درمان سلولیت با کربوکسی تراپی| عوارض و مزایا کربوکسی تراپی

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی
درمان سلولیت با کربوکسی تراپی

با سلام و درود خدمت کاربران عزیز و محترم. همانطور که می دانید، روز به روز به تعداد افرادی که سعی دارند خوش اندام و خوش استایل تر به  نظر برسند، افزوده می شود. یکی از دغدغه های افراد در این مورد، داشتن سلولیت هایی است که باعث شده روی سطح پوست آنها ناهمواری هایی به وجود آمده و موجب ناخوشایندی آنها می شود. سبک زندگی نادرست، زیاده روی در خوردن فست فودها، نداشتن رژیم غذایی اصولی، استرس، نداشتن ساعت خواب کافی و منظم، و از این قبیل، مواردی هستند که در افزایش سلولیت ها تاثیر می گذارند. روش های متعددی برای از بین بردن سلولیت ها وجود دارد. ما در این مقاله روش درمان سلولیت با کربوکسی تراپی را که امروزه در میان مردم رایج و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده، برای شما توضیح می دهیم. 

سلولیت چیست؟

سلولیت چیست؟
سلولیت چیست؟

سلولیت شامل فرورفتگی ها و برآمدگی های روی سطح پوست می شود. که به دلیل وجود بافت های چربی میان لایه ی پوست و عضلات پدید می آیند. و حدود 80 الی 90 درصد خانم ها، و  به ندرت آقایان دچار آن هستند. سلولیت ها به 3 نوع، دسته بندی می شوند. و شما می توانید هر 3 نوع را با استفاده از روش درمان سلولیت با کربوکسی تراپی ، از بین ببرید. این دسته ها شامل:

  • سلولیت ادماتوس:

این نوع سلولیت بیشتر در میان افراد بین 20 الی 30 سال به وجود می آید. دلیل آن گردش خون ضعیف و تجمع مایع میان بافتی می باشد. این نوع سلولیت یکی از سخت ترین انواع برای درمان است که بیشتر در ناحیه ران ها و زانو ها پدیدار می شود.

  • سلولیت فلاکسید:
  • این نوع از سلولیت ها که بیشتر میان افراد 30 الی 40 سال شایع می باشد. ظاهری نرم و ژله ای دارد و موجب ضخیم تر شدن پوست می شوند. در این نوع سلولیت ها  تمایل به حرکت کردن دارند، و هنگامی که فرد دراز می کشد، بیشتر نمایان می شود.
  • سلولیت متراکم:
  • این نوع سلولیت که بیشتر در افراد بزرگسال شایع می باشد، از سرسخت ترین سلولیت ها  است که در صورت عدم درمان، روز به روز درمان آن سخت تر خواهد شد. این نوع سلولیت به پوست پرتقالی نیز شناخته می شود.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی چیست؟
کربوکسی تراپی چیست؟

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی ، روندی است که طی آن با تزریق گاز کربن دی اکسید(CO2) به لایه ی زیرین پوست توسط سوزن های بسیار ظریف مزوتراپی، می توان درمان را انجام داد. این روند بسیار راحت و سریع انجام می شود. این کار موجب بهبود گردش خون در ناحیه ای که تزریق انجام گرفته است می شود. همچنین موجب تحریک سلول های برای تولید کلاژن و الاستین شده و در نتیجه پوستی محکم تر، نرم تر و روشن تر را ایجاد می کند. کربوکسی تراپی همچنین در کاهش چربی نیز موثر است.

عوارض کربوکسی تراپی

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی ، روشی بسیار ایمن و راحت برای رفع سلولیت ها  می باشد. در واقع هیچ گونه عوارضی درباره این درمان گزارش نشده، اما ممکن است پس از درمان کمی احساس سوزش، قرمزی و خارش در ناحیه ای که تزریق انجام شده، داشته باشید که این علائم در زمان کمتر از یک هفته از بین خواهند رفت.  اما توصیه می شود که افراد تا حداقل 24 ساعت پس از درمان پوست خود را در معرض آب و تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهند تا این عوارض جانبی نیز از بین بروند.

ماندگاری کربوکسی تراپی سلولیت

ماندگاری کربوکسی تراپی سلولیت
ماندگاری کربوکسی تراپی سلولیت

ماندگاری درمان سلولیت با کربوکسی تراپی ، به ناحیه تحت درمان بستگی دارد. اما به طور معمول این درمان حدود 6 ماه ماندگاری دارد. توصیه می شود که پس از اولین دوره، هر 6 ماه یکبار نیز درمان را به  دلیل تثبیت و ماندگاری بیشتر تمدید کرده و همچنین به داشتن یک سبک زندگی سالم ادامه دهید تا از شر سلولیت ها خلاص شوید.

هزینه کربوکسی تراپی سلولیت 

سلولیت ها در نواحی مختلفی از بدن مانند پاها، باسن، بازوها، شکم و غیره پدید می آیند. هزینه درمان سلولیت با کربوکسی تراپی به عوامل مختلفی مانند: ناحیه مورد نظر برای درمان، تعداد جلسات مورد نیاز، کیفیت ماده مصرفی و کلینیکی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد. برای مثال مراکزی وجود دارند که تبلیغاتی بسیار وسوسه انگیز کرده و در نتیجه هزینه های بسیار بالایی را از مراجعین دریافت می کنند اما کیفیت کار آنها آنقدر ها هم خوب نیست. و برعکس مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر، هزینه های کمی را دریافت و در مقابل کیفیت کاری آنها بسیار ضعیف می باشد. پس بهترین کار پرس و جو از افراد مجرب برای پیدا کردن مراکز خوب است. ویا می توانید به مراکز مراجعه کرده، عکس های قبل و بعد از درمان مراجعین قبلی آن مرکز را مشاهده نموده و در صورت رضایت از نتیجه کار، درمان خود را با اطمینان کامل به آنها بسپارید.

کربوکسی تراپی سلولیت نی نی سایت

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی نی نی سایت
کربوکسی تراپی سلولیت نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر درمان سلولیت با کربوکسی تراپی، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز کربوکسی تراپی اصفهان

اگر برای رفع سلولیت های بدن خود، روش درمان سلولیت با کربوکسی تراپی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز کربوکسی تراپی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا