جوانسازی پوست صورت بدون جراحی| آر اف فرکشنال صورت

جوانسازی پوست صورت بدون جراحی

جوانسازی پوست صورت بدون جراحی
جوانسازی پوست صورت بدون جراحی

با سلام خدمت همه ی کاربران عزیز و زیبا که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند و همواره به دنبال راز های زیبایی و جوان تر به نظر رسیدن هستند. همانطور که می دانید، پوست صورت شما، یکی از نشانه های اصلی سن و سبک زندگی شماست. این بدان معنی است که، پوست شما، بازتابی از اینکه شما چقدر سالم و زندگی می کنید و چقدر به خودتان اهمیت می دهید، می باشد. عواملی مانند افزایش سن افراد، استرس، نداشتن خواب کافی و منظم، ورزش نکردن، خوردن غذاهای ناسالم مانند، فست فود ها، استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت و از این قبیل، می توانند در افزایش و یا پدید آمدن چین و چروک پوست، موثر باشند. بسیاری از افراد، به دنبال راهی برای رفع چین و چروک ها و تیرگی پوستشان هستند؛ در این زمینه، راه های بسیار زیادی وجود دارند. رژیم های غذایی مختلف، عمل های جراحی زیبایی و روش های نوین دیگر مانند: آر اف فرکشنال پوست صورت ، که امروزه در میان افراد بسیار رواج یافته و آنها را به نتایج مطلوب می رساند. در این مطلب، ما سعی کرده ایم که این روش را به شما معرفی کرده و پاسخ سوالات رایج شما را بیاوریم.

آر اف فرکشنال چیست؟

آر اف فرکشنال چیست؟
آر اف فرکشنال چیست؟

دستگاه آر اف فرکشنال پوست صورت که با استفاده از امواج رادیویی، موجب جوانسازی پوست می شود. می تواند برای مناطق دیگری از بدن نیز، برای از بین بردن چین و چروک های پوستی، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به دلیل داشتن قابلیت خنک کننده، این دستگاه می تواند به ناحیه ای از بدن که دارای چربی است، گرما دهد و موجب کاهش چربی های آن قسمت شود، که خنک کننده مانع سوختگی پوست شده و باعث می شود که شما درمانی ایمن، بدون درد و راحتی را تجربه کنید. اما در حال حاضر، استفاده از این دستگاه، بیشتر در زمینه جوانسازی پوست، رایج می باشد. در ادامه جزئیات عملکرد این دستگاه را برای شما آورده ایم.

آر اف فرکشنال صورت

آر اف فرکشنال صورت
آر اف فرکشنال صورت

آر اف فرکشنال پوست صورت ، روشی است که در آن، با استفاده از انرژی امواج رادیویی، موجب گرم کردن پوست شده و از این طریق، موجب افزایش تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می شود. این ماده ها، ماده های اصلی در جوانسازی پوست می باشند که باعث کاهش و رفع چین و چروک های پوستی، نرمی و لطافت، درخشندگی و روشن تر شدن پوست می شوند. همچنین این روند موجی کشیده شدن و در نتیجه جوانسازی پوست می شود.

مزایا آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال صورت ، فواید بسیار زیادی مانند: رفع چین و چروک پوست، افزایش تولید کلاژن و الاستین، نرمی و لطافت پوست، هیدراته شدن پوست، کشیده شدن و سفتی پوست دارد. اما دلایل دیگر که موجب رواج استفاده از این دستگاه در میان افراد شده است، این است که، این روش بسیار ایمن تر و کم هزینه تر از روش های جراحی می باشد. شما می توانید پس از اتمام جلسه ی درمان خود، بلافاصله به زندگی روزمره خود ادامه دهید و هیچگونه محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

عوارض جانبی آر اف فرکشنال

عوارض جانبی آر اف فرکشنال
عوارض جانبی آر اف فرکشنال

لازم به ذکر است که به دلیل انجام شدن آر اف فرکشنال پوست صورت ، از طریق امواج رادیویی پر انرژی، این کار باید توسط یک متخصص پوست و زیبایی انجام گیرد. زیرا عدم تخصص و استفاده نادرست از این دستگاه، ممکن است که موجب احساس درد، در طول درمان، قرمزی، تورم و یا سوزش ایجاد کند که موجب عدم رضایت مراجعین می شود. اما اگر این درمان به درستی و با تخصص مربوط انجام گیرد، جزو درمان های بی عارضه، بدون درد، راحت و ایمن می باشد. در نتیجه در انتخاب پزشک متخصص خود، دقت لازم را به عمل آورید.

ار اف فرکشنال با مزوتراپی

ار اف فرکشنال با مزوتراپی
ار اف فرکشنال با مزوتراپی

تفاوت مزوتراپی با آر اف فرکشنال پوست صورت ، در میزان عمق لایه ی پوستی است که تحت تاثیر قرار می دهند. دستگاه آر اف، عمقی حدود 20 میلی متر زیر سطح پوست و مزوتراپی 2الی4 میلی متر زیر سطح پوست را تحت تاثیر قرار می دهند. جریان های عبور یافته باعث ایجاد گرما در بافت پوست می شوند. این گرما برای انقباض درم (لایه بالایی پوست) و در نتیجه کاهش چین و چروک کار می کند (برخی از چین و چروک ها به طور کلی از بین می روند).

فرق میکرونیدلینگ با آر اف فرکشنال

میکرونیدلینگ ، میکرو کانالهای ریز را به لایه های سطحی پوست ایجاد می کند. این میکرو کانال ها روند بهبودی طبیعی بدن را تحریک می کنند و در ضمن اجازه می دهند تا طول موج RF به بافت های عمیق تر نفوذ کند. فناوری آر اف فرکشنال پوست صورت و میکرونیدلینگ، به طور هم افزایی کار می کنند تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

هزینه آر اف فرکشنال صورت

هزینه آر اف فرکشنال صورت
هزینه آر اف فرکشنال صورت

برای انجام آر اف فرکشنال پوست صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا این قیمت به عوامل متعددی مانند: میزان چین و چروک های پوست شما، تعداد جلساتی که نیاز است شما برای درمان مراجعه کنید، مرکز پوست و یا زیبایی که به آن مراجعه می کنید، بستگی دارد. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

ار اف فرکشنال نی نی سایت

ار اف فرکشنال نی نی سایت
ار اف فرکشنال نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، دیدگاه و هدف شما برای آر اف فرکشنال پوست صورت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

آر اف فرکشنال اصفهان

آر اف فرکشنال اصفهان
آر اف فرکشنال اصفهان

اگر برای جوانسازی پوست خود، روش آر اف فرکشنال پوست صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گرد آورنده: مهدیه ستاری

 

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا