درمان سلولیت با دستگاه| کربوکسی تراپی سلولیت چیست؟

درمان سلولیت با دستگاه

درمان سلولیت با دستگاه
درمان سلولیت با دستگاه

درود بر همه ی کاربران عزیز و گرامی سایت سلولیت. از این که صفحه ی ما را انتخاب کرده اید بسیار سپاس گزاریم. اگر در حال خواندن این متن هستید، احتمالا سلولیت های بدنتان شما را آزار می دهند و می خواهید آنها از بین ببرید. در برخی از افراد، داشتن سلولیت، سبب کاهش اعتماد به نفس آنها شده است. این امر در بیشتر افراد دیده می شود. ممکن است که راهکار های بسیار زیادی را برای درمان سلولیت های بدنتان شنیده باشید. اما کدامیک از آنها موثر تر است؟ روش های نوین پزشکی؟ درمان های خانگی؟ رژیم های غذایی؟ استفاده از دارو ها و کرم های موجود در بازار؟ ماساژ؟ اصلا دلیل وجود سلولیت در بدن شما چیست؟ در این مطلب، می خواهیم شما را با پیشرفته ترین روش درمانی آشنا کنیم. کربوکسی تراپی سلولیت که امروزه نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است.

آیا می دانستید که دلیل داشتن سلولیت، فقط اضافه وزن نیست؟ آیا می دانستید که حتی برخی افراد لاغر نیز دچار این عارضه هستند؟ خبری غیر منصفانه! حدود 85 درصد از خانم ها دارای سلولیت هستند. در صورتی که این وضعیت پوستی در آقایان به ندرت یافت می شود. البته همیشه داشتن یک سبک زندگی اصولی و مناسب، می تواند شما را از هرگونه عارضه های پوستی حفظ کرده و در کل سلامت شما را تضمین کند.

همانطور که از عنوان این متن پیداست، می خواهیم روش درمانی نوینی را برای سلولیت ها برایتان توضیح دهیم. ناگفته نماند که اگر درمان را به دست پزشک متخصص بسپاریم، قطعا او می تواند ما را سریع تر از روش های دیگر به نتیجه ی مطلوب برساند. ناگفته نماند که سلولیت ها به طور کامل از بین نمی روند، اما می توان ظاهر آنها را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید.

سلولیت به چه معناست؟

سلولیت به چه معناست؟
سلولیت به چه معناست؟

سلولیت ها وضعیتی بر روی پوست هستند که ظاهری ناهموار به آن می دهند. پوست پرتقالی و حفره پنیری، نامهای دیگری از پوست های دارای سلولیت است که ممکن است به گوش تان خورده باشد. آنها از تحت فشار قرار گرفتن بافت های همبند، توسط بافت های چربی بوجود می آیند. زیرا تجمع بیش از حد بافت های چربی، به آنها فشار وارد می کند و در نتیجه پوست نازک شده و ظاهری ناهموار به خود می گیرد. همچنین این امر در بیشتر مواقع در نواحی باسن و ران ها مشاهده می شود. در نواحی شکم، پهلو ها، بازو ها و …. نیز، به ندرت می توان شاهد بروز سلولیت ها بود.

انواع سلولیت به 3 دسته تقسیم می شوند:

  1. درجه یک: این نوع از سلولیت ها قابل مشاهده نیستند و با تنها با تحت فشار قرار گرفتن، نمایان می شوند.
  2. درجه دو: این نوع بر روی پوست قابل مشاهده است اما ظاهر حادی ندارد.
  3. درجه سه: این نوع که بیشتر به آن پوست پرتقالی می گویند، به طور کامل قابل مشاهده بوده و نسبت به 2مورد بالا، حاد تر می باشد.

اگر دارای سلولیت هستید، بهتر است که قبل از بدتر شدن ظاهر آن، به پزشک متخصص مراجعه کرده و درمان با کربوکسی تراپی را شروع کنید. زیرا هرچه زودتر اقدام به درمان کنید، سلولیت های شما راحت تر بهبود می یابند.

سلولیت از چیست؟

سلولیت از چیست؟
سلولیت از چیست؟

همانطور که قبل تر به آن اشاره کرده ایم، بوجود آمدن سلولیت می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که ما در اینجا، آنها را برای شما آورده ایم:

  • سن
  • سطح هورمون استروژن( هورمون زنانه که موجب بوجود آمدن سلولیت می گردد.)
  • سابقه ی خانوادگی
  • افزایش بافت های چربی ناشی از افزایش وزن
  • کاهش سطح کلاژن پوست
  • گردش خون ضعیف در ناحیه ی دارای سلولیت
  • نازک شدن لایه ی بیرونی پوست( اپیدرم)
  • ضعیف شدن سیستم لنفاوی برای دفع سموم بدن

کربوکسی تراپی برای سلولیت

کربوکسی تراپی برای سلولیت
کربوکسی تراپی برای سلولیت

کربوکسی تراپی، یک روش منحصر به فرد در درمان سلولیت می باشد که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، آن را به بهترین نحو ممکن برای مراجعین ارائه می کند. این روش از طریق تزریق گاز CO 2 توسط سوزن های نازک مزوتراپی انجام می گیرد. روند درمان بسیار سریع، بدون درد و ایمن می باشد. این روش درمانی، کاربرد های دیگری نیز مانند: کاهش دادن چربی، جوانسازی پوست، رفع ترک های پوستی و … نیز دارد. کربوکسی تراپی به این روش عمل می کند که با تزریق گاز CO 2 روند گردش خون در ناحیه ی مورد درمان بهبود یافته و گلبول های قرمز اکسیژن را آزاد کرده و  CO 2 را دریافت می کنند. در نتیجه، با بهبود فرایند اکسیژن رسانی، ظاهر پوست بهبود یافته و موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین می گردند. به همین دلیل، پوست استحکام بیشتری پیدا کرده و قابلیت ارتجاعی خود را به دست می آورد.

سلول های چربی بسیار به گاز CO 2 حساس هستند. این فرایند سلول های چربی را ضعیف کرده و آنها را می شکند. برای نتیجه ی درمانی بهتر و ماندگار تر، بهتر است که درمان را در جلسات با فاصله ی زمانی معین شده توسط پزشک، تکرار کنید.

طریقه کربوکسی تراپی

 

کربوکسی تراپی سلولیت و یا کربن دی اکسید درمانی، روشی است که از طریق نفوذ گاز کربن دی اسید به چربی های زیر پوستی انجام می گیرد. این روند از طریق سوزن های بسیار ظریف انجام می شود. پس از تزریق از یک نقطه ی بدن، گاز از زیر پوست و نواحی اطراف محل تزریق شده نفوذ می کند و دیگر لازم نیست تا شما تزریق های زیادی را تحمل کنید. روند درمانی 15 الی 20 دقیقه طول می کشد.

آیا کربوکسی تراپی سلولیت درد دارد؟

آیا کربوکسی تراپی سلولیت درد دارد؟
آیا کربوکسی تراپی سلولیت درد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درد هنگام درمان کاملا به آستانه ی تحمل درد هر فرد داد. اما به طور کلی، این 95 درصد از افرادی که این درمان را حتی در چندین جلسه انجام داده اند، احساس رضایت داشته و در طول انجام درمان احساس ناراحتی نداشته اند. همچنین به دلیل بالا بودن گردش خون در ناحیه ی مورد درمان در طول جلسه، در آن قسمت احساس گرما خواهید کرد.

نتیجه ی کربوکسی تراپی سلولیت چقدر ماندگاری دارد؟

نتیجه ی کربوکسی تراپی سلولیت چقدر ماندگاری دارد؟
نتیجه ی کربوکسی تراپی سلولیت چقدر ماندگاری دارد؟

اگر پس از انجام درمان، ورزش کردن را ادامه دهید و رژیم غذایی سالمی داشته باشید، ماندگاری این درمان نامحدود خواهد بود. اما در صورت رعایت نکردن، حدود 5 الی 6 ماه بعد، ممکن است که سلولیت های شما نمایان شوند. البته تکرار جلسات درمانی توصیه شده توسط پزشک نیز در ماندگاری بیشتر نتیجه ی درمان، بسیار موثر خواهد بود. مانند باشگاه رفتن که هرچه ورزش کردن شما مداومت داشته باشد و رژیم غذایی خود را حفظ کنید، نتیجه ی ماندگار تری نیز خواهید داشت.

کربوکسی تراپی چه عوارضی دارد؟

کربوکسی تراپی چه عوارضی دارد؟
کربوکسی تراپی چه عوارضی دارد؟

کربوکسی تراپی یک روش نسبتا بی خطر است و تقریبا عوارض جانبی ندارد. ناگفته نماند که اگر روند درمان توسط یک پزشک متخصص پوست و زیبایی مجرب و حرفه ای در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه عوارض و نارضایتی از درمان را نخواهید داشت. زیرا یک پزشک ماهر، آناتومی بدن شما را به خوبی درک کرده و درمان را متناسب با بدن شما انجام خواهد داد. ممکن است افراد در محل تزریق ، به ویژه در بازوها و پاها دچار کبودی شوند. این کبودی باید ظرف یک هفته پاک شود. افرادی که برای کاهش سلولیت و یا کاهش چربی اقدام به انجام کربوکسی تراپی می کنند، حداقل تا 24 ساعت، نباید دوش بگیرند و یا شنا کنند.

قیمت کربوکسی تراپی سلولیت

قیمت کربوکسی تراپی سلولیت
قیمت کربوکسی تراپی سلولیت

برای درمان با کربوکسی تراپی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا هزینه ی درمان برای هر فرد، به دلایل متفاوت، فرق می کند. برای مثال: ناحیه ی مورد درمان، حجم ناحیه ی مورد درمان، نوع سلولیت بدن افراد، تعداد جلسات مورد نیاز، واکنش بدن افراد به درمان، مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید و از این قبیل، موجب تفاوت هزینه ها می شوند.

اما نکته ی مهم اینجاست که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز درمانی خود قرار دهیم. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات درمان سلولیت را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

کربوکسی تراپی در اصفهان

کربوکسی تراپی در اصفهان
کربوکسی تراپی در اصفهان

اگر برای درمان سلولیت موضعی بدنتان و داشتن پوستی صاف و یکدست به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

امیدواریم مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، برایتان مفید واقع شده باشد!

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا