درمان لک های پوستی و راز زیبایی پوست هنرمندان هالیوودی

درمان لک های پوستی و راز زیبایی پوست هنرمندان هالیوودی

درمان لک های پوستی و راز زیبایی پوست هنرمندان هالیوودی
درمان لک های پوستی و راز زیبایی پوست هنرمندان هالیوودی

سلام به همه ی دوستان و کاربران عزیز! به صفحه ی ما خوش آمدید. مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، درباره درمان لک های پوستی می باشد. چرا این مطلب بسیار حائز اهمیت است؟ پس به خواندن ادامه دهید. عکسی که در بالاتر مشاهده می کنید، مربوط به بازیگر هالیوود، مدل، طراح و یک زن دنیای تجارت انگلیسی، به نام رزی هانتیگتون می باشد. شاید برای شما هم ایم سوال پیش آمده که راز زیبایی هنرمندان هالیوودی چیست؟ چه چیزی موجب جذابیت آنها می شود؟ شاید پاسخ برخی از شماها این باشد که: به این دلیل است که لباس های آنها از برندها مشهور و گران قیمت تهیه می شود و یا بهترین میکاپ آرتیست ها روی صورت آنها کار می کنند.

اما تنها این موارد کافی نیست! زیبا ترین لباس ها و تشریفات نیز، برای دیده شدن، نیاز به فردی زیبا دارد. این نکته بسیار حائز اهمیت است که داشتن پوستی یکدست، صاف، درخشان و سالم، یکی از لازمه های زیباتر و جوان تر به نظر رسیدن است. همه ی لازمه های زیبایی باید در کنار هم باشند تا فرد زیبا به نظر برسد. داشتن لک ها و تیرگی های موجود بر روی پوست، ممکن است که زیبایی فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما آنها چگونه به وجود می آیند؟ اگر شما هم برای کسب اطلاعاتی درباره اینکه این لک های چگونه به وجود می آیند و راه درمان لک های پوستی چیست؟ کنجکاو هستید، این مطلب را ادامه دهید.

لک های پوستی چیست؟

لک های پوستی چیست؟
لک های پوستی چیست؟

لک های پوستی، برجستگی های قهوه ای، بژ و تیره هستند که بر روی پوست ظاهر می شوند و اندازه های متفاوتی دارند. ولی معمولا اندازه ی آنها خیلی بزرگ نمی باشد. این موارد بخصوص در افرادی که موهای قرمز دارند و چهره نسبتاً زیبایی دارند معمول است. این لک ها ممکن است در کودکان تا 1 یا 2 سال ظاهر شوند. اکثر لک ها به طور کلی از نظر رنگ یکنواخت هستند ، اما برخی نیز می توانند تا حدودی از نظر رنگی متفاوت باشند – ممکن است آنها مایل به قرمز ، زرد ، برنزه ، قهوه ای روشن ، قهوه ای یا سیاه باشند – اما در اصل کمی تیره تر از پوست اطراف هستند.

علت لک های پوست صورت

علت لک های پوست صورت
علت لک های پوست صورت

وجود لک های تیره و یا قهوه ای بر روی پوست صورت، می تواند دلایل متفاوتی اعم از: ارثی، قرار گرفتن در معرض مستقیم اشعه ی فرابنفش خورشید، خوراکی های ناسالم، نداشتن سبک زندگی اصولی و مناسب، کم نوشیدن آب و مایعات، استفاده کم از سبزیجات و میوه های تازه، بارداری، استفاده از برخی از داروها، استفاده از برخی از محصولات نا مرغوب آرایشی و یا مراقبت از پوست و از این قبیل موارد که می تواند در به وجود آمدن این لک ها تاثیر داشته باشد. برخی از لک های پوستی نیز که به صورت غیر معمول هستند، ممکن است که ریشه ی سرطانی داشته باشد. در کل، نوع لک ها و بهترین درمان لک های پوستی را، پزشک متخصص پوست تشخیص می دهد.

علت لک شدن پوست گردن

علت لک شدن پوست گردن
علت لک شدن پوست گردن

علت لک شدن و تیره شدن پوست گردن نیز، عللی مشابه علل به وجو آمدن لک بر روی پوست صورت و یا هر نقطه ای از بدن دارد. اما علاوه بر آن علت ها، چاقی و یا تعرق زیاد نیز، می تواند دلیل تیره شده و لک شدن گردن گردد. زیرا چاقی موجب ساییده شدن پوست گردن روی هم گردیده و موجب تیرگی آن می شود. برای درمان لک های پوستی گردن و یا رفع تیرگی آن، می توانید به یک پزشک مجرب مراجعه نمایید.

لک های پوست در بارداری

لک های پوست در بارداری
لک های پوست در بارداری

اگر در دوران بارداری هستید و لک های پوستی بر روی پوست شما ظاهر شده اند، نگران نشوید. حدود 70 درصد خانم ها در دوران باداری، دچار این عارضه می شوند. دلیل این است که تغییر سطح هورمون استروژن در دوران بارداری، موجب افزایش رنگدانه های پوستی و در نتیجه به وجود آمدن لک های تیره قهوه ای و یا بژ می شود. برای جلوگیری و درمان لک های پوستی در دوران بارداری، می توانید از کرم های ضد آفتاب با SPF30  و یا بالاتر استفاده کنید، از منابع ویتامین C و یا مکمل های آن، برای رفع لک ها استفاده کنید. همچنین می توانید برای درمان قطعی، از روش های پیشرفته، نوین و ایمن پزشکی استفاده کنید.

لکه های پوستی نشانه ی چیست؟

لکه های پوستی نشانه ی چیست؟
لکه های پوستی نشانه ی چیست؟

لکه های پوستی می تواند نشانه ی کمبود ویتامین در بدن شما باشند، گاهی اوقات تفغییرات هورمونی در بدن، افزایش و یا کاهش وزن بر اثر رژیم غذایی غیر اصولی و در نتیجه آسیب به بدن، کاهی نیز ممکن است که به سرطان های پوستی منجر شود. از این رو، همانطور که در بالاتر گفته شده، بهتر است که این امر توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود تا بهترین درمان لک های پوستی را برای شما انتخاب کند.

لک های پوستی را چگونه از بین ببریم؟

لک های پوستی را چگونه از بین ببریم؟
لک های پوستی را چگونه از بین ببریم؟

برای درمان لک های پوستی ، روش های متعددی وجود دارد. می توانید از منابع ویتامین C و یا مکمل های آن استفاده کنید، از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر استفاده کنید( این امر لک های پوستی شما را از بین نمی برد، اما می تواند از بوجود آمدن آنها جلوگیری کند). اما اگر به دنبال راهی قطعی، نوین و پیشرفته می گردید، می توانید روش های نوین پزشکی را انتخاب کنید. روش هایی که امروزه بسیار در میان افراد رواج پیدا کرده است، ایمن و بسیار راحت می باشند و می توانند شما را از شر این عارضه خلاص کنند. روش مزوتراپی پوست، روشی است که می توانید با مشورت پزشک و نزد یک پزشک متخصص مجرب و حرفه ای آن را انجام دهید و نتیجه ی مطلوب را تجربه کنید. در ادامه شما را با این روش آشنا می کنیم.

مزوتراپی پوست برای لک

مزوتراپی پوست برای لک
مزوتراپی پوست برای لک

تنها با 4 جلسه مزوتراپی، می توانید شاهد بهبود چشمگیر لک های پوستی باشید. این روش، با تزریق ترکیبی از آنزیم ها، هورمون ها، ویتامین ها و عصاره ی گیاهان، به لایه ی میانی پوست، درمان لک های پوستی صورت می گیرد. در این درمان، این مواد از طریق سوزن های بسیار ظریف و نازک و به دست پزشک متخصص پوست و زیبایی انجام می گیرد. تزریق این مواد به زیر پوست، موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود. کلاژن و الاستین، دو ماده های بسیار موثر در جوانسازی پوست و رفع آکنه و لک ها می باشند.

هزینه مزوتراپی پوست

هزینه مزوتراپی پوست
هزینه مزوتراپی پوست

برای درمان لک های پوستی با مزوتراپی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت مزوتراپی پوست به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لک های پوستی نی نی سایت

لک های پوستی نی نی سایت
لک های پوستی نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از درمان لک های پوستی با مزوتراپی، دچار عارضه های جانبی شده است، نمی تواند احساس راحتی داشته باشد و بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

مزوتراپی پوست اصفهان

مزوتراپی پوست اصفهان
مزوتراپی پوست اصفهان

اگر برای داشتن پوستی جوان و بدون چین و چروک و درمان لک های پوستی ، و در نتیجه جوانسازی پوست خود، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید و یا برای مشاوره ی درمان پوستی، به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا