تزریق ژل به لب به صورت طبیعی| نکات مهم در تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب به صورت طبیعی

تزریق ژل به لب به صورت طبیعی
تزریق ژل به لب به صورت طبیعی

با سلام به همه ی کاربران و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خیلی خوش آمدید و از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید سپاس گذاریم! می خواهیم در این مطلب، نکات مفیدی را درباره تزریق ژل به لب در اختیارتان قرار دهیم. زیرا امروزه این روش که کاربرد زیبایی دارد، تا حد بسیار زیادی در میان افراد رواج پیدا کرده است. طرفداران آن در هر سنینی می توانند باشند، حتی از سنین نوجوانی گرفته تا افرادی که ممکن است بسیار مسن به نظر رسند. به دلیل رواج تزریق ژل، مراکز زیبایی بسیار زیادی نیز، خدمات تزریق ژل را انجام می دهند. بنابراین، برای اینکه درمانی کاملا رضایت بخش و راحتی را داشته باشید، بهتر است که از یکسری نکات که دانستن آنها برایتان ضروری است مطلع باشید. البته لازم به ذکر است که آگاهی قبل از انجام هر کاری، می تواند مانع بروز بسیاری از ناراحتی ها و نارضایتی ها گردد.

تزریق ژل به لب به صورت طبیعی
تزریق ژل به لب به صورت طبیعی

در ابتدا باید بگوییم که، امروزه در دنیای مد، هر چیزی به صورت طبیعی، زیبایی و جذابیت بیشتری برای افراد دارد. دیگر زمان آن به سر رسیده که افراد صورت و یا اندام خود را از حالت طبیعی خارج می کردند و فکر می کردند زیبایی آنها چندین برابر شده است! بر عکس، زیبایی طبیعی افراد بیشتری را مجذوب خودش می کند. به همین دلیل، تزریق ژل به لب ها نیز باید به گونه ای انجام گیرد که در حین زیبایی بیشتر، طبیعی نیز باشد. نکاتی که در این مطلب برایتان گردآوری کرده ایم، نکاتی هستند که ممکن است پاسخ سوالات در ذهن شما نیز باشند. از طرفی با خواندن این مطلب، می توانید تصمیم آگاهانه تر و بهتری را برای اقدام به این امر بگیرید! مرکز زیبایی ما در اصفهان نیز، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان به بهترین نحو ممکن می باشد!

تزریق ژل لب به چه صورت است؟

 

برجسته کردن لب ها یک روش آرایشی و زیبایی است که به لب های شما ظاهری پر و زیبا می دهد. این روزها، پرکننده های تزریقی، رایج ترین شیوه برای برجسته کردن لب ها می باشد. انواع مختلف و متفاوتی از پرکننده ها ( فیلرها) وجود دارند که می توان آنها را به لب ها یا اطراف دهان تزریق کرد. اما رایج ترین نوع آنها، پرکننده هایی هستند که حاوی موادی شبیه به هیالورونیک اسید می باشند. هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و می تواند ظاهری برجسته به لبهایتان بدهد. این نوع از پرکننده ها را، فیلر های هیالورونیک اسید می نامند.

کلاژن نیز، نوعی دیگر از پرکننده ها است که امروزه کمتر از آن استفاده می گردد. نوع جدید پرکننده ها، راحت تر، ایمن تر و ماندگاری بالاتری دارند. تزریق چربی به لب نیز، روشی دیگر است که امروزه از آن استفاده نمی شود، زیرا عوارض احتمالی آن بسیار زیاد می باشد.

روند تزریق ژل به لب ها، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد که توسط پزشک متخصص زیبایی به لب ها تزریق می شود. این روند شامل چند تزریق کوچک در نواحی مختلف اطراف لب ها می باشد.

تزریق ژل به لب درد داره؟

تزریق ژل به لب درد داره؟
تزریق ژل به لب درد داره؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درد در انجام تزریق، کاملا به آستانه ی تحمل درد هر شخص بستگی دارد. اما نمی توان از تبهر و تجربه ی پزشک متخصص در این زمینه نیز چشم پوشی کرد. پزشک مجرب می تواند تزریق را حرفه ای تر و راحت تر برایتان انجام دهد. اما در هر صوورت به دلیل وارد شدن سوزن به لایه ی زیرین پوست، ممکن است کمی درد را احساس کنید. برای داشتن جلسه ی درمانی راحت، می توانید در صورت عدم حساسیت و با مشورت پزشک متخصص، از پماد های بی حسی موضعی 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع درمان استفاده کنید.

تزریق ژل لب چقدر زمان می برد؟

تزریق ژل لب چقدر زمان می برد؟
تزریق ژل لب چقدر زمان می برد؟

جلسه ی تزریق ژل، حدود 15 الی 30 دقیقه زمان می برد. که در این حین پزشک متخصص تزریق های متعددی را در نواحی مختلف اطراف لب برایتان انجام می دهند و این کاملا بستگی به مدل لبی دارد که شما از پزشک درخواست کرده اید.

تزریق ژل لب و مراقبت

تزریق ژل لب و مراقبت
تزریق ژل لب و مراقبت

با اینکه این نوع درمان، روش جراحی و تهاجمی نیست، اما مراقبت هایی وجود دارند که برای جلوگیری از بروز عوارض و داشتن نتیجه ی مطلوب تر، بهتر است که آنها را انجام دهید. می توانید قبل از اولین جلسه ی خود، جلسه ای با پزشک خود داشته باشید و مراقبت های لازم برای آماده سازی و بعد از درمان را از او بپرسید و عکس مدل مورد نظر خود را به او نشان دهید تا ببینید نتیجه آنگونه که می خواهید می شود یا نه؟ سپس برای جلسه ی تزریق ژل راحت و ایمن آماده شوید.

نکات مهم قبل از تزریق ژل لب

نکات مهم قبل از تزریق ژل لب
نکات مهم قبل از تزریق ژل لب

قبل از انجام تزریق ژل، باید از مصرف هرگونه داروی رقیق کننده ی خون مانند: الکل، ایبوپروفن، آسپرین و روغن ماهی برای جلوگیری از هرگونه خون ریزی و عارضه ی جانبی، بپرهیزید. همچنین در جلسه ی درمانی نیز باید صورت خود را از هرگونه لوازم آرایشی کاملا پاک کنید. قبل و بعد از درمان، باید بدن خود را هیدراته نگه دارید و مقدار زیادی آب در طول روز میل کنید. افرادی که آلرژی و یا حساسیت های شدید دارند و افرادی که اطراف لب هایشان دارای عفونت و یا ملتهب می باشد، کاندید های خوبی برای تزیق ژل نیستند. انجام تزریق ژل در دوران شیردهی و بارداری و یا افرادی که دارای دیابت و یا سل هستند نیز منع گردیده است.

نکات مهم در حین انجام روند درمان

قبل از تزریق، پزشک شما لب هایتان را به مدت 1 الی 2 دقیقه ماساژ می دهد تا روند گردش خون در آن ناحیه از صورت بهبود یابد. این کار موجب می شود تا نتیجه ی درمان شما بهتر باشد. همچنین در حین درمان، تزریق های کوچک مختلف در نواحی متفاوت لب ها انجام می شود. اما این بدان معنا نیست که درد زیادی را تجربه خواهید کرد. زیرا سوزن مورد استفاده در تزریق بسیار کوچک و ظریف می باشد. برخی از ژل ها نیز، داخل مواد تشکیل دهنده شان، دارای لیدوکائین ( ماده ی بی حس کننده) هستند که موجب راحتی بیشتر شما در حین درمان می گردد. اما اگر ژل مورد استفاده فاقد بی حسی بود، اگر مایل باشید، پزشک شما می تواند کمی پماد بی حسی موضعی را برای شما بر روی لب ها و طراف آن بمالد.

نکات مهم پس از تزریق ژل به لب

پس از انجام تزریق، برای داشتن نتیجه ی مطلوب تر و جلوگیری از بروز هرگونه عوارض جانبی از موارد ذیل اجتناب کنید:

  • استفاده از لوازم آرایشی
  • استفاده از داروهای ضد درد با مسکن
  • بوسیدن
  • الکل
  • روغن ماهی
  • رقیق کننده های خون
  • ویتامین E
  • قرار گرفتن در دماهای بالا مانند دوش آب داغ و یا حمام بخار
  • از انجام فعالیت های ورزشی که موجب تعرق بدن و بالا رفتن دمای بدن می گردد، تا بهبود کامل، بپرهیزید!

در صورت ادامه داشتن عوارض بوجود آمده، پزشک خود را آگاه سازید!

تزریق ژل به لب در بارداری

تزریق ژل به لب در بارداری
تزریق ژل به لب در بارداری

اگر سلامت کودکتان برایتان مهم است، از تزریق ژۀ در دوران بارداری خودداری کنید. تزریق ژل لب در دوران باردای، شیردهی و افراد زیر 18 سال، توسط سازمان غذا و دارو منع گردیده است. زیرا هنوز مدارک کافی درباره تاثیر ژل بر روی کودک کامل نمی باشد.

تزریق ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟
تزریق ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟

نتیجه ی تزریق ژل به لب ها، 6 الی 12 ماه ماندگاری دارد. می توانید پس از اتمام این دوره، تزریق مجدد برای ماندگاری برجستگی لب ها را انجام دهید.

خطرات تزریق ژل به لب

خطرات تزریق ژل به لب
خطرات تزریق ژل به لب

لازم به ذکر است که اگر تزریق ژل به لب ها، توسط پزشک متخصص و مجرب زیبایی انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما به دلیل حساسیت برخی از افراد، ممکن است که کمی دچار عوارض جانبی شوند و پس از مدت کوتاهی از بین می روند، که پزشک، می تواند آموزش های لازم برای مراقبت را به آنها بدهد. عوارض جانبی شامل موارد ذیل می باشند:

  • خونریزی از محل تزریق
  • تورم و کبودی
  • قرمزی و حساسیت به محل تزریق
  • تب خال و یا تاول

برخی از عوارض جدی تر شامل موارد ذیل می باشند:

  • تورم شدید و طولانی مدت یا کبودی که یک هفته تا 10 روز به طول انجامد.
  • عدم تقارن لب (قسمت هایی از لب ها در اندازه های مختلف هستند).
  • برآمدگی و بی نظمی در لب
  • عفونت
  • تزریق داخل رگ خونی باعث ریزش بافت می شود.
  • زخم یا سفت شدن لب
  • واکنش آلرژیک که باعث ایجاد قرمزی ، تورم یا خارش اطراف لب می شود.

در صورت بروز هرگونه از این عوارض، پزشک خود را مطلع سازید.

قیمت تزریق ژل به لب

قیمت تزریق ژل به لب
قیمت تزریق ژل به لب

خوب! حالا رسیدیم به یک بخشی که از اهمیت بالایی برخوردا است. این را بدانید که نباید قیمت ها را ملاک انتخاب خود برای انجام هر اقدامی، قرار دهید. از طرفی نمی توان برای تزریق پرکننده های پوستی، قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به عوامل متعددی مانند: حجم ناحیه ی مورد درمان، پرکننده مورد استفاده، مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید و از این قبیل بستگی دارد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. هزینه ای که برای رسیدگی به پوستتان می کنید، بسیار ضروری و مفید باشد.

اما این نکته لازم به ذکر است که برای انتخاب مرکز درمان خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه پرکننده ای که استفاده می کنند، بهترین نوع می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و فیلر آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

تزریق ژل به لب در اصفهان

تزریق ژل به لب در اصفهان
تزریق ژل به لب در اصفهان

اگر برای داشتن لب هایی برجسته و زیباتر، روش تزریق ژل را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا