقه بماند تا آب جذب پودر قهوه شود و خمیر را تشکیل دهد. سپس 2 قاشق غذا خوری روغن زیتون و یا روغن نارگیل به آن اضافه کنید و هم بزنید. این کار موجب حفظ رطوبت پوست شما خواهد شد. سپس خمیر را بر روی موضع مورد نظر خود با نوک انگشتان ماساژ دهید. پس از چند دقیقه ماساژ دادن، می توانید محل مورد درمان را با آب بشویید. اگر شما قصد تهیه اسکراب قهوه در خانه را ندارید ، می توانید اسکراب های آماده قهوه را نیز که بطور خاص برای سلولیت طراحی شده اند استفاده کنید. در صورت مشاهده هرگونه بثورات یا علائم دیگر حساسیت به محصول ، تمام دستورالعمل های محصول را دنبال کنید و از مصرف آن خودداری کنید. برای نتیجه گیری بهتر، می توانید در هفته چند با این کار را تکرار کنید. می توانید پس از گذشت چند هفته، تاثیر آن را ببینید. در صورت عدم تاثیر گذاری، برای درمان تضمینی سلولیت ، می توانید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

سلولیت و ورزش

سلولیت و ورزش
سلولیت و ورزش

خبر خوب این است که می توانید تنها با چند دقیقه ورزش در روز و در کنار یک رژیم غذایی سالم و اصولی، از شر پوست های پرتقالی خلاص شوید. اگر واقعاً می خواهید وزن خود را کاهش دهید و یا بدن خود را متناسب و ایده آل کنید ، و همچنین از سلولیت خلاص شوید ، باید حرکت کنید. ماهیچه های باسن و ران خود را تقویت کنید تا سلول های چربی در این مناطق کاهش یابد و بافت همبند شما محکم شود. همه ی تمرینات ورزشی می توانند در از بین بردن چربی ها موثر باشند. تمرینات با وزن بدن هم در این زمینه شما را بسیار کمک می کنند. بعلاوه ، این تمرینات باعث افزایش متابولیسم شما می شوند. برای این کار، لازم است که از یک متخصص ورزش، برنامه ی تمرینی موثر در گروه عضلانی مورد نظر را بگیرید و هم در منزل هم در باشگاه، آن ها را انجام دهید. توجه داشته باشید که همه ی تمرینات برای شما مناسب نیستند و یا عدم اجرای تمرینات به شکل صحیح ممکن است منجر به آسیب بدنی شوند. از این رو حتما از متخصص ورزش مشورت بخواهید.

آیا سلولیت قابل درمان است؟

آیا سلولیت قابل درمان است؟
آیا سلولیت قابل درمان است؟

همه ی روش هایی که در بالاتر برای شما آورده ایم، در صورت رعایت صحیح بسیار در کاهش سلولیت ها شما را کمک می کنند. اما اگر به دنبال درمان تضمینی سلولیت و درمان قطعی آن هستید و زمان کافی برای ورزش کردن ندارید، روش های پزشکی، این مسئله را برای شما حل نموده اند. با انجام مزوتراپی سلولیت، می توانید از شر سلولیت ها در هر ناحیه ای از بدن خلاص شوید.

مزوتراپی سلولیت چیست؟

مزوتراپی سلولیت چیست؟
مزوتراپی سلولیت چیست؟

مزوتراپی روشی است که طی آن، ماده ی مزوتراپی توسط پزشک متخصص پوست، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف وارد بدن می شود. ماده ی مزوتراپی حاوی برخی از آنزیم ها، ویتامین ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی می باشد که هیچگونه آسیبی را به بدن وارد نخواهد کرد. ماده ی مزوتراپی طی تزریق های متعدد در قسمت های مختلف ناحیه ی مورد درمان، انجام می گیرد. ماده ی مزوتراپی موجب افزایش گردش خون در ناحیه ی مورد درمان شده و موجب شکسته شدن بافت های چربی زیر پوست می گردد. همچنین این ماده موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. کلاژن و الاستین دو ماده ای هستند که برای تقویت و جوانسازی پوست بسیار مهم هستند. بنابراین مزوتراپی را می توان به عنوان درمان تضمینی سلولیت دانست. اما لازم به ذکر است که این درمان برای افراد ذیل منع گردیده است:

  • خانم های باردار
  • خانم های شیرده
  • افرادی که بیماری آلرژتیک دارند.
  • تبخال
  • دیابت
  • افراد دارای التهابات پوستی
  • بیماری نئوپلاستیک

هزینه مزوتراپی سلولیت

هزینه مزوتراپی سلولیت
هزینه مزوتراپی سلولیت

برای انجام درمان تضمینی سلولیت با مزوتراپی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت مزوتراپی به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت ماده ی مورد استفاده، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

درمان سلولیت نی نی سایت

درمان سلولیت نی نی سایت
درمان سلولیت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام مزوتراپی دچار عارضه های جانبی و یا کبودی شده است، نمی تواند احساس راحتی داشته باشد و بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

درمان سلولیت اصفهان

درمان سلولیت اصفهان
درمان سلولیت اصفهان

اگر برای از بین بردن سلولیت های بدنتان روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا