برای رفع غبغب چ کنیم؟| رفع غبغب بدون جراحی در اصفهان

برای رفع غبغب چ کنیم؟

برای رفع غبغب چ کنیم؟
برای رفع غبغب چ کنیم؟

سلام به همه ی دوستان و کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ای که برای شماست خوش آمدید. ما در اینجا مطالبی را گردآوری کرده ایم که پاسخ بسیاری از سوالات شما را در زمینه ی زیبایی و سلامتی داده است. همه ی افراد زیبا هستند و زیبا ماندن را دوست دارند. اما گاهی اوقات، تغییراتی در ظاهر افراد به وجود می آید که زیبایی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب رنجش آنها می شود. مانند داشتن غبغب! خیلی ها می پرسند که برای رفع غبغب چه کنیم؟ خوب کاری نداره که! فقط کافیست چند دقیقه از وقت گرانبهایتان را صرف خواندن این مطلب بکنید. آنوقت می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کم زیبایی خود را دوباره به دست آورید.

خوب همانطور که اشاره کرده ایم، وجود غبغب، می تواند زیبایی و ظرافت صورت افراد را تحت تاثیر قرار دهد. اما آنها چگونه به وجود می آیند؟ شایع ترین عوامل بروز آن ها عبارتند از:

  • چربی بیش از حد بدن
  • پیری پوست
  • ضعیفی عضلات
  • ساختار صورت
  • ژنتیک

غبغب ها ظاهری دو لایه به چانه می دهند. تجمع مقداری چربی در اطراف صورت! اما هر کس به دلیل متفاوتی از دیگری، دچار آن می شود. افراد سعی می کنند تا آنها را از بین ببرند. همچنین در دنیای مد و زیبایی در حال حاضر، صورت های زاویه دار و طبیعی، طرفداران بسیار بیشتری را جذب خود کرده است. از این رو، افراد تلاش می کنند تا همیشه زیبا و به روز باشند.

روش های بسیاری برای از بین بردن این چربی اضافه در اطراف صورت وجود دارد. روش های جراحی و تهاجمی، روش های خانگی، رژیم های غذایی، تغییر در سبک زندگی، استفاده از داروها و روش های نوین پزشکی، همگی راهکار هایی رایج در میان افراد هستند. اما بهترین آنها کدام روش درمانی است؟

مزوتراپی غبغب چیست؟

مزوتراپی غبغب چیست؟
مزوتراپی غبغب چیست؟

در ابتدا بهتر است که تعریفی مختصر و جامع از مزوتراپی را برای شما بیاوریم. زیرا شاید برخی از شما با این روش آشنایی نداشته باشید.

مزوتراپی درمانی است که از طریق تزریق انجام می گیرد. ماده ی مزوتراپی، می تواند ترکیبی از برخی مواد مانند: برخی ویتامین ها، آنزیم ها، عصاره های گیاهی، هورمون ها، فاکتورهای رشد و … باشد. این ماده از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی زیرین پوست و چربی ها تزریق  می گردد. همچنین به دلیل حساس بودن و لازم به احتیاط بودن این کار، درمان با مزوتراپی حتما باید توسط پزشک متخصص زیبایی یا دارویی یا جراح پلاستیک مجرب در این زمینه انجام گیرد تا درمانی راحت و آسوده داشته باشید.

مزوتراپی، کاربردهای بسیاری در زمینه های زیبایی و سلامتی دارد. مانند:

  • درمان ریزش مو
  • رفع خطوط و چین و چروک های پوستی
  • رفع ترک پوست
  • کاهش چربی در نواحی شکم، پهلوها، بازوها، ران ها و….
  • کاهش دهنده ی سلولیت
  • روش شدن پوست
  • محکم و سفت کردن پوست

برای از بین بردن غبغب، مقداری از ماده ی مزوتراپی طی چند تزریق جزئی به بافت های چربی زیر چانه و اطراف آن تزریق می گردد. ماده ی مزوتراپی موجب از بین رفتن و کاهش بافت های چربی در آن ناحیه می گردد.

تزریق ماده ی مزوتراپی در عمق های متفاوتی از سطح پوست از 1 میلی متر تا 4 میلی متر انجام می گردد.

خطرات مزوتراپی غبغب

خطرات مزوتراپی غبغب
خطرات مزوتراپی غبغب

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، رفع غبغب با مزوتراپی، امری بسیار حساس بوده و نیاز به تجربه، دقت و احتیاط دارد. اگر شما نه تنها برای مزوتراپی، بلکه برای همه ی اقدامات زیبایی و سلامتی تان، به پزشک متخصص در آن زمینه مراجعه کنید، او می تواند آناتومی بدن شما را به خوبی درک کرده بهترین نوع درمان را برای شما در نظر گرفته و آن را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد.

مزوتراپی درمانی بی خطر و راحت است. اما برخی به دلیل حساسیت و یا مراجعه به پزشکی که تجربه و تبهر کافی ندارد و یا به دلیل جدی نگرفتن توصیه های مراقبتی قبل و بعد از درمان پزشک، دچار عوارض جانبی در ناحیه ی درمان خواهند شد. این عوارض جانبی عبارتند از:

  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • تورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برآمدگی در محل تزریق
  • تکه های تیره پوست
  • راش
  • عفونت
  • زخم 

چند نکته ی مهم برای آمادگی قبل از انجام مزوتراپی

چند نکته ی مهم برای آمادگی قبل از انجام مزوتراپی
چند نکته ی مهم برای آمادگی قبل از انجام مزوتراپی

رفع غبغب با مزوتراپی، تنها به مراجعه به یک مرکز زیبایی و پرداخت هزینه ی آن خلاصه نمی شود. برای اینکه درمان بهتر، ایمن تر و نتیجه ی عالی تری داشته باشید، لازم است که به چند نکته دقت کنید.

  • پس از انتخاب مرکز زیبایی خود، سعی کنید تا 1 هفته قبل از درمان خود، با پزشک خود، یک جلسه مشاوره داشته باشید، تاپزشکتان بهترین روش درمان را برای شما تشخیص دهد و از وضعیت بدنی شما مطلع شود.
  • حداقل تا 1هفته قبل از انجام مزوتراپی ، از استفاده از داروهای رقیق کننده خود مانند: آسپرین، و داروهای ضد التهابی بپرهیزید. زیرا  استفاده از این داروها، احتمال خون ریزی در حین درمان را افزایش می دهد.
  • در صورت ضرورت در استفاده از هر نوع دارویی، پزشک خود را از آن مطلع سازید. همچنین هرگونه سابقه بیماری و یا حساسیت دارویی و یا انجام هرگونه اقدام برای پوست را که قبلا انجام داده اید را با پزشک خود در میان بگذارید.

چند نکته ی مهم برای بعد از رفع غبغب با مزوتراپی

چند نکته ی مهم برای بعد از رفع غبغب با مزوتراپی
چند نکته ی مهم برای بعد از رفع غبغب با مزوتراپی

انجام مراقبت هایی که پس از انجام مزوتراپی توصیه می شود، بسیار ضروری بوده و نتیجه ی مطلوب تری را به همراه خواهد داشت. همچنین رعایت این نکات، از بروز هرگونه عارضه پس از درمان جلوگیری خواهد کرد و نتیجه ی درمان را ماندگارتر می کند. نکات ذیل را علاوه برتوصیه های پزشک معالجتان، رعایت کنید:

  • از دوش گرفتن با آب داغ، حداقل تا 24 ساعت پس از درمان خودداری کنید.
  • ناحیه ی درمان شده را حداقل تا 48 ساعت، با آب سرد بشویید و از آب گرم استفاده نکنید.
  • از قرار دادن ناحیه ی مزوتراپی شده در معرض نور آفتاب خودداری کنید.
  •  در صورت ضرورت در قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب، از کرم ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست خود استفاده نکنید و فقط داروها و یا محصولات تجویز شده توسط پزشکتان را استفاده کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از درمان، از انجام فعالیت هایی که موجب تعریق ناحیه ی درمان شده شما می شود، خودداری کنید.

مزوتراپی غبغب چند جلسه است؟

مزوتراپی غبغب چند جلسه است؟
مزوتراپی غبغب چند جلسه است؟

برای نتیجه گیری بهتر و مطلوب تر، پیشنهاد می شود که تنها به 1 جلسه ی درمانی اکتفا نکنید. جلسات درمان برای رفع غبغب، در فواصل زمانی مشخص، باید تکرار شود تا درمان شما تکمیل گردد. فواصل زمانی بین جلسات نیز بستگی به واکنش بدن شما به درمان، کیفیت ماده ی تزریقی، نوع درمان و …. بستگی دارد. اما به طور معمول، جلسات هر 7 الی 10 روز یکبار تکرار می شوند. پس از پیشرفت درمان، هر 2 هفته 1 بار و یا 1 بار در ماه به درمان نیاز دارید.

تعداد جلسات نیز بسته به واکنش بدن شما نسبت به درمان و …. متفاوت است. اما به طور معمول افراد 3 الی 15 جلسه نیاز دارند.

هزینه مزوتراپی غبغب

هزینه مزوتراپی غبغب
هزینه مزوتراپی غبغب

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان برای رفع غبغب با مزوتراپی قیمت واحدی را تعیین کرد. زیرا تغییراتی در قیمت وجود دارد که به دلیل: میزان شلی و افتادگی پوست، حجم ناحیه ی مورد درمان، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، پزشک متخصص شما و از این قبیل که موجب تغییر در قیمت ها می گردد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که شاید گاهی ارزانتر نباشیم، اما اگر همان کیفیت خدمات مشابه در جایی دیگر باشد، ما به صرفه تر هستیم.

قیمت ها را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

مزوتراپی غبغب در اصفهان

مزوتراپی غبغب در اصفهان
مزوتراپی غبغب در اصفهان

اگر برای رفع غبغب یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

مزوتراپی غبغب نی نی سایت

مزوتراپی غبغب نی نی سایت
مزوتراپی غبغب نی نی سایت

اگر برای جوانسازی پوست صورت خود، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر مزوتراپی و یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند.

زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر مراکزی را توصیه کنند که مناسب فرد دیگر نیست. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا