روشن شدن پوست فوری| روشن و شفاف شدن پوست نی نی سایت

روشن شدن پوست فوری

روشن شدن پوست فوری
روشن شدن پوست فوری

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید و از این که ما را انتخاب کرده اید سپاس گزاریم! بیایید با خواندن این مطلب برای چند دقیقه هم که شده، برای خودمان وقت بگذاریم و زیبایی بیشتر را به خودمان هدیه دهیم! رسیدگی به پوست امری ضروری برای هر فرد می باشد! فرق نمی کند که در چه سنی هستیم و یا چه جنسیتی داریم، پوست ما برای جوان مادندن، شادابی و زیبایی، نیاز به وقت گذاشتن دارد. اقداماتی که می توانید به راحتی برای روشن شدن پوست تان انجام دهید و ظاهری شاداب و شفاف به او دهید. با این کار، هم حال دلتان بهتر می شود، اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورید و جوانی و شادابی پوستتان ماندگار خواهد بود. عدم رسیدگی به پوست، موجب می شود تا پوست کدر، تیره و خسته به نظر رسد.

روش های متعددی برای روشن شدن پوست و جوانسازی آن وجود دارند. از روش های خانگی و استفاده از ماسک های خانگی گرفته تا استفاده از کرم های روشن کننده و یا روش های نوین پزشکی مانند لیزر درمانی. اگر پوستی با ظاهر خسته و کدر دارید، اگر هر چقدر هم که آرایش می کنید باز هم به دلتان نمی شیند و این موضوع اعتماد به نفس شما را کاهش داده، بهتر است که خیلی فوری برای جوانسازی پوستتان اقدام کنید و ظاهری روشن و شفاف به آن دهید. برای درمان فوری، لیزر درمانی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برایتان باشد. البته استفاده از ماسک های خانگی نیز که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید هم خوب است، اما نمی تواند به طور تضمینی پوست شما را درمان کند. استفاده از کرم های روشن کننده ی پوست موجود در بازار نیز به همین صورت می باشد.

چه ماسکی برای روشن شدن پوست خوبه؟

چه ماسکی برای روشن شدن پوست خوبه؟
چه ماسکی برای روشن شدن پوست خوبه؟

در ابتدا می خواهیم چند ماسک خانگی را که می تواند به روشنی پوست شما کمک کند را معرفی کنیم. استفاده از ماسک های طبیعی که هیچگونه مواد شیمیایی در آنها به کارگیری نشده است، می تواند برای سلامت پوست ما مفید تر باشد.

  • ماسک لیمو و عسل
ماسک لیمو و عسل
ماسک لیمو و عسل

1 قاشق غذا خوری عسل را با 1 قاشق غذا خوری آب لیمو به خوبی مخلوط کرده و آن را برای روی پوست خود بمالید. بگذارید 15 دقیقه بر روی پوستتان بماند و سپس آن را به آرامی بشویید. ( دقت داشته باشید که قبل از استفاده از ماسک، صورت خود را تمیز بشویید.)

  • ماسک آرد نخودچی و زردچوبه
ماسک آرد نخودچی و زردچوبه
ماسک آرد نخودچی و زردچوبه

2 قاشق غذاخوری آرد نخودچی را با 1 قاشق چای خوری زرد چوبه مخلوط کرده و سپس کمی شیر به آن اضافه کنید تا مخلوط به شکل خمیر شود. اگر پوست چربی دارید می توانید چند قطره آب لیمو نیز به آن اضافه کنید. سپس ماسک را بر روی پوست خود مالیده و 15 الی 20 دقیقه بگذارید بماند. پس از آنکه ماسک روی صورتتان خشک شد، آن را به آرامی بشویید.

  • ماسک شیر خشک
ماسک شیر خشک
ماسک شیر خشک

1 قاشق غذا خوری شیر خشک را با 1 قاشق غذا خوری عسل و 1 قاشق غذا خوری آب لیمو را با بکدیگر مخلوط کرده و آن را به مدت 10 دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس به آرامی با آب بشویید.

  • ماسک خیار و آبلیمو
ماسک خیار و آبلیمو
ماسک خیار و آبلیمو

1 قاشق آی خیار را با 1 قاشق آب لیمو مخلوط کرده و به مدت 15 دقیقه آن را بر روی پوست خود بگذارید و سپس بشویید.

  • ماسک گوجه و آرد نخودچی
ماسک گوجه و آرد نخودچی
ماسک گوجه و آرد نخودچی

2 قاشق آرد نخودچی را با 3 قاشق آب گوجه مخلوط کرده و آن را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست خود بگذارید و سپس با آب خنک بشویید.

ماسک هایی که در این بخش معرفی شد را می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. اما اگر پوست حساسی دارید، مقدار کمی از ماسک را بر روی قسمت کوچکی از پوستتان امتحان کرده و در صورت عدم حساسیت از آنها استفاده کنید.

روشن شدن پوست با بخور

روشن شدن پوست با بخور
روشن شدن پوست با بخور

پاکسازی عمیق پوست با بخود دادن موجب می شود منافذ پوست شما کاملا از آلودگی ها و چربی های مضر تمیز گردد. می توانید از تکه های لیمو در آب بخور استفاده کنید. چند دقیقه بخور دادن را ادامه دهید و سپس یا یک حوله ی تمیز پوست خود را خشک کنید. ویتامین C موجود در لیمو موجب بهبود رنگ پوست و روشن شدن آن می گردد.

روشن شدن پوست با لیزر

روند روشن کنندگی پوست با کاهش غلظت و تولید ملانین انجام می گیرد. ملانین رنگدانه ی داخل پوست است که آن را در مقابل نور آفتاب حفظ میکند. لیزر درمانی می تواند لکه های تیره ی پوست و یا تیرگی های پوست را از بین ببرد. این کار را با از بین بردن سلول های مرده ی سطحی پوست و یا کاهش تولید ملانین انجام می دهد. لیزر درمانی توسط پزشک متخصص پوست در یک مرکز زیبایی و پوست معتبر باید انجام گیرد. قبل از شروع درمان، یک تست کوچک بر روی ناحیه ی کوچکی از پوستتان انجام می گیرد تا پزشک شما عکس العمل پوستتان را نسبت به درمان ببیند. اگر مشکلی نبود، می توانید اولین جلسه ی درمانی را شروع کنید. ممکن است در طول درمان احساس سوزش یا لرزش داشته باشید ، بنابراین ممکن است از کرم بی حسی موضعی برای بی حس کردن پوست قبل از درمان، استفاده شود. در هنگام درمان:

  • برای محافظت از چشم در برابر لیزر به شما عینک مخصوصی داده می شود که استفاده کنید.
  • دستگاه دستی لیزر بر روی پوست شما نگه داشته می شود و پزشک با توجه به نوع پوستتان آن را تنظیم می کند و درمان را شروع می کند.
  • یک دستگاه خنک کننده نیز بر روی پوست شما تنظیم می شود که در طول درمان احساس خنکی داشته باشید.
  • هر جلسه ی درمانی بین 30 الی 60 دقیقه طول خواهد کشید و پس از آن می توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

عوارض لیزر برای روشن شدن پوست

عوارض لیزر برای روشن شدن پوست
عوارض لیزر برای روشن شدن پوست

اگر لیزر درمانی برای روشن کردن پوست توسط پزشک متخصص پوست مجرب در این زمینه و با رعایت همه ی استاندارها صورت گیرد، هیچگونه عوارضی پیش نخواهد آمد. اما با توجه به حساس بودن پوست برخی از افراد، برخی از عوارض جانبی ممکن است به وجود آید که کاملا موقتی می باشد:

  • قرمزی و تورم
  • کبودی
  • پوسته پوسته شدن
  • تاول زدگی
    این اثرات معمولاً بعد از 1 تا 2 هفته می گذرد.

عوارض جدی درمان با لیزر معمولاً نادر است ، اما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • جای زخم
  • عفونت پوست
  • پوست تیره تر یا خیلی روشن می شود.

بنابراین در انتخاب پزشک متخصص خود دقت لازم را به عمل آورید و در صورت بروز هرگونه عوارض، مراقبت هایی برای رفع آن توسط پزشک به شما آموزش داده خواهد شد.

قیمت لیزر برای روشن شدن پوست

قیمت لیزر برای روشن شدن پوست
قیمت لیزر برای روشن شدن پوست

خوب! حالا رسیدیم به یک بخشی که از اهمیت بالایی برخوردا است. این را بدانید که نباید قیمت ها را ملاک انتخاب خود برای انجام هر اقدامی، قرار دهید. از طرفی نمی توان برای لیزر درمانی، قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به عوامل متعددی مانند: ناحیه ی مورد درمان، حجم ناحیه ی مورد درمان، دستگاه مورد استفاده، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید و از این قبیل بستگی دارد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. هزینه ای که برای رسیدگی به پوستتان می کنید، بسیار ضروری و مفید باشد.

اما این نکته لازم به ذکر است که برای انتخاب مرکز درمان خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

روشن و شفاف شدن پوست نی نی سایت

روشن و شفاف شدن پوست نی نی سایت
روشن و شفاف شدن پوست نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه دچار عوارض پس از درمان شده است بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر درمانی و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

بهترین مرکز پوست و زیبایی در اصفهان کدام است؟

بهترین مرکز پوست و زیبایی در اصفهان کدام است؟
بهترین مرکز پوست و زیبایی در اصفهان کدام است؟

اگر برای داشتن پوستی جوان، روشن، شفاف و یکدست روش لیزر درمانی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا