تزریق فیلر زیر چشم| قیمت تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم
تزریق فیلر زیر چشم

سلام به همه ی کاربران عزیز. اگر جزو افرادی هستید که از سیاهی دور چشم خود رنج می برید، و به دنبال راهی برای از بین بردن آن هستید، ممکن است که به تزریق فیلر زیر چشم فکر کرده باشید و یا از کسی شنیده باشید. شاید برای از بین بردن آن از انواع کانسیلر های آرایشی نیز استفاده کرده باشید. اما در این مقاله ما سعی کرده ایم که اطلاعات مورد نیاز برای تزریق فیلر را در دسترس شما قرار دهیم. 

فیلر چیست؟

فیلر چیست؟
فیلر چیست؟

تزریق فیلر زیر چشم راهی است که شما با انجام آن می توانید سیاهی دور چشم خود را کاهش دهید. پیش تر افراد برای از بین بردن سیاهی دور چشم ها، جراحی های پلاستیک و زیبایی را انتخاب می کردند که بسیار دردناک است. اما امروزه انتخاب فیلر ها جایگزین جراحی ها شده اند. با تزریق مقدار بسیار کمی از ژل اسید هیالورونیک توسط یک متخصص پوست، پوست ظریف زیر چشم به بالا کشیده می شود و سیاهی آن کاهش می یابد. این کار به دلیل انجام شدن از طریق تزریق ممکن است کمی دردناک باشد.

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم
تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

همانطور که اشاره کردیم، امروزه استفاده از فیلر ها(پرکننده ها) جایگزین انجام عمل های زیبایی و یا حتی استفاده از کانسیلر های آرایشی شده است. فیلر ها راه حل هایی ماندگار تر از کانسیلر ها، کم هزینه تر و کم درد تر از جراحی ها هستند. و با پر کردن سیاهی دور چشم موجب کاهش آنها می شود.

ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر زیر چشم
ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم بستگی به مقدار فیلری دارد که شما استفاده می کنید. فیلر های مقاوم تر نزدیک به 2 سال ماندگاری دارند. در حالی که فیلر های نرم تر، حدود 6 ماه ماندگاری دارد. دلیل آن این است که بدن انسان تمایل به در هم شکستن فیلر ها دارد و در نتیجه تاثیر آن طی یک فرآیند طبیعی بدنی به ندرت کمتر و کمتر می شود. 

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم
مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم
  1. به وجود آمدن تورم، قرمزی، کبودی و حساسیت به فیلر ها، بعد از تزریق فیلر زیر چشم، امری رایج است. اما در صورت ادامه داشتن هر کدام از این عوارض بیش از نهایتا یک هفته، حتما با پزشک خود در میان بگذارید.
  2. برای کاهش درد و تورم پس از تزریق فیلر زیر چشم، بهتر است تا 6 الی 7 ساعت از کمپرس آب یخ استفاده کنید.
  3. در استفاده از لوازم آرایشی احتیاط کنید. پس از چند ساعت پس از تزریق فیلر زیر چشم از می توانید از لوازم آرایشی استفاده کنید. اما در صورت بروز هر گونه حساسیت مواد آرایشی را پاک کرده و فورا به پزشک خود اطلاع دهید.
  4. در 24 ساعت اولیه پس از تزریق فیلر زیر چشم، از قرار گرفتن زیر نور آفتاب و لامپ های یو وی خودداری کنید. اشعه و گرما باعث تاخیر در از بین رفتن تورم و قرمزی می شود. تا از بین رفتن قرمزی و تورم، نور خورشید و لامپ ها را محدود کنید.
  5. پس از تزریق فیلر زیر چشم، از انجام ورزش های شدید خودداری کنید. افزایش گردش خون موجب حرکت فیلرها می شود.
  6. از خوردن دارو های رقیق کننده خون حتی در مواقع ضروری نیز خودداری کنید.
  7. از لمس کردن و ماساژ دادن ناحیه تزریق فیلر زیر چشم تا 6 ساعت خودداری کنید. برای شستشوی محل تزریق ازشوینده های ملایم استفاده کنید.
  8. از درمان های دندانی حداقل تا 2 هقته پس از تزریق خودداری کنید.
  9. از کرم ضد آفتاب به صورت روزانه و منظم استفاده کنید.

عوارض تزریق فیلر

عوارض تزریق فیلر
عوارض تزریق فیلر

پیش از تزریق فیلر زیر چشم این نکته را به یاد داشته باشید که این اقدام را نزد دکتر متخصص و مجرب این کار، انجام دهید. نداشتن تخصص در انجام این کار ممکن است آسیب هایی را همراه داشته باشد که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد. آسیب های پس از تزریق به 2 دسته تقسیم بندی می شوند: آسیب های زود هنگام و آسیب های دیر هنگام

  • عوارض زود هنگام

این نوع عوارض از تزریق فیلر زیر چشم که حداکثر پس از گذشت 2 هفته از زمان تزریق علائم خود را بروز می دهند، عبارتند از:

  1. عوارض جزئی: با درست تزریق کردن فیلر زیر چشم و داشتن تخصص می توان از این عوارض جلوگیری کرد. اما در صورت بروز این نوع عوارض مانند کبود شدن زیر چشم پس از تزریق نادرست ممکن است باعث خجالت فرد در جامعه شود.

2. کبودی و تورم: در این مورد پزشک می تواند با جلوگیری از تزریق به رگ های قابل مشاده در زیر چشم از این امر پیشگیری کند. همچنین وجود یک دستیار در کمک به کشیدن پوست می تواند این امر را راحت تر کند. بیمار باید برای جلوگیری ازکبودی و تورم تا 15 دقیقه بعد تزریق روی ناحیه تزریق شده یخ بگذارد.

3. ناراحتی: در این مورد بیمار مخصوصا در اولین جلسه ممکن است از انجام این کار از طریق تزریق اضطراب داشته باشد. برای کاهش این امر پزشک متخصص حدود 15 دقیقه قبل از تزریق، ناحیه ی مورد نظر را به سر کننده لیدوکائین آغشته کرده و حدود 30 ثانیه پیش از تزریق نیز در محل مورد نظر یخ می گذارد. همچنین دستیار پزشک نیز می تواند در طی تزریق با بیمار صحبت کرده و تمرکز بیمار را از تزریق منحرف کند. اگر بیمار پس از تزریق فیلر زیر چشم، احساس درد یا سردرد داشته باشد، پزشک به او توصیه می کند که پیش از جلسات خود از استامینوفن استفاده کند و 1 هفته پیش از جلسات خود از خوردن داردهای رقیق کننده خون خودداری کند. بیمار باید در صورت بروز هرگونه مشکل، آن را با پزشک خود در میان بگذارد.

4. عوارض عمده: بدتر شدن ظاهر بیمار پس از تزریق پرکننده ، از نظر بیمار به عنوان یک عارضه اساسی تلقی می شود و باید سریعاً برطرف شود. یكی از بزرگترین مزایای پرکننده های اسید هیالورونیک این است که می توانند با تزریق هیالورونیداز حل شوند. جراح باید 0.2 میلی لیتر هیالورونیداز تزریق کرده و محل تزریق شده را ماساژ دهد ، سپس دوباره بررسی کند. پس از 30 دقیقه باید از رضایت بیمار اطمینان حاصل کند. در صورت نیاز، هیالورونیداز چندین بار تزریق می شود.

5. برآمدگی ها: اگرچه بیماران پس از تزریق به طور معمول قادر به لمس کردن فیلر هستند ، اما پزشک باید نگران گره های قرمز ، دردناک یا براق باشد. این علائم ممکن است نشان دهنده وجود عفونت باشد و در صورت نوسان باید کشت داده شود. در این مورد، بیمار باید آنتی بیوتیک مصرف کرده و پس از 48 ساعت دوباره مورد بررسی قرار بگیرد.

6. سازش عروقی: این ترسناکترین عارضه اولیه است. روش مناسب تزریق ، انتخاب محل تزریق و انتخاب صحیح پرکننده می تواند خطر سازش عروق را محدود کند.

  • عوارض دیر هنگام

عوارض دیر هنگام، عوارضی هستند که علائم خود را پس از 2 هفته اول بعد از تزریق نشان می دهند. این عوارض شامل:

  1. عوارض جزئی: عوارضی مانند قابل مشاهده بودن و قابل لمس بودن مواد تزریق شده، جوش زدن و برآمده شدن است.
  2. برجستگی و گره ها: اگر ماده تزریق شده بیش از حد سطحی یا بیش از حد باشد ، می تواند منجر به ایجاد برآمدگی های قابل مشاهده یا تغییر رنگ و سفید شدن رنگ اطراف آن شود.
  3. ایجاد حساسیت: این یک مورد نادر است و سازمان غذا و دارو، آزمایش آلرژی روی فیلر ها را انجام نمی دهد. اما در صورت مشاهده فورا باید با پزشک خود در میان بگذارید.
  4. عوارض عمده: این نوع عوارض شامل حرکت کردن مواد و عفونت می باشند.

قیمت تزریق فیلر زیر چشم

قیمت تزریق فیلر زیر چشم
قیمت تزریق فیلر زیر چشم

هزینه ی تزریق فیلر زیر چشم بسته به مارک فیلر متفاوت است. همچنین مقدار های مختلف تزریق فیلر با توجه به نیاز بیمار متفاوت است. از این رو نمی توان هزینه دقیقی را برای آن در نظر گرفت.

دکتر خوب برای تزریق فیلر زیر چشم

دکتر خوب برای تزریق فیلر زیر چشم
دکتر خوب برای تزریق فیلر زیر چشم

پزشکان متخصص پوست بسیار زیادی در زمینه تزریق فیلر زیر چشم فعالیت می کنند. اما به شما توصیه و تاکید می کنیم که در انتخاب متخصص خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. اگر به دنبال دکتر خوب برای تزریق فیلر زیر چشم هستید، ما به شما کادر پزشکی ای را معرفی می کنیم که دارای سابقه کاری بسیار موفق و بالا هستند، و با اطمینان می گوییم که همه ی مراجعین آنها از نتیجه اطمینان کردن خود، بسیار راضی هستند. برای ارتباط با این تیم پزشکی، اینجا کلیک کنید.

تزریق فیلر زیر چشم اصفهان

اگر به دنبال مرکز تزریق فیلر زیر چشم معتبر هستید. ما مرکزی را به شما معرفی می کنیم که دارای کادر پزشکی کاملا مجرب و متعهد، و دارای پرسنل بسیار خوش برخورد و وظیفه شناس در محیطی کاملا بهداشتی، تایید شده و آرام، آماده خدمت رسانی به تمامی مراجعین خود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط اینجا کلیک کنید.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

منبع5 

مترجم و گرد آورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا