درد لیزر موهای زائد | ویژگی های خوب و بد لیزر موهای زائد

درد لیزر موهای زائد

درد لیزر موهای زائد
درد لیزر موهای زائد

سلام به همه ی کاربران عزیز. به صفحه ی زیبایی و سلامتی خودتان خوش آمدید. اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، ما اینجاییم تا راهنمایی های لازم و اطلاعات مفید را در این زمینه در اختیار شما بگذاریم. با خواندن و به کارگیری این اطلاعات، نه تنها درمان راحتی خواهید داشت، بلکه می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. ممکن است هنگامی که تصمیم به انجام این کار می گیرید، شنیده های شما درباره درد لیزر موهای زائد ، شما را از این کار منصرف کند و شما از تصمیمتان صرف نظر کنید.

از طرفی وجود موهای زائد بر روی بدن و صورت، ممکن است که امری آزار دهنده باشد. همچنین نمی توان از اصلاح آنها صرف نظر کرد. زیرا اصلاح موهای زائد اصلی ترین و ضروری ترین مورد در رعایت بهداشت فردی می باشد. موهای زائد می تواند عامل بسیاری از بیماری های عفونی و قارچی شود.

چرا لیزر موهای زائد؟

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که هنگام دعوت شدن به مهمانی، به دلیل داشتن موهای زائد از پوشیدن لباس مورد علاقه تان دست کشیده اید و لباسی را انتخاب کرده اید که مانع از دیده شدن موهای زائدتان شود؟ آیا تا به حال دلتان خواسته تا پوستی شفاف، براق و یکدست داشته باشید؟ لیزر موهای زائد به شما این امکان را می دهد تا شما دیگر در معرض آسیب های پوستی ناشی از موم انداختن، استفاده از ژیلت ها، کرم های موبر و …. نباشید.

شنیده های خودتان و تجربیات بد افرادی که آنها را می شناسید را، درباره لیزر موهای زائد، عوارض و درد آن، دور بریزید. اگر با آگاهی کامل مرکز لیزر خود را انتخاب کنید و نکات ضروری را بدانید و به آن عمل کنید، می توانید تجربه ی خوبی از لیزر موهای زائد را داشته باشید.

آیا لیزر موهای زائد مناسب شماست؟

آیا لیزر موهای زائد مناسب شماست؟
آیا لیزر موهای زائد مناسب شماست؟

خوب بهتر است که کمی درباه مزایا و معایب لیزر موهای زائد صحبت کنیم. حقیقت این است که وقتی صحبت از، از بین بردن موهای زائد می شود، گزینه های مختلفی در ذهن شما می آیند. می خواهید که قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کدامیک را انجام دهید، درباره ویژگی های آنها فکر کنید. شما می توانید با استفاده از تیغ های اصلاح، موهای زائدتان را به سرعت اصلاح کنید، اما در طی 2 الی 3 روز، دوباره رشد آنها را خواهید دید.

کرم های موبر نیز، می توانند در چند دقیقه مشکل شما را حل کنند! اما آنها بوی بسیار بدی دارند و پس از چند روز نیز، دوباره شاهد رشد موهای زائد خود خواهید بود.

ممکن است که درباره استفاده از موم ها فکر کنید، این روش موهای شما را از ریشه می کند و کمی دیرتر از روش های دیگر رشد موهای را خواهید دید. اما بسیار دردناک است و به مرور زمان سبب شل شدن و افتادگی پوست می گردد.

گزینه های دیگری نیز مانند الکترولیز وجود دارد که در این روش، سوزن هایی را در فولیکول های مو( ریشه ی موها) قرار می دهند و از یک جریان الکتریکی استفاده می کنند. این روش دردناک بوده و وقت شما را می گیرد.

به همین دلیل است که می گوییم، روش لیزر موهای زائد می تواند گزینه ی خوبی برای حذف نیمه دائمی موهای زائد شما باشد. در این روش، اشعه ی نوری متمرکز شده از دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موهای شما نفوذ می کند و موجب آسیب به روند رشد موهای می گردد. با انجام لیزر، می توانید پس از گذشت 2 الی 3 جلسه، دیگر تیغ های اصلاح و دیگر ابزار را دور بریزید و برای مدت طولانی، پوستی شفاف و بدون آسیب داشته باشید.

لیزر موهای زائد چه مزایایی دارد؟

لیزر موهای زائد چه مزایایی دارد؟
  • لیزر موهای زائد موجب کاهش چشمگیر موهای شده و شما را از شر اصلاح کردن های متوالی خلاص می کند.
  • شما می توانید هر نقطه ای از بدن و صورتتان را که دارای موهای زائد است را به صورت انتخابی لیزر کنید. نواحی مانند: پاها، دست ها، ناحیه ی تناسلی، خط ریش، کمر، شکم، زیر بغل و ….
  • در مورد درد لیزر موهای زائد نیز باید بگوییم که، درد آن، چیزی بین تیغ های اصلاح( بدون درد) و اپیلاسیون( دردناک )است. به همین دلیل، دستگاه های لیزر، از سیستم خنک کننده ای استفاده می کنند که در لیزر موهای زائد را حس نکنید و درمان راحت تری داشته باشید. همچنین در صورت عدم حساسیت و تایید پزشک متخصص، می توانید 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع جلسه درمانی تان، از کرم های بی حس کننده ی موضعی استفاده کنید.
  • روش لیزر موهای زائد، روشی بسیار سریع می باشد، به طوری که هر پالس از دستگاه، می تواند ریشه ی تعداد زیادی از موهای زائد را مورد هدف قرار دهد.
  • به صورت انتخاب می تواند بدون آنکه نواحی دیگر را درگیر کند، موهای زائد را از بین ببرد.
  • به پوست آسیب نمی زند.
  • در طول زمان و به طور کلی، مقرون به صرفه خواهد بود.

لیزر موهای زائد چه معایبی دارد؟

لیزر موهای زائد چه معایبی دارد؟
لیزر موهای زائد چه معایبی دارد؟

در پاسخ به این سوال، در ابتدا باید بگوییم که، اگر لیزر موهای زائد، به دست یک پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه، در یک مرکز لیزر مجهز و استاندارد، با یک دستگاه خوب و پیشرفته و با رعایت همه ی استاندارد ها انجام گیرد، این روش بسیار راحت، ایمن و عالی می باشد. اما به طور کلی باید این موارد را بدانید که:

  • برای نتیجه گیری خوب و مطلوب، باید کمی حوصله به خرج دهید. برای مثال، یک جلسه لیزر زیربغل، کم تر از 1 دقیقه طول می کشد. اما شما باید 6 تا 10 جلسه برای لیزر، در فواصل زمانی مختلف، به مرکز لیزر خود مراجعه کنید. برای دیده نتیجه ی نهایی درمان نیز، باید حدود 6 الی 8 هفته صبر کنید و از آن پس راحتی را تجربه کنید.
  • ممکن است که هنگام پرداخت هزینه برای جلسات لیزر خود، کمی با خود فکر کنید که کمی گران است. اما با حساب کردن هزینه ی تیغ ها و دیگر وسایلی که برای اصلاح می خرید، در طولانی مدت این روش مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین هزینه ی لیزر موهای زائد، یک سرمایه گذاری زیبایی است.
  • روند انجام لیزر به اینگونه است که ریشه موهای مورد هدف قرار می گیرند. به همین دلیل پوست هایی که رنگ معمولی و موهای تیره تری دارند، بهترین نتیجه را خواهند گرفت. البته این بدان معنی نیست که دیگر انواع پوست و مو قابل درمان با لیزر نباشند. امروزه با پیشرفته تر شدن دستگاه های لیزر، آنها عمق تا عمق بیشتری از موها نفوذ می کنند و برای همه ی انواع پوست و مو مناسبند.
  • انجام لیزر موهای زائد، حتما باید توسط پزشک متخصص کاربلد و مجرب انجام گیرد. اگر این امر توسط فرد بی تجربه و بدون داشتن مجوز انجام گیرد، ممکن است آسیب هایی به پوست مانند: زخم ها و سوختگی ها را ایجاد کند. بنابراین، در انتخاب پزشک خود دقت و اطمینان لازم را به عمل آورید.

تجربیات درباره لیزر موهای زائد

تجربیات درباره لیزر موهای زائد
تجربیات درباره لیزر موهای زائد

یکی از آشناهای ما، وقتی که بهش گفتم من لیزر موهای زائد را انجام دادم، کلی نگران شده بود و می گفت: خیلی شانس آوردی! یکی از دوستان من، به خاطر همین لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شدید پوست شده و خیلی درد کشیده. من کلی تعجب کردم، من احساس خیلی راحتی در جلسات لیزرم داشتم و حتی بعد از اتما جلسه هم، هیچ عوارض جانبی را تجربه نکرده بودم. اما یکی دیگر از آشنا ها می گفت، چه کار خوبی کردی که لیزر کردی، از این به بعد دیگه از شر ژیلت ها ،زخم های پوستی، موم انداختن ها … خلاص شدی و دیگه دغذغه ی موهای زائد را نداری، اونم لیزر کرده بود و بسیار راضی بود.

بعد ها فهمیدیم که اون شخصی که دچار سوختگی شده بود، مرکز لیزری را انتخاب کرده بود که تبلیغ آن را درب منزلش انداخته بودن و قیمت های واقعا وسوسه انگیزی برای لیزر نوشته بودن! خوب همین میشه دیگه! نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز لیزر خودمان قرار دهیم. باید برای انجام همه ی درمان ها و اقدامات پزشکی، تحقیق ها و پرسش های لازم را انجام بدهیم.

برای لیزر موهای زائد کجا برم؟

برای لیزر موهای زائد کجا برم؟
برای لیزر موهای زائد کجا برم؟

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را به صورت حرفه ای و در یک مرکز لیزر معتبر انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد و می توانید بدون داشتن درد لیزر موهای زائد ، تجربه ی خوشی از این درمان را داشته باشید. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

امیدواریم مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، برای شما مفید واقع شده باشد و با انتخاب درست، بهترین تجربه از لیزر موهای زائد را به دست آورید.

از اینکه وقت خود را صرف خواندن این مطلب کرده اید، بسیار سپاس گزاریم.

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا